Helaas leent zijn naam zich niet echt voor hints gevenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:38 schreef AntonDingeman het volgende:
Nee, ik weet het niet.
Juist.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:46 schreef k_man het volgende:
Edo
Ja, ooit welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:50 schreef MaJo het volgende:
Je vroeg toch naar de kunstenaar en niet naar de plaats?
Ah ok, had daar overheen gelezenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:51 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ja, ooit wel
Dat ging alleen niet werken, dus toen mocht je ook de plaats noemen.
1. foutquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:58 schreef EricusMaximus het volgende:
1 Delft
2 Den Haag
3 Amersfoort
4 Utrecht
5 Nijmegen
MaJo +1quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:09 schreef MaJo het volgende:
Vathorst - Amersfoort
Ypenburg - Den Haag
Brandevoort - Helmond
Leidsche RIjn - Utrecht
Waalsprong - Nijmegen
U bedoelt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:12 schreef Beschouw het volgende:
En dan maar zeggen dat er niet gegoogled mag worden![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:18 schreef k_man het volgende:
Een of ander bandje.
2xquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:20 schreef EricusMaximus het volgende:
bandje uit Engeland? Indie?
Dat is hemquote:
Uhm dan is het niet helemaal verdient neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:24 schreef k_man het volgende:
Ik weet niet of ik het punt verdien hoor. Ik wilde je vraag quoten en zag dus de eigenschappen van de foto.
Niet handig gedaan van je MaJo.
Dat is hem welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
De krant van slapend Nederland...
Ofwel de Telegraaf
Dat wilde ik horen. Ik had verwacht dat men zou zeggen dat-ie een lamp aan 't vervangen was, maar in deze straatlantaarn zit geen lamp.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:55 schreef Tokay het volgende:
Hij doet iets met het 'kousje' van de lamp?
Ik begrijp waarom je dat denkt, maar nee, niet goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:11 schreef existenz het volgende:
Max Westerman?
fotoboek.fok.nl en dan er eentje aanmaken. Dan gebeurt het automatisch dacht ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:12 schreef MaJo het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn fotoboek kan toevoegen?
Ik heb er een aangemaakt maar die wordt niet automatisch toegevoegd. Daar moet je iets voor doen, maar wat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:13 schreef existenz het volgende:
[..]
fotoboek.fok.nl en dan er eentje aanmaken. Dan gebeurt het automatisch dacht ik
Ik kom niet verder dan vakliteratuur en ben RTL aan het kijken. Dus dan maak ik nog al snel de link Max Westerman en een boek over amerika. Die heeft hij namelijk een hoop geschreven en dit leek mij een behoorlijk titel voor het soort boeken dat hij over de VS schrijft.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik begrijp waarom je dat denkt, maar nee, niet goed.
Ik heb geen idee. Ik wil hem niet eens. Er staat niets in mijn fotoboekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er een aangemaakt maar die wordt niet automatisch toegevoegd. Daar moet je iets voor doen, maar wat?
Nee, ook niet Maarten van Rossem.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:13 schreef MaJo het volgende:
Maarten van Rossem?
Helaas...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:16 schreef ChrisJX het volgende:
Fotoboek, nostalgie
De titel komt me erg bekend voor... Ton van Royen dan maar.
Ik heb ooit eens het meeste aantal fotoboekreacties gehad. Vier jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:18 schreef MaJo het volgende:
Jee hij doet hetNu allemaal berichtjes achterlaten dan lijkt het of ik heel populair ben
Thanks voor het berichtje JaJong
En bedankt voor je complimentje Homdeck
![]()
toen had je vast boeiender foto's dan nuquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:20 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens het meeste aantal fotoboekreacties gehad. Vier jaar geleden ofzo
Moet je naar de meet komenquote:
Toen stonden er idd nog foto's inquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:21 schreef Homdeck het volgende:
toen had je vast boeiender foto's dan nu![]()
Even in mijn voetbalagende kijken hoor.quote:
speel je bij forward?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:24 schreef Jajong het volgende:
Helaas, de 26e heb ik op 14.00u een oefenwedstrijd tegen Lygurgus op Sportpark Corpus den Hoorn.
Ah wat schattigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
MaJo; ik heb je een ontbijtje op bed laten bezorgen...
ik zou het gewoon doen als ik je wasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:24 schreef MaJo het volgende:
Ik zit er aan te twijfelen om mijn foto erop te zetten. Ben nu nog een beetje anoniem (hoewel de mensen die me goed kennen me wel zullen herkennen denk ik) Maar ik vind het toch net een te grote drempel.
Komt mooi uit dat we 's avonds afspreken danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:24 schreef Jajong het volgende:
Helaas, de 26e heb ik op 14.00u een oefenwedstrijd tegen Lygurgus op Sportpark Corpus den Hoorn.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt mooi uit dat we 's avonds afspreken dan![]()
bij de zondag neem ik aan? zit nogal wat klasseverschil tussen geloof ik he.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:26 schreef Jajong het volgende:
[..]!
Nee Homdeck, ik speel bij GRC Groningen. Ik hoop in het eerste, maar denk het tweede dit seizoen. ( Jaar geblesseerd geweest)
Tja nu kun je er niet onderuit hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:26 schreef Jajong het volgende:
[..]!
Nee Homdeck, ik speel bij GRC Groningen. Ik hoop in het eerste, maar denk het tweede dit seizoen. ( Jaar geblesseerd geweest)
je kunt instellen dat je mail krijgt als je een berichtje hebt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tja nu kun je er niet onderuit heIk heb op je fotoboek ook een berichtje achtergelaten (waarom je moet komen
)
Moet je trouwens steeds je fotoboek checken om te kijken of je een bericht hebt? Dat ga ik snel weer vergeten ben ik bang![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:28 schreef ChrisJX het volgende:
Volgens mij is het stiekem Salman Rushdie
Zondag ja. Zaterdag speelt 6e klasse en Zondag 1e klassequote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:29 schreef Homdeck het volgende:
[..]
bij de zondag neem ik aan? zit nogal wat klasseverschil tussen geloof ik he.
Zeg dan gewoon dat je zo kijkt als ik weer een stukje muziek online gooiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:30 schreef Jajong het volgende:
<-- Zo kijk ik meestal als er weer eens zo'n cultureel verantwoorde vraag langs komt
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:34 schreef Homdeck het volgende:
ik heb het opgezocht en ik ken haar niet![]()
Nee, leuke poging, maar nee.quote:
Ook dat is niet de naam die ik zoek.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Camille Picobello?
Helaas, MaJo...quote:
Hmmm, Parker klinkt niet echt Italiaans hè, dolle?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:41 schreef dolle_hond het volgende:
camille parker
ik had nog niet alles teruggelezen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmm, Parker klinkt niet echt Italiaans hè, dolle?
Dat mag je zelf ook doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:45 schreef Tokay het volgende:
Laten we er maar mee stoppen.![]()
De naam die ik wilde horen, is Camille Paglia.
Go your gang: er kan een nieuwe vraag worden gesteld!
Eric Mouthaanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Mouthaan???
En dat is 4quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:05 schreef Jajong het volgende:
Oh 4, en Verenigd Koninkrijk der Nederlanden
Als in nummer 5...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:10 schreef Jajong het volgende:
Wat Frankrijk?
Yuri +1quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Koninkrijk holland: Lodewijk Napoleon
Verenigd Koninkrijk der Nederlanden willem 1??
Het was Hatsburgs nederland maar ik reken het goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:09 schreef Jajong het volgende:
Hatsburgse nogwat?
Bijna goedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeker over het "konijn" van Nederland?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Van 'Olland dan.
Inderdaad. George H. en George W. Bush.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:25 schreef dolle_hond het volgende:
george en george W. bush
neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik kan er geen chocola van maken, eerlijk gezegd. Is die man Walter Matthau?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:44 schreef MaJo het volgende:
[afbeelding]
Mag ik uw aandacht voor:Algemene Kennis Quiz-Meet op 26 augustus!
Zaterdag 26 augustus organiseren wij ter ere van het 100e topic een AKQ-Meet lekker centraal in Utrecht. Dat we inmiddels de 100 al lang voorbij zijn mag de pret niet drukken. Asmodian heeft iedereen uitgenodigd om zijn biervoorraad droog te leggen, waarna we wellicht af gaan wijken naar de bekende Mick O'Connell's op loopafstand van Asmo's pad. Iedere AKQ-speler is van harte uitgenodigd om te komen chillen en quizzen! Komt allen - hoe meer zielen hoe meer vreugd! Stuur even een mailtje naar asmodian1@gmail.com als je geinteresseerd bent! Laat ook even weten als je een slaapplaats nodig zou hebben
Hebben aangegeven te komen
Asmodian
ChrisJX
Daffodil31LE
Dartfanaat
Gooitzen
Iamredleader
lienelien
MaJo
Neleos
Nembrionic
Soempie
Stanley_Climbfall
vanKampen
Gaat meevallen. Ik pak 200 en dan ga ik daar eens rustig van genieten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sjit. Daar gaat m'n inhaalslag
Haai neger!
Ja. Al heb ik 'm wel uit de vuilbak moeten vissen waar in principe alle hotmailrommel ingaat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Gaat meevallen. Ik pak 200 en dan ga ik daar eens rustig van genieten.
'I Love You Period' nog gehad?
moet Missing zijn voor m'n 198e..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
gaat over een zoektocht naar een zoon/echtgenoot
als je ietsje sneller was geweest welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
moet Missing zijn voor m'n 198e..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als je ietsje sneller was geweest wel
Zekerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
hey.. heb je me gemist tijdens m'n 'vakantie'?
Ja..quote:
Yepquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gaan jullie allemaal naar dat Lowlands-gebeuren ofzo?
goedzo!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:39 schreef Soempie het volgende:
Hee Wollie![]()
Heb de muziek gepost hoor
Bedoel je niet gewoon Hi?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga nadenken over een bijzondere vraag voor punt nummer 200.
Hoe heet de actie van KPN Mobiel waarmee je MMS'jes kunt versturen voor de prijs van een SMS?
Dan zal ik t wel goed hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zag net die reclame toen ik die vraag stelde..
Jullie weten dat Hi onderdeel is van KPN Mobiel hè?
Ik denk dat hij er morgen weer is. Ik heb wel gemaild dat ik er al weer ben..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:42 schreef Soempie het volgende:
Wanneer komt Nembrio weer terug? Moest hij langer wegblijven dan jij Stan?
Ow ja, das nu bezig he. Wie hebben er gescoord?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:43 schreef Jajong het volgende:
JEZUS WAT IS HUNTELAAR GOED
SBS kan niet netjes een Iers vlaggetje plakken zie ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:47 schreef Jajong het volgende:
Huntelaar heeft 3 keer gescoord. ( Waarvan 1 onterecht afgekeurd. ) en hij gaf de assist op Robben.
Held held held held
Ok dan. Leuk dat je er weer bent.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er morgen weer is. Ik heb wel gemaild dat ik er al weer ben..
We hadden een even lange ban volgens mij, maar als je weekban op donderdag begint is woensdag de zevende dag, zo redeneerde ik.
Ja en neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:48 schreef Jajong het volgende:
Het is een vrouw.. Sophie Hillebrands?
Neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:50 schreef Jajong het volgende:
Birgit Schuurmans? Ik kan het me net niet voor de geest halen
Hoppa!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:52 schreef Homdeck het volgende:
isabelle brinkman
foto vergetenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Welke man?
Juist. vandaag overleden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:58 schreef pyl het volgende:
Krijn Torringa
Dat reken ik goed. Een varken heeft namelijk geen zweetklieren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanwege hun overmogen vocht kwijt te raken door zweten of hijgen
Weet je dat zeker dat dat de reden is? Ik heb het namelijk altijd anders geleerd en gehoord van familie die boer is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat reken ik goed. Een varken heeft namelijk geen zweetklieren.
STANLEY + 1
[afbeelding]
Noorwegenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uit welk land komt de scheidsrechter bij de voetbalwedstrijd Ierland-Nederland van hedenavond?
Ff gegoogled en dat geeft:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Weet je dat zeker dat dat de reden is? Ik heb het namelijk altijd anders geleerd en gehoord van familie die boer is.
Bron.quote:Waarom rolt een varken door de modder?
Dat heet zoelen. Varkens nemen graag een modderbad, want dat zorgt voor afkoeling. Een varken kan namelijk niet zweten. In varkensstallen wordt de temperatuur kunstmatig op een goede temperatuur voor het varken gehouden. Het is wetenschappelijk niet aangetoond dat zoelen voor varkens essentieel is. Het is ook niet nodig wanneer de omgevingstemperatuur goed is.
http://www.varkensinnood.nl/over_varkens.htm & http://www.kidsforanimals.nl/dbpages/leesmeerdiereninfo.php?dierID=17&dierID=20 zegt weer wat anders. Volgens mij weten de boeren het zelf nietquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:21 schreef dolle_hond het volgende:
diaree?
Hmm, zie nu inderdaad dat de modder ook een beschermende functie heeft, maar de hoofdreden is toch echt om de temperatuur te verlagen omdat ze zelf niet kunnen zweten. Ik blijf dus bij mijn beslissing.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:18 schreef existenz het volgende:
Ff gegoogled en dat geeft:
Door in de modder te rollen (of met het lichaam tegen een boom aan te schuren) houden varkens zich op temperatuur. De modderlaag is bovendien een beschermlaag voor de huid. Als de modder opgedroogd is en van de varkenshuid af valt, zijn varkens van hun huidparasieten verlost. Door in de modder te rollen, maken varkens zich in feite dus schoon.
Was ook meer als vraag bedoeld. Nieuwe vraag komt er aanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hmm, zie nu inderdaad dat de modder ook een beschermende functie heeft, maar de hoofdreden is toch echt om de temperatuur te verlagen omdat ze zelf niet kunnen zweten. Ik blijf dus bij mijn beslissing.
Bron.quote:Het idee dat varkens vieze dieren zijn, die het liefst in hun eigen uitwerpselen vertoeven, is onjuist. Het zijn juist erg hygienische dieren die van een schoon lignest houden. De reden dat varkens in de modder gaan rollen is om afkoeling te zoeken of om huidparasieten te weren. Varkens kunnen niet zweten en hebben bij hoge temperaturen moeite om hun warmte kwijt te raken. Varkens zijn intelligente en nieuwsgierige dieren die voortdurend de omgeving onderzoeken.
iddquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hier weer een die niets over 'zonnecreme' zegt:
[..]
[url=http://www.scharrelvlees.net/scharrelvarken.htm]Bron.[/b]
En ach, het merendeel van die arme beestjes ziet toch nooit zonlicht.![]()
Homdeck +1quote:
ja dat dacht ik ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:30 schreef Jajong het volgende:
NAC is ratten misschien?
Klopt, al hoewel de naam oorspronkelijk komt van een oud NAC speler, maar tegenwoordig wordt de rat als dier zelf vaak gebruikt en afgebeeld.quote:
Het wordt wel degelijk gebruikt in Breda, Tilburg en omstreken. En het heeft idd als één van de oorzaken dat ze de fanzine "De Rat" noemen. Daar buiten inderdaad zeer weinig.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:32 schreef Jajong het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/NAC_Fanzine_De_Rat#Geschiedenis
NAC != Ratten.
+ als dat niet genoeg antwoord is:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef existenz het volgende:
[..]
Het wordt wel degelijk gebruikt in Breda, Tilburg en omstreken. En het heeft idd als één van de oorzaken dat ze de fanzine "De Rat" noemen. Daar buiten inderdaad zeer weinig.
Vond het anders wel bij dat linkse ventje passenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:36 schreef Homdeck het volgende:
nee dat is niet goed helaas
quote:
Lijkt me niet geheel onverstandigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Moet ik weer openen en tellen? MaJo is weer weg...
Whaha.. it's good to be back!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:45 schreef Asmodian het volgende:
Jij hier, Stanley, ze laten nu ook echt iedereen naar binnen, he?
Welkom terug, gast - it's good to have you back
Een palmtop met satellietverbinding. Kun je op vakantie nog een paar puntjes halen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:47 schreef Jajong het volgende:
Zo, alles ingepakt en klaar gelegd.. Om half 6 met de trein naar Schiphol. Kan iemand mij vertellen wat ik nog ben vergeten mee te nemen? Of wat ik sowieso mee moet naar Kreta?
Wow, ik ben mie jaloers!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:47 schreef Jajong het volgende:
Zo, alles ingepakt en klaar gelegd.. Om half 6 met de trein naar Schiphol. Kan iemand mij vertellen wat ik nog ben vergeten mee te nemen? Of wat ik sowieso mee moet naar Kreta?
Wellusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:47 schreef Homdeck het volgende:
Condooms want je vriendin is niet aan de pil
Weheh, MaJo had me al bijna overgehaald.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:49 schreef Asmodian het volgende:
Je bent nog vergeten me een mailtje te sturen dat je op de meet komt, Jajong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |