Wat denk je? Tellen natuurlijk!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:52 schreef wyccie het volgende:
Haha, wat doet Graaf Tel in de OP?
Sta jij niet met een miljard punten bovenaan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sjit... Is die ban morgen al afgelopen... Dan moet ik opschieten...
16 juli 7.00 tot 16 augustus 4.00?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:52 schreef dndiek het volgende:
Vanaf wanneer tot wanneer is de OV-jaarkaart (week-editie) niet geldig in de zomer? (data + tijd)
Oe, das wel erg preciesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:52 schreef Dr.Aart het volgende:
16 juli 4:00 uur tot 16 augustus 4:00 uur
Dr.Aart +1quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:52 schreef Dr.Aart het volgende:
16 juli 4:00 uur tot 16 augustus 4:00 uur
Verkeerd persoon, Nemquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:53 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Sta jij niet met een miljard punten bovenaan?
Oh jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat denk je? Tellen natuurlijk!![]()
Kijk maar even. Je weet me te herkennenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:53 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Sta jij niet met een miljard punten bovenaan?
Stanley komt ook naar Lowlands ja.
Tevens kom ik denk ik NIET naar de immer falende LL meet.
Op LL heb ik geen zin om op afgesproken tijden ergens te zijn omdat dat altijd in de soep loopt met andere dingen
Maar de AKQ meet ben ik natuurlijk wél gewoon.
En mocht ik in de buurt zijn van de LL meet dan kom ik wel even langs nautuurlijk
Ach gos! Toch straks maar een persoonlijke vraag?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:54 schreef Neleos het volgende:
En ik heb mijn 100-ste punt gemist![]()
Mijn 10.000ste post ook al laatst, wat een ellende.
Dubbelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk maar even. Je weet me te herkennen![]()
Ik wist het ook, maar las de vraag verkeerdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:54 schreef Dr.Aart het volgende:
heeft het toch nog zin om tijdens zo'n saai college je OV kaart eens goed te bestuderen.
1969?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:56 schreef Dr.Aart het volgende:
In welk jaar werd Woodstock gehouden?
yes wyccie +1quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:56 schreef wyccie het volgende:
1969
Ohjaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Verkeerd persoon, Nem
Jammer dat je niet op de LL-meet komt, maar ik snap't wel. Zal Stan morgen ook ff vragen
Lastig, maar ik zal iets proberen te bedenken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ach gos! Toch straks maar een persoonlijke vraag?
Jullie week lijkt trouwens wel een eeuwigheid. Echt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:57 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Ohja
Ze staan inderdaad wel erg close
Wie weet. Donderdag is waarschijnlijk best te doen want dan check ik toch die 24hrs tent uit meestal
Inderdaadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jullie week lijkt trouwens wel een eeuwigheid. Echt.
Ik dacht al.... vond sowieso dat ik veel geluk had dat er 2 foute antwoorden voor mij waren geweest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:01 schreef Asmodian het volgende:
Shit, inkoppertje gemist door Neleos te mailen
haha, top!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:06 schreef wyccie het volgende:
Lienelien, Jason Mraz is erg leuk!
Had er al eerder van gehoord, omdat het zo'n gekke achternaam is heb ik het onthouden, en nadat ik het weer in je fotoboek zag staan, ben ik er even naar gaan luisteren.
Neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:07 schreef Nembrionic1 het volgende:
Majo? Ben je al beter?
laten we er een stemtopic over openenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
Wat moet ik nou met jou, Lienelien?![]()
Hellup??!?!?!!
Bingo! Ik vind eigenlijk dat jij wel een punt hebt verdiendquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:10 schreef Asmodian het volgende:
Was dit een verkapte Infadels-vraag, Wyccie?
Stemtopic? Dat is wel zo 8 augustus....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
laten we er een stemtopic over openen![]()
De Mods zullen ons wel een beetje gek vinden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:11 schreef lienelien het volgende:
laten we er een stemtopic over openen![]()
Dankjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bingo! Ik vind eigenlijk dat jij wel een punt hebt verdiend![]()
Misschien had ik dat als hint moeten geven.
Ja, jij wel hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:12 schreef Chen het volgende:
Dat zijn van die dingen die je kan aansteken als je pech hebt op de weg toch?
Gewoon doen. Dan maak je een mooie krater in de weg achter je en voorkom je zo dat men tegen je auto aanrijdt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:12 schreef Chen het volgende:
Dat zijn van die dingen die je kan aansteken als je pech hebt op de weg toch?
Kan ook dus.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:14 schreef lienelien het volgende:
ik dacht trouwens dat het er altijd zoals dit uit ziet:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Uit Frankrijk toch?
quote:
klopt ongeveer... maar waar had dat Prinsendom zijn naam vandaan dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:17 schreef Asmodian het volgende:
van het Franse prinsdom Orange dat Willem van Nassau van zijn oom geerfd had
Van de sinasappel plantage?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
klopt ongeveer... maar waar had dat Prinsendom zijn naam vandaan dan?
Asmo +1quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:17 schreef Asmodian het volgende:
van het Franse prinsdom Orange dat Willem van Nassau van zijn oom geerfd had
Heee Irakeez! Hoe is het, gast?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:20 schreef Irakeez het volgende:
sinasappels? haha
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:21 schreef lienelien het volgende:
Ahh, wacht even, ik begreep het verkeerd. Het komt van de stad/het prinsom Oranje af ja, in Frankrijk.
Yay!quote:
Brrr. Ik heb zojuist een badjas aangetrokken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:23 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie het ook zo koud?
Eisbär, in je bedje is het warmquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:23 schreef MaJo het volgende:
Nee, ik zit er warmpjes bijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:23 schreef MaJo het volgende:
Muis een halve minuut in de magnetronoven. Helpt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:25 schreef wyccie het volgende:
Mijn muishand is koud.
Ook dat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Met die leuke meisjes van 14>17 zeker?
Ik stop altijd even mijn hand onder de warme kraanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Muis een halve minuut in de magnetronoven. Helpt.
Helemaal goedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:26 schreef wyccie het volgende:
Meg en Jack White. Ze waren ooit getrouwd.
The White Stripes waren ooit op Lowlands? Wicked! En dan zeggen dat ze slecht zijn, Meg ja maar Jackquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:28 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Ik stop altijd even mijn hand onder de warme kraan![]()
The White Stripes hebben Lowlands 2 jaar geleden afgesloten. Dat is een ervaring die ik niet nog een keer wil meemaken. SLECHT
Ongeinspireerde, valse op coke en downers draaiende baggeraars waren hetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
The White Stripes waren ooit op Lowlands? Wicked! En dan zeggen dat ze slecht zijn, Meg ja maar Jack
quote:Het is de taal van Suriname, of tenminste de meest gesproken taal van Suriname. Omdatde meest gesproken taal is, is het de lingua franca, de contact- en gemeenschapstaal. Het is oorspronkelijk de taal van de Creoolse bevolkingsgroep van Suriname: afstammelingen van de slaven uit Afrika, al dan niet vermengd met andere bevolkingsgroepen.
Kan, maar dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
"Surinaams". Kan dat ook?
Inderdaad Sranantongo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:35 schreef Chen het volgende:
sarnan tongo
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:38 schreef Jajong het volgende:
Zit al jaren met Suri's op voetbal en bij op school maar heb ze dat woord nog nooit horen zeggen, ja sranan wel.. Maar dit?
Nee, Sranan betekent Surinaamse...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sranan is gewoon afgekort.
Ehm, sranan wordt vooral gebruikt om een meisje aan te duiden. "Ey sranan!" bijvoorbeeld. Tenminste dat doen ze hier zoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:41 schreef Reese het volgende:
sranan betekent suriname of surinaams, taal wordt meestal alleen sranan genoemd, dus zonder het woordje tongo (=taal) erachter
Geen gekke dingen doen hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:42 schreef Nembrionic1 het volgende:
Mensen..mijn periscoopje gaat weer naar beneden. Lekker slapen
Vanaf volgende week weer volledig actief in de quiz (hoop ik)
Ja, zou kunnen, het betekent tenslotte ook 'Surinaamse'quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ehm, sranan wordt vooral gebruikt om een meisje aan te duiden. "Ey sranan!" bijvoorbeeld. Tenminste dat doen ze hier zo
Goed!!! Sorry voor de late reactiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:41 schreef Asmodian het volgende:
Pitcairn?
GOOGLERRRRRARRRquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:46 schreef Asmodian het volgende:
Chen, wil je het puntje aan me toekennen?
Die vragen daar zijn zo strontsimpel. Die mensen worden geselecteerd op hoe achterlijk ze zijn ofzo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:47 schreef Irakeez het volgende:
asmo.. ooit gedacht aan weekend miljonairs mee te doen ofzo.. want volgens mij zal je meer weten dan het programma!
Ik ga over 11 minuten slapenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:48 schreef lienelien het volgende:
Mijn Lost aflevering is afgelopen, nu kan in eindelijk gaan slapen![]()
Nog voor MaJo, die 2 uur geleden al ging slapen![]()
Wat vond je van Requiem For A Dream?, by the way?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:48 schreef lienelien het volgende:
Mijn Lost aflevering is afgelopen, nu kan in eindelijk gaan slapen![]()
Nog voor MaJo, die 2 uur geleden al ging slapen![]()
Tja, inderdaad. En de 4(!) Pitcairn-vragen die ik in dit topic-reeks gesteld heb waren eigenlijk hallucinaties van julliequote:
Mijn favo filmquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat vond je van Requiem For A Dream?, by the way?
Overrated, gok ik. Die film is indrukwekkend als je em op je 15e kijkt ofzo, daarna niet meer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb 'm totaal niet kunnen volgen, omdat ik van alle kanten lastig gevallen werd...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Verder ben je wel lievquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tja, inderdaad. En de 4(!) Pitcairn-vragen die ik in dit deze topic-reeks gesteld heb waren eigenlijk hallucinaties van jullie
Ik heb de beschrijving gelezen en daaruit denk ik te kunnen opmaken dat het een soort van Christiane F. is...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Overrated, gok ik. Die film is indrukwekkend als je em op je 15e kijkt ofzo, daarna niet meer.
Moet je eens naar de website gaan, de beste film websitequote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb 'm totaal niet kunnen volgen, omdat ik van alle kanten lastig gevallen werd...
Wat ik ervan heb gezien vond ik iig oké, mooi gefilmd, en zoals ik al eerder zei: geweldig leuk dvd-menu![]()
toedels!![]()
Yay!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:46 schreef Chen het volgende:
[..]
Goed!!! Sorry voor de late reactie
Asmodian +1
Die van Donnie Darko is goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:51 schreef MaJo het volgende:
Moet je eens naar de website gaan, de beste film website
quote:
Beetje late vervolgvraag danquote:
Reeks!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef Neleos het volgende:
Nee, de of het - de of het topic is discussie- is nooit afgerond volgens mij.
Het kan allebei.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Pitcairn is cool manquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tja, inderdaad. En de 4(!) Pitcairn-vragen die ik in dit topic-reeks gesteld heb waren eigenlijk hallucinaties van jullie
Vervolg op deze vraag:quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:25 schreef Asmodian het volgende:
Goed:
Hoe heten de leden van The White Stripes en wat is hun relatie tot elkaar?
Ja hoor. Truste Lienelien. Niet van me dromen hoor!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef lienelien het volgende:
vage site.
Maar zegt er niemand meer welterusten tegen mij?!
Jazeker! De Hypotheker!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
De Stijl?
Ik heb naar je gezwaaidquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef lienelien het volgende:
vage site.
Wat ik verbeterd heb slaat op reeks, en het is deze reeks, heeft niets te maken met het woord topicquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Welterusten Lien!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef lienelien het volgende:
vage site.
Slaapsequote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef lienelien het volgende:
vage site.
Nachtmerries, nachtmerriesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja hoor. Truste Lienelien. Niet van me dromen hoor!![]()
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beetje late vervolgvraag dan(ik neem aan dat je White Stripes bedoeld?)
Sjezus, wat cool gast!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:54 schreef Chen het volgende:
[..]
Pitcairn is cool man, Ik mail met een paar mensen van dat eiland hahaha, en ik heb dat boekje over hun eiland van ze gekregen
Als dat je antwoord is? Nauwelijks...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:57 schreef Jajong het volgende:
Guillermo en Tropical Danny
Oh ahahha, ik kreeg een popup waar je dat te horen kreegquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als dat je antwoord is? Nauwelijks...
De hele geschiedenis mênquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Sjezus, wat cool gast!. Staan er nog vette dingen in dat boekje?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:58 schreef Jajong het volgende:
Oh ahahha, ik kreeg een popup waar je dat te horen kreeg. Ik denk al WTF
.
Ow, jij kent je klassiekers...quote:
Echt geweldigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:58 schreef Chen het volgende:
[..]
De hele geschiedenis mên, maar we zijn nu bezig met een verbouwding dus me boekje is even zoek
. Wel kreeg ik dus een envelop met dat boekje erin, afkomstig uit Nieuw Zeeland maar met een stempel uit Pitcairn, en volgens mij ook postzegels
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Echt geweldig. Mijn vader en ik hebben altijd op bedevaart naar Pitcairn willen gaan - maar ik denk dat er echt geen fok te beleven valt. En natuurlijk weet je nooit wanneer je weer terug kan gaan
. Boeiende geschiedenis en demografie, dat wel! Heb je trouwens het Fok-topic over Pitcairn van ChrisJX reeds gevonden?
Welterusten meis en tot morgen!quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:02 schreef Reese het volgende:
Omdat jullie hier verzot zijn op eieren en de Duitse taal.
Ik geneer me echt voor de vragen waar ik punten mee verdien, hahaha!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ow, jij kent je klassiekers...
't Is Gert Timmerman. Vermoedelijk nog voor zijn hersenspoeling.
Reese +1
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:03 schreef Asmodian het volgende:
Hoe ziet het leven op Pitcairn eruit?
niveautje weer, he?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Teelballen
Nog niet, maar ik ben al aan 't downen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:04 schreef Asmodian het volgende:
Ik moet aan het nummer van Tool - Die Eier von Satan denken. Ooit gehoord?
Ik moet er ook eens iets inhoudelijks posten. Zie net dat Natalie er iets over heeft gezegd - wel op uiterst lieve wijzequote:
Goed zoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik ben al aan 't downen.
snel doen dan [14.gif] , ik ben nu slapen! Weltrusten allemaalquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik moet er ook eens iets inhoudelijks posten. Zie net dat Natalie er iets over heeft gezegd - wel op uiterst lieve wijze
Slaapsequote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:09 schreef Chen het volgende:
[..]
snel doen dan [14.gif] , ik ben nu slapen! Weltrusten allemaal
Nee, geen Abba en de Junk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:09 schreef wyccie het volgende:
Acda en de Munnik?
Veldmuis en Kampjoekel zijn het ook niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:09 schreef Reese het volgende:
parodie op Veldhuis en Kemper in ieder geval, maar geen idee door wie
Ook niet. Ze klinken niet bezopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:12 schreef Asmodian het volgende:
Zou dit de Dikke Lul Band kunnen zijn?
Slaapsequote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:14 schreef Reese het volgende:
Klinkt wel Haags in ieder geval.
Ik taai af, welterusten!
Ech wel!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:14 schreef BwennieBren het volgende:
de Hooglanders
Graag gedaan, meisquote:
Goh, ik ben traag.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:17 schreef Neleos het volgende:
Veldhuis & Kemper, maar dan anders
Nee joh, ik ben het 100% met je eensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kweenie. Even kijken of-ie binnen is.
En Triumph des Willens is, als je het onderwerp even wegdenkt, naar mijn bescheiden mening een mijlpaal in de (filmtechnische) historie. Maar dat kan aan mij liggen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:19 schreef Asmodian het volgende:
Zit die niet ergens in de Waddenzee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |