abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41229926
Naja, ze had gelukkig een slagingsgarantie genomen voor haar eerste pakket van 55 uur ofzo. Ze reed geeneens zo heel slecht, maar ze lette gewoon niet erg goed op. Het leek een beetje op onnadenkend rondrijden. Niet naar rechts opschuiven bijvoorbeeld wanneer het kon, niet op tijd beginnen met voorsorteren. Maar ook schakelfoutjes kwamen nog voor. Maar volgens mij had ze haar hoofd er niet helemaal bij. Ik denk wel dat ze dus terecht enkele keren is gezakt. Ik denk dat ze met een instellingverandering het makkelijk zou kunnen halen, maar het gaat bij autorijden veel om de kleine details.
pi_41231851
*Johnns gaat 14 september voor zijn autotheorie
you and I ain't done Zeke!
pi_41247716
ik heb een examendatum

maar ik ga 'm lekker geheim houden voor iedereen
Fragile like a rose on the snow...
pi_41249668
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:38 schreef Sylvana het volgende:
ik ging pas na een les of 10 voor het eerst op de snelweg, eerst moest ik alle bijzondere verrichtingen doen enzo
Die heb ik pas in mijn laatste lessen gekregen. Ik vind het ook wat vreemd als je bijzondere verrichtingen doet na zo weinig lessen; ik denk dat nogal wat mensen zo'n auto dan nog niet eens volledig onder controle hebben. Die bijzondere verrichtingen gaan me nu vrij makkelijk af
pi_41252178
bibber over iets meer dan 3 uur mijn eerste les, begin wel heel erg zenuwachtig te worden, voor de instructeur, de auto, de problemen op de weg, ach je kent het wel, waarschijnlijk sta ik aan het eind van de les te juichen omdat het zo leuk is
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_41252264
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:14 schreef gothic-blackie het volgende:
bibber over iets meer dan 3 uur mijn eerste les, begin wel heel erg zenuwachtig te worden, voor de instructeur, de auto, de problemen op de weg, ach je kent het wel, waarschijnlijk sta ik aan het eind van de les te juichen omdat het zo leuk is
Dat weet ik wel zeker Als je eenmaal in de auto zit valt het alles mee.
pi_41253926
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:14 schreef gothic-blackie het volgende:
idd, zeker de eerste les is het allemaal nog erg makkelijk en hoef je je nergens druk om te maken Veel plezier!
pi_41257847
Ik mag donderdag beginnen, heb er echt zin in
pi_41259094
Wanneer zijn jullie begonnen met leren voor jullie theorie? Ik heb nog even (iets meer dan 2 week) maar ben wel even benieuwd
pi_41260127
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:03 schreef Johnns het volgende:
Wanneer zijn jullie begonnen met leren voor jullie theorie? Ik heb nog even (iets meer dan 2 week) maar ben wel even benieuwd
Ik heb 6 sept aanstaande theorie en ben toch al wel 2 weken bezig met leren denk ik.
pi_41261232
quote:
Een uurtje voor mijn theorie examen Maarja je moet gewoon zelf bepalen hoeveel tijd je er in moet steken om er vertrouwen in te hebben, dat is voor iedereen anders.
pi_41261864
quote:
1 keer het boekje doorgelezen. daarna in de week voor het theorie alles nog een keer doorgekeken. ligt er ook maar aan hoe je goed bent in leren
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_41262161
Klopt het dat je tegenwoordig alleen nog maar kunt pinnen als je theorie examen wilt doen?
pi_41262462
in arnhem kon het ook contant
pi_41262607
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:32 schreef Sylvana het volgende:
Klopt het dat je tegenwoordig alleen nog maar kunt pinnen als je theorie examen wilt doen?
Heb jij je rijbewijs nu eindelijk eens eigenlijk?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_41262852
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:47 schreef crossover het volgende:

[..]

Heb jij je rijbewijs nu eindelijk eens eigenlijk?
nee, heb 4 september rijtest ( medische keuring)
pi_41263500
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

idd, zeker de eerste les is het allemaal nog erg makkelijk en hoef je je nergens druk om te maken Veel plezier!
woeii ben terug.

eerste les was beetje leren de auto te kennen, en vooral sturen, sturen sturen sturen. en van rotterdam ijsselmonde naar schiedam rijden, en weer terug gebracht worden. maar ja hoort erbij. was wel heel erg cool

o ja, voordat iemand het vraagt: ik rij in een volkswagen golf, welke golf weet ik niet behalve dat ut een golfje is
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_41267526
quote:
In Rotterdam in iedergeval wel, volgens mij werd het pas later ingevoerd bij de andere CBR's, ik weet niet precies wanneer. Neem in iedergeval je pinpas voor de zekerheid mee
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_41268210
Morgen theorie examen, we zien wel wat het wordt...
pi_41268384
een theoriecertificaat
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:30:13 #276
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41290048
Ik zit midden in een snelcursus, nu ongeveer 25 uur gehad. Volgende week tussentijdse toets en de week erna al het examen! Kijken, kijken en nog eens kijken! O ja, en koppeling loslaten als je afslaat!

En die rotonde in Venlo....omg, laten we hopen dat we daar niet heen hoeven. Al die tering-Duitsers die er geen hol van snappen!
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_41290236
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:30 schreef Dirktator het volgende:
Ik zit midden in een snelcursus, nu ongeveer 25 uur gehad. Volgende week tussentijdse toets en de week erna al het examen! Kijken, kijken en nog eens kijken! O ja, en koppeling loslaten als je afslaat!

En die rotonde in Venlo....omg, laten we hopen dat we daar niet heen hoeven. Al die tering-Duitsers die er geen hol van snappen!
Koppeling loslaten als je afslaat?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:39:50 #278
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41290340
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef Robin__ het volgende:
Koppeling loslaten als je afslaat?
Ja, hou de koppeling altijd in als ik in een bocht zit bij het afslaan (nog van het terugschakelen). Gevolg: ik ga met een wat (te) hoge snelheid door de bocht.
Sokkel Lolleromfg
pi_41290480
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:39 schreef Dirktator het volgende:

[..]

Ja, hou de koppeling altijd in als ik in een bocht zit bij het afslaan (nog van het terugschakelen). Gevolg: ik ga met een wat (te) hoge snelheid door de bocht.
huh, je rijdt met een indrukte koppeling door de bocht?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:55:22 #280
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41290772
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Yankee_One het volgende:
Dat zeg ik.
Sokkel Lolleromfg
pi_41290925
quote:
toen ik gister belde met het CBR vertelden ze mij dat je vanaf - ik dacht - 18 september ALLEEN nog maar kon pinnen/chippen bij het CBR. moet je even bellen, dan weet je het zeker

0900-227 0 227 (¤ 0,15 per minuut)
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:22:44 #282
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41291678
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

Dat is soms ook gewoon nodig hoor Hier bij mij de straat uit moet ik hem inhouden, anders rijdt ik er te snel doorheen. Bij onoverzichtelijke bochten is het verstandiger om hem ingedrukt te houden nadat je geschakelt hebt, dan schiet je auto niet ineens te snel vooruit.
To infinity…and beyond!
pi_41295363
Peepz, jullie mogen me kussen en handjes geven theorie is binnen.
Echt bizar... hoeveel mensen er toch voor zakken.. bijna de helft volgens mij.
Wel leuk hoe de reactie's van de personen zelf waren....
Een turks meisje zat zich al op te winden, zo van hoe vertel ik dit thuis dat ik gezakt ben.
Bleek dus geslaagd te zijn wel mooi om te zien.

Maar goed.... op naar het volgende examen
pi_41295768
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:30 schreef Dirktator het volgende:
Ja echt een irritante rotonde is dat! Je moet 'm gewoon vaak genoeg oefenen (zoals ik gedaan heb), dan voel je je helemaal op je gemak en doe je hem met je ogen dicht.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:46:52 #285
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_41296066
Wil nu wel eens mijn rijbewijs halen.. het liefst in een weekje (herfstvakantie)

Wie heeft er ervaring mee? Wat ben je er voor kwijt? Kun je gelijk die week examen doen? Hoeveel uur rijd je (ik kan zelf al rijden)..

En misschien heeft iemand ook ervaringen met bep. rijscholen in Groningen. Van Oosterpoort weet ik dat je spoedcursus kan, maar Bos Roden lijkt me ook goede rijschool.
niets
pi_41296108
Als je kan rijden kan je gelijk examen aanvragen, moet je alleen ergens een lesauto huren bij een rijschool.
'And I called your name,
pi_41296329
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:46 schreef Ewaldus het volgende:
Wil nu wel eens mijn rijbewijs halen.. het liefst in een weekje (herfstvakantie)

Wie heeft er ervaring mee? Wat ben je er voor kwijt? Kun je gelijk die week examen doen? Hoeveel uur rijd je (ik kan zelf al rijden)..

En misschien heeft iemand ook ervaringen met bep. rijscholen in Groningen. Van Oosterpoort weet ik dat je spoedcursus kan, maar Bos Roden lijkt me ook goede rijschool.
Heb je ook ervaring in het verkeer als automobilist, het kunnen rijden is niet het moeilijkste.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:15:50 #288
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41297005
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:37 schreef wetgos het volgende:
Ja echt een irritante rotonde is dat! Je moet 'm gewoon vaak genoeg oefenen (zoals ik gedaan heb), dan voel je je helemaal op je gemak en doe je hem met je ogen dicht.
Ik vind 3e, 4e en 5e afslag erg klote om te doen...Naar de 3e rijstrook rijden en dan gelijk spiegelen of je door kunt schuiven naar rechts...ik wil er in een keer overheen kunnen, niet twee keer de rotonde rijden, en dat is soms niet mogelijk! Maar idd, veel oefenen...
Sokkel Lolleromfg
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:16:36 #289
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41297035
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:46 schreef Ewaldus het volgende:

Lijkt me vrij stug dat je in een week je rijbewijs kan halen. Ze zeggen het altijd wel, maar het loopt altijd uit. Reken op zeker 2 a 3 weken.
Sokkel Lolleromfg
pi_41297182
Theorie verkeer C is binnen.
48 vragen goed.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_41297364
YEAH geslaagd
Always look on the bright side of life
pi_41297479
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:26 schreef THA-PIETERT het volgende:
YEAH geslaagd
gefeliciteerd
pi_41298057
hey syl wanneer heb jij nou examen?
pi_41298646
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:49 schreef pascalheister het volgende:
hey syl wanneer heb jij nou examen?
Geen idee, ik moet 4 september een rijtest doen bij het CBR, dan gaan ze kijken of ik veilig deel kan nemen aan het verkeer, als dat is, dan kan ik weer examen doen ( BNOR) en anders zal ik allemaal (neurologische) testen moeten doen
pi_41298868
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 18:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Geen idee, ik moet 4 september een rijtest doen bij het CBR, dan gaan ze kijken of ik veilig deel kan nemen aan het verkeer, als dat is, dan kan ik weer examen doen ( BNOR) en anders zal ik allemaal (neurologische) testen moeten doen
ok nou succes iig
pi_41298886
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 18:21 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ok nou succes iig
thnx
pi_41299911
Ik vraag me af of je na zoveel keer zakken wel geschikt bent om aan het verkeer deel te nemen.
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_41300119
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 19:02 schreef crossover het volgende:
Ik vraag me af of je na zoveel keer zakken wel geschikt bent om aan het verkeer deel te nemen.
Bekend met faalangst?
'And I called your name,
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:12:44 #299
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_41300222
Gezakt

Op een kruising wou ik de lange bocht naar links nemen. en dacht dat de auto tegenover mij rechts af ging. maar ging dus rechtdoor. dus ik moest op de rem (geen ingreep)

Voor de rest een hele nette rit gereden. 'tis toch niet te geloven
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_41300273
oi oi, 19 oktober praktijk examen.. vorige week aangevraagd, dus aardig lange wachtrij nog
pi_41300342
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 19:09 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Bekend met faalangst?
Ja ik weet wat het is.. niet aan gedacht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 15% gewijzigd door crossover op 29-08-2006 19:22:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')