Wat is jouw fetish?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je voorkeur voor maandverband of tampons?![]()
Tampons, jij?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je voorkeur voor maandverband of tampons?![]()
Gladys........ppffff, gelukkigquote:
Iedereen heeft toch wel wat waar hij/zij extra opgewonden van wordt?quote:
Dat is niet eerlijk! De voorkeur bestond uit maandverband of tampons. Niet uit thee! Dan kies ik ook voor aardbeien!quote:
Zegt onze oppermaagdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel wat waar hij/zij extra opgewonden van wordt?
Met handboeien vastgeketend aan het bed bijvoorbeeld?
Yep, Gladys wat is jouw fetish?quote:
Het vloeit anders best rood uit in je glaasje thee als je een zakje strawberry smaak in het hete water doetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:43 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk! De voorkeur bestond uit maandverband of tampons. Niet uit thee! Dan kies ik ook voor aardbeien!
pfff ... wat gelukkig morwen ?quote:
mijn fetishquote:
Niks hoor, beetje dollenquote:
Welterusten oppermaagdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, deze oppermaagd gaat naar bed hoor, jullie komen er zelf wel uit?
Ik lees het morwen morgen wel weer he?
neuk zequote:
woon je in groningen danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
Was er een paar weken gelden niet een kneus die in de vuilnisbakken opzoek ging naar gebruikte tampons(ik was het niet, echt niet!!)
Ja had ik gelezen! Gadverdamme zeg! Wie doet nou zoiets en wat doet zo iemand daar nou mee!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
Was er een paar weken gelden niet een kneus die in de vuilnisbakken opzoek ging naar gebruikte tampons(ik was het niet, echt niet!!)
Nu alquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niks hoor, beetje dollen![]()
Ik ga zo ook maar eens neuken slapen![]()
![]()
Heb even op google gekeken (googelen mag je je niet meer zeggenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
woon je in groningen dan(of waar was dat
)
Groningse studentes belaagd door tamponmaniakquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:05 schreef melke het volgende:
[..]
Ja had ik gelezen! Gadverdamme zeg! Wie doet nou zoiets en wat doet zo iemand daar nou mee!
er aan snuffelen en er thee van trekken ???quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:05 schreef melke het volgende:
[..]
Ja had ik gelezen! Gadverdamme zeg! Wie doet nou zoiets en wat doet zo iemand daar nou mee!
Je brengt me op ideeenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
er aan snuffelen en er thee van trekken ???![]()
Haha gadverdamme. Het kan altijd nog erger, leegzuigen ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
er aan snuffelen en er thee van trekken ???![]()
Nu ga ik zeker volgende week in de bakken zoekenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:17 schreef melke het volgende:
[..]
Haha gadverdamme. Het kan altijd nog erger, leegzuigen ofzo![]()
open een topic en vraag om donaties of zoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeenJammer dat deze week degroenbak aan de beurt is, moet tot volgende week dinsdagavond wachten
![]()
dat is na het thee trekkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:17 schreef melke het volgende:
[..]
Haha gadverdamme. Het kan altijd nog erger, leegzuigen ofzo![]()
hahaha jij komt ermeequote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
Las de laatste paar berichten nog is en hing boven het toilet te kotsen![]()
![]()
Maar er was dus werkelijk iemand die naar die dingen opzoek was, hoe ziek moet je zijn![]()
![]()
Iets smakelijkers?? Zit al een aantal weken op het Sonja Bakker dieetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha jij komt ermeevertel dan wat smakelijkers
ik heb pizza gehad vandaagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Iets smakelijkers?? Zit al een aantal weken op het Sonja Bakker dieet(de spinazie omelet is wel erg lekker) ik snak naar een pizza
![]()
uhhh morgen okequote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:38 schreef KRIBBET het volgende:
Gooi haar naam is door google en je krijgt 248.000 hits!
1 of andere dieet goeroe of Gewichtsconsulente waar mijn vrouw aan mee wilde doen omdat ze van 64 naar 60 kilo wil![]()
![]()
![]()
Ik ben diegene die kookt (en de afwas in de vaatwasmachine doet, de was doet, strijkt en de rest van het huishouden) ik ga echt niet 2 verschillende maaltijden klaarmakenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhhh morgen okemaar jij moet dus mee lijnen ???
Sjiekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben diegene die kookt (en de afwas in de vaatwasmachine doet, de was doet, strijkt en de rest van het huishouden) ik ga echt niet 2 verschillende maaltijden klaarmaken( en ik kan ook wel 5 kilo kwijt
)
Moet zeggen dat het wel werkt, bijna 3 weken en 4,5 kilo minder![]()
![]()
doe mij ook zo'n ventquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben diegene die kookt (en de afwas in de vaatwasmachine doet, de was doet, strijkt en de rest van het huishouden) ik ga echt niet 2 verschillende maaltijden klaarmaken( en ik kan ook wel 5 kilo kwijt
)
Moet zeggen dat het wel werkt, bijna 3 weken en 4,5 kilo minder![]()
![]()
Je hebt huisvrouwen en huismannen en ik ben zo'n huismanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
doe mij ook zo'n vent![]()
ik in 2 weken 8 kilo en weet niet waarom
![]()
uhhh ik heb nergens wat gevonden wat op een baby lijkt hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt huisvrouwen en huismannen en ik ben zo'n huisman![]()
Maar 8 kilo in 2 weken zonder dat je in coma ligt ofzo, dat is echt niet goed![]()
Heb je net een bevalling achter de rug??![]()
Wat leuk dat Tamarateratateraboemdiejee ook weer gesignaleerd is !quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Groningse studentes belaagd door tamponmaniak
GRONINGEN - In Groningen is sinds enkele maanden een tamponmaniak actief die in vuilniszakken op zoek is naar gebruikte tampons en maandverbanden. De man, een 40-jarige Groninger, heeft het vooral gemunt op tampons van studentes en jonge vrouwen, zo meldde een woordvoerder van de politie in Groningen dinsdag.
Volgens de politie wordt de man sinds ruim een half jaar regelmatig bij studentenpanden gesignaleerd waar hij in buiten staande vuilniszakken snuffelt. Wat hij vervolgens met de gevonden tampons en maandverbanden doet, is niet bekend.
Briefje
De tamponfetisjist heeft bij een aantal van zijn slachtoffers een briefje achtergelaten. De politie wil in het belang van het onderzoek niet zeggen wat er in die briefjes stond, maar zegt wel dat er 'zinspelingen' in worden gemaakt.
Tot nu toe heeft één studente aangifte gedaan, maar de politie vermoedt dat daar binnenkort twee bij zullen komen. Op basis van die aangiftes en het strafrechtelijk onderzoek dat momenteel loopt, hoopt de politie de man binnenkort aan te kunnen houden. Volgens de zegsman zal hij dan worden beschuldigd van belaging en bedreiging. Voor het openen en doorsnuffelen van vuilniszakken kan alleen een boete worden opgelegd.
Goed gesprek
Het is niet de eerste keer dat de tamponmaniak in Groningen actief is. Ook een aantal jaren geleden ging hij met regelmaat in vuilniszakken op zoek naar gebruikte tampons. Na een goed gesprek met de politie hield hij zich een tijd gedeisd, maar sinds een paar maanden heeft hij z'n oude gewoonte weer opgepakt. Hoe vaak hij er nu op uit gaat om tampons te zoeken, is niet bekend, maar volgens de woordvoerder is hij wel 'zeer actief'.
De politie spreekt van 'buitengewoon afwijkend' gedrag. Zodra de Groninger is aangehouden zal de politie hem dan ook doorverwijzen naar professionele hulpverleners.
bron: www.nu.nl
Die hadden we al eerder gesignaleerd dan jouquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:37 schreef luciano het volgende:
[..]
Wat leuk dat Tamarateratateraboemdiejee ook weer gesignaleerd is !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je erover pratenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:39 schreef luciano het volgende:
PFTTTTTTTttttttttttttttttttttttt..........
Update: Newsie is chagrijnig en heeft een katerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:57 schreef Day het volgende:
[..]
Jullie zijn weer vriendjes, zag ik. Lief!
Edit: het kan nog! Newsman, gefeliciteerd![]()
Neem na veel alcohol drinken vitamine C in met genoeg water d.m.v. tabletten of citroen. Dit zorgt voor de afbraak van alcohol en zorgt dat je watergehalte op peil blijft. Want je krijgt hoofdpijn doordat alcohol vocht weg trekt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Update: Newsie is chagrijnig en heeft een kater
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij vannacht z'n eigen bed niet eens kon vinden laat staan de PCquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef BONG4002 het volgende:
Goeiemorgen op deze zonnige en mooie woensdag
Ik had news wel verwacht vannacht in de SC trouwens
laat dat goede maar wegquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij vannacht z'n eigen bed niet eens kon vinden laat staan de PC
en goedemorgen
En laat dat "morgen" ook maar weg.quote:
Geniet ervan en WB natuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo ff kijken of ik nog vrouw ben![]()
Oftewel lekker badderen.... we zijn naar een paar dagen weggeweest, vandaag gewerkt, dus veel BBijlezen
Komt Golfer ook nog eens uit z'n bad of zitten ze hem nog steeds onder te dompellen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo ff kijken of ik nog vrouw ben![]()
Oftewel lekker badderen.... we zijn een paar dagen weggeweest, vandaag gewerkt, dus veel BBijlezen
Golfert post alweer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Komt Golfer ook nog eens uit z'n bad of zitten ze hem nog steeds onder te dompellen?
Hoi en welkom hierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi. Ik ga mee slow chatten.
Vorig jaar heb ik alleen maar gelurkt.![]()
Ja maar ik ben op Fok! gekomen door BBquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi en welkom hier
Ik ken je wel van ONZ trouwens
Wat leukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar ik ben op Fok! gekomen door BB.
Ik was/word streamverslaafd.
Zware verjaardag gehad?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:25 schreef newsman het volgende:
Zo hehe, ik leef weer, nou ja voor de helft
Zoiets als Roel dus tijdens BB5 als ie teveel op hadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef newsman het volgende:
[..]
Weet niet meer hoe ik in bed kwam![]()
![]()
Zoiets ja, maar kon nog wel de plee vindenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoiets als Roel dus tijdens BB5 als ie teveel op had
Kijk, dát is tenminste héél belangrijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:29 schreef newsman het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar kon nog wel de plee vinden![]()
Nee, kotsen hoef ik niet meerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kijk, dát is tenminste héél belangrijkEn dat je niet hoeft te
natuurlijk
Je bent net wakker?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef newsman het volgende:
[..]
![]()
ja, je was behoorlijk chagrijnig heb ik uit betrouwbare bronnenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef newsman het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, je was behoorlijk chagrijnig heb ik uit betrouwbare bronnen
Truste Bong en ik ben er nog maar halfquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik ga zo maar weer eens zoetjes aan mn bedje opzoeken om morgen weer fris ten dage te mogen verschijnenMocht melke nog langskomen vannacht: hierbij de groetjes van Bong!
Tot slot dan maar een welgemeend welterusten aan de nachtploeg!
Ja, al sinds juni, maar zit me hier dood te irriteren aan de bierprijzen in alle kutcafés. Betaal nu al ¤ 2 voor 0.25 clquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ben je eigenlijk weer terug in Nederland, Manu?
Hier is een grootglas 1.75quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, al sinds juni, maar zit me hier dood te irriteren aan de bierprijzen in alle kutcafés. Betaal nu al ¤ 2 voor 0.25 cl
schiet niet op dus, ik wil fucking pints, zonder schuimquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:04 schreef newsman het volgende:
[..]
Hier is een grootglas 1.75(vaasje)
Ooh je wil het zware spulquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
schiet niet op dus, ik wil fucking pints, zonder schuim
Nog zo een hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |