abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40883917
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:21 schreef dolle_hond het volgende:
diaree?
Zoiets. Ondeugende koters.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:23:26 #252
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_40883928
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:18 schreef existenz het volgende:
Ff gegoogled en dat geeft:

Door in de modder te rollen (of met het lichaam tegen een boom aan te schuren) houden varkens zich op temperatuur. De modderlaag is bovendien een beschermlaag voor de huid. Als de modder opgedroogd is en van de varkenshuid af valt, zijn varkens van hun huidparasieten verlost. Door in de modder te rollen, maken varkens zich in feite dus schoon.
Hmm, zie nu inderdaad dat de modder ook een beschermende functie heeft, maar de hoofdreden is toch echt om de temperatuur te verlagen omdat ze zelf niet kunnen zweten. Ik blijf dus bij mijn beslissing.
pi_40883952
Vraag bitte.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_40883977
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Hmm, zie nu inderdaad dat de modder ook een beschermende functie heeft, maar de hoofdreden is toch echt om de temperatuur te verlagen omdat ze zelf niet kunnen zweten. Ik blijf dus bij mijn beslissing.
Was ook meer als vraag bedoeld. Nieuwe vraag komt er aan
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:25:51 #255
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_40884060
Hier weer een die niets over 'zonnecreme' zegt:
quote:
Het idee dat varkens vieze dieren zijn, die het liefst in hun eigen uitwerpselen vertoeven, is onjuist. Het zijn juist erg hygienische dieren die van een schoon lignest houden. De reden dat varkens in de modder gaan rollen is om afkoeling te zoeken of om huidparasieten te weren. Varkens kunnen niet zweten en hebben bij hoge temperaturen moeite om hun warmte kwijt te raken. Varkens zijn intelligente en nieuwsgierige dieren die voortdurend de omgeving onderzoeken.
Bron.

En ach, het merendeel van die arme beestjes ziet toch nooit zonlicht.

Iedereen het met de beslissing eens?

Sowieso, Stanley heeft nog wat achterstand in te halen na z'n weekje verlof.
pi_40884094
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hier weer een die niets over 'zonnecreme' zegt:
[..]

[url=http://www.scharrelvlees.net/scharrelvarken.htm]Bron.[/b]

En ach, het merendeel van die arme beestjes ziet toch nooit zonlicht.
idd
een tl buis aan en ze juichen al
pi_40884226
Noem 2 Nederlandse eredivisie clubs waarbij de supporters geuzennamen/bijnamen van dieren hebben/gebruiken
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40884247
NAC
Feyenoord
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:30:04 #259
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_40884276
Heracles en Roda JC

wederom een gokje
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_40884278
Feyenoord (kakkerlakken)

Kan de 2e zo niet bedenken
pi_40884283
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:29 schreef Homdeck het volgende:
NAC
Feyenoord
Homdeck +1

Echt moeilijk was hij niet

NAC: Ratten
Feyenoord: Kakkerlakken
pi_40884293
NAC is ratten misschien?
pi_40884301
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:30 schreef Jajong het volgende:
NAC is ratten misschien?
ja dat dacht ik ook
pi_40884341
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:30 schreef Homdeck het volgende:

[..]

ja dat dacht ik ook
Klopt, al hoewel de naam oorspronkelijk komt van een oud NAC speler, maar tegenwoordig wordt de rat als dier zelf vaak gebruikt en afgebeeld.
pi_40884354
Volgens mij is dat niet helemaaaaaaal goed.. De Rat zo heet hun krantje volgens mij. Maar ik heb nog nooit iemand NAC horen aanduiden met 'de ratten'. Maargoed.
pi_40884355
Rat Verlegh idd
pi_40884389
pi_40884428
quote:
Het wordt wel degelijk gebruikt in Breda, Tilburg en omstreken. En het heeft idd als één van de oorzaken dat ze de fanzine "De Rat" noemen. Daar buiten inderdaad zeer weinig.
pi_40884445
Welk illustere duo is dit?

pi_40884531
nee dat is niet goed helaas
pi_40884569
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef existenz het volgende:

[..]

Het wordt wel degelijk gebruikt in Breda, Tilburg en omstreken. En het heeft idd als één van de oorzaken dat ze de fanzine "De Rat" noemen. Daar buiten inderdaad zeer weinig.
+ als dat niet genoeg antwoord is:

Bovendien was de vraag ook:

Noem 2 Nederlandse eredivisie clubs waarbij de supporters bijnamen van dieren hebben/gebruiken

De NAC aanhang gebruikt de rat voor hun grootste fansite/zine.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:37:09 #273
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_40884583
De rodeosnorren?
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_40884606
The Good Ol' Boys?
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_40884609
De sjonnies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')