quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:44 schreef MaJo het volgende:
[afbeelding]
Mag ik uw aandacht voor:Algemene Kennis Quiz-Meet op 26 augustus!
Zaterdag 26 augustus organiseren wij ter ere van het 100e topic een AKQ-Meet lekker centraal in Utrecht. Dat we inmiddels de 100 al lang voorbij zijn mag de pret niet drukken. Asmodian heeft iedereen uitgenodigd om zijn biervoorraad droog te leggen, waarna we wellicht af gaan wijken naar de bekende Mick O'Connell's op loopafstand van Asmo's pad. Iedere AKQ-speler is van harte uitgenodigd om te komen chillen en quizzen! Komt allen - hoe meer zielen hoe meer vreugd! Stuur even een mailtje naar asmodian1@gmail.com als je geinteresseerd bent! Laat ook even weten als je een slaapplaats nodig zou hebben
Hebben aangegeven te komen
Asmodian
ChrisJX
Daffodil31LE
Dartfanaat
Gooitzen
Iamredleader
lienelien
MaJo
Neleos
Nembrionic
Soempie
Stanley_Climbfall
vanKampen
Gaat meevallen. Ik pak 200 en dan ga ik daar eens rustig van genieten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sjit. Daar gaat m'n inhaalslag
Haai neger!
Ja. Al heb ik 'm wel uit de vuilbak moeten vissen waar in principe alle hotmailrommel ingaat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Gaat meevallen. Ik pak 200 en dan ga ik daar eens rustig van genieten.
'I Love You Period' nog gehad?
moet Missing zijn voor m'n 198e..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
gaat over een zoektocht naar een zoon/echtgenoot
als je ietsje sneller was geweest welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
moet Missing zijn voor m'n 198e..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als je ietsje sneller was geweest wel
Zekerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
hey.. heb je me gemist tijdens m'n 'vakantie'?
Ja..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |