Die heb ik pas in mijn laatste lessen gekregen. Ik vind het ook wat vreemd als je bijzondere verrichtingen doet na zo weinig lessen; ik denk dat nogal wat mensen zo'n auto dan nog niet eens volledig onder controle hebben. Die bijzondere verrichtingen gaan me nu vrij makkelijk afquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:38 schreef Sylvana het volgende:
ik ging pas na een les of 10 voor het eerst op de snelweg, eerst moest ik alle bijzondere verrichtingen doen enzo
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:14 schreef gothic-blackie het volgende:
bibber over iets meer dan 3 uur mijn eerste les, begin wel heel erg zenuwachtig te worden, voor de instructeur, de auto, de problemen op de weg, ach je kent het wel, waarschijnlijk sta ik aan het eind van de les te juichen omdat het zo leuk is
idd, zeker de eerste les is het allemaal nog erg makkelijk en hoef je je nergens druk om te makenquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:14 schreef gothic-blackie het volgende:
bibber over iets meer dan 3 uur mijn eerste les, begin wel heel erg zenuwachtig te worden, voor de instructeur, de auto, de problemen op de weg, ach je kent het wel, waarschijnlijk sta ik aan het eind van de les te juichen omdat het zo leuk is
Ik heb 6 sept aanstaande theorie en ben toch al wel 2 weken bezig met leren denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:03 schreef Johnns het volgende:
Wanneer zijn jullie begonnen met leren voor jullie theorie? Ik heb nog even (iets meer dan 2 week) maar ben wel even benieuwd
Een uurtje voor mijn theorie examenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:03 schreef Johnns het volgende:
Wanneer zijn jullie begonnen met leren voor jullie theorie? Ik heb nog even (iets meer dan 2 week) maar ben wel even benieuwd
1 keer het boekje doorgelezen. daarna in de week voor het theorie alles nog een keer doorgekeken. ligt er ook maar aan hoe je goed bent in lerenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:03 schreef Johnns het volgende:
Heb jij je rijbewijs nu eindelijk eens eigenlijk?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:32 schreef Sylvana het volgende:
Klopt het dat je tegenwoordig alleen nog maar kunt pinnen als je theorie examen wilt doen?
nee, heb 4 september rijtest ( medische keuring)quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb jij je rijbewijs nu eindelijk eens eigenlijk?
woeii ben terug.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, zeker de eerste les is het allemaal nog erg makkelijk en hoef je je nergens druk om te makenVeel plezier!
In Rotterdam in iedergeval wel, volgens mij werd het pas later ingevoerd bij de andere CBR's, ik weet niet precies wanneer. Neem in iedergeval je pinpas voor de zekerheid meequote:Op maandag 28 augustus 2006 17:32 schreef Sylvana het volgende:
Klopt het dat je tegenwoordig alleen nog maar kunt pinnen als je theorie examen wilt doen?
Koppeling loslaten als je afslaat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:30 schreef Dirktator het volgende:
Ik zit midden in een snelcursus, nu ongeveer 25 uur gehad. Volgende week tussentijdse toets en de week erna al het examen! Kijken, kijken en nog eens kijken! O ja, en koppeling loslaten als je afslaat!
En die rotonde in Venlo....omg, laten we hopen dat we daar niet heen hoeven. Al die tering-Duitsers die er geen hol van snappen!
Ja, hou de koppeling altijd in als ik in een bocht zit bij het afslaan (nog van het terugschakelen). Gevolg: ik ga met een wat (te) hoge snelheid door de bocht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef Robin__ het volgende:
Koppeling loslaten als je afslaat?
huh, je rijdt met een indrukte koppeling door de bocht?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:39 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ja, hou de koppeling altijd in als ik in een bocht zit bij het afslaan (nog van het terugschakelen). Gevolg: ik ga met een wat (te) hoge snelheid door de bocht.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Yankee_One het volgende:
huh, je rijdt met een indrukte koppeling door de bocht?
toen ik gister belde met het CBR vertelden ze mij dat je vanaf - ik dacht - 18 september ALLEEN nog maar kon pinnen/chippen bij het CBR. moet je even bellen, dan weet je het zekerquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:32 schreef Sylvana het volgende:
Dat is soms ook gewoon nodig hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
huh, je rijdt met een indrukte koppeling door de bocht?
Ja echt een irritante rotonde is dat! Je moet 'm gewoon vaak genoeg oefenen (zoals ik gedaan heb), dan voel je je helemaal op je gemak en doe je hem met je ogen dicht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:30 schreef Dirktator het volgende:
En die rotonde in Venlo....omg, laten we hopen dat we daar niet heen hoeven. Al die tering-Duitsers die er geen hol van snappen!
Heb je ook ervaring in het verkeer als automobilist, het kunnen rijden is niet het moeilijkste.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:46 schreef Ewaldus het volgende:
Wil nu wel eens mijn rijbewijs halen.. het liefst in een weekje (herfstvakantie)
Wie heeft er ervaring mee? Wat ben je er voor kwijt? Kun je gelijk die week examen doen? Hoeveel uur rijd je (ik kan zelf al rijden)..
En misschien heeft iemand ook ervaringen met bep. rijscholen in Groningen. Van Oosterpoort weet ik dat je spoedcursus kan, maar Bos Roden lijkt me ook goede rijschool.
Ik vind 3e, 4e en 5e afslag erg klote om te doen...Naar de 3e rijstrook rijden en dan gelijk spiegelen of je door kunt schuiven naar rechts...ik wil er in een keer overheen kunnen, niet twee keer de rotonde rijden, en dat is soms niet mogelijk! Maar idd, veel oefenen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:37 schreef wetgos het volgende:
Ja echt een irritante rotonde is dat! Je moet 'm gewoon vaak genoeg oefenen (zoals ik gedaan heb), dan voel je je helemaal op je gemak en doe je hem met je ogen dicht.
Lijkt me vrij stug dat je in een week je rijbewijs kan halen. Ze zeggen het altijd wel, maar het loopt altijd uit. Reken op zeker 2 a 3 weken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:46 schreef Ewaldus het volgende:
Wil nu wel eens mijn rijbewijs halen.. het liefst in een weekje (herfstvakantie)
Wie heeft er ervaring mee? Wat ben je er voor kwijt? Kun je gelijk die week examen doen? Hoeveel uur rijd je (ik kan zelf al rijden)..
En misschien heeft iemand ook ervaringen met bep. rijscholen in Groningen. Van Oosterpoort weet ik dat je spoedcursus kan, maar Bos Roden lijkt me ook goede rijschool.
Geen idee, ik moet 4 september een rijtest doen bij het CBR, dan gaan ze kijken of ik veilig deel kan nemen aan het verkeer, als dat is, dan kan ik weer examen doen ( BNOR) en anders zal ik allemaal (neurologische) testen moeten doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:49 schreef pascalheister het volgende:
hey syl wanneer heb jij nou examen?
ok nou succes iigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet 4 september een rijtest doen bij het CBR, dan gaan ze kijken of ik veilig deel kan nemen aan het verkeer, als dat is, dan kan ik weer examen doen ( BNOR) en anders zal ik allemaal (neurologische) testen moeten doen
Bekend met faalangst?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:02 schreef crossover het volgende:
Ik vraag me af of je na zoveel keer zakken wel geschikt bent om aan het verkeer deel te nemen.
Ja ik weet wat het is.. niet aan gedacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door crossover op 29-08-2006 19:22:32 ]'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |