quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:28 schreef Nostalgist het volgende:
Hai Manu, recorder ook al op scherp ?
Oh mijn god, zo'n klere dingquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]vanmiddag draadloze router gekocht
![]()
Ja, jij hebt waarschijnlijk dan ook een grotere woning, mijn oppervlakte is slechts 25 m ofzoietsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:37 schreef Athalon het volgende:
[..]
Oh mijn god, zo'n klere dingik heb hier een draadloze router staan, maar alles bekabeld een paar maanden geleden omdat ik geen snelheid had op het netwerk met de computers
de reden was dat er iets teveel betonijzer was verwerkt in deze woning en het een shit signaal was waar ik mee moest werken
![]()
Beetje met het beeldscherm spelen en dan lukt het meestal wel vind ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:46 schreef Nostalgist het volgende:
buiten in de zon is het moeilijk kijken op een laptop....
Beneden is het 38m2, maar er zit nog een verdieping op met een 25 cm dikke betonlaag als vloer met het nodige ijzer erin en dat ging dus totaal niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, jij hebt waarschijnlijk dan ook een grotere woning, mijn oppervlakte is slechts 25 m ofzoietsen als ik eventueel buiten wil gaan zitten is de afstand waarschijnlijk van router tot laptop maximaal 10 meter
Maar nu weer wakker dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:25 schreef newsman het volgende:
Hupla, was een beetje inslaap gedonderd
Nee hoor, ben er net een paar uur uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:39 schreef newsman het volgende:
Iedereen naar bed, vanwege morgen ???
Slaap koppie, ik ook hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:09 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nee hoor, ben er net een paar uur uit![]()
Hai newsquote:
Haai Nomen-nescio, heb ff heerlijk gegeten, ff plat gegaan, lekker relaxen, denk tis zo stil hierquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hai news
Ben toch niet de enige slaapkop![]()
Ach zal het nodig hebben gehad denk ik dan maar en ergste is ben nog steeds bek af![]()
Stiltequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:18 schreef newsman het volgende:
[..]
Haai Nomen-nescio, heb ff heerlijk gegeten, ff plat gegaan, lekker relaxen, denk tis zo stil hier![]()
Past nooit, daar zit Viola al in geloof ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:20 schreef newsman het volgende:
En die zielige Oprah, mag de kliko in [afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:23 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Past nooit, daar zit Viola al in geloof ik.![]()
Gaat ze een beetje de stilte lopen verstorenquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:26 schreef newsman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou je het zegt Nomen_Nescio![]()
Ik voeg niet zomaar accounts toe.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:29 schreef it_was_me het volgende:
Op florisdd zit er een achetr een mengpaneel ofzo. Daarboven hangt een bord met :voeg me toe op ....hotmail.com.
Wat is dat? Dat account? Iemand?
Make mequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:27 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Gaat ze een beetje de stilte lopen verstoren![]()
Ksssssssssssttttttt...wegwezen jij.![]()
![]()
Uh.. om via MSN naar de streams te kijkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:29 schreef it_was_me het volgende:
Op florisdd zit er een achetr een mengpaneel ofzo. Daarboven hangt een bord met :voeg me toe op ....hotmail.com.
Wat is dat? Dat account? Iemand?
Jij laat je toe voegen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:30 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik voeg niet zomaar accounts toe.
En terwijl te chatten, dacht ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:31 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Uh.. om via MSN naar de streams te kijken![]()
Nou, doet het en geef een report, makkelijk tochquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:31 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Jij laat je toe voegen?
Ik ben gewoon een beetje nieuwsgierig!
beetje veel!
Ik hoopte eigenlijk dat iemand anders dat wel zou doen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:33 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou, doet het en geef een report, makkelijk toch![]()
Neuh, jij wil te graag.quote:
Ooh, sorry zie nu pas dat je vrouwtje bent, ik doe het welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:35 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat iemand anders dat wel zou doen!
Ik ben een beetje bang in de grote boze virtuele wereld.
hebjijaleenkleurtje[beesteneind]hotmail.comquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:38 schreef newsman het volgende:
[..]
Ooh, sorry zie nu pas dat je vrouwtje bent, ik doe het wel, geef ff de link
![]()
Kan ik helemaal niks mee, woeeeeeeeeeeeeeeei doe ff [url]link[/url]quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
hebjijaleenkleurtje[beesteneind]hotmail.com
en en en ????quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
hebjijaleenkleurtje[beesteneind]hotmail.com
hoe vbedoel je?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:41 schreef newsman het volgende:
[..]
Kan ik helemaal niks mee, woeeeeeeeeeeeeeeei doe ff [url]link[/url]
Sja, anders heeft t weinig nut om msn te openen voor streams ook natuurlijkquote:
ah okequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:43 schreef newsman het volgende:
Is geen geldig email adress, opstart procedure dus.
Is dus niet geldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |