Zoiets ja, maar kon nog wel de plee vindenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoiets als Roel dus tijdens BB5 als ie teveel op had
Kijk, dát is tenminste héél belangrijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:29 schreef newsman het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar kon nog wel de plee vinden![]()
Nee, kotsen hoef ik niet meerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kijk, dát is tenminste héél belangrijkEn dat je niet hoeft te
natuurlijk
Je bent net wakker?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef newsman het volgende:
[..]
Weet niet meer hoe ik in bed kwam![]()
![]()
ja, je was behoorlijk chagrijnig heb ik uit betrouwbare bronnenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef newsman het volgende:
[..]
Weet niet meer hoe ik in bed kwam![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, je was behoorlijk chagrijnig heb ik uit betrouwbare bronnen
Truste Bong en ik ben er nog maar halfquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik ga zo maar weer eens zoetjes aan mn bedje opzoeken om morgen weer fris ten dage te mogen verschijnenMocht melke nog langskomen vannacht: hierbij de groetjes van Bong!
Tot slot dan maar een welgemeend welterusten aan de nachtploeg!
Ja, al sinds juni, maar zit me hier dood te irriteren aan de bierprijzen in alle kutcafés. Betaal nu al ¤ 2 voor 0.25 clquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ben je eigenlijk weer terug in Nederland, Manu?
Hier is een grootglas 1.75quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, al sinds juni, maar zit me hier dood te irriteren aan de bierprijzen in alle kutcafés. Betaal nu al ¤ 2 voor 0.25 cl
schiet niet op dus, ik wil fucking pints, zonder schuimquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:04 schreef newsman het volgende:
[..]
Hier is een grootglas 1.75(vaasje)
Ooh je wil het zware spulquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
schiet niet op dus, ik wil fucking pints, zonder schuim
Nog zo een hierquote:
waar?quote:
Gefeest met zijn alle in de kroeg, totaal bezopen gewordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:22 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
waar?![]()
Hai News![]()
Leuke dag gehad gisteren?
Mooizo, het testosterongehalte schijnt hier soms nogal hoog te zijnquote:
Ask Floyd Landisquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooizo, het testosterongehalte schijnt hier soms nogal hoog te zijn
Lekker tochquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Gefeest met zijn alle in de kroeg, totaal bezopen gewordenhips........
![]()
Ik ook. Dus...quote:
Maak er gebruik vanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:35 schreef Manu82 het volgende:
hey Newsie, we zitten hier tussen de vrouwen
Zelli Manuquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:35 schreef Manu82 het volgende:
hey Newsie, we zitten hier tussen de vrouwen
Right back at Yaquote:
Koffie nu? Heb je niks sterkers?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef Aarti het volgende:
heerlijk, allemaal zeikwijven bij mekaar![]()
koffie?![]()
Helaas, ik ben alcoholvrijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Koffie nu? Heb je niks sterkers?
Cola he ik nog wel, mis alleen de tic erin![]()
He, pretletter, leuke verjaardag gehad las ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef newsman het volgende:
[..]
Haai zweepje eeeeeuuuuuuuh ik bedoel Morwen![]()
![]()
![]()
Jum Jumquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ook niet, wijntje is toch wel lekker![]()
Euhhhhhhhh hips.........quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, pretletter, leuke verjaardag gehad las ik![]()
Ik nu ook.quote:
Best wel jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ook niet, wijntje is toch wel lekker![]()
Omdat wij zo gezellig en onderhoudend zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:44 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik nu ook.![]()
Geen drank, geen sigaretten. Pfffffff... waarom ben ik nog wakker eigenlijk![]()
Moiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:44 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik nu ook.![]()
Geen drank, geen sigaretten. Pfffffff... waarom ben ik nog wakker eigenlijk![]()
Zou het?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
Omdat wij zo gezellig en onderhoudend zijn![]()
Wist, niet helemaal meer hoe ik de sleutels in het slot moest steken, toen ik de kroeg verliet, zong iedereen happy birthday, ook al waren het totaal vreemde voor mequote:
Rectificatiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooizo, het testosterongehalte schijnt hier soms nogal hoog te zijn
Avond, It's a beautifull dayquote:
dat kan toch haast niet anders?quote:
Jij hebt naakt op de bar gedanst heh, jaaaaaaaaaa, geef maar toequote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:46 schreef newsman het volgende:
[..]
Wist, niet helemaal meer hoe ik de sleutels in het slot moest steken, toen ik de kroeg verliet, zong iedereen happy birthday, ook al waren het totaal vreemde voor me![]()
Party![]()
We hebben met de kroeg op Grease gedanst, zelfs de barkeepster werd mafquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij hebt naakt op de bar gedanst heh, jaaaaaaaaaa, geef maar toe![]()
Ik heb lamme armen van losmaken van mijn vlechten en lees net dat ik erg 'goedkoop' ben, omdat Luciano wil dat ik mijn tieten laat zien. Ik ben heel erg verdrietig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:48 schreef newsman het volgende:
[..]
Wat kijk je sip Day'tje, niet huillie hoor![]()
Ach arme schat, maar je mag best je tieten laten zien hoor, de rest ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb lamme armen van losmaken van mijn vlechten en lees net dat ik erg 'goedkoop' ben, omdat Luciano wil dat ik mijn tieten laat zien. Ik ben heel erg verdrietig.![]()
Gezeik dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb lamme armen van losmaken van mijn vlechten en lees net dat ik erg 'goedkoop' ben, omdat Luciano wil dat ik mijn tieten laat zien. Ik ben heel erg verdrietig.![]()
28 oud?!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:57 schreef newsman het volgende:
grrinnk een vriendin uit Canada is vandaag jarig, ze word 28 en voelt zich oud wehehehehhehe
Lekker laten zeiken dan. En succes met de lamme armpjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Neh joh, met 28 ben je nog een pupkequote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:57 schreef newsman het volgende:
grrinnk een vriendin uit Canada is vandaag jarig, ze word 28 en voelt zich oud wehehehehhehe
Het is echt vreselijk. Neem me elke keer weer voor om het niet meer te doen, maar het is zo makkelijk. Gewoon vlechtjes en verder geen omkijken naar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:59 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Lekker laten zeiken dan. En succes met de lamme armpjes![]()
*rottende isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
28 oud?!![]()
Mén, dan ben ik al half dood.![]()
Zou niet eens meer 28 willen zijn. Was toen een onzekere wicht, die totaal niet wist wat ze nou met haar leven wou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |