neenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:14 schreef Robin__ het volgende:
Thanks
En hebben/zoeken jullie dan een motor die echt 25kw op kenteken is
Afrijden is ook een grote show. Op de motor kom je ook niet aanzetten in je spijkerbroek al mag het wel. Je wilt over komen als een verstandige jongeman/vrouw die veiligheid altijd bovenaan het lijstje heeft staan. Net als dat het verstandig is niet te tutoyeren, je 's ochtends te scheren en de ideale schoonzoon te spelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:19 schreef Robbiej het volgende:
Als ik mijn auto heb. kost mijn auto zo'n 3 euro per dag en dan heb ik nog niet eens de benzine meegerekend..
Maarre.. ik ga morgen rijlessen met mijn kisten. is dit verstandig? mijn sportschoenen zitten niet echt lekker (beetje strakke schoenen) en die koppeling voel ik zoiezo wel. die kisten zijn gewoon voor mijn voeten gemaakt lijkt het. is het de moeite waard om het te proberen? en mag je met kisten ook afrijden?
Je ziet ook niet dat ik kisten aan heb hoor. doe gewoon netjes mijn broekspijpen erover heen. dus het lijken net nette schoenen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:49 schreef nevetS het volgende:
[..]
Afrijden is ook een grote show. Op de motor kom je ook niet aanzetten in je spijkerbroek al mag het wel. Je wilt over komen als een verstandige jongeman/vrouw die veiligheid altijd bovenaan het lijstje heeft staan. Net als dat het verstandig is niet te tutoyeren, je 's ochtends te scheren en de ideale schoonzoon te spelen.
Ik zou niet op kisten gaan, maar het mag natuurlijk wel. Leer lekker te rijden met gympen.
Hoe kan je nu al weten wat je auto per dag gaat kosten? Heb je al een auto? Zo nee, weet je al precies welke je wilt en uit welk bouwjaar? En bij welke verzekering je gaat? Want je bent nog onder de 23, beginnende rijder, geen no-claim opgebouwd, dus je gaat tcoh wel wat betalen aan maandelijkste kosten hoor!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:19 schreef Robbiej het volgende:
Als ik mijn auto heb. kost mijn auto zo'n 3 euro per dag en dan heb ik nog niet eens de benzine meegerekend..
Maarre.. ik ga morgen rijlessen met mijn kisten. is dit verstandig? mijn sportschoenen zitten niet echt lekker (beetje strakke schoenen) en die koppeling voel ik zoiezo wel. die kisten zijn gewoon voor mijn voeten gemaakt lijkt het. is het de moeite waard om het te proberen? en mag je met kisten ook afrijden?
3 euro per dag is nog steeds zon 90 aan vaste lasten per maand wat best veel is als je WA verzekert bentquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoe kan je nu al weten wat je auto per dag gaat kosten? Heb je al een auto? Zo nee, weet je al precies welke je wilt en uit welk bouwjaar? En bij welke verzekering je gaat? Want je bent nog onder de 23, beginnende rijder, geen no-claim opgebouwd, dus je gaat tcoh wel wat betalen aan maandelijkste kosten hoor!
Ja, tell me about it! Ik betaal ook meer dan 80 per maand nu hoor. Zónder benzine!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
3 euro per dag is nog steeds zon 90 aan vaste lasten per maand wat best veel is als je WA verzekert bent
CD's met proefexamens kunnen fouten hebben, of vragen op een totaal andere manier stellen dan dat je ze bij het cbr krijgt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:33 schreef Graftak72 het volgende:
Wel ff een vraagje, ik heb nu 3 cd's met proefexamens een van ANWB een van Veka en een verjo of zoiets.. Met de vragen van de anwb slaag ik, met veka hangt het er net om en met die van verjo zit ik aan de 10/11 fouten. Ga boek nog wel ff doorlezen op de punten waar ik fout zit maar vind het wel vreemd. Iemand de zelfde ervaringen met dit soort proef examens ?
Jij mag afrijden waarmee je wil volgens mijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:19 schreef Robbiej het volgende:
1. Koop je over een paar jaar een eigen auto, heb je geen no-claim.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:21 schreef Knuffelslet het volgende:
mijn koekblikkie staat op mn moeders naam en kost me dus eigenlijk nietsbehalve de benzine
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:15 schreef JosvG het volgende:
Ik ben gisterenmorgen geslaag voor C-praktijkIn 1x, en dat nog wel tegen alle verwachtingen in
Ik reed eigenlijk beter dan dat ik bij het lessen ooit gedaan heb
![]()
Nu nog oplegger halen en ik ben voorlopig van het lessen af
Had ik ook, gaat na een tijdje wel beter. Je schakelt dan gewoon nog wat langzaam omdat het allemaal nog nieuw is. Ik heb nu 30 lessen gehad en heb het nu wel onder de knie. Val niet meer zoveel terug iigquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:16 schreef Babbel1 het volgende:
Hebben jullie ook nog dat je soms maar langzaam optrekt? Ik doe soms nog te weinig gas denk ik en dan ontstaat er ineens een gat van 8 meter ofzo bij het wegrijden, maar ook dat ging op een gegeven moment wel goed.
Ik moet altijd 60 rijden op 50 wegen enz van de instructeurquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:08 schreef Robbiej het volgende:
Ik accelereer juist snel.. soms te snel heb ik het gevoel want ik rij stelselmatig te hard in de lesauto
maargoed die 50 km/h stelt ook geen ene kut voor. je verveeld je zo snel dan haha
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik moet altijd 60 rijden op 50 wegen enz van de instructeur![]()
![]()
Ik neem aan dat je geen 132 km/u op de snelweg mag rijden van je examinatorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:51 schreef Maxxieh het volgende:
Mja idd.. Een marge van 10% mag van m'n instructeur.
Waarom niet? Is maar 12 km te hard. Hoe moet je anders inhalen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:00 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen 132 km/u op de snelweg mag rijden van je examinator![]()
Kom ik weer met mijn instructeur aan maarrrquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:15 schreef Robbiej het volgende:
Weet niet precies. maar meen zoiets gehoord te hebben..
Klopt. maar hij zit er wel naast om te kijken of je je wel aan de regels houdtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom ik weer met mijn instructeur aan maarrr
Mijn instructeur zegt altijd dat de examinator geen politieagent is en dat je best de snelheid mag overtreden als dat de verkeersdoorstroming bevordert.
Niet, bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waarom niet? Is maar 12 km te hard. Hoe moet je anders inhalen?
Motor hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:04 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Klopt. maar hij zit er wel naast om te kijken of je je wel aan de regels houdt
ik heb zo'n zin in mijn rijbewijs joh.. 29 augustus afrijden.. hoop dat ik het in 1x haal! als ik er aan denk dat ik geslaagd ben krijg ik al kriebels in mn buik
We gaan het allebei gewoon halen!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Motor heLijkt me zo erg, zo'n zeikert die op je vingers zit te kijken
Ik moet een dagje later afrijden en hoop ook vurig dat ik het haal
Dat is waarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:07 schreef Robbiej het volgende:
[..]
We gaan het allebei gewoon halen!
we kunnen het toch?moet allemaal goed komen!
Bedoelde van school eindexamenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:14 schreef Robbiej het volgende:
Jep. ik heb gewoon het gevoel van. ik kan het toch? dus waarom lopen stressen.
Maandag van 09:00 tot 12:00 les (hoogstwaarschijnlijk gaan we naar Enkhuizen OF Amersfoort)
Dinsdag van 10:00 tot 14:00 les (gaan we naar A'dam)
heb je al eens eerder eindexamen gedaan dan?
Ik moet de maandag voor mn examen 2 uurtjes lessen van 10 tot 12. en dan dinsdag een uurtje voor het examen een les. en dan om 9:50 examenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bedoelde van school eindexamen
In weet ook wel dat ik het kan maar wordt denk ik toch wel zenuwachtig op de dag zelfMaarja kan er wel mee omgaan
Heb zelf dinsdag van 14:00 tot 16:00 les en dan nog anderhalf uur voor het examen en dan afrijden![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:29 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Ik moet de maandag voor mn examen 2 uurtjes lessen van 10 tot 12. en dan dinsdag een uurtje voor het examen een les. en dan om 9:50 examen
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:32 schreef Robbiej het volgende:
Mja ik moet er om 7 uur al heen. word opgehaald door iemand die ook gaat afrijden en op dat moment zn uurtje les heeft. dit moet (nouja moet..) omdat mn instructeur geen tijd heeft dan om terug van Emmeloord naar Lelystad te rijden voor mijn les en dan met examen. dus dat word om 6 uur al opstaan..ouch
zorg wel dat ik wat brood. drinken. kauwgom en een vol pakje peuken meeneemen me zien te vermaken voor ruim anderhalf uur
Ja was ik vergeten op te noemenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zou iets te lezen meenemen anders ga je jezelf op zitten vreten
En dat ik kan uitslapen is dan weer het voordeel van laat opmoeten
En een zakdoek om je zweethoofd mee af te deppenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:50 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Ja was ik vergeten op te noemenneem een stripboek mee ofzo. een beetje afleiding
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En een zakdoek om je zweethoofd mee af te deppen![]()
![]()
Kan je het? dan is er niks om je zorgen over te maken toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:54 schreef aaipod het volgende:
Tijd voor paniekNog 4 dagen tot me examen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |