Ben al jaren uit de 20, het word nu pas leukquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Zou niet eens meer 28 willen zijn. Was toen een onzekere wicht, die totaal niet wist wat ze nou met haar leven wou.
Nog leuker? Nah... kan bijna nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:07 schreef newsman het volgende:
[..]
Ben al jaren uit de 20, het word nu pas leuk![]()
Ik ben 10 jaar verder en ik weet het nog steeds nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Zou niet eens meer 28 willen zijn. Was toen een onzekere wicht, die totaal niet wist wat ze nou met haar leven wou.
Ben 25 en realiseerde me dat ik wel afgestudeerd zou willen zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben 10 jaar verder en ik weet het nog steeds nietHoe ouder je word hoe minder je weet. Das het mooie van het leven............we zijn allemaal zoekende
![]()
Jahoor, met de jaren bekijk je dingen relaxed, eindelijk is na jaren kunnen feestenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:11 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nog leuker? Nah... kan bijna niet![]()
Nou, misschien niet precies weten wat ik wil, zou ik ook niet willen, het moet wel verrassend blijven. Maar ik weet in ieder geval wel wat ik niet wil. Is een stuk relaxter zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben 10 jaar verder en ik weet het nog steeds nietHoe ouder je word hoe minder je weet. Das het mooie van het leven............we zijn allemaal zoekende
![]()
Slaap lekker Stereoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Maar nu ga ik slapen want ik moet morgen om 7:30 de trein naar Amsterdam hebben
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
En verder wil ik nog melden dat ik een heerlijk broodje kebab heb gehad vandaag voor slechts 2,75 EUR op het station van Eindhoven![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
En verder wil ik nog melden dat ik een heerlijk broodje kebab heb gehad vandaag voor slechts 2,75 EUR op het station van Eindhoven![]()
Been there, done that, got the 't shirtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben 25 en realiseerde me dat ik wel afgestudeerd zou willen zijn
Da's nou toevallig, ik ook!quote:Lang niet gehad, ben aan het lijnen.
Leven... instorten...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Been there, done that, got the 't shirtEn dan stort je hele leven even in
Ben er alweer uit, maar mèn wat kan het anders lopen ej
Heb her en der wel wat papiertjes kunnen behalen nog, dus ik red me wel. Life's a bitch soms
![]()
Papiertjes genoeg hierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Been there, done that, got the 't shirtEn dan stort je hele leven even in
Ben er alweer uit, maar mèn wat kan het anders lopen ej
Heb her en der wel wat papiertjes kunnen behalen nog, dus ik red me wel. Life's a bitch soms
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:19 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Papiertjes genoeg hier![]()
Alleen de man van de leesmap wil ze iedere week weer meenemen![]()
Life's a bith![]()
And then you die.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy gaat huilend naar bed![]()
Trouwens welke idioot noemt jou een waashaas Morwen, ken je wel langer, wat dat figuur schrijft is echt baggerquote:
Succes met de vlechtjes en veel plezier met de dvd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:22 schreef Day het volgende:
[..]
And then you die.
Speaking of die......ik heb nog een paar vlechtjes te gaan.Ga even naar dvd-tje kijken.
Laters!
Man, daar lach ik omquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:26 schreef newsman het volgende:
[..]
Trouwens welke idioot noemt jou een waashaas Morwen, ken je wel langer, wat dat figuur schrijft is echt bagger![]()
Nope, maar Sight Key mag dat best zeggenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:32 schreef newsman het volgende:
[..]
Yw, blijkbaar is het een newbie ofzo![]()
Morwentje, kom je weer is ff online, pleasequote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, maar Sight Key mag dat best zeggenDaarom quote ik hem heh
![]()
Poppedopje, ik msn nauwelijks meer, maar mail staat openquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:34 schreef newsman het volgende:
[..]
Morwentje, kom je weer is ff online, please, mis je
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, dan mis je iemand die veranderd isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Poppedopje, ik msn nauwelijks meer, maar mail staat open![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:43 schreef newsman het volgende:
Morwen wil gewoon ff vertellen van het feest en blijkbaar kan ik feesten yay
Uh... drank nog nietquote:
Ga nergens heenquote:
Tsss, dus je blijft lekker plakkenquote:
Nee hoor, net onder de douche vandaan. Plak helemaal nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tsss, dus je blijft lekker plakken![]()
Dus toch een doosquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:15 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nee hoor, net onder de douche vandaan. Plak helemaal niet![]()
Weet jij wat ik allemaal heb gedaan, voor ik onder de douche stapte danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus toch een doosEen echte vrouw heeft hete zwetende sex
![]()
Touchéquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:21 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Weet jij wat ik allemaal heb gedaan, voor ik onder de douche stapte dan![]()
Meeste gaten moeten gevuld wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus toch een doosEen echte vrouw heeft hete zwetende sex
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |