ow ja, sorry!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:46 schreef Gatenkaas het volgende:
Aangezien mensen mijn eerdere post blijkbaar niet begrijpen, zal ik hier even zeggen dat Queen onrechtmatig 37 punten heeft, aangezien iem. die band gisteren ook al +3 gaf.
+3quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:33 schreef nipeng het volgende:
Uhmm kan iemand de regels eens herhalen want sinds de laatste aanpassing kan ik het niet meer volgen.
Hoeveel punten mag je nu geven?
Hoeveel bands/artiesten mag je nu punten geven per beurt?
Alleen maar de bestverkopende en een van de meest invloedrijke jazzartiesten aller tijden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef Gatenkaas het volgende:
Miles Davis - 44 (wie de neuk is dat)
Aangepastquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:36 schreef placebeau het volgende:
beste mrBadguy, ik was gemist, genesis mocht maar 25 punten meer overhouden.
Gewoon, om die prut zo lang mogelijk erin te houden. Allemaal Coldplays in het lijstje is ook niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:28 schreef methodmich het volgende:
Hoezo Queen stabiliseren???
Bowie maakt na 40 jaar nog steeds goede muziek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:02 schreef thijsdetweede het volgende:
En dus geef je Bowie 3 pluspunten en de Stones geen 3 minpunten?
Hmm bij nader inzien zou je bijna de voltallige lijst af kunnen strepen om die reden. Jimi speelde vals natuurlijk.
Mag je niet meer tactisch stemmen tegenwoordig? Dan gaan Wouter en JP het nog verdomd lastig krijgen, in november.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:08 schreef Megalomaniac het volgende:
Dit is meer misgunnen en tegenzitten dan een echt eerlijke battle. Stelletje kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |