Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, ware het niet dat Stam (en in zeer veel mindere mate Gabri, Roger en Perez) wat andere taken vervullen van Grygera.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:09 schreef M0NTANA het volgende:
Met het oog op de toekomst is het wellicht beter om Jaap Stam niet meer op te stellen en Johnny Heitinga in het centrum naast Thomas Vermaelen te laten spelen? Verder ook geen Kenneth Perez meer, liever Ryan Babel of Nicolae Mitea, want die zijn jonger? Nee, Ajax moet de beste spelers opstellen, zodat er weer wordt gepresteerd. Zdenek Grygera is gewoon de beste rechtsback in de selectie en dient daarom ook te spelen, want bij Johnny Heitinga spreken we al vier jaar over op de langere termijn en nu zal hij eerst eens iets moeten laten zien.
Maar eigenlijk slaat dat nergens op, jongens als Johnny Heitinga en George Ogararu hebben dus een streepje voor, in verband met hun doorlopende contract? Ook al speelt Zdenek Grygera wekelijks de sterren van de hemel? Je moet aan het teambelang denken en als Zdenek Grygera de beste optie is als rechtsback, dan moet je daarvoor kiezen. Johnny Heitinga en George Ogararu zullen zich dan op trainingen moeten bewijzen, een stapje harder lopen en wanneer één van hen dan de bestie optie is geworden, dan mag Zdenek Grygera naar de bank. Het gaat er nu gewoon om dat Ajax gaat presteren en dat zal moeten gebeuren met de beste spelers, wie dat ook mogen zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:18 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, ware het niet dat Stam (en in zeer veel mindere mate Gabri, Roger en Perez) wat andere taken vervullen van Grygera.
Wellicht is Grygera nu de enige back in vorm, dan stel je 'm op en kan 'ie een paar wedstrijden spelen. Maar over het algemeen vind ik dat de andere twee moeten spelen mits ze in vorm zijn. Simpelweg omdat ze dan gewoon niet veel onder doen voor Grygera.
Want laten we wel zijn, mocht Grygera nu vertrekken dan is het een flinke teleurstelling van een aankoop geweest. Want zo'n geweldenaar is het ook weer niet natuurlijk.
Idd, die oefenpotjes van Oranjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:21 schreef RayMania het volgende:
Van mij mag Kopenhagen wel weer komen. Eerst maar deze nutteloze Oranje-week doorkomen.
HOHO, MIJN vak he, jij komt net kijkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:19 schreef -Wolf- het volgende:
Ah, nog 1 topic en we zijn bij mijn vak aanbelandt.
Het is eigenlijk hetzelfde als het "buitenlander aakopen" verhaal, ten opzichte van een Nederlander. Het verschil moet gewoon dusdanig zijn, dat je niet meer om 'm heen en hij echt iets toevoegt. Op dit moment is dat misschien zo, maar een Heitinga in normale (goede) doen doet gewoon weinig tot niks onder voor Grygera. Ogararu kan ik nog niet over oordelen, die mag z'n invalbeurten maken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
Maar eigenlijk slaat dat nergens op, jongens als Johnny Heitinga en George Ogararu hebben dus een streepje voor, in verband met hun doorlopende contract? Ook al speelt Zdenek Grygera wekelijks de sterren van de hemel? Je moet aan het teambelang denken en als Zdenek Grygera de beste optie is als rechtsback, dan moet je daarvoor kiezen. Johnny Heitinga en George Ogararu zullen zich dan op trainingen moeten bewijzen, een stapje harder lopen en wanneer één van hen dan de bestie optie is geworden, dan mag Zdenek Grygera naar de bank. Het gaat er nu gewoon om dat Ajax gaat presteren en dat zal moeten gebeuren met de beste spelers, wie dat ook mogen zijn.
Klopt, maar er is toch niets mis mee om nu voor de beste optie te kiezen? Gewoon Zdenek Grygera opstellen en wanneer Johnny Heitinga of George Ogararu zich verbeteren, kan je alsnog de basis wijzigen. Persoonlijk ben ik een voorstander van zoveel mogelijk Nederlanders in de basis, maar op dit moment zie ik toch liever Zdenek Grygera spelen in plaats van Johnny Heitinga.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:28 schreef twi het volgende:
[..]
Het is eigenlijk hetzelfde als het "buitenlander aakopen" verhaal, ten opzichte van een Nederlander. Het verschil moet gewoon dusdanig zijn, dat je niet meer om 'm heen en hij echt iets toevoegt. Op dit moment is dat misschien zo, maar een Heitinga in normale (goede) doen doet gewoon weinig tot niks onder voor Grygera. Ogararu kan ik nog niet over oordelen, die mag z'n invalbeurten maken.
Als Grygera een verschil zou maken zoals Stam of Huntelaar dat doet, mag 'ie wat mij betreft wekelijks spelen. Is dat verschil nihil - zoals het in mijn ogen is - kies ik voor de winst die je in de toekomst kunt pakken.
Si.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:28 schreef twi het volgende:
[..]
Als Grygera een verschil zou maken zoals Stam of Huntelaar dat doet, mag 'ie wat mij betreft wekelijks spelen. Is dat verschil nihil - zoals het in mijn ogen is - kies ik voor de winst die je in de toekomst kunt pakken.
Het enige leuke aan woensdagavond is het debuut van KJH en Schaars en Emanuelson.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:21 schreef RayMania het volgende:
Van mij mag Kopenhagen wel weer komen. Eerst maar deze nutteloze Oranje-week doorkomen.
9 miljoen hadden ze hem ook voor moeten laten lopen imho. Strikje er om en foetsie...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:35 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad gewoon Grygera een kans geven. Presteert hij beter dan Heitinga, dan hem gewoon lekker laten spelen. Is het verschil er bijna niet, dan gewoon Heitinga - met het oog op de toekomst - laten spelen. Maar wie zegt eigenlijk dat Johnny lang blijft. Vorig seizoen was er al een bod van Sevilla van 9 miljoen en ik kan mij voorstellen dat Ajax misschien bij nog een keer zo'n aanbieding misschien wel overstag gaat (ook omdat het geïnvesteerd heeft in Ogararu).
En Theo Janssen misschien!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:35 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Het enige leuke aan woensdagavond is het debuut van KJH en Schaars en Emanuelson.
En daar moet dus wel naar gestreeft worden....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:38 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond Rosales tijdens de JC-schaal wel een goede indruk maken. Maar ja een klassieke buitenspeler (man passeren, naar de achterlijn en voorzet) dat is die niet., en die zie je tegenwoordig ook nauwelijks meer.
Die komt niet. Overbodig, tja back-up voor Gabri...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:42 schreef descendent1 het volgende:
En hoe zit het nu met Gravesen?![]()
Leuke speler; maar lijkt me vrij overbodig voor de AFCA
Hij is aangeboden bij Ajax, maar Van Geel heeft het aanbod afgeslagen. De selectie is rond.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:42 schreef descendent1 het volgende:
En hoe zit het nu met Gravesen?![]()
Leuke speler; maar lijkt me vrij overbodig voor de AFCA
2 keer precies.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:40 schreef SocialDisorder het volgende:
zou Klaas woensdag meer of minder dan 2 keer scoren
Qua dat soort spelers wel ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij is aangeboden bij Ajax, maar Van Geel heeft het aanbod afgeslagen. De selectie is rond.
Zlatan als reserve achter KJH en Rosenbergquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:50 schreef koningdavid het volgende:
Vieira zou ook wel een leuke stand-in geweest zijn voor Gabri?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:52 schreef StarGazer het volgende:
Ik zou toch proberen om Andy terug te halen.
Stond dit ook in het vorige topic?quote:Van Geel geeft jeugd voorrang
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, dinsdag
Ajax zal de selectie niet op korte termijn versterken. Vorige week gaf Henk ten Cate aan dat hij er graag nog een ervaren middenvelder bij zou willen hebben. ,,Dat een trainer altijd meer wil, is begrijpelijk. Noem het een gezond spanningsveld tussen twee partijen. Maar wij houden ook de ontwikkeling van de door Ajax opgeleide spelers scherp in de gaten. Daarom zullen we in principe geen actie meer ondernemen om de groep uit te breiden”, aldus technisch directeur Martin van Geel.
Ajax kon Thomas Gravesen overnemen van Real Madrid. ,,Hij is inderdaad bij ons onder de aandacht gebracht, maar door wel tien verschillende mensen. Wij zien hem echter niet als een geschikte kandidaat.”
Zdenek Grygera heeft de clubleiding gezegd niet tevreden te zijn met een reserverol. Hij is dit seizoen de enige speler met een aflopend contract, maar Ajax wil hem niet laten gaan. Van Geel: ,,We hebben hem verteld dat hij nog te belangrijk voor ons is. We beginnen tegen RKC al zonder Thomas Vermaelen, die geschorst is. Bij die ene schorsing zal het komend seizoen niet blijven. We hebben dus echt zes verdedigers nodig om niet meteen naar een lager niveau terug te vallen.”
Inderdaad, ik zou ook meer mijn aandacht richten op de linksbuiten positie. Wellicht dat ze Goossens eens een kans moeten geven.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:00 schreef Vicente het volgende:
Stam moet je natuurlijk altijd opstellen juist omdat die de groeiende spelers beter kan maken en zelf ook een duidelijke meerwaarde heeft voor het team. De linksbuiten plek vind ik een groter probleem dan de rechtsbuiten plek. Mitea is altijd geblesseerd. Rosenberg is een 4-4-2 spits die bij Ajax niet rendeert en Babel speelt goed maar moet altijd naar zijn rechterbeen.
Die Andy. Het houd maar niet op.... wat een kutweek moet hij hebben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:14 schreef keijz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)y_van_der_Meyde.html
Andy
Kutjaar kan je eerder zeggen. Speelt amper doordat ie veel geblesseerd is. Die jongen is al mentaal niet echt sterk, dus vraag me af of die jongen wel zijn oude Ajax-niveau haalt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die Andy. Het houd maar niet op.... wat een kutweek moet hij hebben.![]()
Is dat zo? Hoeveel concrete aanbiedingen zijn er geweest dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:33 schreef Nashje het volgende:
Grygera moet oprotten. Heb je niks meer aan dit seizoen. Zoveelste die gratis wegloopt terwijl je d'r bakken met geld voor kan vangen.
Tsja, en aan het einde van het seizoen meldt heel Europa zich voor Grygeraquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:43 schreef Snake_NL het volgende:
Spurs wil Grygera athans dat zegt voetbal online
Daarom melden de Spurs zich nu alvast. Om iedereen voor te zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, en aan het einde van het seizoen meldt heel Europa zich voor Grygera
Markus in gevecht met Materazzi? Dat Markus nog leeft.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:17 schreef Houniet het volgende:
hebben we deze wel eens gezien?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:17 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is het juist omgekeerd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:19 schreef Jasza het volgende:
Je moet schijt hebben aan Materazzi, als je hem durft te pakken dan doet ie je ook weinig volgens mij
Ja dat kan ik me nog herinneren. Ik weet nog dat Materazzi daarna stomverbaasd stilstond zo van: "He? Gaf dat broekie me nou net een duw?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:17 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Verstandinge mensen, die nederlanders.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef Badabingea het volgende:
Welke ploeg is de meest serieuze titelkandidaat?
Ajax
(63%)
PSV
(18%)
Feyenoord
(14%)
AZ
(3%)
Zo denkt NL er dus over.
Bron?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef Badabingea het volgende:
Ajax
(63%)
PSV
(18%)
Feyenoord
(14%)
AZ
(3%)
Zo denkt NL er dus over.
Hoezo? omdat ie niks hoeft te doen voor ze geldquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:47 schreef PLAE@ het volgende:
Wat heeft Gentenaar toch een wereldbaan![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:47 schreef PLAE@ het volgende:
Wat heeft Gentenaar toch een wereldbaan![]()
Niet mee eensquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:09 schreef BobbyHill het volgende:
En ook nog eens een betere keeper dan Stekelenburg.
quote:Bij een inbraak in het huis van Andy van der Meyde is de hond van de Nederlander gestolen. Het dier is van een zeldzaam ras. Het is de tweede keer binnen een week tijd dat de Everton-speler in het nieuws komt, na het stap-incident van vorige week.
De Ferrari, een BMW cabrio en een Mini Cooper werden ook buitgemaakt bij de inbraak. Het vond afgelopen zaterdag plaats terwijl Van der Meyde een wedstrijd speelde. Naast de auto’s werden acht dure horloges gestolen.
Vorige week kreeg Van der Meyde een boete van zijn club, omdat hij 48 uur voor een wedstrijd was gaan stappen. Tijdens dat uitstapje viel hij flauw en moest hij een nacht in het ziekenhuis doorbrengen. Volgens zijn vrouw was er iets in zijn drankje gegooid. Everton-coach David Moyes was 'not amused' en gaf Van der Meyde zijn laatste waarschuwing.
Gentenaar denk ik, was bij JCS iig wel zoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:12 schreef Roeni3 het volgende:
Wie is er eigenlijk tweede doelman? Vermeer of Gentenaar?
In dat geval vind ik echt dat Vermeer verhuurd moet worden. Die gozer moet groeien, niet verdorren bij Ajax 2.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gentenaar denk ik, was bij JCS iig wel zo![]()
Volges mij was Gentenaar toen niet fit, want anders is het onverklaarbaar dat Gentenaar tegen psv wel 2e keeper wasquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:30 schreef PLAE@ het volgende:
Vermeer was toch duidelijk 2e keeper van de week?
Gentenaar niet gezien hoor toen.
Een blanke stond Stekelenburg in te schieten dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:34 schreef PLAE@ het volgende:
Ik bedoel zondag. Was Gentenaar toen 2e keeper![]()
Gekneusde vinger van Vermeerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volges mij was Gentenaar toen niet fit, want anders is het onverklaarbaar dat Gentenaar tegen psv wel 2e keeper was![]()
Die had ie tegen Kopenhagen ookal dan, Gentenaar was namelijk niet fit toen. Ben er bijna zker van dat Gentenaar 2e keeper isquote:
Er werd toch duidelijk aangegeven (een tijd geleden) dat Kenneth 2e keeper zou zijn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die had ie tegen Kopenhagen ookal dan, Gentenaar was namelijk niet fit toen. Ben er bijna zker van dat Gentenaar 2e keeper is![]()
Integendeel, toen Dennis werd gehaald werd er gezegd dat ie vol de concurrentie met Maarten aan moest gaan en zelfs kans zou maken om 1ste keeper te worden als ie zichzelf echt wist te onderscheiden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er werd toch duidelijk aangegeven (een tijd geleden) dat Kenneth 2e keeper zou zijn?
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er werd toch duidelijk aangegeven (een tijd geleden) dat Kenneth 2e keeper zou zijn?
Sar terughalenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:50 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind dat Stekelenburg maar moet vertrekken.
Dan kunnen ze rouleren![]()
Yeahquote:
Ik sluit me hier bij aan. Stekelenburg is nooit ter discussie geweest en Gentenaar wist dat hij als reserve gehaald was.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:49 schreef Black-Death het volgende:
Volgens mij was Gentenaar toch echt gehaald als tweede keeper, dat was toch ook de reden dat Vermeer verhuurd wilde worden?
Ik hoop het ook, wat een kwal...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:07 schreef stefmans het volgende:
Hopelijk speel Gronkjaer niet volgende week![]()
Wat? Ik ben hier veel hoor, alleen ik post niet zoveel.quote:
Dat mocht je gewoon posten hoor; de waarheid mag gezegd worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:12 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Wat? Ik ben hier veel hoor, alleen ik post niet zoveel.
Zo heb ik me bijvoorbeeld ingehouden toen je opeens mn kaartje JC Schaal niet meer wilde omdat je 15e teveel vond terwijl je hier zo triomfantelijk had gepost dat je toch nog een kaartje van een vriend kon krijgen en dat je zou gaan.![]()
Maargoed, zie sig
Weet ik wel maar ik vond het een beetje flauwquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat mocht je gewoon posten hoor; de waarheid mag gezegd worden.
En 15 eurootjes + treinkaartje of benzinekosten vind ik op dit moment te veel.
Ga je er 1 kopen dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:15 schreef Roeni3 het volgende:
Ik spaar voor een studentenkamer. Prioriteiten stellen, sorry.![]()
Huren. Maar aangezien ik geen vast werk heb, en eerst een kamer wil huren, heb ik wel een voorschot van een paar maanden nodig.quote:
Ach dat was de afgelopen 2 jaar niet anders en het resultaat kennen we allemaalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef Badabingea het volgende:
Ajax
(63%)
PSV
(18%)
Feyenoord
(14%)
AZ
(3%)
Zo denkt NL er dus over.
Nu speelt Grygaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Houniet het volgende:
Thomas Vermaelen geschorst voor RKC, is waarschijnlijk al bekend hier
Grygera erin, met Heitinga op rechts? Of Heitinga naar het midden en Ogararu erin?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Houniet het volgende:
Thomas Vermaelen geschorst voor RKC, is waarschijnlijk al bekend hier
Ga nou niet je sig verloochenenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach dat was de afgelopen 2 jaar niet anders en het resultaat kennen we allemaal
Al denk ik wel dat ajax dit jaar kampioen wordt.
Tegen ploegen die 4-3-3 spelen zou ik Heitinga doen, puur omdat Ogararu door Kone aan alle kanten voorbij gelopen werdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Grygera erin, met Heitinga op rechts? Of Heitinga naar het midden en Ogararu erin?
Ja ach ik ken nog wel een andere Roemeen die een moeilijke start had...Ik vind het te vroeg om Ogararu nu al te beoordelen op die ene wedstrijd waarin hij door Kone werd gedolt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tegen ploegen die 4-3-3 spelen zou ik Heitinga doen, puur omdat Ogararu door Kone aan alle kanten voorbij gelopen werd![]()
Ach je moet die mennekes hier toch een beetje het idee geven dat ze nog wat kunnen winnenquote:
Dat weet ik wel, maar toch best opvallend hoe makkelijk Kone erlangs kwam..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:40 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ja ach ik ken nog wel een andere Roemeen die een moeilijke start had...Ik vind het te vroeg om Ogararu nu al te beoordelen op die ene wedstrijd waarin hij door Kone werd gedolt.
quote:Ajax verkoopt 40.000 seizoenskaarten
AMSTERDAM (FD.nl/Betten) - Ajax heeft de 40.000ste seizoenskaarthouder voor het jaar 2006-2007 verwelkomt. Dat heeft de beursgenoteerde club dinsdag bekendgemaakt. De club heeft nog een 'groot aantal' supporters op een reserveringslijst staan.
'Daardoor zal het totale aantal waardoor het aantal verkochte seizoenkaarten zeer waarschijnlijk het totaal van vorig jaar overschrijden' zo stelt Ajax. De kaarten voor de eerste ring en de goedkoopste tribunevakken in de Amsterdam Arena zijn al enige tijd uitverkocht. Er zijn nog seizoenkaarten te koop op de tweede ring vanaf euro 317,00.
Het was wel een aardige vertoning ja. Maar nou is Kone natuurlijk niet de eerste de beste dribbelaar, hij is best rap. Geen leuke speler om tegen te komen als je een slechte dag hebt. Gelukkig dat hij TOTAAL niet kan afmaken, anders was hij nog echt goed geweest ook.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar toch best opvallend hoe makkelijk Kone erlangs kwam..
Niet speciaal veel (al vind ik het persoonlijk nogal veel), vorige 2 jaren geloof ik ook rond de 40.000 verkocht. Verschil is dat er nu veel meer op wachtlijsten schijnen te staan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:47 schreef koningdavid het volgende:
Is 40.000 veel?
Kan iemand mij dat vertellen, ik heb niet zo bijgehouden hoeveel Ajax normaal gesproken ongeveer verkoopt.
Idd, stel het gaat wat minder dan zitten er maar 25.000 seizoenskaarthouders ofzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:51 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Niet speciaal veel (al vind ik het persoonlijk nogal veel), vorige 2 jaren geloof ik ook rond de 40.000 verkocht. Verschil is dat er nu veel meer op wachtlijsten schijnen te staan.
Maarja, opzich allemaal leuk als er 40.000 scc's zijn, maar dan wel weer supertriest als er nog geen 35.000 man zitten tegen kleine clubs soms. Dus het zegt mij meer wie er zitten dan hoeveel eigenlijk.
ajax heeft nou eenmaal veel internet supporters. Of denk je dat een Feyenoorder of PSVer op ajax gaan stemmen?quote:
Soms kunnen mensen toegeven tot een selectie beter is als die van hun en dan stemmen ze op de favoriet, maar dat is iets wat jou zachte babyhersentjes niet aankunnenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
ajax heeft nou eenmaal veel internet supporters. Of denk je dat een Feyenoorder of PSVer op ajax gaan stemmen?Dom oor
Ja maar dat komt niet omdat er niet genoeg mensen zijn die willen, is hetzelfde met seizoenskaarten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:54 schreef Doezelhaar het volgende:
Tja, das het manco van Ajax wel een beetje he... tegen een club als vitesse zit het al niet vol.. :/
Voorkeuren voor bepaalde plaatsen zullen er altijd zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:57 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ja maar dat komt niet omdat er niet genoeg mensen zijn die willen, is hetzelfde met seizoenskaarten.
De goedkope/leuke plekken zijn snel uitverkocht en vervolgens zijn er alleen nog saai/dure plekken over waar mensen niet willen zitten, terwijl deze mensen wel zouden zijn gegaan als ze op een betaalbare plek hadden kunnen zitten.
Zelfde met Ajax - Inter afgelopen jaar, bijna helemaal uitverkocht, alleen een paarhonderd rotplekken op de 2e ring lange zijde daar wilde niemand zitten. Hadden er nog een paarhonderd kaarten extra achter het doel geweest hadden die zeker wel verkocht.
Welke rij zit je? Ik op rij 2, heb volgens mij nog nooit zo ver vooraan gezeten op de tweede ring.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:26 schreef Jasza het volgende:
Kaartje voor 428 voor Ajax-Kopenhagen hehe
Misschien zijn er ook gewoon normale mensen die voor PSV zijn en denken dat Ajax kampioen wordt. Ze bestaan hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
ajax heeft nou eenmaal veel internet supporters. Of denk je dat een Feyenoorder of PSVer op ajax gaan stemmen?Dom oor
Gravesen erbij zou de echte garantie tot succes zijn. Nu loopt er een Maduro, een grillig talent die al veel te lang niet laat zien wat hij kan. Het grossiert alleen in middelmaat, traagheid en besluiteloosheid. Je kan dat soort talenten wel ieder jaar een nieuwe kans op ontpopping geven, maar gewoon een steengoede verdedigende middenvelder in zijn plaats zetten lijkt me een stuk slimmer. Gemiste kans van Ajax.quote:
11quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Welke rij zit je? Ik op rij 2, heb volgens mij nog nooit zo ver vooraan gezeten op de tweede ring.
quote:Zdenek Grygera heeft van het clubbestuur van Ajax te horen gekregen dat hij dit seizoen niet mag vertrekken uit Amsterdam.
"We hebben hem duidelijk gemaakt dat hij belangrijk voor ons is. Tegen RKC Waalwijk missen we Thomas Vermaelen al, die is geschorst. Het zal niet de enigste schorsing zijn van het seizoen. We hebben dus sowieso zes verdedigers nodig om niet in nood te komen" aldus technisch directeur Martin van Geel.
Eerder stond de Tsjech nog in de belangstelling van AS Monaco en Juventus.
Ik ben benieuwd we we in de finale loten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:16 schreef Bananenman het volgende:
Benieuwd wie we loten na Kopenhagen, ik wil toch zeker in de poulefase al 2 uitwedstrijden pakken en mocht het avontuur nog verder gaan dan uiteraard ook
Bewijst NOG maar een keer dat jij een tiefusmongool bent. Bestaan echt wel supporters die zien dat Ajax is verbeterd en hun eigen cluppie is verslechterd. Bijv. DylanDog, kweet niet of hij dat ook vind. Maar vaak is hij realistisch.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan heb je wel flink wat gemist beide wedstrijdenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:16 schreef Bananenman het volgende:
Zo, terug van vakantie... JCS en Kopenhagen uit helaas gemist, maar zin in zondag om iedereen en uiteraard Ajax zelf eindelijk weer eens te zien!
Benieuwd wie we loten na Kopenhagen, ik wil toch zeker in de poulefase al 2 uitwedstrijden pakken en mocht het avontuur nog verder gaan dan uiteraard ook
Ja want supporters die naar het stadion gaan hebben geen internet natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niks zeggen, jij hebt niet eens een seizoenskaartquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja want supporters die naar het stadion gaan hebben geen internet natuurlijk.
kakkiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:57 schreef Ajaxfan het volgende:
Jij hebt al helemaal geen recht van spreken want je bent een kakkie dus opzouten. Je kan ook supporter zijn van je club zonder naar het stadion te gaan. Anders zou een team als Ajax maar 50.000 supporters hebben terwijl dit er veel meer zijn in Nederland en de wereld.
Ach, Kopenhagen was wel vet hoorde ik maar ik heb wel wat coolere tripjes gehad met Ajaxquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan heb je wel flink wat gemist beide wedstrijden
Je bent pasgeleden al met overweldigende meerderheid tot grootste teringkneus van heel VBL verkozen, doet dat nog steeds geen lichtje branden?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
kakkiejullie voorzitter is een kakkie
Nee, daar heeft hij de inteligentie niet voor. Het erge is hij is ook nog trots op die awardsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je bent pasgeleden al met overweldigende meerderheid tot grootste teringkneus van heel VBL verkozen, doet dat nog steeds geen lichtje branden?
Hehe, zonde dat je er niet bij was iddquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan heb je wel flink wat gemist beide wedstrijden
Lukt wel joh, ik heb vandaag nog voor 428 gehaald en dat is de laagste prijsklassequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Morgen toch nog maar probere kaarten te krijgen voor kopenhagen
wat voor moeite moet je daarvoor doen dan?quote:
Mensen kennen op 410, hun kaartje gebruiken of gewoon sneaken als ze ff niet oplettequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:12 schreef piertje2 het volgende:
[..]
wat voor moeite moet je daarvoor doen dan?
Same here. En het duurt en het duurt...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:26 schreef piertje2 het volgende:
Gvd nog steeds me clubkaart niet binnen morgenvroeg maar snel in de vrije verkoop halen dan.....
Dat is wel erg laat, en lekker handig met het halen van kaartjes.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef twi het volgende:
[..]
Same here. En het duurt en het duurt...
Ach, zit op het moment toch erg krap bij kas, dus aan de andere kant denken ze ook wel met je mee daar bij Ajaxquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is wel erg laat, en lekker handig met het halen van kaartjes.![]()
Goeie zaak dat we er zo een in de jeugd hebben rondlopen.quote:Slijngard verrast door aanvoerdersband
Ajax-talent Donovan Slijngard is blij verrast dat hij door Jong Ajax-trainer Aron Winter tot aanvoerder is benoemd. Dat laat de verdediger weten op de website Highlow.nl. "Op zich is het wel een verrassing", zegt de jonge Slijngard. "Ik kom net uit de A1 en had er eigenlijk geen rekening mee gehouden. Ik denk dat de trainer tevreden was."
Donovan Slijngard: 'Ik denk dat de trainer tevreden was' De kersverse captain denkt wel te weten waarom hij voor de rol is gekozen. "Ik probeer de mensen binnen en buiten het veld te sturen. Ik denk dat ik wel overwicht heb en dat accepteren ze ook. Als je als team veel wilt bereiken, dan moet je het als team ook accepteren als iemand wat zegt."
Slijngard heeft grootse plannen met Jong Ajax. "Ik kijk uit naar de competitie, dan begint het pas echt. Ik hoop dat we het veel beter doen dan vorig seizoen. We gaan gewoon voor het kampioenschap en we willen de beker winnen. Zo hoort dat als je Ajax bent."
Ik heb um al.. Weet alleen niet hoe lang want hij kwam tijdens m'n vakantie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef twi het volgende:
[..]
Same here. En het duurt en het duurt...
Ik zal verdomd zijn als ik een thuiswedstrijd mis komend seizoen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:51 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Niet speciaal veel (al vind ik het persoonlijk nogal veel), vorige 2 jaren geloof ik ook rond de 40.000 verkocht. Verschil is dat er nu veel meer op wachtlijsten schijnen te staan.
Maarja, opzich allemaal leuk als er 40.000 scc's zijn, maar dan wel weer supertriest als er nog geen 35.000 man zitten tegen kleine clubs soms. Dus het zegt mij meer wie er zitten dan hoeveel eigenlijk.
Te jammer voor woorden om door zo'n kut toernooi geschorst te worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:41 schreef -Wolf- het volgende:
Rooney en Scholes... ik hoorde er net van op TV.![]()
Mooie teksten van die knul. Hebben we toch nog een linksback achter Urby en Gryga.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:08 schreef Panick het volgende:
Slijngard verrast door aanvoerdersband
Ajax-talent Donovan Slijngard is blij verrast dat hij door Jong Ajax-trainer Aron Winter tot aanvoerder is benoemd. Dat laat de verdediger weten op de website Highlow.nl. "Op zich is het wel een verrassing", zegt de jonge Slijngard. "Ik kom net uit de A1 en had er eigenlijk geen rekening mee gehouden. Ik denk dat de trainer tevreden was."
Donovan Slijngard: 'Ik denk dat de trainer tevreden was' De kersverse captain denkt wel te weten waarom hij voor de rol is gekozen. "Ik probeer de mensen binnen en buiten het veld te sturen. Ik denk dat ik wel overwicht heb en dat accepteren ze ook. Als je als team veel wilt bereiken, dan moet je het als team ook accepteren als iemand wat zegt."
Slijngard heeft grootse plannen met Jong Ajax. "Ik kijk uit naar de competitie, dan begint het pas echt. Ik hoop dat we het veel beter doen dan vorig seizoen. We gaan gewoon voor het kampioenschap en we willen de beker winnen. Zo hoort dat als je Ajax bent."
Kloptquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:02 schreef J.P. het volgende:
Ik zit volgens mij in 427 tegen Kopenhagen.
Heb er zin in.
plaatsing is het bellkangrijks idd, maar met de eertse wedstrijd in gedachtem zou het leuk zijn als het spel ook wat bijtrok....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:05 schreef -Wolf- het volgende:
Liefst woensdag weer winnen + beter spelen, maar het halen van de CL gaat voor alles.
Wat boeid dat? Liever 30.000 echte supporters dan 30.000 echte supporters + 20.000 dagjes mensenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:27 schreef piertje2 het volgende:
verwachten jullie volle bak zondag int stadion?
Dat kan niet, want we hebben al 40.000 seizoenskaarten verkocht. Dat zijn in ieder geval geen dagjesmensen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat boeid dat? Liever 30.000 echte supporters dan 30.000 echte supporters + 20.000 dagjes mensen![]()
waarvan er 10.000 niet op komen dagen tijdens wedstrijden tegen RBC, Heracles etc etc... Dat noem ik gewoon dagjesvolkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat kan niet, want we hebben al 40.000 seizoenskaarten verkocht. Dat zijn in ieder geval geen dagjesmensen.
Mee eens. Maarja, wat doe je eraan...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
waarvan er 10.000 niet op komen dagen tijdens wedstrijden tegen RBC, Heracles etc etc... Dat noem ik gewoon dagjesvolkJe moet je club altijd steunen. Niet alleen in grote wedstrijden.
Niks, die mensen hou je altijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mee eens. Maarja, wat doe je eraan...
Onder de seizoenskaarthouders bijna niet. Wel worden er minder losse kaarten verkocht.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:05 schreef Ajaxfan het volgende:
Maar ja dat soort fans heb je bij bv Feyenoord ook he DK.
Minder seizoenskaarten ook, dus het fabeltje dat fnoord meer echte supporters heeft lijkt me bij deze opgelostquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onder de seizoenskaarthouders bijna niet. Wel worden er minder losse kaarten verkocht.
ooit eraan gedacht dat het voetbal zo'n commerciële sport is geworden dat elke wedstrijd bezoeken geen haalbare kaart is voor een hoop mensen, en ze dus alleen de écht interessante wedstrijden bezoeken?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
waarvan er 10.000 niet op komen dagen tijdens wedstrijden tegen RBC, Heracles etc etc... Dat noem ik gewoon dagjesvolkJe moet je club altijd steunen. Niet alleen in grote wedstrijden.
Ja, dat zijn echt de krenten in de papquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Besides, als je alleen naar Ajax-Heracles of Feyenoord-MVV gaat, dán ben je pas dagjesvolk. Alleen maar komen als er zeker gewonnen gaat worden.
Als je echt wil kan je altijd. Ik moet het doen van 70 euro studie financiering en dan nog 200 euro inkomsten van mijn werk op zaterdag. Ik ben 2 keer in de maand 50 euro kwijt aan een treinkaartje, bier en vreten. Dat gaat dit jaar nog meer worden omdat ik ook uitwedstrijden en een europeese wedstrijd ga bezoeken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ooit eraan gedacht dat het voetbal zo'n commerciële sport is geworden dat elke wedstrijd bezoeken geen haalbare kaart is voor een hoop mensen, en ze dus alleen de écht interessante wedstrijden bezoeken?
Besides, als je alleen naar Ajax-Heracles of Feyenoord-MVV gaat, dán ben je pas dagjesvolk. Alleen maar komen als er zeker gewonnen gaat worden. Als je naar slechts 7 wedstrijden per jaar kan, wegens beperkte financiën, vind ik het van des te meer karakter tonen dat je voornamelijk de grote wedstrijden bezoekt, wanneer het resultaat van te voren niet zeker is, en de club je support het hardste nodig heeft.
Met jou ben ik het eens, als ik vrienden meevraag naar wedstrijden willen ze altijd naar wedstrijden waar zeker is dat we winnen. Ik wil naar de wedstrijden die lastig zijn, en waarbij de spelers onze steun nodig hebben. Wat jij zegt, klopt gewoon.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ooit eraan gedacht dat het voetbal zo'n commerciële sport is geworden dat elke wedstrijd bezoeken geen haalbare kaart is voor een hoop mensen, en ze dus alleen de écht interessante wedstrijden bezoeken?
Besides, als je alleen naar Ajax-Heracles of Feyenoord-MVV gaat, dán ben je pas dagjesvolk. Alleen maar komen als er zeker gewonnen gaat worden. Als je naar slechts 7 wedstrijden per jaar kan, wegens beperkte financiën, vind ik het van des te meer karakter tonen dat je voornamelijk de grote wedstrijden bezoekt, wanneer het resultaat van te voren niet zeker is, en de club je support het hardste nodig heeft.
Die redenatie snap ik dus echt niet.... Je wilt toch naar wedstrijden met sfeer en spanning? Niet naar wedstrijden die op voorhand al gewonnen zijn?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:21 schreef Nega het volgende:
[..]
Met jou ben ik het eens, als ik vrienden meevraag naar wedstrijden willen ze altijd naar wedstrijden waar zeker is dat we winnen. Ik wil naar de wedstrijden die lastig zijn, en waarbij de spelers onze steun nodig hebben. Wat jij zegt, klopt gewoon.
Niet alle mensen willen hun hele inkomen aan 1 ding uitgeven. Dat jij dat wel doet is oke, maar als je dat niet doet, kan je dus niet altijd. Ik zou ook het liefst naar elke wedstrijd gaan, ik heb het geld er ook voor, maar ik ga niet, omdat ik ook andere dingen wil doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je echt wil kan je altijd. Ik moet het doen van 70 euro studie financiering en dan nog 200 euro inkomsten van mijn werk op zaterdag. Ik ben 2 keer in de maand 50 euro kwijt aan een treinkaartje, bier en vreten. Dat gaat dit jaar nog meer worden omdat ik ook uitwedstrijden en een europeese wedstrijd ga bezoeken.
En van dat geld ga ik ook nog eens vrijdag naar de kroeg en af en toe uit.
Als je wilt kan je altijd![]()
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat als je echt wilt het ook makkelijk kan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:24 schreef Nega het volgende:
[..]
Niet alle mensen willen hun hele inkomen aan 1 ding uitgeven. Dat jij dat wel doet is oke, maar als je dat niet doet, kan je dus niet altijd. Ik zou ook het liefst naar elke wedstrijd gaan, ik heb het geld er ook voor, maar ik ga niet, omdat ik ook andere dingen wil doen.
Hehequote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:31 schreef devv05 het volgende:
Valt me op dat SCH hier nooit meer komt sinds Huntelaar het zo goed bij Ajax doet. Hij was er toch zo van overtuigd dat ie ging floppen
Tja het is maar net waar je prioriteiten liggen. 250 euro voor een heel seizoen Ajax vind ik niet zo verschrikkelijk veel. Met een beetje werken heb je dat zo bij elkaar.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:24 schreef Nega het volgende:
[..]
Niet alle mensen willen hun hele inkomen aan 1 ding uitgeven. Dat jij dat wel doet is oke, maar als je dat niet doet, kan je dus niet altijd. Ik zou ook het liefst naar elke wedstrijd gaan, ik heb het geld er ook voor, maar ik ga niet, omdat ik ook andere dingen wil doen.
Klopt, ik ga er volgend seizoen ook 1 aanvragen. Maar voor mij kan het ook wel. Maar niet alle mensen doen dat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tja het is maar net waar je prioriteiten liggen. 250 euro voor een heel seizoen Ajax vind ik niet zo verschrikkelijk veel. Met een beetje werken heb je dat zo bij elkaar.
Vorig seizoen zijn we drie CL-wedstrijden binnengekomen met vier man, terwijl we maar drie kaarten hadden, gewoon een beetje slim spelen en geluk hebben, maar scheelt wel veel geld!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mensen kennen op 410, hun kaartje gebruiken of gewoon sneaken als ze ff niet oplette![]()
tja en sommige mensen hebben nu eenmaal andere prioriteiten (hypotheek, kinderen, dat soort onbenulligheden die verder gratis zijn).quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:33 schreef Jasza het volgende:
Klopt idd, als je gewoon een zomertje werkt dan heb je het zo bij elkaar. Dan kan je ook nog is alle thuisduels europees en soms een europees uitduel meepakken oid
Je loopt toch binnen op de kinderbijslag? En verder ligt het inkomen bij een gemiddelde vader hoger dan bij een student, die zijn jaarinkomen in de vakantieperiode bij elkaar moet sprokkelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tja en sommige mensen hebben nu eenmaal andere prioriteiten (hypotheek, kinderen, dat soort onbenulligheden die verder gratis zijn).
No way.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je loopt toch binnen op de kinderbijslag? En verder ligt het inkomen bij een gemiddelde vader hoger dan bij een student, die zijn jaarinkomen in de vakantieperiode bij elkaar moet sprokkelen.
No shit?quote:
Tja, ik hoopte al dat het sarcasme was.. Gelukkig maar.quote:
nog geen kinderen maar wel een hypotheek...toch ga ik dit jaar weer lekker elke thuiswestrijd samen met mijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tja en sommige mensen hebben nu eenmaal andere prioriteiten (hypotheek, kinderen, dat soort onbenulligheden die verder gratis zijn).
de uitgaven liggen vaak ook hoger.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je loopt toch binnen op de kinderbijslag? En verder ligt het inkomen bij een gemiddelde vader hoger dan bij een student, die zijn jaarinkomen in de vakantieperiode bij elkaar moet sprokkelen.
Heb je gelijk in, maar daarentegen is 241 euro voor een SCC maar een klein deel qua uitgaven voor iemand met een fulltime-baan, terwijl dat voor een student een heel groot bedrag kan zijn. Zelf heb ik ook nogal wat vaste lasten, misschien dat ik de wedstrijd tegen FC Kopenhagen zelfs moet skippen, maar verder zorg ik er altijd wel voor dat ik genoeg overhou om Ajax uit en thuis te volgen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
de uitgaven liggen vaak ook hoger.
Ach ja, ik heb een hypo een kleine en gewoon een seizoenskaartquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je de kleine "Mateja" noemt, denk ik dat ze de kinderbijslag ook meteen halveren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb een hypo een kleine en gewoon een seizoenskaart
Maar moet wel zeggen dat het allemaal veel geld kost en ik niet meer zo maar naar Europese uitwedstrijden kan gaan....
En binnenlopen op de kinderbijslag......dacht het nie.....
zoals ik al zei, het ligt aan de prioriteiten van het huishouden. Sommigen gaan graag naar elke wedstrijd van Ajax, anderen gaan af en toe naar Ajax, en af en toe naar een pretpark. Ik vind het alleen onzin om daarom iemand een mindere supporter te noemen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar daarentegen is 241 euro voor een SCC maar een klein deel qua uitgaven voor iemand met een fulltime-baan, terwijl dat voor een student een heel groot bedrag kan zijn. Zelf heb ik ook nogal wat vaste lasten, misschien dat ik de wedstrijd tegen FC Kopenhagen zelfs moet skippen, maar verder zorg ik er altijd wel voor dat ik genoeg overhou om Ajax uit en thuis te volgen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je de kleine "Mateja" noemt, denk ik dat ze de kinderbijslag ook meteen halveren.![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je de kleine "Mateja" noemt, denk ik dat ze de kinderbijslag ook meteen halveren.![]()
Heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zoals ik al zei, het ligt aan de prioriteiten van het huishouden. Sommigen gaan graag naar elke wedstrijd van Ajax, anderen gaan af en toe naar Ajax, en af en toe naar een pretpark. Ik vind het alleen onzin om daarom iemand een mindere supporter te noemen.
Eehhmmmm, neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jij krijgt toch ook gewoon ¤ 354 per kwartaal?
Als je je kind "Jari" of "Rafael" noemt, krijg je nóg meer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jij krijgt toch ook gewoon ¤ 354 per kwartaal?
Kan het me niet voorstellenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je je kind "Jari" of "Rafael" noemt, krijg je nóg meer.![]()
En wat als je 'm Stanley noemt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je je kind "Jari" of "Rafael" noemt, krijg je nóg meer.![]()
Jij niet, maar onze grote vriend DK welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?![]()
Ken genoeg mensen die wegens omstandigheden (bijna) geen wedstrijden van Ajax kunnen bezoeken, maar zij zijn grotere supporters van Ajax, dan sommige SCC-houders die er altijd bij zijn.
Jan zal denk ik gewoon bij PSV blijven hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
Nog twee weken is de transfermarkt open, ben benieuwd of onze concurrentie dan nog beschikt over hun spitsen, aangezien Dirk Kuijt en Jan Vennegoor of Hesselink beide op het punt staan de overstap naar de PL te maken. Ajax zal vast compleet blijven, best gelopen!
Spreekt ook vele malen minder aan dan FC Porto en Celtic, maar geld kan veel (in de voetballerij wellicht alles) goedmaken, dus wanneer er over de financiën wordt gesproken is hij wellicht toch zo overstag.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jan zal denk ik gewoon bij PSV blijven hoor.
Schijnt zelf geen interesse te hebben in een overgang naar Bolton....
Zou kunnen ja maar vraag me ook af of Bolton wel het clausulebedrag van 8 miljoen Euro op wil hoesten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Spreekt ook vele malen minder aan dan FC Porto en Celtic, maar geld kan veel (in de voetballerij wellicht alles) goedmaken, dus wanneer er over de financiën wordt gesproken is hij wellicht toch zo overstag.
Zelfde geld toch min of meer voor Blackburn of niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:07 schreef devv05 het volgende:
Bolton, dat zou wel triest zijn. Dan speel je gewoon helemaal nergens om en de club zou me ook 0,0 aantrekken. Dan had ik lekker gewoon bij psv gebleven, zo slecht zal ie ook weer niet verdienen.
Ben twee jaar geleden in Engeland naar een wedstrijd van Bolton geweest (tegen Fulham, heb toen nog een handtekening van Van der Sar en Collins John versierdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:07 schreef devv05 het volgende:
Bolton, dat zou wel triest zijn. Dan speel je gewoon helemaal nergens om en de club zou me ook 0,0 aantrekken. Dan had ik lekker gewoon bij psv gebleven, zo slecht zal ie ook weer niet verdienen.
Je woont in Thailand...?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:29 schreef Doezelhaar het volgende:
3 dagen werken in de vakantie en je hebt die SCC al binnen. Dus veel is het niet...
3 dagen werken á 9,50 euro...
Welk vak zit je dan? Een SCC voor 30 euro?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:29 schreef Doezelhaar het volgende:
3 dagen werken in de vakantie en je hebt die SCC al binnen. Dus veel is het niet...
3 dagen werken á 9,50 euro...
Ok, werk 5 a 6 dagen dan... 5 dagen werken voor mij is 475 euro ofzo in de vakantie... bruto is netto he...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Welk vak zit je dan? Een SCC voor 30 euro?
Gelukkig koos ene Gabri niet voor het geld, maar voor een mooie club.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Spreekt ook vele malen minder aan dan FC Porto en Celtic, maar geld kan veel (in de voetballerij wellicht alles) goedmaken, dus wanneer er over de financiën wordt gesproken is hij wellicht toch zo overstag.
Er zijn gelukkig uitzonderingenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gelukkig koos ene Gabri niet voor het geld, maar voor een mooie club.
Inderdaad, wat dat betreft is Gabriel García de la Torre (Gabri) meteen al een beetje favoriet van me geworden, als je daar ook nog eens zijn harde werk op het middenveld optelt. Nuttige aankoop!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gelukkig koos ene Gabri niet voor het geld, maar voor een mooie club.
Erg goede aankoop idd, hard werken op het middenveld, maar ook vaak voorin te vinden zoals bij die goals van Rosales afgelopen zondagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, wat dat betreft is Gabriel García de la Torre (Gabri) meteen al een beetje favoriet van me geworden, als je daar ook nog eens zijn harde werk op het middenveld optelt. Nuttige aankoop!
Ik denk dat iedereen wel begrijpt wie je bedoelt met Gabriquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gabriel García de la Torre (Gabri)
Mijn naam is een stuk langer dan dat, ha ha!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel begrijpt wie je bedoelt met Gabri![]()
Thanks! Hij is ook briljant en een compliment voor onze mooie club!quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef BoNi het volgende:
[..]
Thanks! Hij is ook briljant en een compliment voor onze mooie club!
Stam als leider van de vele grote talenten die bij Ajax rondlopen...!![]()
Emanuelsonquote:
Zal wel Lindenbergh of schilder voor vermaelen zijn... ipv Grygeraquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:55 schreef piertje2 het volgende:
Keeper: Stekel
Verdediging: Heitinga--Stam--Gryga--Urby
Middenveld: Gabri--Maduro--Sneijder
Aanval: Rosales--Huntelaar--Perez-babel
Althans dat denk ik
Misschien laat ten Cate hem juist wel laat spelen, zodat ie weer een beetje moet erin krijgt. Aangezien er werd gezegt dat ie weg wilde, als hij een bankzitter bleef, maar van Geel wou hem nog niet weg hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zal wel Lindenbergh of schilder voor vermaelen zijn... ipv Grygera
Misschien wel:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:55 schreef piertje2 het volgende:
Keeper: Stekel
Verdediging: Heitinga--Stam--Gryga--Urby
Middenveld: Gabri--Maduro--Sneijder
Aanval: Rosales--Huntelaar--Perez-babel
Althans dat denk ik
Speelt hij nog bij Huizen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:48 schreef methodmich het volgende:
Hmm, gisteren Sergio de Windt weer eens zien voetballen. Opmerkelijk.
Toch wel een voorbeeld voor veel Ajax-jonkies hoe het beter niet moet, denk ik. In die zin heeft zijn overstap naar Juve destijds nut gehad.
Nee, Argon tegenwoordig. Linksback staat ie en hij geeft vooral diepe ballen.quote:
quote:
Hij heet Huntyquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:17 schreef Badabingea het volgende:
De Hunter gaat knallen voor ons aller Oranje
Ik kan niet, moet werken.... in Rotterdamquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:27 schreef piertje2 het volgende:
verwachten jullie volle bak zondag int stadion?
Hunty, Hunter, al die bijnamen. Word daar zo moe van.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:21 schreef Badabingea het volgende:
Owja, Hunty
Bij mij is het 425 geworden, die kerel waar we kaarten halen kan volgens mij niet echt met ticketbox omgaan. Hij zei dat ie afgelopen zaterdag geen kaart meer had voor 411, dat klopt echt niet...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef TimmyAsd het volgende:
Heb trouwens kaarten gehaald voor Kopenhagen, vak 427 zoals normaal
Het schijnt al uitverkocht te zijn voor een groot deel hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij mij is het 425 geworden, die kerel waar we kaarten halen kan volgens mij niet echt met ticketbox omgaan. Hij zei dat ie afgelopen zaterdag geen kaart meer had voor 411, dat klopt echt niet...
Goddelaarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hunty, Hunter, al die bijnamen. Word daar zo moe van.
Laten we hem gewoon bij z'n echte naam noemen: GOD.
Eisen stellen als 6e spitsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:49 schreef Urquhart het volgende:
Ajax selectie gaat af en toe op De Toekomst trainen
Martin van Geel liet in Voetbal International weten dat de Ajax selectie de komende tijd af en toe op De Toekomst zal gaan trainen. Daarmee wil de club de kloof tussen de jeugdopleiding en de selectie verkleinen. Omdat er niet voldoende faciliteiten zijn bleek het niet mogelijk om de selectie altijd op De Toekomst te laten trainen.
Geen concrete interesse voor Charisteas
Het lijkt er vooralsnog op dat de Griek Charisteas gewoon bij Ajax aan het seizoen zal beginnen. Van Geel liet in Voetbal International weten dat er slechts wat vage interesse is getoond sinds duidelijk is dat de Griek bij Ajax weg mag, maar niets concreet is geworden tot nu toe. Interesse vanuit Rusland en van Olympique Marseille zou op voorhand zijn afgewezen door Charisteas. Hij wil alleen naar Engeland of Duitsland.
Chari is geen eikel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Eisen stellen als 6e spits
Je mag blij zijn als je speelt, eikel!
Denk dat hij op basis van zijn prestaties in het verleden zeker wel het recht heeft om een bepaalde voorkeur te hebben ten aanzien van waar hij zijn loopbaan voortzet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Eisen stellen als 6e spits
Je mag blij zijn als je speelt, eikel!
Klopt, ik kon vanmiddag nog een kaartje voor 411 krijgen. Maar ben voor 412 gegaan, die is acht euro goedkoper.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij mij is het 425 geworden, die kerel waar we kaarten halen kan volgens mij niet echt met ticketbox omgaan. Hij zei dat ie afgelopen zaterdag geen kaart meer had voor 411, dat klopt echt niet...
Precies , laten ze Rosenberg maar weg doen , die heeft mij nog steeds niet kunnen overtuigenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:48 schreef Tvduijn het volgende:
Respect voor Harry
Maar het allerliefst nog Huntie en Babie!quote:
Gadverdammequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar het allerliefst nog Huntie en Babie!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:08 schreef jimjim1983 het volgende:
maar het ligt uiteindelijk toch aan Caty wie er gaan spelen
Mooi filmpje iddquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:45 schreef devv05 het volgende:
Weet niet of ie al eens langs geweest was, maar hier een prachtig filmpje met zowel de F-side/410 beleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |