Beetje late vervolgvraag danquote:
Reeks!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef Neleos het volgende:
Nee, de of het - de of het topic is discussie- is nooit afgerond volgens mij.
Het kan allebei.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Pitcairn is cool manquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tja, inderdaad. En de 4(!) Pitcairn-vragen die ik in dit topic-reeks gesteld heb waren eigenlijk hallucinaties van jullie
Vervolg op deze vraag:quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:25 schreef Asmodian het volgende:
Goed:
Hoe heten de leden van The White Stripes en wat is hun relatie tot elkaar?
Ja hoor. Truste Lienelien. Niet van me dromen hoor!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef lienelien het volgende:
vage site.
Maar zegt er niemand meer welterusten tegen mij?!
Jazeker! De Hypotheker!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
De Stijl?
Ik heb naar je gezwaaidquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef lienelien het volgende:
vage site.
Wat ik verbeterd heb slaat op reeks, en het is deze reeks, heeft niets te maken met het woord topicquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Welterusten Lien!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef lienelien het volgende:
vage site.
Slaapsequote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef lienelien het volgende:
vage site.
Nachtmerries, nachtmerriesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja hoor. Truste Lienelien. Niet van me dromen hoor!![]()
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beetje late vervolgvraag dan(ik neem aan dat je White Stripes bedoeld?)
Sjezus, wat cool gast!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:54 schreef Chen het volgende:
[..]
Pitcairn is cool man, Ik mail met een paar mensen van dat eiland hahaha, en ik heb dat boekje over hun eiland van ze gekregen
Als dat je antwoord is? Nauwelijks...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:57 schreef Jajong het volgende:
Guillermo en Tropical Danny
Oh ahahha, ik kreeg een popup waar je dat te horen kreegquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als dat je antwoord is? Nauwelijks...
De hele geschiedenis mênquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Sjezus, wat cool gast!. Staan er nog vette dingen in dat boekje?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:58 schreef Jajong het volgende:
Oh ahahha, ik kreeg een popup waar je dat te horen kreeg. Ik denk al WTF
.
Ow, jij kent je klassiekers...quote:
Echt geweldigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:58 schreef Chen het volgende:
[..]
De hele geschiedenis mên, maar we zijn nu bezig met een verbouwding dus me boekje is even zoek
. Wel kreeg ik dus een envelop met dat boekje erin, afkomstig uit Nieuw Zeeland maar met een stempel uit Pitcairn, en volgens mij ook postzegels
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Echt geweldig. Mijn vader en ik hebben altijd op bedevaart naar Pitcairn willen gaan - maar ik denk dat er echt geen fok te beleven valt. En natuurlijk weet je nooit wanneer je weer terug kan gaan
. Boeiende geschiedenis en demografie, dat wel! Heb je trouwens het Fok-topic over Pitcairn van ChrisJX reeds gevonden?
Welterusten meis en tot morgen!quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:02 schreef Reese het volgende:
Omdat jullie hier verzot zijn op eieren en de Duitse taal.
Ik geneer me echt voor de vragen waar ik punten mee verdien, hahaha!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ow, jij kent je klassiekers...
't Is Gert Timmerman. Vermoedelijk nog voor zijn hersenspoeling.
Reese +1
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:03 schreef Asmodian het volgende:
Hoe ziet het leven op Pitcairn eruit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |