Ik ga het inderdaad niet beroepsmatig doen, maar we hebben thuis een bedrijf met 5 vrachtwagens, dus ik kan voor de hobby genoeg rijdenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:12 schreef Robin__ het volgende:
Ik kom net bij een stoplicht.. 2 banen voor linksaf, uiterst links stond een porsche boxster s met een heeeel klein aziatisch vrouwtje dr in, verder hele kruispunt leeg, dus ik ga gewoon rechts van dr staan.. en toen.. nouja ik kon het niet laten met piepende banden weg te rijden zodat ze evenlater achter me kon invoegen
betwijfel of zij iets doorhad van mijn race maargoed
Josvg, wanneer denk je weer op een vrachtwagen te kunnen rijden dan.. je wilt het niet beroepsmatig gaan doen toch?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:09 schreef Lotjeb het volgende:
Ik heb al een hele tijd niet meer in dit topic gepost omdat ik zenuwachtig werd van alle examenverhalen hier. Maar wil nu toch even vertellen dat ik, na een paar dagen van zenuwinzinkingen, geslaagd ben!
Ik ben zo ontzettend blij![]()
nooit van die site gehoord, als die bestaat ben ik ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:09 schreef MisterDico het volgende:
wie weet die site waar je examinatoren kan checken op hoe ze overkomen ofzo iets bij het afrijden van Examen B?
huh, vaagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:36 schreef Skitmark het volgende:
Godver gezakt....
"je zat teveel achterom"
WTF waar slaat dat op
Dat bijverdienen is natuurlijk ook wel nodig als je voor de hobby stukje wil gaan toeren me je truckquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:40 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik ga het inderdaad niet beroepsmatig doen, maar we hebben thuis een bedrijf met 5 vrachtwagens, dus ik kan voor de hobby genoeg rijdenHier en daar kan ik dan ook eens een vrachtje meepikken en wat geld verdienen
Daar komt vakantiewerk bij en dat verdient ook aardig goed op de vrachtwagen
Hoe vond je zelf dat het ging dan? Ik kreeg hetzelfde verwijt bij mn TTT, 'jaa das wel goed maar het duurt zo lang voor je weer rechtuit kunt kijken' (en toegegeven, in files enzo, als je juist extra goed moet kijken of het gaat passen, kan je soms best verrast worden door remacties) Een auto zit in je dooie hoek als ie met zn motorkap zo'n beetje naast het achterportier (indien je dat heb) zit, je hoeft je hoofd dus echt niet heel ver te draaienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:36 schreef Skitmark het volgende:
Godver gezakt....
"je zat teveel achterom"
WTF waar slaat dat op
Veel succes, ben benieuwd wat eruit komtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:22 schreef Yankee_One het volgende:
tvp
morgen test voor de ogen. spannend
dank je welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Veel succes, ben benieuwd wat eruit komtHopelijk mag je gewoon examen doen
Dat is ook de reden waarom ik ben begonnen met lessen, maar ik ben wel van plan om er m'n beroep van te maken. Er is ongelooflijk veel werk te vinden in deze regio (zuidwest-Brabant). Ik heb al een beetje geïnformeerd bij diverse (transport)bedrijven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:40 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik ga het inderdaad niet beroepsmatig doen, maar we hebben thuis een bedrijf met 5 vrachtwagens, dus ik kan voor de hobby genoeg rijdenHier en daar kan ik dan ook eens een vrachtje meepikken en wat geld verdienen
Daar komt vakantiewerk bij en dat verdient ook aardig goed op de vrachtwagen
Veel succesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:21 schreef aaipod het volgende:
Morgen om kwart voor 11 afrijden. De zenuwen beginnen nu wel een beetje te komenHehe help me hopen dat het goed gaat
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:33 schreef Robbiej het volgende:
Morgen naar Amsterdam van 10:00 tot 14:00
Robin_, op welke weg zag je die Porsche Boxster? welke kleur had ie. volgens mij heb ik haar gezien vandaag.
A6 richting A27
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |