Iedereen zakt hier op de lulligste dingetjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:19 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Kan je het? dan is er niks om je zorgen over te maken toch?
Had 2 lessen voor mijn AVB ook een les die slechter ging dan de eerste en toen met gemak AVB gehaald de week erna. Slecht lesje zit er wel eens tussen maar dat zegt niks over je examen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:09 schreef aaipod het volgende:
Bah net 2 uur rijles gehad en alles ging fout. Voelde als me 5de les ofzo. Overmorgen al afrijden dit gaat em echt niet worden.. Shit..
wat gebeurd er dan bij 'n na-controle?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:45 schreef Jenny_ het volgende:
Wie heeft er hier nog meer zo'n hekel aan de na-controle?
11 september moet ik op... spannend...![]()
Slaap gewoon de avonden van tevoren goed, als je een stresskip bent. Dan is het minder erg als het de dag ervoor niet lukt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:54 schreef aaipod het volgende:
Tijd voor paniekNog 4 dagen tot me examen
Als jij geeneens weet wat een nacontrole is, zou ik er maar niet al te zeker van zijn dat je gaat slagen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:55 schreef MisterDico het volgende:
[..]
wat gebeurd er dan bij 'n na-controle?
trouwens ik moet ook op 11 september op om 10 over half 12.. spannunde tijden nu.
Vanmiddag een les gehad, nu donderdag weer. als het afrijden zo gaat zoals vandaag dan ben ik gegarandeerd geslaagd!
Is dat toevallig na een bocht in de spielgels kijken ofzo? Zou het zelf namelijk ook niet weten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als jij geeneens weet wat een nacontrole is, zou ik er maar niet al te zeker van zijn dat je gaat slagen.
Nou, niet alleen na een bocht. Eigenlijk moet het na elke handeling waarbij je spiegels gebruikt, zo is mij geleerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is dat toevallig na een bocht in de spielgels kijken ofzo? Zou het zelf namelijk ook niet weten?![]()
Ah ok, dat is nooit echt expliciet nacontrole genoemd in mijn lessen maar ik doe het inmiddels wel automatisch. Kan ook dat dat bij hem het geval is en dat hij gewoon lekker slaagt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, niet alleen na een bocht. Eigenlijk moet het na elke handeling waarbij je spiegels gebruikt, zo is mij geleerd.
Maar goed, dat vergeet je al gauw hoor, maar het is wel nodig om te doen, ze kijken er best streng naar bij examens.
idd, bij mij is het ook nooit na-controle genoemd, maar doe het welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah ok, dat is nooit echt expliciet nacontrole genoemd in mijn lessen maar ik doe het inmiddels wel automatisch. Kan ook dat dat bij hem het geval is en dat hij gewoon lekker slaagt.![]()
oow als je het daarover hebt ja, nu ik las dat het spiegels checken enzo weer is.. dat doe ik eigenlijk automatisch na elke bocht die ik gemaakt heb. of bij het wegrijden. hoort eigenlijk automatisme te zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als jij geeneens weet wat een nacontrole is, zou ik er maar niet al te zeker van zijn dat je gaat slagen.
Ik kwam er bij vrachtwagen pas 1 dag voor het examen achter dat er ook nog een nacontrole bestond daarvoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, niet alleen na een bocht. Eigenlijk moet het na elke handeling waarbij je spiegels gebruikt, zo is mij geleerd.
Maar goed, dat vergeet je al gauw hoor, maar het is wel nodig om te doen, ze kijken er best streng naar bij examens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |