Wat is jouw fetish?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je voorkeur voor maandverband of tampons?![]()
Tampons, jij?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je voorkeur voor maandverband of tampons?![]()
Gladys........ppffff, gelukkigquote:
Iedereen heeft toch wel wat waar hij/zij extra opgewonden van wordt?quote:
Dat is niet eerlijk! De voorkeur bestond uit maandverband of tampons. Niet uit thee! Dan kies ik ook voor aardbeien!quote:
Zegt onze oppermaagdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel wat waar hij/zij extra opgewonden van wordt?
Met handboeien vastgeketend aan het bed bijvoorbeeld?
Yep, Gladys wat is jouw fetish?quote:
Het vloeit anders best rood uit in je glaasje thee als je een zakje strawberry smaak in het hete water doetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:43 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk! De voorkeur bestond uit maandverband of tampons. Niet uit thee! Dan kies ik ook voor aardbeien!
pfff ... wat gelukkig morwen ?quote:
mijn fetishquote:
Niks hoor, beetje dollenquote:
Welterusten oppermaagdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, deze oppermaagd gaat naar bed hoor, jullie komen er zelf wel uit?
Ik lees het morwen morgen wel weer he?
neuk zequote:
woon je in groningen danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
Was er een paar weken gelden niet een kneus die in de vuilnisbakken opzoek ging naar gebruikte tampons(ik was het niet, echt niet!!)
Ja had ik gelezen! Gadverdamme zeg! Wie doet nou zoiets en wat doet zo iemand daar nou mee!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
Was er een paar weken gelden niet een kneus die in de vuilnisbakken opzoek ging naar gebruikte tampons(ik was het niet, echt niet!!)
Nu alquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niks hoor, beetje dollen![]()
Ik ga zo ook maar eens neuken slapen![]()
![]()
Heb even op google gekeken (googelen mag je je niet meer zeggenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
woon je in groningen dan(of waar was dat
)
Groningse studentes belaagd door tamponmaniakquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:05 schreef melke het volgende:
[..]
Ja had ik gelezen! Gadverdamme zeg! Wie doet nou zoiets en wat doet zo iemand daar nou mee!
er aan snuffelen en er thee van trekken ???quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:05 schreef melke het volgende:
[..]
Ja had ik gelezen! Gadverdamme zeg! Wie doet nou zoiets en wat doet zo iemand daar nou mee!
Je brengt me op ideeenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
er aan snuffelen en er thee van trekken ???![]()
Haha gadverdamme. Het kan altijd nog erger, leegzuigen ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
er aan snuffelen en er thee van trekken ???![]()
Nu ga ik zeker volgende week in de bakken zoekenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:17 schreef melke het volgende:
[..]
Haha gadverdamme. Het kan altijd nog erger, leegzuigen ofzo![]()
open een topic en vraag om donaties of zoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeenJammer dat deze week degroenbak aan de beurt is, moet tot volgende week dinsdagavond wachten
![]()
dat is na het thee trekkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:17 schreef melke het volgende:
[..]
Haha gadverdamme. Het kan altijd nog erger, leegzuigen ofzo![]()
hahaha jij komt ermeequote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
Las de laatste paar berichten nog is en hing boven het toilet te kotsen![]()
![]()
Maar er was dus werkelijk iemand die naar die dingen opzoek was, hoe ziek moet je zijn![]()
![]()
Iets smakelijkers?? Zit al een aantal weken op het Sonja Bakker dieetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha jij komt ermeevertel dan wat smakelijkers
ik heb pizza gehad vandaagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Iets smakelijkers?? Zit al een aantal weken op het Sonja Bakker dieet(de spinazie omelet is wel erg lekker) ik snak naar een pizza
![]()
uhhh morgen okequote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:38 schreef KRIBBET het volgende:
Gooi haar naam is door google en je krijgt 248.000 hits!
1 of andere dieet goeroe of Gewichtsconsulente waar mijn vrouw aan mee wilde doen omdat ze van 64 naar 60 kilo wil![]()
![]()
![]()
Ik ben diegene die kookt (en de afwas in de vaatwasmachine doet, de was doet, strijkt en de rest van het huishouden) ik ga echt niet 2 verschillende maaltijden klaarmakenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhhh morgen okemaar jij moet dus mee lijnen ???
Sjiekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben diegene die kookt (en de afwas in de vaatwasmachine doet, de was doet, strijkt en de rest van het huishouden) ik ga echt niet 2 verschillende maaltijden klaarmaken( en ik kan ook wel 5 kilo kwijt
)
Moet zeggen dat het wel werkt, bijna 3 weken en 4,5 kilo minder![]()
![]()
doe mij ook zo'n ventquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben diegene die kookt (en de afwas in de vaatwasmachine doet, de was doet, strijkt en de rest van het huishouden) ik ga echt niet 2 verschillende maaltijden klaarmaken( en ik kan ook wel 5 kilo kwijt
)
Moet zeggen dat het wel werkt, bijna 3 weken en 4,5 kilo minder![]()
![]()
Je hebt huisvrouwen en huismannen en ik ben zo'n huismanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
doe mij ook zo'n vent![]()
ik in 2 weken 8 kilo en weet niet waarom
![]()
uhhh ik heb nergens wat gevonden wat op een baby lijkt hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt huisvrouwen en huismannen en ik ben zo'n huisman![]()
Maar 8 kilo in 2 weken zonder dat je in coma ligt ofzo, dat is echt niet goed![]()
Heb je net een bevalling achter de rug??![]()
Wat leuk dat Tamarateratateraboemdiejee ook weer gesignaleerd is !quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Groningse studentes belaagd door tamponmaniak
GRONINGEN - In Groningen is sinds enkele maanden een tamponmaniak actief die in vuilniszakken op zoek is naar gebruikte tampons en maandverbanden. De man, een 40-jarige Groninger, heeft het vooral gemunt op tampons van studentes en jonge vrouwen, zo meldde een woordvoerder van de politie in Groningen dinsdag.
Volgens de politie wordt de man sinds ruim een half jaar regelmatig bij studentenpanden gesignaleerd waar hij in buiten staande vuilniszakken snuffelt. Wat hij vervolgens met de gevonden tampons en maandverbanden doet, is niet bekend.
Briefje
De tamponfetisjist heeft bij een aantal van zijn slachtoffers een briefje achtergelaten. De politie wil in het belang van het onderzoek niet zeggen wat er in die briefjes stond, maar zegt wel dat er 'zinspelingen' in worden gemaakt.
Tot nu toe heeft één studente aangifte gedaan, maar de politie vermoedt dat daar binnenkort twee bij zullen komen. Op basis van die aangiftes en het strafrechtelijk onderzoek dat momenteel loopt, hoopt de politie de man binnenkort aan te kunnen houden. Volgens de zegsman zal hij dan worden beschuldigd van belaging en bedreiging. Voor het openen en doorsnuffelen van vuilniszakken kan alleen een boete worden opgelegd.
Goed gesprek
Het is niet de eerste keer dat de tamponmaniak in Groningen actief is. Ook een aantal jaren geleden ging hij met regelmaat in vuilniszakken op zoek naar gebruikte tampons. Na een goed gesprek met de politie hield hij zich een tijd gedeisd, maar sinds een paar maanden heeft hij z'n oude gewoonte weer opgepakt. Hoe vaak hij er nu op uit gaat om tampons te zoeken, is niet bekend, maar volgens de woordvoerder is hij wel 'zeer actief'.
De politie spreekt van 'buitengewoon afwijkend' gedrag. Zodra de Groninger is aangehouden zal de politie hem dan ook doorverwijzen naar professionele hulpverleners.
bron: www.nu.nl
Die hadden we al eerder gesignaleerd dan jouquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:37 schreef luciano het volgende:
[..]
Wat leuk dat Tamarateratateraboemdiejee ook weer gesignaleerd is !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je erover pratenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:39 schreef luciano het volgende:
PFTTTTTTTttttttttttttttttttttttt..........
Update: Newsie is chagrijnig en heeft een katerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:57 schreef Day het volgende:
[..]
Jullie zijn weer vriendjes, zag ik. Lief!
Edit: het kan nog! Newsman, gefeliciteerd![]()
Neem na veel alcohol drinken vitamine C in met genoeg water d.m.v. tabletten of citroen. Dit zorgt voor de afbraak van alcohol en zorgt dat je watergehalte op peil blijft. Want je krijgt hoofdpijn doordat alcohol vocht weg trekt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Update: Newsie is chagrijnig en heeft een kater
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij vannacht z'n eigen bed niet eens kon vinden laat staan de PCquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef BONG4002 het volgende:
Goeiemorgen op deze zonnige en mooie woensdag
Ik had news wel verwacht vannacht in de SC trouwens
laat dat goede maar wegquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij vannacht z'n eigen bed niet eens kon vinden laat staan de PC
en goedemorgen
En laat dat "morgen" ook maar weg.quote:
Geniet ervan en WB natuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo ff kijken of ik nog vrouw ben![]()
Oftewel lekker badderen.... we zijn naar een paar dagen weggeweest, vandaag gewerkt, dus veel BBijlezen
Komt Golfer ook nog eens uit z'n bad of zitten ze hem nog steeds onder te dompellen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo ff kijken of ik nog vrouw ben![]()
Oftewel lekker badderen.... we zijn een paar dagen weggeweest, vandaag gewerkt, dus veel BBijlezen
Golfert post alweer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Komt Golfer ook nog eens uit z'n bad of zitten ze hem nog steeds onder te dompellen?
Hoi en welkom hierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi. Ik ga mee slow chatten.
Vorig jaar heb ik alleen maar gelurkt.![]()
Ja maar ik ben op Fok! gekomen door BBquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi en welkom hier
Ik ken je wel van ONZ trouwens
Wat leukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar ik ben op Fok! gekomen door BB.
Ik was/word streamverslaafd.
Zware verjaardag gehad?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:25 schreef newsman het volgende:
Zo hehe, ik leef weer, nou ja voor de helft
Zoiets als Roel dus tijdens BB5 als ie teveel op hadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef newsman het volgende:
[..]
Weet niet meer hoe ik in bed kwam![]()
![]()
Zoiets ja, maar kon nog wel de plee vindenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoiets als Roel dus tijdens BB5 als ie teveel op had
Kijk, dát is tenminste héél belangrijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:29 schreef newsman het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar kon nog wel de plee vinden![]()
Nee, kotsen hoef ik niet meerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kijk, dát is tenminste héél belangrijkEn dat je niet hoeft te
natuurlijk
Je bent net wakker?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef newsman het volgende:
[..]
![]()
ja, je was behoorlijk chagrijnig heb ik uit betrouwbare bronnenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef newsman het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, je was behoorlijk chagrijnig heb ik uit betrouwbare bronnen
Truste Bong en ik ben er nog maar halfquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik ga zo maar weer eens zoetjes aan mn bedje opzoeken om morgen weer fris ten dage te mogen verschijnenMocht melke nog langskomen vannacht: hierbij de groetjes van Bong!
Tot slot dan maar een welgemeend welterusten aan de nachtploeg!
Ja, al sinds juni, maar zit me hier dood te irriteren aan de bierprijzen in alle kutcafés. Betaal nu al ¤ 2 voor 0.25 clquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ben je eigenlijk weer terug in Nederland, Manu?
Hier is een grootglas 1.75quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, al sinds juni, maar zit me hier dood te irriteren aan de bierprijzen in alle kutcafés. Betaal nu al ¤ 2 voor 0.25 cl
schiet niet op dus, ik wil fucking pints, zonder schuimquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:04 schreef newsman het volgende:
[..]
Hier is een grootglas 1.75(vaasje)
Ooh je wil het zware spulquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
schiet niet op dus, ik wil fucking pints, zonder schuim
Nog zo een hierquote:
waar?quote:
Gefeest met zijn alle in de kroeg, totaal bezopen gewordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:22 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
waar?![]()
Hai News![]()
Leuke dag gehad gisteren?
Mooizo, het testosterongehalte schijnt hier soms nogal hoog te zijnquote:
Ask Floyd Landisquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooizo, het testosterongehalte schijnt hier soms nogal hoog te zijn
Lekker tochquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Gefeest met zijn alle in de kroeg, totaal bezopen gewordenhips........
![]()
Ik ook. Dus...quote:
Maak er gebruik vanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:35 schreef Manu82 het volgende:
hey Newsie, we zitten hier tussen de vrouwen
Zelli Manuquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:35 schreef Manu82 het volgende:
hey Newsie, we zitten hier tussen de vrouwen
Right back at Yaquote:
Koffie nu? Heb je niks sterkers?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef Aarti het volgende:
heerlijk, allemaal zeikwijven bij mekaar![]()
koffie?![]()
Helaas, ik ben alcoholvrijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Koffie nu? Heb je niks sterkers?
Cola he ik nog wel, mis alleen de tic erin![]()
He, pretletter, leuke verjaardag gehad las ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef newsman het volgende:
[..]
Haai zweepje eeeeeuuuuuuuh ik bedoel Morwen![]()
![]()
![]()
Jum Jumquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ook niet, wijntje is toch wel lekker![]()
Euhhhhhhhh hips.........quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, pretletter, leuke verjaardag gehad las ik![]()
Ik nu ook.quote:
Best wel jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ook niet, wijntje is toch wel lekker![]()
Omdat wij zo gezellig en onderhoudend zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:44 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik nu ook.![]()
Geen drank, geen sigaretten. Pfffffff... waarom ben ik nog wakker eigenlijk![]()
Moiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:44 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik nu ook.![]()
Geen drank, geen sigaretten. Pfffffff... waarom ben ik nog wakker eigenlijk![]()
Zou het?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
Omdat wij zo gezellig en onderhoudend zijn![]()
Wist, niet helemaal meer hoe ik de sleutels in het slot moest steken, toen ik de kroeg verliet, zong iedereen happy birthday, ook al waren het totaal vreemde voor mequote:
Rectificatiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooizo, het testosterongehalte schijnt hier soms nogal hoog te zijn
Avond, It's a beautifull dayquote:
dat kan toch haast niet anders?quote:
Jij hebt naakt op de bar gedanst heh, jaaaaaaaaaa, geef maar toequote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:46 schreef newsman het volgende:
[..]
Wist, niet helemaal meer hoe ik de sleutels in het slot moest steken, toen ik de kroeg verliet, zong iedereen happy birthday, ook al waren het totaal vreemde voor me![]()
Party![]()
We hebben met de kroeg op Grease gedanst, zelfs de barkeepster werd mafquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij hebt naakt op de bar gedanst heh, jaaaaaaaaaa, geef maar toe![]()
Ik heb lamme armen van losmaken van mijn vlechten en lees net dat ik erg 'goedkoop' ben, omdat Luciano wil dat ik mijn tieten laat zien. Ik ben heel erg verdrietig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:48 schreef newsman het volgende:
[..]
Wat kijk je sip Day'tje, niet huillie hoor![]()
Ach arme schat, maar je mag best je tieten laten zien hoor, de rest ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb lamme armen van losmaken van mijn vlechten en lees net dat ik erg 'goedkoop' ben, omdat Luciano wil dat ik mijn tieten laat zien. Ik ben heel erg verdrietig.![]()
Gezeik dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb lamme armen van losmaken van mijn vlechten en lees net dat ik erg 'goedkoop' ben, omdat Luciano wil dat ik mijn tieten laat zien. Ik ben heel erg verdrietig.![]()
28 oud?!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:57 schreef newsman het volgende:
grrinnk een vriendin uit Canada is vandaag jarig, ze word 28 en voelt zich oud wehehehehhehe
Lekker laten zeiken dan. En succes met de lamme armpjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Neh joh, met 28 ben je nog een pupkequote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:57 schreef newsman het volgende:
grrinnk een vriendin uit Canada is vandaag jarig, ze word 28 en voelt zich oud wehehehehhehe
Het is echt vreselijk. Neem me elke keer weer voor om het niet meer te doen, maar het is zo makkelijk. Gewoon vlechtjes en verder geen omkijken naar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:59 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Lekker laten zeiken dan. En succes met de lamme armpjes![]()
*rottende isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
28 oud?!![]()
Mén, dan ben ik al half dood.![]()
Zou niet eens meer 28 willen zijn. Was toen een onzekere wicht, die totaal niet wist wat ze nou met haar leven wou.quote:
Ben al jaren uit de 20, het word nu pas leukquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Zou niet eens meer 28 willen zijn. Was toen een onzekere wicht, die totaal niet wist wat ze nou met haar leven wou.
Nog leuker? Nah... kan bijna nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:07 schreef newsman het volgende:
[..]
Ben al jaren uit de 20, het word nu pas leuk![]()
Ik ben 10 jaar verder en ik weet het nog steeds nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Zou niet eens meer 28 willen zijn. Was toen een onzekere wicht, die totaal niet wist wat ze nou met haar leven wou.
Ben 25 en realiseerde me dat ik wel afgestudeerd zou willen zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben 10 jaar verder en ik weet het nog steeds nietHoe ouder je word hoe minder je weet. Das het mooie van het leven............we zijn allemaal zoekende
![]()
Jahoor, met de jaren bekijk je dingen relaxed, eindelijk is na jaren kunnen feestenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:11 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nog leuker? Nah... kan bijna niet![]()
Nou, misschien niet precies weten wat ik wil, zou ik ook niet willen, het moet wel verrassend blijven. Maar ik weet in ieder geval wel wat ik niet wil. Is een stuk relaxter zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben 10 jaar verder en ik weet het nog steeds nietHoe ouder je word hoe minder je weet. Das het mooie van het leven............we zijn allemaal zoekende
![]()
Slaap lekker Stereoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Maar nu ga ik slapen want ik moet morgen om 7:30 de trein naar Amsterdam hebben
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
En verder wil ik nog melden dat ik een heerlijk broodje kebab heb gehad vandaag voor slechts 2,75 EUR op het station van Eindhoven![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
En verder wil ik nog melden dat ik een heerlijk broodje kebab heb gehad vandaag voor slechts 2,75 EUR op het station van Eindhoven![]()
Been there, done that, got the 't shirtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben 25 en realiseerde me dat ik wel afgestudeerd zou willen zijn
Da's nou toevallig, ik ook!quote:Lang niet gehad, ben aan het lijnen.
Leven... instorten...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Been there, done that, got the 't shirtEn dan stort je hele leven even in
Ben er alweer uit, maar mèn wat kan het anders lopen ej
Heb her en der wel wat papiertjes kunnen behalen nog, dus ik red me wel. Life's a bitch soms
![]()
Papiertjes genoeg hierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Been there, done that, got the 't shirtEn dan stort je hele leven even in
Ben er alweer uit, maar mèn wat kan het anders lopen ej
Heb her en der wel wat papiertjes kunnen behalen nog, dus ik red me wel. Life's a bitch soms
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:19 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Papiertjes genoeg hier![]()
Alleen de man van de leesmap wil ze iedere week weer meenemen![]()
Life's a bith![]()
And then you die.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy gaat huilend naar bed![]()
Trouwens welke idioot noemt jou een waashaas Morwen, ken je wel langer, wat dat figuur schrijft is echt baggerquote:
Succes met de vlechtjes en veel plezier met de dvd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:22 schreef Day het volgende:
[..]
And then you die.
Speaking of die......ik heb nog een paar vlechtjes te gaan.Ga even naar dvd-tje kijken.
Laters!
Man, daar lach ik omquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:26 schreef newsman het volgende:
[..]
Trouwens welke idioot noemt jou een waashaas Morwen, ken je wel langer, wat dat figuur schrijft is echt bagger![]()
Nope, maar Sight Key mag dat best zeggenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:32 schreef newsman het volgende:
[..]
Yw, blijkbaar is het een newbie ofzo![]()
Morwentje, kom je weer is ff online, pleasequote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, maar Sight Key mag dat best zeggenDaarom quote ik hem heh
![]()
Poppedopje, ik msn nauwelijks meer, maar mail staat openquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:34 schreef newsman het volgende:
[..]
Morwentje, kom je weer is ff online, please, mis je
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, dan mis je iemand die veranderd isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Poppedopje, ik msn nauwelijks meer, maar mail staat open![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:43 schreef newsman het volgende:
Morwen wil gewoon ff vertellen van het feest en blijkbaar kan ik feesten yay
Uh... drank nog nietquote:
Ga nergens heenquote:
Tsss, dus je blijft lekker plakkenquote:
Nee hoor, net onder de douche vandaan. Plak helemaal nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tsss, dus je blijft lekker plakken![]()
Dus toch een doosquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:15 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nee hoor, net onder de douche vandaan. Plak helemaal niet![]()
Weet jij wat ik allemaal heb gedaan, voor ik onder de douche stapte danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus toch een doosEen echte vrouw heeft hete zwetende sex
![]()
Touchéquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:21 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Weet jij wat ik allemaal heb gedaan, voor ik onder de douche stapte dan![]()
Meeste gaten moeten gevuld wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus toch een doosEen echte vrouw heeft hete zwetende sex
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:28 schreef Nostalgist het volgende:
Hai Manu, recorder ook al op scherp ?
Oh mijn god, zo'n klere dingquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]vanmiddag draadloze router gekocht
![]()
Ja, jij hebt waarschijnlijk dan ook een grotere woning, mijn oppervlakte is slechts 25 m ofzoietsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:37 schreef Athalon het volgende:
[..]
Oh mijn god, zo'n klere dingik heb hier een draadloze router staan, maar alles bekabeld een paar maanden geleden omdat ik geen snelheid had op het netwerk met de computers
de reden was dat er iets teveel betonijzer was verwerkt in deze woning en het een shit signaal was waar ik mee moest werken
![]()
Beetje met het beeldscherm spelen en dan lukt het meestal wel vind ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:46 schreef Nostalgist het volgende:
buiten in de zon is het moeilijk kijken op een laptop....
Beneden is het 38m2, maar er zit nog een verdieping op met een 25 cm dikke betonlaag als vloer met het nodige ijzer erin en dat ging dus totaal niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, jij hebt waarschijnlijk dan ook een grotere woning, mijn oppervlakte is slechts 25 m ofzoietsen als ik eventueel buiten wil gaan zitten is de afstand waarschijnlijk van router tot laptop maximaal 10 meter
Maar nu weer wakker dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:25 schreef newsman het volgende:
Hupla, was een beetje inslaap gedonderd
Nee hoor, ben er net een paar uur uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:39 schreef newsman het volgende:
Iedereen naar bed, vanwege morgen ???
Slaap koppie, ik ook hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:09 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nee hoor, ben er net een paar uur uit![]()
Hai newsquote:
Haai Nomen-nescio, heb ff heerlijk gegeten, ff plat gegaan, lekker relaxen, denk tis zo stil hierquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hai news
Ben toch niet de enige slaapkop![]()
Ach zal het nodig hebben gehad denk ik dan maar en ergste is ben nog steeds bek af![]()
Stiltequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:18 schreef newsman het volgende:
[..]
Haai Nomen-nescio, heb ff heerlijk gegeten, ff plat gegaan, lekker relaxen, denk tis zo stil hier![]()
Past nooit, daar zit Viola al in geloof ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:20 schreef newsman het volgende:
En die zielige Oprah, mag de kliko in [afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:23 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Past nooit, daar zit Viola al in geloof ik.![]()
Gaat ze een beetje de stilte lopen verstorenquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:26 schreef newsman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou je het zegt Nomen_Nescio![]()
Ik voeg niet zomaar accounts toe.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:29 schreef it_was_me het volgende:
Op florisdd zit er een achetr een mengpaneel ofzo. Daarboven hangt een bord met :voeg me toe op ....hotmail.com.
Wat is dat? Dat account? Iemand?
Make mequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:27 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Gaat ze een beetje de stilte lopen verstoren![]()
Ksssssssssssttttttt...wegwezen jij.![]()
![]()
Uh.. om via MSN naar de streams te kijkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:29 schreef it_was_me het volgende:
Op florisdd zit er een achetr een mengpaneel ofzo. Daarboven hangt een bord met :voeg me toe op ....hotmail.com.
Wat is dat? Dat account? Iemand?
Jij laat je toe voegen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:30 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik voeg niet zomaar accounts toe.
En terwijl te chatten, dacht ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:31 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Uh.. om via MSN naar de streams te kijken![]()
Nou, doet het en geef een report, makkelijk tochquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:31 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Jij laat je toe voegen?
Ik ben gewoon een beetje nieuwsgierig!
beetje veel!
Ik hoopte eigenlijk dat iemand anders dat wel zou doen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:33 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou, doet het en geef een report, makkelijk toch![]()
Neuh, jij wil te graag.quote:
Ooh, sorry zie nu pas dat je vrouwtje bent, ik doe het welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:35 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat iemand anders dat wel zou doen!
Ik ben een beetje bang in de grote boze virtuele wereld.
hebjijaleenkleurtje[beesteneind]hotmail.comquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:38 schreef newsman het volgende:
[..]
Ooh, sorry zie nu pas dat je vrouwtje bent, ik doe het wel, geef ff de link
![]()
Kan ik helemaal niks mee, woeeeeeeeeeeeeeeei doe ff [url]link[/url]quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
hebjijaleenkleurtje[beesteneind]hotmail.com
en en en ????quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
hebjijaleenkleurtje[beesteneind]hotmail.com
hoe vbedoel je?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:41 schreef newsman het volgende:
[..]
Kan ik helemaal niks mee, woeeeeeeeeeeeeeeei doe ff [url]link[/url]
Sja, anders heeft t weinig nut om msn te openen voor streams ook natuurlijkquote:
ah okequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:43 schreef newsman het volgende:
Is geen geldig email adress, opstart procedure dus.
Is dus niet geldig
Ja, eh, mag ik ook eens een blondt momentje hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:45 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Sja, anders heeft t weinig nut om msn te openen voor streams ook natuurlijk
Ik ben stout geweest. Heb het adres toegevoegd en het werkt wel. Zit iemand achter van radio 3FM.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:48 schreef newsman het volgende:
Maar please it_was_me, blijf opletten, email adressen willen we heel graag hebben![]()
En vertel is Morwen, ben jij ook ready for tommorow ??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, eh, mag ik ook eens een blondt momentje hebben![]()
![]()
Oui, mon cher, I was born readyquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:52 schreef newsman het volgende:
[..]
En vertel is Morwen, ben jij ook ready for tommorow ??![]()
Omdat jij het bent dan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, eh, mag ik ook eens een blondt momentje hebben![]()
![]()
Tuurlijk, al langquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:54 schreef newsman het volgende:
Nomen_Nescio Ready ?
Wie dacht je dat het zou zijn dan, Hummy herself?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:52 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik ben stout geweest. Heb het adres toegevoegd en het werkt wel. Zit iemand achter van radio 3FM.
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Deed niks bij mij, kreeg ongeldig te zien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:00 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Wie dacht je dat het zou zijn dan, Hummy herself?![]()
nee niet echt. Iik wist niet wat ik daar van moest verwachtenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:00 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Wie dacht je dat het zou zijn dan, Hummy herself?![]()
WLMquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:06 schreef newsman het volgende:
Nomen_Nescio welke msn versie heb je ???
Lach maar, iedereen die ik in een ver verleden al gewist had stond ineens weer in m'n lijst. Was erg gezelligquote:
Sorryquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:25 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Lach maar, iedereen die ik in een ver verleden al gewist had stond ineens weer in m'n lijst. Was erg gezellig![]()
Altijd dezelfdenquote:
Je bent te goed voor deze wereld, echtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:30 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Altijd dezelfden![]()
Heb je maar laten staan deze keer. Niet dat je er ooit bent, maar goed![]()
Te is nooit goed andersquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld, echt![]()
![]()
Uh ja, vind ik ook hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:40 schreef newsman het volgende:
Vind, het toch lullig voor het baby zwaantje, Nomen, maar computers zijn computers.
Ik vind ook wel eens watquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vind ook wel eens watDat schept een band
![]()
Goeie morgenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:50 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
* meldt zich
OK, bedankt voor deze infoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Je bent verder welkom hoor, niet dat ik iets wil
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:50 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
* meldt zich
Gezelligquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:50 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
* meldt zich
Nog 19 uur,quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
En verder wat n-n zegt, nog minder dan een dag voor de streams aangaan![]()
Gezien het verloop van BB, gezien het feit hoe positief Josti werd weggezet in de televisieuitzendingen.. Jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:59 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Big Brother. Ik was helemaal verslaafd vorig jaar. Maar het echte spektakel bleef een beetje uit eigenlijk. Had iemand van jullie verwacht dat die joost zou winnen?
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Mja, iedereen zei hetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:59 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Big Brother. Ik was helemaal verslaafd vorig jaar. Maar het echte spektakel bleef een beetje uit eigenlijk. Had iemand van jullie verwacht dat die joost zou winnen?
Nee, had ik niet verwacht, ik dacht Roel of hoopte eigenlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:59 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, had ik niet verwacht, ik dacht Roel of hoopte eigenlijk![]()
Bridget staat op de Talpasite voor de rest is het nog onbekend, dacht ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:03 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Wie gaat het overigens presenteren? Weer Bridget met die nozem hoe heet ie ook al weer? Die Bridget is wel leuk om weer eens te zien want die is alweer een tijdje weg.
Roellllllllllllio, de macho-puppet-on-a-stringquote:
Ja, Morwen we hebben nog heel wat types gehad, ik bedoel via de voorspellings site van BBquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, had ik niet verwacht, ik dacht Roel of hoopte eigenlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |