Gelukkig zijn we het tenminste allemaal over coldplay eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:48 schreef Gatenkaas het volgende:
Maarja, als je gewoon een zeer kwalitatief hoogstaande en geniale band als Queen(bijv.) alléén maar plustpunten mag geven, dan is heeft dit hele topic toch geen nut meer? Dan kan ik direct alles in de Hall Of Fame zetten.
Stem dus maar gewoon op smaak.
herhálingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:48 schreef Gatenkaas het volgende:
Maarja, als je gewoon een zeer kwalitatief hoogstaande en geniale band als Queen(bijv.) alléén maar plustpunten mag geven, dan is heeft dit hele topic toch geen nut meer? Dan kan ik direct alles in de Hall Of Fame zetten.
Stem dus maar gewoon op smaak.
nou...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:49 schreef lugum het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we het tenminste allemaal over coldplay eens.
Oudere bands hebben zich al bewezen. Slechte oude bands worden vergeten en goede oude bands worden herinnerd (over het algemeen). De bands van tegenwoordig hebben nog niet veel bewezen, zeker tegenover de grote bands uit de 60's en 70's.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:31 schreef Hurricane_87 het volgende:
Constatering: Hall of Fame is gevuld met bands die hun beste periode hadden in 60's en/of 70's. Eeuwige jachtvelden bevat enkel recent materiaal
Overheerst hier conservatisme of wordt er tegenwoordig geen goede muziek meer gemaakt?
Vroeger durfden ze nog te vernieuwen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Oudere bands hebben zich al bewezen. Slechte oude bands worden vergeten en goede oude bands worden herinnerd (over het algemeen). De bands van tegenwoordig hebben nog niet veel bewezen, zeker tegenover de grote bands uit de 60's en 70's.
En de nieuwe bands zijn geïnspireerd op de oude bands. Dus op wie moet je stemmen, het origineel of de kloon? Die keus is makkelijk gemaaktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:47 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Vroeger durfden ze nog te vernieuwen...
Wat doe je?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:41 schreef Dandelion het volgende:
Geen punten voor queen, genesis, coldplay & de stones... ivm stemming gisteren.
Queen - 37 +3 Verdient meer eer
Er worden te weinig recente bands toegevoegd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:31 schreef Hurricane_87 het volgende:
Constatering: Hall of Fame is gevuld met bands die hun beste periode hadden in 60's en/of 70's. Eeuwige jachtvelden bevat enkel recent materiaal
Overheerst hier conservatisme of wordt er tegenwoordig geen goede muziek meer gemaakt?
Nee, dat vond ik ze allemaal niet waard eerlijk gezegd. Op R.E.M. na, maar dat mocht niet wegens gisteren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:18 schreef thijsdetweede het volgende:
Geen zin om bonuspunten uit te delen, Michel?
ow ja, sorry!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:46 schreef Gatenkaas het volgende:
Aangezien mensen mijn eerdere post blijkbaar niet begrijpen, zal ik hier even zeggen dat Queen onrechtmatig 37 punten heeft, aangezien iem. die band gisteren ook al +3 gaf.
+3quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:33 schreef nipeng het volgende:
Uhmm kan iemand de regels eens herhalen want sinds de laatste aanpassing kan ik het niet meer volgen.
Hoeveel punten mag je nu geven?
Hoeveel bands/artiesten mag je nu punten geven per beurt?
Alleen maar de bestverkopende en een van de meest invloedrijke jazzartiesten aller tijden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef Gatenkaas het volgende:
Miles Davis - 44 (wie de neuk is dat)
Aangepastquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:36 schreef placebeau het volgende:
beste mrBadguy, ik was gemist, genesis mocht maar 25 punten meer overhouden.
Gewoon, om die prut zo lang mogelijk erin te houden. Allemaal Coldplays in het lijstje is ook niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:28 schreef methodmich het volgende:
Hoezo Queen stabiliseren???
Bowie maakt na 40 jaar nog steeds goede muziek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:02 schreef thijsdetweede het volgende:
En dus geef je Bowie 3 pluspunten en de Stones geen 3 minpunten?
Hmm bij nader inzien zou je bijna de voltallige lijst af kunnen strepen om die reden. Jimi speelde vals natuurlijk.
Mag je niet meer tactisch stemmen tegenwoordig? Dan gaan Wouter en JP het nog verdomd lastig krijgen, in november.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:08 schreef Megalomaniac het volgende:
Dit is meer misgunnen en tegenzitten dan een echt eerlijke battle. Stelletje kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |