Ja, eh, mag ik ook eens een blondt momentje hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:45 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Sja, anders heeft t weinig nut om msn te openen voor streams ook natuurlijk
Ik ben stout geweest. Heb het adres toegevoegd en het werkt wel. Zit iemand achter van radio 3FM.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:48 schreef newsman het volgende:
Maar please it_was_me, blijf opletten, email adressen willen we heel graag hebben![]()
En vertel is Morwen, ben jij ook ready for tommorow ??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, eh, mag ik ook eens een blondt momentje hebben![]()
![]()
Oui, mon cher, I was born readyquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:52 schreef newsman het volgende:
[..]
En vertel is Morwen, ben jij ook ready for tommorow ??![]()
Omdat jij het bent dan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, eh, mag ik ook eens een blondt momentje hebben![]()
![]()
Tuurlijk, al langquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:54 schreef newsman het volgende:
Nomen_Nescio Ready ?
Wie dacht je dat het zou zijn dan, Hummy herself?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:52 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik ben stout geweest. Heb het adres toegevoegd en het werkt wel. Zit iemand achter van radio 3FM.
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Deed niks bij mij, kreeg ongeldig te zien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:00 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Wie dacht je dat het zou zijn dan, Hummy herself?![]()
nee niet echt. Iik wist niet wat ik daar van moest verwachtenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:00 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Wie dacht je dat het zou zijn dan, Hummy herself?![]()
WLMquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:06 schreef newsman het volgende:
Nomen_Nescio welke msn versie heb je ???
Lach maar, iedereen die ik in een ver verleden al gewist had stond ineens weer in m'n lijst. Was erg gezelligquote:
Sorryquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:25 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Lach maar, iedereen die ik in een ver verleden al gewist had stond ineens weer in m'n lijst. Was erg gezellig![]()
Altijd dezelfdenquote:
Je bent te goed voor deze wereld, echtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:30 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Altijd dezelfden![]()
Heb je maar laten staan deze keer. Niet dat je er ooit bent, maar goed![]()
Te is nooit goed andersquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld, echt![]()
![]()
Uh ja, vind ik ook hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:40 schreef newsman het volgende:
Vind, het toch lullig voor het baby zwaantje, Nomen, maar computers zijn computers.
Ik vind ook wel eens watquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vind ook wel eens watDat schept een band
![]()
Goeie morgenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:50 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
* meldt zich
OK, bedankt voor deze infoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Je bent verder welkom hoor, niet dat ik iets wil
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:50 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
* meldt zich
Gezelligquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:50 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
* meldt zich
Nog 19 uur,quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
En verder wat n-n zegt, nog minder dan een dag voor de streams aangaan![]()
Gezien het verloop van BB, gezien het feit hoe positief Josti werd weggezet in de televisieuitzendingen.. Jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:59 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Big Brother. Ik was helemaal verslaafd vorig jaar. Maar het echte spektakel bleef een beetje uit eigenlijk. Had iemand van jullie verwacht dat die joost zou winnen?
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Mja, iedereen zei hetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:59 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Big Brother. Ik was helemaal verslaafd vorig jaar. Maar het echte spektakel bleef een beetje uit eigenlijk. Had iemand van jullie verwacht dat die joost zou winnen?
Nee, had ik niet verwacht, ik dacht Roel of hoopte eigenlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:59 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, had ik niet verwacht, ik dacht Roel of hoopte eigenlijk![]()
Bridget staat op de Talpasite voor de rest is het nog onbekend, dacht ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:03 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Wie gaat het overigens presenteren? Weer Bridget met die nozem hoe heet ie ook al weer? Die Bridget is wel leuk om weer eens te zien want die is alweer een tijdje weg.
Roellllllllllllio, de macho-puppet-on-a-stringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |