Had je gevoel maar gevolgd, thijs!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:22 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Mag je niet meer tactisch stemmen tegenwoordig? Dan gaan Wouter en JP het nog verdomd lastig krijgen, in november.
Trouwens, wees blij als Queen fan. Had ik op gevoel gestemd had Queen nu op 18 punten gestaan.
Waarom stem je er dan een punt af??? Je hoeft niet per sé op 6 bands te stemmen hoor... Rare redenering zo. Je kunt er weinig van zeggen, maar wel genoeg om minpunten te geven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:00 schreef lugum het volgende:
dEUS - 41 KILL -1 ik ken alleen de band van naam, die ik kan er weinig over zeggen
noobquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:28 schreef wallofdolls het volgende:
1 post per 24 uur staat in de openingspost.
Mijn 24 uur lopen van 0:00 tot 24:00 en in die periode stem ik 1 keer. Ik zal hem dus weer ontstrepen
edit: kggg, basterd hierboven![]()
En in de update van de post staat 1 keer per dag, dat heb ik gedaan omdat het je dan toch eigenlijk 1 keer in de 24 uur stemt, en het komt de meeste mensen beter uit volgens mij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:28 schreef wallofdolls het volgende:
1 post per 24 uur staat in de openingspost.
Mijn 24 uur lopen van 0:00 tot 24:00 en in die periode stem ik 1 keer. Ik zal hem dus weer ontstrepen
edit: kggg, basterd hierboven![]()
Okay dan trek ik hem terug, mag de volgende die stemt er een puntje bijdoen dan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom stem je er dan een punt af??? Je hoeft niet per sé op 6 bands te stemmen hoor... Rare redenering zo. Je kunt er weinig van zeggen, maar wel genoeg om minpunten te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |