Als het goed is heeft je instructeur/trice een spiegeltje gericht staan op jou ogen. Daarin ziet hij/zij precies waar jij naar kijkt wetc. Ik hoef mijn hoofd helemaal niet overdreven te bewegen, ze ziet altijd precies wat ik wel en niet heb gezien, ook als ik vanuit mijn ooghoeken kijk. Ook bij de TTT heb ik dat dus niet gedaan en dat was gewoon goed. Ligt dus ook een beetje aan de rijschool gok ik zoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:03 schreef Even het volgende:
[..]
Nou het kijken opzich is niet vervelend dat doe ik automatisch maar dat overdreven je kop bewegen als je moet kijkenHelemaal je hoofd draaien enzo
Kan ook wel in vanuit mn ooghoek in mn spiegels kijken
Midden spiegel - hoofd beetje om hoog.
Buiten spiegel - hoofd draaien.
Dooie hoek - half je nek verdraaien zodat die man zeker weet dat je gegeken hebt.
Echt bullshit maar je kan zakken als je het niet doet![]()
Is het dan niet slimmer om eerst wat verder door te sparen ipv nu al je geld uit te geven aan lessen en dan moeten stoppen omdat je geen geld meer hebt?? Met 25 lessen moet je echt erg goed kunnen rijden wil je het dan in 1 keer halen hoor. Veel mensen lukt het niet binnen 25 lessen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dank. Ik heb er zin in.
Zelf dacht ik overigens meer aan 25 lessen, veel meer staan de financiën ook niet echt toe namelijk.
Idd, en in het begin vond ik het lang genoeg om die mensen te zien als ze me naar huis brachtenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:56 schreef Robin__ het volgende:
De hele les lang bedoel je
Laaater, zou ik echt geen zin in hebben hele tijd NOG iemand die op je fikken zit te kijken
Schaam je je dan? Ik vond het altijd wel gezellig als iemand bij mij mee reed. En hoe wil je het gaan doen als je een keer voor je vrienden rijdt? En als je niet wilt dat iemand bij je meerijdt moet je dat aangeven. Maar dat heeft niks te maken met het bij iemand meerijden. Als er ook maar iemand is die het ook wel gezellig vindt dan kun je daarbij meerijden, en toch wat leren van die persoon.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:56 schreef Robin__ het volgende:
De hele les lang bedoel je
Laaater, zou ik echt geen zin in hebben hele tijd NOG iemand die op je fikken zit te kijken
Die heb ik pas in mijn laatste lessen gekregen. Ik vind het ook wat vreemd als je bijzondere verrichtingen doet na zo weinig lessen; ik denk dat nogal wat mensen zo'n auto dan nog niet eens volledig onder controle hebben. Die bijzondere verrichtingen gaan me nu vrij makkelijk afquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:38 schreef Sylvana het volgende:
ik ging pas na een les of 10 voor het eerst op de snelweg, eerst moest ik alle bijzondere verrichtingen doen enzo
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:14 schreef gothic-blackie het volgende:
bibber over iets meer dan 3 uur mijn eerste les, begin wel heel erg zenuwachtig te worden, voor de instructeur, de auto, de problemen op de weg, ach je kent het wel, waarschijnlijk sta ik aan het eind van de les te juichen omdat het zo leuk is
idd, zeker de eerste les is het allemaal nog erg makkelijk en hoef je je nergens druk om te makenquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:14 schreef gothic-blackie het volgende:
bibber over iets meer dan 3 uur mijn eerste les, begin wel heel erg zenuwachtig te worden, voor de instructeur, de auto, de problemen op de weg, ach je kent het wel, waarschijnlijk sta ik aan het eind van de les te juichen omdat het zo leuk is
Ik heb 6 sept aanstaande theorie en ben toch al wel 2 weken bezig met leren denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:03 schreef Johnns het volgende:
Wanneer zijn jullie begonnen met leren voor jullie theorie? Ik heb nog even (iets meer dan 2 week) maar ben wel even benieuwd
Een uurtje voor mijn theorie examenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:03 schreef Johnns het volgende:
Wanneer zijn jullie begonnen met leren voor jullie theorie? Ik heb nog even (iets meer dan 2 week) maar ben wel even benieuwd
1 keer het boekje doorgelezen. daarna in de week voor het theorie alles nog een keer doorgekeken. ligt er ook maar aan hoe je goed bent in lerenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:03 schreef Johnns het volgende:
Heb jij je rijbewijs nu eindelijk eens eigenlijk?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:32 schreef Sylvana het volgende:
Klopt het dat je tegenwoordig alleen nog maar kunt pinnen als je theorie examen wilt doen?
nee, heb 4 september rijtest ( medische keuring)quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb jij je rijbewijs nu eindelijk eens eigenlijk?
woeii ben terug.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, zeker de eerste les is het allemaal nog erg makkelijk en hoef je je nergens druk om te makenVeel plezier!
In Rotterdam in iedergeval wel, volgens mij werd het pas later ingevoerd bij de andere CBR's, ik weet niet precies wanneer. Neem in iedergeval je pinpas voor de zekerheid meequote:Op maandag 28 augustus 2006 17:32 schreef Sylvana het volgende:
Klopt het dat je tegenwoordig alleen nog maar kunt pinnen als je theorie examen wilt doen?
Koppeling loslaten als je afslaat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:30 schreef Dirktator het volgende:
Ik zit midden in een snelcursus, nu ongeveer 25 uur gehad. Volgende week tussentijdse toets en de week erna al het examen! Kijken, kijken en nog eens kijken! O ja, en koppeling loslaten als je afslaat!
En die rotonde in Venlo....omg, laten we hopen dat we daar niet heen hoeven. Al die tering-Duitsers die er geen hol van snappen!
Ja, hou de koppeling altijd in als ik in een bocht zit bij het afslaan (nog van het terugschakelen). Gevolg: ik ga met een wat (te) hoge snelheid door de bocht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef Robin__ het volgende:
Koppeling loslaten als je afslaat?
huh, je rijdt met een indrukte koppeling door de bocht?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:39 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ja, hou de koppeling altijd in als ik in een bocht zit bij het afslaan (nog van het terugschakelen). Gevolg: ik ga met een wat (te) hoge snelheid door de bocht.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Yankee_One het volgende:
huh, je rijdt met een indrukte koppeling door de bocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |