abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:18:16 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40825442

* De OP is hier te downloaden.

|X| Ajax wint de JC-schaal, dankzij een 3-1 overwinning op PSV.
|X| Zondag speelt Ajax haar eerste competitiewedstrijd, thuis tegen RKC Waalwijk.
|X| De woensdag daarop zal Ajax zich tegen FC Kopenhagen moeten plaatsen voor de CL.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:18:30 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40825455
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:09 schreef M0NTANA het volgende:
Met het oog op de toekomst is het wellicht beter om Jaap Stam niet meer op te stellen en Johnny Heitinga in het centrum naast Thomas Vermaelen te laten spelen? Verder ook geen Kenneth Perez meer, liever Ryan Babel of Nicolae Mitea, want die zijn jonger? Nee, Ajax moet de beste spelers opstellen, zodat er weer wordt gepresteerd. Zdenek Grygera is gewoon de beste rechtsback in de selectie en dient daarom ook te spelen, want bij Johnny Heitinga spreken we al vier jaar over op de langere termijn en nu zal hij eerst eens iets moeten laten zien.
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, ware het niet dat Stam (en in zeer veel mindere mate Gabri, Roger en Perez) wat andere taken vervullen van Grygera.

Wellicht is Grygera nu de enige back in vorm, dan stel je 'm op en kan 'ie een paar wedstrijden spelen. Maar over het algemeen vind ik dat de andere twee moeten spelen mits ze in vorm zijn. Simpelweg omdat ze dan gewoon niet veel onder doen voor Grygera.

Want laten we wel zijn, mocht Grygera nu vertrekken dan is het een flinke teleurstelling van een aankoop geweest. Want zo'n geweldenaar is het ook weer niet natuurlijk.
pi_40825490
Ah, nog 1 topic en we zijn bij mijn vak aanbelandt.
pi_40825535
Van mij mag Kopenhagen wel weer komen. Eerst maar deze nutteloze Oranje-week doorkomen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:21:49 #5
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40825564
ÒJÒKS!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:21:55 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40825567
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:18 schreef twi het volgende:

[..]

Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, ware het niet dat Stam (en in zeer veel mindere mate Gabri, Roger en Perez) wat andere taken vervullen van Grygera.

Wellicht is Grygera nu de enige back in vorm, dan stel je 'm op en kan 'ie een paar wedstrijden spelen. Maar over het algemeen vind ik dat de andere twee moeten spelen mits ze in vorm zijn. Simpelweg omdat ze dan gewoon niet veel onder doen voor Grygera.

Want laten we wel zijn, mocht Grygera nu vertrekken dan is het een flinke teleurstelling van een aankoop geweest. Want zo'n geweldenaar is het ook weer niet natuurlijk.
Maar eigenlijk slaat dat nergens op, jongens als Johnny Heitinga en George Ogararu hebben dus een streepje voor, in verband met hun doorlopende contract? Ook al speelt Zdenek Grygera wekelijks de sterren van de hemel? Je moet aan het teambelang denken en als Zdenek Grygera de beste optie is als rechtsback, dan moet je daarvoor kiezen. Johnny Heitinga en George Ogararu zullen zich dan op trainingen moeten bewijzen, een stapje harder lopen en wanneer één van hen dan de bestie optie is geworden, dan mag Zdenek Grygera naar de bank. Het gaat er nu gewoon om dat Ajax gaat presteren en dat zal moeten gebeuren met de beste spelers, wie dat ook mogen zijn.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40825609
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:21 schreef RayMania het volgende:
Van mij mag Kopenhagen wel weer komen. Eerst maar deze nutteloze Oranje-week doorkomen .
Idd, die oefenpotjes van Oranje
pi_40825633
Oranje
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:25:35 #9
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40825644
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:19 schreef -Wolf- het volgende:
Ah, nog 1 topic en we zijn bij mijn vak aanbelandt.
HOHO, MIJN vak he, jij komt net kijken
pi_40825698
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:24 schreef devv05 het volgende:
Oranje
idd gadverdammee weer een week helemaal niks
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:28:24 #11
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40825723
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
Maar eigenlijk slaat dat nergens op, jongens als Johnny Heitinga en George Ogararu hebben dus een streepje voor, in verband met hun doorlopende contract? Ook al speelt Zdenek Grygera wekelijks de sterren van de hemel? Je moet aan het teambelang denken en als Zdenek Grygera de beste optie is als rechtsback, dan moet je daarvoor kiezen. Johnny Heitinga en George Ogararu zullen zich dan op trainingen moeten bewijzen, een stapje harder lopen en wanneer één van hen dan de bestie optie is geworden, dan mag Zdenek Grygera naar de bank. Het gaat er nu gewoon om dat Ajax gaat presteren en dat zal moeten gebeuren met de beste spelers, wie dat ook mogen zijn.
Het is eigenlijk hetzelfde als het "buitenlander aakopen" verhaal, ten opzichte van een Nederlander. Het verschil moet gewoon dusdanig zijn, dat je niet meer om 'm heen en hij echt iets toevoegt. Op dit moment is dat misschien zo, maar een Heitinga in normale (goede) doen doet gewoon weinig tot niks onder voor Grygera. Ogararu kan ik nog niet over oordelen, die mag z'n invalbeurten maken.

Als Grygera een verschil zou maken zoals Stam of Huntelaar dat doet, mag 'ie wat mij betreft wekelijks spelen. Is dat verschil nihil - zoals het in mijn ogen is - kies ik voor de winst die je in de toekomst kunt pakken.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:31:00 #12
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40825789
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:28 schreef twi het volgende:

[..]

Het is eigenlijk hetzelfde als het "buitenlander aakopen" verhaal, ten opzichte van een Nederlander. Het verschil moet gewoon dusdanig zijn, dat je niet meer om 'm heen en hij echt iets toevoegt. Op dit moment is dat misschien zo, maar een Heitinga in normale (goede) doen doet gewoon weinig tot niks onder voor Grygera. Ogararu kan ik nog niet over oordelen, die mag z'n invalbeurten maken.

Als Grygera een verschil zou maken zoals Stam of Huntelaar dat doet, mag 'ie wat mij betreft wekelijks spelen. Is dat verschil nihil - zoals het in mijn ogen is - kies ik voor de winst die je in de toekomst kunt pakken.
Klopt, maar er is toch niets mis mee om nu voor de beste optie te kiezen? Gewoon Zdenek Grygera opstellen en wanneer Johnny Heitinga of George Ogararu zich verbeteren, kan je alsnog de basis wijzigen. Persoonlijk ben ik een voorstander van zoveel mogelijk Nederlanders in de basis, maar op dit moment zie ik toch liever Zdenek Grygera spelen in plaats van Johnny Heitinga.
pi_40825835
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:28 schreef twi het volgende:

[..]

Si.
pi_40825902
hier even een plaatsen...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:35:03 #15
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40825911
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:21 schreef RayMania het volgende:
Het enige leuke aan woensdagavond is het debuut van KJH en Schaars en Emanuelson.
pi_40825915
Inderdaad gewoon Grygera een kans geven. Presteert hij beter dan Heitinga, dan hem gewoon lekker laten spelen. Is het verschil er bijna niet, dan gewoon Heitinga - met het oog op de toekomst - laten spelen. Maar wie zegt eigenlijk dat Johnny lang blijft. Vorig seizoen was er al een bod van Sevilla van 9 miljoen en ik kan mij voorstellen dat Ajax misschien bij nog een keer zo'n aanbieding misschien wel overstag gaat (ook omdat het geïnvesteerd heeft in Ogararu).
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:37:07 #17
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40825945
Al dat geleuter over die rechtsback, laten we nu maar eerst eens een rechtsbuiten halen die gaat voldoen.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:38:10 #18
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40825972
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:35 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad gewoon Grygera een kans geven. Presteert hij beter dan Heitinga, dan hem gewoon lekker laten spelen. Is het verschil er bijna niet, dan gewoon Heitinga - met het oog op de toekomst - laten spelen. Maar wie zegt eigenlijk dat Johnny lang blijft. Vorig seizoen was er al een bod van Sevilla van 9 miljoen en ik kan mij voorstellen dat Ajax misschien bij nog een keer zo'n aanbieding misschien wel overstag gaat (ook omdat het geïnvesteerd heeft in Ogararu).
9 miljoen hadden ze hem ook voor moeten laten lopen imho. Strikje er om en foetsie...
Of hij moet dit seizoen uitgroeien tot iets...
pi_40825977
Ik vond Rosales tijdens de JC-schaal wel een goede indruk maken. Maar ja een klassieke buitenspeler (man passeren, naar de achterlijn en voorzet) dat is die niet., en die zie je tegenwoordig ook nauwelijks meer.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:39:41 #20
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40826001
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:35 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Het enige leuke aan woensdagavond is het debuut van KJH en Schaars en Emanuelson.
En Theo Janssen misschien!
En wat Ajax' rechtsbuiten Rosales betreft; die voldoet best; en de Mul kan daar mooi achter zich ontwikkelen!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40826031
zou Klaas woensdag meer of minder dan 2 keer scoren
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:41:08 #22
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_40826043
Tom de Mul heeft niet het niveau van Ajax, dus als Rosales geblesseerd is, zal je weer een beroep moeten doen op Rosenberg of Babel om daar te spelen.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:42:55 #23
120304 descendent1
pi_40826091
En hoe zit het nu met Gravesen?
Leuke speler; maar lijkt me vrij overbodig voor de AFCA
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:43:03 #24
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40826095
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:38 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond Rosales tijdens de JC-schaal wel een goede indruk maken. Maar ja een klassieke buitenspeler (man passeren, naar de achterlijn en voorzet) dat is die niet., en die zie je tegenwoordig ook nauwelijks meer.
En daar moet dus wel naar gestreeft worden....
pi_40826104
Rosales doet het sinds de komst van Huntelaar meer dan voldoende. Lijkt me ook enorm lastig om als rechtsbuiten te spelen als je weet dat er geen spits was om ze binnen te werken. Nu KJH er is, speelt Rosales ook stukken beter, kijk bijvoorbeeld naar de playoffs en de JCS. Gewoon Mauro laten staan dus.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:43:42 #26
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40826113
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:42 schreef descendent1 het volgende:
Die komt niet. Overbodig, tja back-up voor Gabri...
pi_40826133
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:42 schreef descendent1 het volgende:
Hij is aangeboden bij Ajax, maar Van Geel heeft het aanbod afgeslagen. De selectie is rond.
pi_40826154
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:40 schreef SocialDisorder het volgende:
zou Klaas woensdag meer of minder dan 2 keer scoren
2 keer precies.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:45:43 #29
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40826167
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:44 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hij is aangeboden bij Ajax, maar Van Geel heeft het aanbod afgeslagen. De selectie is rond.
Qua dat soort spelers wel ja.
pi_40826234
Ik zie ook geen andere versterking meer komen.
pi_40826329
Vieira zou ook wel een leuke stand-in geweest zijn voor Gabri?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40826380
Ik zou toch proberen om Andy terug te halen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_40826409
ah middenveld vieira, davids, gravesen was leuk geweest maar ja de selectie is rond he
pi_40826419
Andy en Gravessen... Stam gaat hooguit 1 seizoen vol mee, terwijl gravessen voor langer kan tekenen...
pi_40826426
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:50 schreef koningdavid het volgende:
Vieira zou ook wel een leuke stand-in geweest zijn voor Gabri?
Zlatan als reserve achter KJH en Rosenberg
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:54:29 #36
120304 descendent1
pi_40826440
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:52 schreef StarGazer het volgende:
Ik zou toch proberen om Andy terug te halen.
Die heeft de laatste 4 seizoenen amper tot niets gepresteerd (op flauwvallen na dan)
pi_40826616
quote:
Van Geel geeft jeugd voorrang

Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM, dinsdag
Ajax zal de selectie niet op korte termijn versterken. Vorige week gaf Henk ten Cate aan dat hij er graag nog een ervaren middenvelder bij zou willen hebben. ,,Dat een trainer altijd meer wil, is begrijpelijk. Noem het een gezond spanningsveld tussen twee partijen. Maar wij houden ook de ontwikkeling van de door Ajax opgeleide spelers scherp in de gaten. Daarom zullen we in principe geen actie meer ondernemen om de groep uit te breiden”, aldus technisch directeur Martin van Geel.

Ajax kon Thomas Gravesen overnemen van Real Madrid. ,,Hij is inderdaad bij ons onder de aandacht gebracht, maar door wel tien verschillende mensen. Wij zien hem echter niet als een geschikte kandidaat.”

Zdenek Grygera heeft de clubleiding gezegd niet tevreden te zijn met een reserverol. Hij is dit seizoen de enige speler met een aflopend contract, maar Ajax wil hem niet laten gaan. Van Geel: ,,We hebben hem verteld dat hij nog te belangrijk voor ons is. We beginnen tegen RKC al zonder Thomas Vermaelen, die geschorst is. Bij die ene schorsing zal het komend seizoen niet blijven. We hebben dus echt zes verdedigers nodig om niet meteen naar een lager niveau terug te vallen.”
Stond dit ook in het vorige topic?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:00:57 #38
148817 Vicente
Remember Remember..
pi_40826648
Stam moet je natuurlijk altijd opstellen juist omdat die de groeiende spelers beter kan maken en zelf ook een duidelijke meerwaarde heeft voor het team. De linksbuiten plek vind ik een groter probleem dan de rechtsbuiten plek. Mitea is altijd geblesseerd. Rosenberg is een 4-4-2 spits die bij Ajax niet rendeert en Babel speelt goed maar moet altijd naar zijn rechterbeen.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:01:03 #39
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40826651
Yup, maar het is nog wel op z'n plaats om te voorkomen dat iedereen weer gaat flippen over Gravesen
pi_40826692
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:00 schreef Vicente het volgende:
Stam moet je natuurlijk altijd opstellen juist omdat die de groeiende spelers beter kan maken en zelf ook een duidelijke meerwaarde heeft voor het team. De linksbuiten plek vind ik een groter probleem dan de rechtsbuiten plek. Mitea is altijd geblesseerd. Rosenberg is een 4-4-2 spits die bij Ajax niet rendeert en Babel speelt goed maar moet altijd naar zijn rechterbeen.
Inderdaad, ik zou ook meer mijn aandacht richten op de linksbuiten positie. Wellicht dat ze Goossens eens een kans moeten geven.
pi_40827080
Oranje Kutzooi, straks raakt er weer 1 geblesseerd dankzij die vieze Ieren

Gryga tsja, er moet wel een club komen he Daarnaast snap ik van Geel wel, maar dan had hij beter eerst Gryga zijn contract verlengd en anders alvast een opvolger gezocht in de afgelopen weken.
pi_40827387
quote:
Die Andy. Het houd maar niet op.... wat een kutweek moet hij hebben.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:24:53 #44
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_40827434
Andy heeft het allemaal niet mee daar
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_40827471
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:23 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Die Andy. Het houd maar niet op.... wat een kutweek moet hij hebben.
Kutjaar kan je eerder zeggen. Speelt amper doordat ie veel geblesseerd is. Die jongen is al mentaal niet echt sterk, dus vraag me af of die jongen wel zijn oude Ajax-niveau haalt.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_40827729
Grygera moet oprotten. Heb je niks meer aan dit seizoen. Zoveelste die gratis wegloopt terwijl je d'r bakken met geld voor kan vangen.
pi_40828028
Spurs wil Grygera athans dat zegt voetbal online
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:43:42 #48
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_40828033
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:33 schreef Nashje het volgende:
Grygera moet oprotten. Heb je niks meer aan dit seizoen. Zoveelste die gratis wegloopt terwijl je d'r bakken met geld voor kan vangen.
Is dat zo? Hoeveel concrete aanbiedingen zijn er geweest dan?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:46:29 #49
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_40828136
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:43 schreef Snake_NL het volgende:
Spurs wil Grygera athans dat zegt voetbal online
Tsja, en aan het einde van het seizoen meldt heel Europa zich voor Grygera
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:01:20 #50
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_40828686
Gryga in de basis, hij is echt te goed om op de bank te laten zitten.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_40829026
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:46 schreef Houniet het volgende:

[..]

Tsja, en aan het einde van het seizoen meldt heel Europa zich voor Grygera
Daarom melden de Spurs zich nu alvast. Om iedereen voor te zijn.

Als het waar is, that is.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:17:07 #52
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_40829135
hebben we deze wel eens gezien?

pi_40829174
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:17 schreef Houniet het volgende:

[afbeelding]
Markus in gevecht met Materazzi? Dat Markus nog leeft.
pi_40829193
quote:

[afbeelding]
Coole foto
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_40829211
Je moet schijt hebben aan Materazzi, als je hem durft te pakken dan doet ie je ook weinig volgens mij
pi_40829256
Markus komt op die foto over als een klein kind dat z'n zin niet krijgt

Held
pi_40829302
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:19 schreef Jasza het volgende:
Je moet schijt hebben aan Materazzi, als je hem durft te pakken dan doet ie je ook weinig volgens mij
Volgens mij is het juist omgekeerd.
pi_40829317
quote:

[afbeelding]
Ja dat kan ik me nog herinneren. Ik weet nog dat Materazzi daarna stomverbaasd stilstond zo van: "He? Gaf dat broekie me nou net een duw? "

Wel mooi om te zien altijd, beetje brutaliteit in het veld mag wel. Laten zien dat je niet geimponeerd bent van die grote namen. Het past ook wel bij Ajax om een beetje brutaal te zijn.
pi_40829966
Welke ploeg is de meest serieuze titelkandidaat?

Ajax
(63%)

PSV
(18%)

Feyenoord
(14%)

AZ
(3%)

Zo denkt NL er dus over.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_40830010
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef Badabingea het volgende:

Ajax
(63%)

PSV
(18%)

Feyenoord
(14%)

AZ
(3%)

Zo denkt NL er dus over.
Verstandinge mensen, die nederlanders.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_40830085
Van welke site is dat ?
pi_40830141
quote:

Ajax
(63%)

PSV
(18%)

Feyenoord
(14%)

AZ
(3%)

Zo denkt NL er dus over.
Bron?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:47:56 #63
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40830251
Wat heeft Gentenaar toch een wereldbaan
pi_40830450
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:47 schreef PLAE@ het volgende:

Hoezo? omdat ie niks hoeft te doen voor ze geld
pi_40830465
Gronkjaer en Allback doen misschien niet mee
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:59:04 #66
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_40830552
Schaamteloze tvp.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_40830608
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:47 schreef PLAE@ het volgende:

Oe ah Gentenaar, say oe ah Gentenaar!

De enige coole speler in de Ajax selectie
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_40830770
En ook nog eens een betere keeper dan Stekelenburg.
Woo-loo-loo!
pi_40830796
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:09 schreef BobbyHill het volgende:
En ook nog eens een betere keeper dan Stekelenburg.
Niet mee eens Gentenaar heeft wel meer ervaring, maar qua kwaliteit is Stekel beter
pi_40830823
Wie is er eigenlijk tweede doelman? Vermeer of Gentenaar?
pi_40830994
quote:
Bij een inbraak in het huis van Andy van der Meyde is de hond van de Nederlander gestolen. Het dier is van een zeldzaam ras. Het is de tweede keer binnen een week tijd dat de Everton-speler in het nieuws komt, na het stap-incident van vorige week.
De Ferrari, een BMW cabrio en een Mini Cooper werden ook buitgemaakt bij de inbraak. Het vond afgelopen zaterdag plaats terwijl Van der Meyde een wedstrijd speelde. Naast de auto’s werden acht dure horloges gestolen.

Vorige week kreeg Van der Meyde een boete van zijn club, omdat hij 48 uur voor een wedstrijd was gaan stappen. Tijdens dat uitstapje viel hij flauw en moest hij een nacht in het ziekenhuis doorbrengen. Volgens zijn vrouw was er iets in zijn drankje gegooid. Everton-coach David Moyes was 'not amused' en gaf Van der Meyde zijn laatste waarschuwing.
pi_40831103
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:12 schreef Roeni3 het volgende:
Wie is er eigenlijk tweede doelman? Vermeer of Gentenaar?
Gentenaar denk ik, was bij JCS iig wel zo
pi_40831128
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:25 schreef Jasza het volgende:

[..]

Gentenaar denk ik, was bij JCS iig wel zo
In dat geval vind ik echt dat Vermeer verhuurd moet worden. Die gozer moet groeien, niet verdorren bij Ajax 2.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:30:11 #74
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40831226
Vermeer was toch duidelijk 2e keeper van de week?

Gentenaar niet gezien hoor toen.
pi_40831270
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:30 schreef PLAE@ het volgende:

Vermeer was toch duidelijk 2e keeper van de week?

Gentenaar niet gezien hoor toen.
Volges mij was Gentenaar toen niet fit, want anders is het onverklaarbaar dat Gentenaar tegen psv wel 2e keeper was
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:34:00 #76
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40831317
Ik bedoel zondag. Was Gentenaar toen 2e keeper
pi_40831366
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:34 schreef PLAE@ het volgende:

Ik bedoel zondag. Was Gentenaar toen 2e keeper
Een blanke stond Stekelenburg in te schieten dus
pi_40831390
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:31 schreef Jasza het volgende:

[..]

Volges mij was Gentenaar toen niet fit, want anders is het onverklaarbaar dat Gentenaar tegen psv wel 2e keeper was
Gekneusde vinger van Vermeer
pi_40831414
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:36 schreef VoreG het volgende:

[..]

Gekneusde vinger van Vermeer
Die had ie tegen Kopenhagen ookal dan, Gentenaar was namelijk niet fit toen. Ben er bijna zker van dat Gentenaar 2e keeper is
pi_40831519
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:37 schreef Jasza het volgende:

[..]

Die had ie tegen Kopenhagen ookal dan, Gentenaar was namelijk niet fit toen. Ben er bijna zker van dat Gentenaar 2e keeper is
Er werd toch duidelijk aangegeven (een tijd geleden) dat Kenneth 2e keeper zou zijn?
pi_40831561
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:41 schreef VoreG het volgende:

[..]

Er werd toch duidelijk aangegeven (een tijd geleden) dat Kenneth 2e keeper zou zijn?
Integendeel, toen Dennis werd gehaald werd er gezegd dat ie vol de concurrentie met Maarten aan moest gaan en zelfs kans zou maken om 1ste keeper te worden als ie zichzelf echt wist te onderscheiden.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_40831639
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:41 schreef VoreG het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40831653
Leuke welles / nietes discussie dit.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:49:01 #84
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40831699
volgens mij heeft VoreG gelijk
pi_40831718
Volgens mij was Gentenaar toch echt gehaald als tweede keeper, dat was toch ook de reden dat Vermeer verhuurd wilde worden?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:50:39 #86
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40831748
Ik vind dat Stekelenburg maar moet vertrekken.

Dan kunnen ze rouleren
pi_40831814
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:50 schreef PLAE@ het volgende:

Ik vind dat Stekelenburg maar moet vertrekken.

Dan kunnen ze rouleren
Sar terughalen
pi_40831823
Deze week sportweek:
Henk ten Cate
De nieuwe trainer van Ajax is geboren en getogen in Amsterdam. Sportweek ging op zoek naar zijn roots.

Deze week nieuwe revu:
uitgebreid interview met Martin van Geel. Kortom weer interessant Ajax nieuws in de media!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_40831844
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:53 schreef keijz het volgende:

[..]

Sar terughalen
Yeah !
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40831885
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:49 schreef Black-Death het volgende:
Volgens mij was Gentenaar toch echt gehaald als tweede keeper, dat was toch ook de reden dat Vermeer verhuurd wilde worden?
Ik sluit me hier bij aan. Stekelenburg is nooit ter discussie geweest en Gentenaar wist dat hij als reserve gehaald was.

Overigens best zielig voor Andy, zit hem niet bepaald mee.
pi_40832208
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Yeah !
Jammer dat dat alleen in onze dromen is . Bovendien kan Stekelenburg nog genoeg groeien.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:07:19 #92
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_40832232
Hopelijk speel Gronkjaer niet volgende week
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_40832266
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:07 schreef stefmans het volgende:
Hopelijk speel Gronkjaer niet volgende week
Ik hoop het ook, wat een kwal...
AFC Ajax
pi_40832290
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:08 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, wat een kwal...
Thoom!
pi_40832375
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:09 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Thoom!
Wat? Ik ben hier veel hoor, alleen ik post niet zoveel.

Zo heb ik me bijvoorbeeld ingehouden toen je opeens mn kaartje JC Schaal niet meer wilde omdat je 15e teveel vond terwijl je hier zo triomfantelijk had gepost dat je toch nog een kaartje van een vriend kon krijgen en dat je zou gaan.

Maargoed, zie sig
AFC Ajax
pi_40832430
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:12 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Wat? Ik ben hier veel hoor, alleen ik post niet zoveel.

Zo heb ik me bijvoorbeeld ingehouden toen je opeens mn kaartje JC Schaal niet meer wilde omdat je 15e teveel vond terwijl je hier zo triomfantelijk had gepost dat je toch nog een kaartje van een vriend kon krijgen en dat je zou gaan.

Maargoed, zie sig
Dat mocht je gewoon posten hoor; de waarheid mag gezegd worden.

En 15 eurootjes + treinkaartje of benzinekosten vind ik op dit moment te veel.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:14:26 #97
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40832445

15e teveel
pi_40832470
Ik spaar voor een studentenkamer. Prioriteiten stellen, sorry.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:15:22 #99
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40832471
Gronkie is idd een zielig mannetje na die wedstrijd van vorige week.
pi_40832480
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:14 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Dat mocht je gewoon posten hoor; de waarheid mag gezegd worden.

En 15 eurootjes + treinkaartje of benzinekosten vind ik op dit moment te veel.
Weet ik wel maar ik vond het een beetje flauw
AFC Ajax
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:15:50 #101
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40832484
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:15 schreef Roeni3 het volgende:
Ik spaar voor een studentenkamer. Prioriteiten stellen, sorry.
Ga je er 1 kopen dan?
pi_40832503
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:15 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Ga je er 1 kopen dan?
Huren. Maar aangezien ik geen vast werk heb, en eerst een kamer wil huren, heb ik wel een voorschot van een paar maanden nodig.
pi_40832551
Je hebt niet eens 15 euro voor Ajax over
pi_40832579
Wordt dit een bash? Nee, op dit moment niet nee, inderdaad. Goed gelezen. De prioriteiten liggen nu anders bij mij. Mag ik nu niet meer in dit topic posten?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:21:54 #105
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40832648
Het lijkt me beter als je even afstand neemt
pi_40832664
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:23:51 #107
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40832719
hehe.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:25:08 #108
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_40832753
die Poll op Voetbal International
pi_40832809
Kaartje voor 428 voor Ajax-Kopenhagen hehe
pi_40832816
De bezoekers van VI.nl zijn allemaal Ajax fans. Standaard. Altijd al geweest.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:32:23 #111
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40832972
quote:

Ajax
(63%)

PSV
(18%)

Feyenoord
(14%)

AZ
(3%)

Zo denkt NL er dus over.
Ach dat was de afgelopen 2 jaar niet anders en het resultaat kennen we allemaal

Al denk ik wel dat ajax dit jaar kampioen wordt.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:35:34 #112
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_40833097
Thomas Vermaelen geschorst voor RKC, is waarschijnlijk al bekend hier

[ Bericht 3% gewijzigd door Houniet op 15-08-2006 16:49:50 ]
pi_40833144
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Houniet het volgende:
Nu speelt Gryga
pi_40833168
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Houniet het volgende:
Grygera erin, met Heitinga op rechts? Of Heitinga naar het midden en Ogararu erin?
pi_40833177
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:32 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ach dat was de afgelopen 2 jaar niet anders en het resultaat kennen we allemaal

Al denk ik wel dat ajax dit jaar kampioen wordt.
Ga nou niet je sig verloochenen

Poll is inmiddels wat bijgetrokken

54% Ajax
5% AZ
17% Feyenoord
22% PSV
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_40833245
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Grygera erin, met Heitinga op rechts? Of Heitinga naar het midden en Ogararu erin?
Tegen ploegen die 4-3-3 spelen zou ik Heitinga doen, puur omdat Ogararu door Kone aan alle kanten voorbij gelopen werd
pi_40833274
Eensch is.
pi_40833302
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:39 schreef Jasza het volgende:

[..]

Tegen ploegen die 4-3-3 spelen zou ik Heitinga doen, puur omdat Ogararu door Kone aan alle kanten voorbij gelopen werd
Ja ach ik ken nog wel een andere Roemeen die een moeilijke start had...Ik vind het te vroeg om Ogararu nu al te beoordelen op die ene wedstrijd waarin hij door Kone werd gedolt.
AFC Ajax
pi_40833312

Henkie op de voorkant
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:41:32 #120
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40833338
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ga nou niet je sig verloochenen
Ach je moet die mennekes hier toch een beetje het idee geven dat ze nog wat kunnen winnen
pi_40833380
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:40 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Ja ach ik ken nog wel een andere Roemeen die een moeilijke start had...Ik vind het te vroeg om Ogararu nu al te beoordelen op die ene wedstrijd waarin hij door Kone werd gedolt.
Dat weet ik wel, maar toch best opvallend hoe makkelijk Kone erlangs kwam..
pi_40833508
quote:
Ajax verkoopt 40.000 seizoenskaarten

AMSTERDAM (FD.nl/Betten) - Ajax heeft de 40.000ste seizoenskaarthouder voor het jaar 2006-2007 verwelkomt. Dat heeft de beursgenoteerde club dinsdag bekendgemaakt. De club heeft nog een 'groot aantal' supporters op een reserveringslijst staan.

'Daardoor zal het totale aantal waardoor het aantal verkochte seizoenkaarten zeer waarschijnlijk het totaal van vorig jaar overschrijden' zo stelt Ajax. De kaarten voor de eerste ring en de goedkoopste tribunevakken in de Amsterdam Arena zijn al enige tijd uitverkocht. Er zijn nog seizoenkaarten te koop op de tweede ring vanaf euro 317,00.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:46:53 #123
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40833558
Tja, de Amsterdamse bluf is eindelijk echt terug aan het geraken. We zijn ook gewoon de beste van Europa, en dus de wereld.
pi_40833565
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:42 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat weet ik wel, maar toch best opvallend hoe makkelijk Kone erlangs kwam..
Het was wel een aardige vertoning ja. Maar nou is Kone natuurlijk niet de eerste de beste dribbelaar, hij is best rap. Geen leuke speler om tegen te komen als je een slechte dag hebt. Gelukkig dat hij TOTAAL niet kan afmaken, anders was hij nog echt goed geweest ook.
AFC Ajax
pi_40833583
Is 40.000 veel?

Kan iemand mij dat vertellen, ik heb niet zo bijgehouden hoeveel Ajax normaal gesproken ongeveer verkoopt.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:50:42 #126
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_40833713

dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:50:50 #127
144646 Huizilopochtli
Achtung reisenden...
pi_40833723
Gravesen? No Thnx.
Nos poma natamus
pi_40833753
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:47 schreef koningdavid het volgende:
Is 40.000 veel?

Kan iemand mij dat vertellen, ik heb niet zo bijgehouden hoeveel Ajax normaal gesproken ongeveer verkoopt.
Niet speciaal veel (al vind ik het persoonlijk nogal veel), vorige 2 jaren geloof ik ook rond de 40.000 verkocht. Verschil is dat er nu veel meer op wachtlijsten schijnen te staan.

Maarja, opzich allemaal leuk als er 40.000 scc's zijn, maar dan wel weer supertriest als er nog geen 35.000 man zitten tegen kleine clubs soms. Dus het zegt mij meer wie er zitten dan hoeveel eigenlijk.
AFC Ajax
pi_40833795
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:51 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Niet speciaal veel (al vind ik het persoonlijk nogal veel), vorige 2 jaren geloof ik ook rond de 40.000 verkocht. Verschil is dat er nu veel meer op wachtlijsten schijnen te staan.

Maarja, opzich allemaal leuk als er 40.000 scc's zijn, maar dan wel weer supertriest als er nog geen 35.000 man zitten tegen kleine clubs soms. Dus het zegt mij meer wie er zitten dan hoeveel eigenlijk.
Idd, stel het gaat wat minder dan zitten er maar 25.000 seizoenskaarthouders ofzo
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:54:12 #130
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40833883
Tja, das het manco van Ajax wel een beetje he... tegen een club als vitesse zit het al niet vol.. :/
pi_40833949
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef Houniet het volgende:
die Poll op Voetbal International
ajax heeft nou eenmaal veel internet supporters. Of denk je dat een Feyenoorder of PSVer op ajax gaan stemmen? Dom oor
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:57:31 #132
125053 stefmans
pi_40834003
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

ajax heeft nou eenmaal veel internet supporters. Of denk je dat een Feyenoorder of PSVer op ajax gaan stemmen? Dom oor
Soms kunnen mensen toegeven tot een selectie beter is als die van hun en dan stemmen ze op de favoriet, maar dat is iets wat jou zachte babyhersentjes niet aankunnen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_40834008
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:54 schreef Doezelhaar het volgende:
Tja, das het manco van Ajax wel een beetje he... tegen een club als vitesse zit het al niet vol.. :/
Ja maar dat komt niet omdat er niet genoeg mensen zijn die willen, is hetzelfde met seizoenskaarten.

De goedkope/leuke plekken zijn snel uitverkocht en vervolgens zijn er alleen nog saai/dure plekken over waar mensen niet willen zitten, terwijl deze mensen wel zouden zijn gegaan als ze op een betaalbare plek hadden kunnen zitten.

Zelfde met Ajax - Inter afgelopen jaar, bijna helemaal uitverkocht, alleen een paarhonderd rotplekken op de 2e ring lange zijde daar wilde niemand zitten. Hadden er nog een paarhonderd kaarten extra achter het doel geweest hadden die zeker wel verkocht.
AFC Ajax
pi_40834210
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:57 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Ja maar dat komt niet omdat er niet genoeg mensen zijn die willen, is hetzelfde met seizoenskaarten.

De goedkope/leuke plekken zijn snel uitverkocht en vervolgens zijn er alleen nog saai/dure plekken over waar mensen niet willen zitten, terwijl deze mensen wel zouden zijn gegaan als ze op een betaalbare plek hadden kunnen zitten.

Zelfde met Ajax - Inter afgelopen jaar, bijna helemaal uitverkocht, alleen een paarhonderd rotplekken op de 2e ring lange zijde daar wilde niemand zitten. Hadden er nog een paarhonderd kaarten extra achter het doel geweest hadden die zeker wel verkocht.
Voorkeuren voor bepaalde plaatsen zullen er altijd zijn.

Ajax - Inter . Wat een sfeer was er toen in het stadion.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:07:15 #135
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_40834334
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:26 schreef Jasza het volgende:
Kaartje voor 428 voor Ajax-Kopenhagen hehe
Welke rij zit je? Ik op rij 2, heb volgens mij nog nooit zo ver vooraan gezeten op de tweede ring.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:08:40 #136
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_40834398
quote:

[..]

Misschien zijn er ook gewoon normale mensen die voor PSV zijn en denken dat Ajax kampioen wordt. Ze bestaan hoor.

Dom oor moet overigens aan elkaar. Domoor.
pi_40834429
oo, strax maar even bellen welke rij ik zit de 23e
pi_40834453
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:50 schreef Huizilopochtli het volgende:
Gravesen? No Thnx.
Gravesen erbij zou de echte garantie tot succes zijn. Nu loopt er een Maduro, een grillig talent die al veel te lang niet laat zien wat hij kan. Het grossiert alleen in middelmaat, traagheid en besluiteloosheid. Je kan dat soort talenten wel ieder jaar een nieuwe kans op ontpopping geven, maar gewoon een steengoede verdedigende middenvelder in zijn plaats zetten lijkt me een stuk slimmer. Gemiste kans van Ajax.
Woo-loo-loo!
pi_40834501
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 17:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Welke rij zit je? Ik op rij 2, heb volgens mij nog nooit zo ver vooraan gezeten op de tweede ring.
11
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:42:44 #140
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_40835445
quote:
Zdenek Grygera heeft van het clubbestuur van Ajax te horen gekregen dat hij dit seizoen niet mag vertrekken uit Amsterdam.

"We hebben hem duidelijk gemaakt dat hij belangrijk voor ons is. Tegen RKC Waalwijk missen we Thomas Vermaelen al, die is geschorst. Het zal niet de enigste schorsing zijn van het seizoen. We hebben dus sowieso zes verdedigers nodig om niet in nood te komen" aldus technisch directeur Martin van Geel.

Eerder stond de Tsjech nog in de belangstelling van AS Monaco en Juventus.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:15:48 #141
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40836319
Toch gek want waarom hebben we dan ogagru gehaald die nu ook al op de bank zit. Beetje druk met rechtsbenige verdedigers dan op de bank.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40836328
Zo, terug van vakantie... JCS en Kopenhagen uit helaas gemist, maar zin in zondag om iedereen en uiteraard Ajax zelf eindelijk weer eens te zien!

Benieuwd wie we loten na Kopenhagen, ik wil toch zeker in de poulefase al 2 uitwedstrijden pakken en mocht het avontuur nog verder gaan dan uiteraard ook
pi_40836463
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:16 schreef Bananenman het volgende:
Benieuwd wie we loten na Kopenhagen, ik wil toch zeker in de poulefase al 2 uitwedstrijden pakken en mocht het avontuur nog verder gaan dan uiteraard ook
Ik ben benieuwd we we in de finale loten.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:26:07 #144
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_40836601
Het is in Athene he. Wel relaxt, lekker weertje dan.
Heb er nu al zin in!
pi_40836771
quote:

[..]

Bewijst NOG maar een keer dat jij een tiefusmongool bent. Bestaan echt wel supporters die zien dat Ajax is verbeterd en hun eigen cluppie is verslechterd. Bijv. DylanDog, kweet niet of hij dat ook vind. Maar vaak is hij realistisch.
pi_40836987
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:16 schreef Bananenman het volgende:
Zo, terug van vakantie... JCS en Kopenhagen uit helaas gemist, maar zin in zondag om iedereen en uiteraard Ajax zelf eindelijk weer eens te zien!

Dan heb je wel flink wat gemist beide wedstrijden
pi_40837083
quote:

[..]

Ja want supporters die naar het stadion gaan hebben geen internet natuurlijk.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_40837334
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:41 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ja want supporters die naar het stadion gaan hebben geen internet natuurlijk.
Jij moet helemaal niks zeggen, jij hebt niet eens een seizoenskaart
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:57:30 #149
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_40837602
Jij hebt al helemaal geen recht van spreken want je bent een kakkie dus opzouten. Je kan ook supporter zijn van je club zonder naar het stadion te gaan. Anders zou een team als Ajax maar 50.000 supporters hebben terwijl dit er veel meer zijn in Nederland en de wereld.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_40838010
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:57 schreef Ajaxfan het volgende:
Jij hebt al helemaal geen recht van spreken want je bent een kakkie dus opzouten. Je kan ook supporter zijn van je club zonder naar het stadion te gaan. Anders zou een team als Ajax maar 50.000 supporters hebben terwijl dit er veel meer zijn in Nederland en de wereld.
kakkie jullie voorzitter is een kakkie
pi_40838588
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ach, Kopenhagen was wel vet hoorde ik maar ik heb wel wat coolere tripjes gehad met Ajax

En JCS is altijd vet, tja, pech gehad!
pi_40838610
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

kakkie jullie voorzitter is een kakkie
Je bent pasgeleden al met overweldigende meerderheid tot grootste teringkneus van heel VBL verkozen, doet dat nog steeds geen lichtje branden?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:24:59 #153
125053 stefmans
pi_40838677
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 19:23 schreef devv05 het volgende:

[..]

Je bent pasgeleden al met overweldigende meerderheid tot grootste teringkneus van heel VBL verkozen, doet dat nog steeds geen lichtje branden?
Nee, daar heeft hij de inteligentie niet voor. Het erge is hij is ook nog trots op die awards
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:30:15 #154
148817 Vicente
Remember Remember..
pi_40838866
Allemaal gelul in de ruimte Dirk-Kuijt. Het punt is dat ajax die poll wint nix te maken heeft met dat ajax meer internet supporters heeft. Feyenoord claimt toch de grootste club van Nederland te zijn qua supporters. Blijkbaar zien ze toch Ajax kampioen worden
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:50:43 #155
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_40839552
Morgen toch nog maar probere kaarten te krijgen voor kopenhagen
pi_40840559
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hehe, zonde dat je er niet bij was idd Vooral in Kopenhagen had je wel lol gehad als ik al je eerdere verhaaltjes heb gelezen
pi_40840584
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 19:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Morgen toch nog maar probere kaarten te krijgen voor kopenhagen
Lukt wel joh, ik heb vandaag nog voor 428 gehaald en dat is de laagste prijsklasse
pi_40841235
Gvd nog steeds me clubkaart niet binnen morgenvroeg maar snel in de vrije verkoop halen dan.....
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_40842690
Ik zit volgens mij in 427 tegen Kopenhagen.
Heb er zin in .
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:04:01 #160
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40842740
k heb nog geen kaartje
pi_40842796
Morgen ff halen voor één of ander vak in de buurt, en dan weer eens op 410 naar binnen sneaken. Scheelt weer geld hè, want daar schort het momenteel even aan
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_40842797
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:04 schreef PLAE@ het volgende:

k heb nog geen kaartje
Jij komt zelfs met een kaartje voor 415 wel 410 op dus
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:07:40 #163
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40842887
iedereen met wat moeite.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:11:36 #164
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_40843028
Zeker lekkere goal van Jenner net bij jong oranje btw
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_40843054
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:07 schreef PLAE@ het volgende:

iedereen met wat moeite.
wat voor moeite moet je daarvoor doen dan?
pi_40843136
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:12 schreef piertje2 het volgende:

[..]

wat voor moeite moet je daarvoor doen dan?
Mensen kennen op 410, hun kaartje gebruiken of gewoon sneaken als ze ff niet oplette
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:17:37 #167
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40843279
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 20:26 schreef piertje2 het volgende:
Gvd nog steeds me clubkaart niet binnen morgenvroeg maar snel in de vrije verkoop halen dan.....
Same here. En het duurt en het duurt...
pi_40843428
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef twi het volgende:

[..]

Dat is wel erg laat, en lekker handig met het halen van kaartjes.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:24:15 #169
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40843545
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:20 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat is wel erg laat, en lekker handig met het halen van kaartjes.
Ach, zit op het moment toch erg krap bij kas, dus aan de andere kant denken ze ook wel met je mee daar bij Ajax
pi_40845211
quote:
Slijngard verrast door aanvoerdersband

Ajax-talent Donovan Slijngard is blij verrast dat hij door Jong Ajax-trainer Aron Winter tot aanvoerder is benoemd. Dat laat de verdediger weten op de website Highlow.nl. "Op zich is het wel een verrassing", zegt de jonge Slijngard. "Ik kom net uit de A1 en had er eigenlijk geen rekening mee gehouden. Ik denk dat de trainer tevreden was."

Donovan Slijngard: 'Ik denk dat de trainer tevreden was' De kersverse captain denkt wel te weten waarom hij voor de rol is gekozen. "Ik probeer de mensen binnen en buiten het veld te sturen. Ik denk dat ik wel overwicht heb en dat accepteren ze ook. Als je als team veel wilt bereiken, dan moet je het als team ook accepteren als iemand wat zegt."

Slijngard heeft grootse plannen met Jong Ajax. "Ik kijk uit naar de competitie, dan begint het pas echt. Ik hoop dat we het veel beter doen dan vorig seizoen. We gaan gewoon voor het kampioenschap en we willen de beker winnen. Zo hoort dat als je Ajax bent."
Goeie zaak dat we er zo een in de jeugd hebben rondlopen. .
Net uit de A1 en meteen jezelf zo profileren .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_40845736
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef twi het volgende:

[..]

Ik heb um al.. Weet alleen niet hoe lang want hij kwam tijdens m'n vakantie. .
Hij is wel mooi, met het oude logo en zo .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_40846558
Rooney en Scholes... ik hoorde er net van op TV.
pi_40846760
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:51 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Ik zal verdomd zijn als ik een thuiswedstrijd mis komend seizoen.
pi_40846898
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:41 schreef -Wolf- het volgende:
Rooney en Scholes... ik hoorde er net van op TV.
Te jammer voor woorden om door zo'n kut toernooi geschorst te worden.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:02:49 #175
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_40847587
zin in zondag en woensdag! word een mooi jaar voor AFCA! MAURO! :p
pi_40847712
Liefst woensdag weer winnen + beter spelen, maar het halen van de CL gaat voor alles.
pi_40847797
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:08 schreef Panick het volgende:
Slijngard verrast door aanvoerdersband

Ajax-talent Donovan Slijngard is blij verrast dat hij door Jong Ajax-trainer Aron Winter tot aanvoerder is benoemd. Dat laat de verdediger weten op de website Highlow.nl. "Op zich is het wel een verrassing", zegt de jonge Slijngard. "Ik kom net uit de A1 en had er eigenlijk geen rekening mee gehouden. Ik denk dat de trainer tevreden was."

Donovan Slijngard: 'Ik denk dat de trainer tevreden was' De kersverse captain denkt wel te weten waarom hij voor de rol is gekozen. "Ik probeer de mensen binnen en buiten het veld te sturen. Ik denk dat ik wel overwicht heb en dat accepteren ze ook. Als je als team veel wilt bereiken, dan moet je het als team ook accepteren als iemand wat zegt."

Slijngard heeft grootse plannen met Jong Ajax. "Ik kijk uit naar de competitie, dan begint het pas echt. Ik hoop dat we het veel beter doen dan vorig seizoen. We gaan gewoon voor het kampioenschap en we willen de beker winnen. Zo hoort dat als je Ajax bent."
Mooie teksten van die knul. Hebben we toch nog een linksback achter Urby en Gryga.
pi_40847930
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:02 schreef J.P. het volgende:
Ik zit volgens mij in 427 tegen Kopenhagen.
Heb er zin in .
Klopt
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:19:13 #179
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_40848487
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:05 schreef -Wolf- het volgende:
Liefst woensdag weer winnen + beter spelen, maar het halen van de CL gaat voor alles.
plaatsing is het bellkangrijks idd, maar met de eertse wedstrijd in gedachtem zou het leuk zijn als het spel ook wat bijtrok....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_40848875
verwachten jullie volle bak zondag int stadion?
pi_40849490
Kan me niet zoveel schelen. Maar zal wel druk zijn de eerste wedstrijd neem ik aan.
pi_40849738
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:27 schreef piertje2 het volgende:
Wat boeid dat? Liever 30.000 echte supporters dan 30.000 echte supporters + 20.000 dagjes mensen
pi_40849964
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat boeid dat? Liever 30.000 echte supporters dan 30.000 echte supporters + 20.000 dagjes mensen
Dat kan niet, want we hebben al 40.000 seizoenskaarten verkocht. Dat zijn in ieder geval geen dagjesmensen.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:52:17 #184
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40850016
WSC - RKC Waalwijk 0-10

Bibberen
pi_40850039
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:51 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dat kan niet, want we hebben al 40.000 seizoenskaarten verkocht. Dat zijn in ieder geval geen dagjesmensen.
waarvan er 10.000 niet op komen dagen tijdens wedstrijden tegen RBC, Heracles etc etc... Dat noem ik gewoon dagjesvolk Je moet je club altijd steunen. Niet alleen in grote wedstrijden.
pi_40850146
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

waarvan er 10.000 niet op komen dagen tijdens wedstrijden tegen RBC, Heracles etc etc... Dat noem ik gewoon dagjesvolk Je moet je club altijd steunen. Niet alleen in grote wedstrijden.
Mee eens. Maarja, wat doe je eraan...
pi_40850167
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:55 schreef devv05 het volgende:

[..]

Mee eens. Maarja, wat doe je eraan...
Niks, die mensen hou je altijd.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:05:00 #188
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_40850535
Maar ja dat soort fans heb je bij bv Feyenoord ook he DK.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_40850553
Ach, ik ga ook altijd als ik naar Ajax ga dat ik er een 'dagje' van maak, maar dan ben ik nog wel een echte supporter.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_40850593
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:05 schreef Ajaxfan het volgende:
Maar ja dat soort fans heb je bij bv Feyenoord ook he DK.
Onder de seizoenskaarthouders bijna niet. Wel worden er minder losse kaarten verkocht.
pi_40850771
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Onder de seizoenskaarthouders bijna niet. Wel worden er minder losse kaarten verkocht.
Minder seizoenskaarten ook, dus het fabeltje dat fnoord meer echte supporters heeft lijkt me bij deze opgelost
pi_40851111
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

ooit eraan gedacht dat het voetbal zo'n commerciële sport is geworden dat elke wedstrijd bezoeken geen haalbare kaart is voor een hoop mensen, en ze dus alleen de écht interessante wedstrijden bezoeken?

Besides, als je alleen naar Ajax-Heracles of Feyenoord-MVV gaat, dán ben je pas dagjesvolk. Alleen maar komen als er zeker gewonnen gaat worden. Als je naar slechts 7 wedstrijden per jaar kan, wegens beperkte financiën, vind ik het van des te meer karakter tonen dat je voornamelijk de grote wedstrijden bezoekt, wanneer het resultaat van te voren niet zeker is, en de club je support het hardste nodig heeft.
pi_40851260
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:16 schreef SocialDisorder het volgende:

Besides, als je alleen naar Ajax-Heracles of Feyenoord-MVV gaat, dán ben je pas dagjesvolk. Alleen maar komen als er zeker gewonnen gaat worden.
Ja, dat zijn echt de krenten in de pap
pi_40851290
quote:

[..]

ooit eraan gedacht dat het voetbal zo'n commerciële sport is geworden dat elke wedstrijd bezoeken geen haalbare kaart is voor een hoop mensen, en ze dus alleen de écht interessante wedstrijden bezoeken?

Besides, als je alleen naar Ajax-Heracles of Feyenoord-MVV gaat, dán ben je pas dagjesvolk. Alleen maar komen als er zeker gewonnen gaat worden. Als je naar slechts 7 wedstrijden per jaar kan, wegens beperkte financiën, vind ik het van des te meer karakter tonen dat je voornamelijk de grote wedstrijden bezoekt, wanneer het resultaat van te voren niet zeker is, en de club je support het hardste nodig heeft.
Als je echt wil kan je altijd. Ik moet het doen van 70 euro studie financiering en dan nog 200 euro inkomsten van mijn werk op zaterdag. Ik ben 2 keer in de maand 50 euro kwijt aan een treinkaartje, bier en vreten. Dat gaat dit jaar nog meer worden omdat ik ook uitwedstrijden en een europeese wedstrijd ga bezoeken.
En van dat geld ga ik ook nog eens vrijdag naar de kroeg en af en toe uit.

Als je wilt kan je altijd
pi_40851388
quote:

[..]

Met jou ben ik het eens, als ik vrienden meevraag naar wedstrijden willen ze altijd naar wedstrijden waar zeker is dat we winnen. Ik wil naar de wedstrijden die lastig zijn, en waarbij de spelers onze steun nodig hebben. Wat jij zegt, klopt gewoon.
pi_40851461
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:21 schreef Nega het volgende:

[..]

Met jou ben ik het eens, als ik vrienden meevraag naar wedstrijden willen ze altijd naar wedstrijden waar zeker is dat we winnen. Ik wil naar de wedstrijden die lastig zijn, en waarbij de spelers onze steun nodig hebben. Wat jij zegt, klopt gewoon.
Die redenatie snap ik dus echt niet.... Je wilt toch naar wedstrijden met sfeer en spanning? Niet naar wedstrijden die op voorhand al gewonnen zijn?
Of ga jij liever naar een wedstrijd tegen Heracles die je makkelijk wint, dan naar ajax - Feyenoord waar veel spanning en sfeer bij komt kijken?
pi_40851518
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als je echt wil kan je altijd. Ik moet het doen van 70 euro studie financiering en dan nog 200 euro inkomsten van mijn werk op zaterdag. Ik ben 2 keer in de maand 50 euro kwijt aan een treinkaartje, bier en vreten. Dat gaat dit jaar nog meer worden omdat ik ook uitwedstrijden en een europeese wedstrijd ga bezoeken.
En van dat geld ga ik ook nog eens vrijdag naar de kroeg en af en toe uit.

Als je wilt kan je altijd
Niet alle mensen willen hun hele inkomen aan 1 ding uitgeven. Dat jij dat wel doet is oke, maar als je dat niet doet, kan je dus niet altijd. Ik zou ook het liefst naar elke wedstrijd gaan, ik heb het geld er ook voor, maar ik ga niet, omdat ik ook andere dingen wil doen.
pi_40851562
Juist leuk om af en toe een keertje naar de schiettent te gaan. Bij elk doelpunt tegen een ploeg als Sparta juich ik net zo hard als anders.
pi_40851590
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:24 schreef Nega het volgende:

[..]

Niet alle mensen willen hun hele inkomen aan 1 ding uitgeven. Dat jij dat wel doet is oke, maar als je dat niet doet, kan je dus niet altijd. Ik zou ook het liefst naar elke wedstrijd gaan, ik heb het geld er ook voor, maar ik ga niet, omdat ik ook andere dingen wil doen.
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat als je echt wilt het ook makkelijk kan.
pi_40851749
Ik kan gewoonweg geen thuisduel van Ajax missen, zelfs als ik kotsend rondloop ga ik nog Is toch wel iets waar je altijd naar toe leeft
pi_40851854
Valt me op dat SCH hier nooit meer komt sinds Huntelaar het zo goed bij Ajax doet. Hij was er toch zo van overtuigd dat ie ging floppen
pi_40851892
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:31 schreef devv05 het volgende:
Valt me op dat SCH hier nooit meer komt sinds Huntelaar het zo goed bij Ajax doet. Hij was er toch zo van overtuigd dat ie ging floppen
Hehe
pi_40851923
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:24 schreef Nega het volgende:

[..]

Tja het is maar net waar je prioriteiten liggen. 250 euro voor een heel seizoen Ajax vind ik niet zo verschrikkelijk veel. Met een beetje werken heb je dat zo bij elkaar.
pi_40851964
Klopt idd, als je gewoon een zomertje werkt dan heb je het zo bij elkaar. Dan kan je ook nog is alle thuisduels europees en soms een europees uitduel meepakken oid
pi_40852124
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:33 schreef devv05 het volgende:

[..]

Tja het is maar net waar je prioriteiten liggen. 250 euro voor een heel seizoen Ajax vind ik niet zo verschrikkelijk veel. Met een beetje werken heb je dat zo bij elkaar.
Klopt, ik ga er volgend seizoen ook 1 aanvragen. Maar voor mij kan het ook wel. Maar niet alle mensen doen dat.

En Dirk-Kuijt, je kan lezen dat ik juist wel naar lastige wedstrijden wil, Ajax wil steunen, en dus naar sfeerwedstrijden wil.
pi_40854407
Seizoenskaart is makkelijk te betalen. Bij mij is alleen het vervoer een groot probleem. Kijk er dan ook naar uit om te gaan lessen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 08:49:46 #207
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40857588
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:14 schreef Jasza het volgende:

[..]

Mensen kennen op 410, hun kaartje gebruiken of gewoon sneaken als ze ff niet oplette
Vorig seizoen zijn we drie CL-wedstrijden binnengekomen met vier man, terwijl we maar drie kaarten hadden, gewoon een beetje slim spelen en geluk hebben, maar scheelt wel veel geld!
pi_40857673
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:33 schreef Jasza het volgende:
Klopt idd, als je gewoon een zomertje werkt dan heb je het zo bij elkaar. Dan kan je ook nog is alle thuisduels europees en soms een europees uitduel meepakken oid
tja en sommige mensen hebben nu eenmaal andere prioriteiten (hypotheek, kinderen, dat soort onbenulligheden die verder gratis zijn).
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:00:12 #209
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40857711
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

tja en sommige mensen hebben nu eenmaal andere prioriteiten (hypotheek, kinderen, dat soort onbenulligheden die verder gratis zijn).
Je loopt toch binnen op de kinderbijslag? En verder ligt het inkomen bij een gemiddelde vader hoger dan bij een student, die zijn jaarinkomen in de vakantieperiode bij elkaar moet sprokkelen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:01:06 #210
53851 BoNi
pi_40857729
Is het een verplichting om deze discussie om de vijf topics te voeren ofzo....
Schitterend!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:04:23 #211
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_40857775
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je loopt toch binnen op de kinderbijslag? En verder ligt het inkomen bij een gemiddelde vader hoger dan bij een student, die zijn jaarinkomen in de vakantieperiode bij elkaar moet sprokkelen.
No way.
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:05:28 #212
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40857796
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:04 schreef SiemeN het volgende:

[..]

No way.
No shit?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:06:17 #213
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_40857807
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

No shit?
Tja, ik hoopte al dat het sarcasme was.. Gelukkig maar.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:06:47 #214
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40857815
quote:

[..]

nog geen kinderen maar wel een hypotheek...toch ga ik dit jaar weer lekker elke thuiswestrijd samen met mijn bezoeken (ja, ze mag nog steeds mee...ook op verzoek van de rest van het ploegje )
pi_40857883
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

de uitgaven liggen vaak ook hoger.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:16:02 #216
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40857967
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:10 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

de uitgaven liggen vaak ook hoger.
Heb je gelijk in, maar daarentegen is 241 euro voor een SCC maar een klein deel qua uitgaven voor iemand met een fulltime-baan, terwijl dat voor een student een heel groot bedrag kan zijn. Zelf heb ik ook nogal wat vaste lasten, misschien dat ik de wedstrijd tegen FC Kopenhagen zelfs moet skippen, maar verder zorg ik er altijd wel voor dat ik genoeg overhou om Ajax uit en thuis te volgen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:16:09 #217
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40857971
quote:

[..]

Ach ja, ik heb een hypo een kleine en gewoon een seizoenskaart

Maar moet wel zeggen dat het allemaal veel geld kost en ik niet meer zo maar naar Europese uitwedstrijden kan gaan....

En binnenlopen op de kinderbijslag......dacht het nie.....
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:17:17 #218
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40857985
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:16 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ach ja, ik heb een hypo een kleine en gewoon een seizoenskaart

Maar moet wel zeggen dat het allemaal veel geld kost en ik niet meer zo maar naar Europese uitwedstrijden kan gaan....

En binnenlopen op de kinderbijslag......dacht het nie.....
Als je de kleine "Mateja" noemt, denk ik dat ze de kinderbijslag ook meteen halveren.
pi_40858008
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:16 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar daarentegen is 241 euro voor een SCC maar een klein deel qua uitgaven voor iemand met een fulltime-baan, terwijl dat voor een student een heel groot bedrag kan zijn. Zelf heb ik ook nogal wat vaste lasten, misschien dat ik de wedstrijd tegen FC Kopenhagen zelfs moet skippen, maar verder zorg ik er altijd wel voor dat ik genoeg overhou om Ajax uit en thuis te volgen.
zoals ik al zei, het ligt aan de prioriteiten van het huishouden. Sommigen gaan graag naar elke wedstrijd van Ajax, anderen gaan af en toe naar Ajax, en af en toe naar een pretpark. Ik vind het alleen onzin om daarom iemand een mindere supporter te noemen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:19:24 #220
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40858022
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als je de kleine "Mateja" noemt, denk ik dat ze de kinderbijslag ook meteen halveren.

Dat valt gelukkig wel mee
pi_40858036
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

woensdag 16 augustus 2006 @ 09:25:49 #222
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40858126
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:18 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

zoals ik al zei, het ligt aan de prioriteiten van het huishouden. Sommigen gaan graag naar elke wedstrijd van Ajax, anderen gaan af en toe naar Ajax, en af en toe naar een pretpark. Ik vind het alleen onzin om daarom iemand een mindere supporter te noemen.
Heb ik dat gezegd?

Ken genoeg mensen die wegens omstandigheden (bijna) geen wedstrijden van Ajax kunnen bezoeken, maar zij zijn grotere supporters van Ajax, dan sommige SCC-houders die er altijd bij zijn.
pi_40858146
241 Euro = 20 Euro per maand. Als je het zo bekijkt is dat echt niet zoveel. Als ik langzamer internet neem scheelt het me al 17 Euro in de maand.
pi_40858181
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:19 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat valt gelukkig wel mee
Jij krijgt toch ook gewoon ¤ 354 per kwartaal?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:30:35 #225
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40858204
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:29 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Eehhmmmm, nee
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:30:36 #226
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40858205
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:29 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Als je je kind "Jari" of "Rafael" noemt, krijg je nóg meer.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:30:59 #227
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40858215
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kan het me niet voorstellen
pi_40858230
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En wat als je 'm Stanley noemt?
pi_40858555
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd?

Ken genoeg mensen die wegens omstandigheden (bijna) geen wedstrijden van Ajax kunnen bezoeken, maar zij zijn grotere supporters van Ajax, dan sommige SCC-houders die er altijd bij zijn.
Jij niet, maar onze grote vriend DK wel
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:46:14 #230
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40858572
Nog twee weken is de transfermarkt open, ben benieuwd of onze concurrentie dan nog beschikt over hun spitsen, aangezien Dirk Kuijt en Jan Vennegoor of Hesselink beide op het punt staan de overstap naar de PL te maken. Ajax zal vast compleet blijven, best gelopen!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:57:05 #231
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40858816
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
Nog twee weken is de transfermarkt open, ben benieuwd of onze concurrentie dan nog beschikt over hun spitsen, aangezien Dirk Kuijt en Jan Vennegoor of Hesselink beide op het punt staan de overstap naar de PL te maken. Ajax zal vast compleet blijven, best gelopen!
Jan zal denk ik gewoon bij PSV blijven hoor.
Schijnt zelf geen interesse te hebben in een overgang naar Bolton....
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:59:07 #232
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40858864
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jan zal denk ik gewoon bij PSV blijven hoor.
Schijnt zelf geen interesse te hebben in een overgang naar Bolton....
Spreekt ook vele malen minder aan dan FC Porto en Celtic, maar geld kan veel (in de voetballerij wellicht alles) goedmaken, dus wanneer er over de financiën wordt gesproken is hij wellicht toch zo overstag.
pi_40859022
Bolton, dat zou wel triest zijn. Dan speel je gewoon helemaal nergens om en de club zou me ook 0,0 aantrekken. Dan had ik lekker gewoon bij psv gebleven, zo slecht zal ie ook weer niet verdienen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:07:54 #234
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40859040
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Spreekt ook vele malen minder aan dan FC Porto en Celtic, maar geld kan veel (in de voetballerij wellicht alles) goedmaken, dus wanneer er over de financiën wordt gesproken is hij wellicht toch zo overstag.
Zou kunnen ja maar vraag me ook af of Bolton wel het clausulebedrag van 8 miljoen Euro op wil hoesten.

Kuyt zie ik nog wel 2 dagen voor het verstrijken van de transferdeadline vertrekken naar Liverpool
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:09:30 #235
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40859064
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:07 schreef devv05 het volgende:
Bolton, dat zou wel triest zijn. Dan speel je gewoon helemaal nergens om en de club zou me ook 0,0 aantrekken. Dan had ik lekker gewoon bij psv gebleven, zo slecht zal ie ook weer niet verdienen.
Zelfde geld toch min of meer voor Blackburn of niet?

Die hebben toevallig in de laatste wedstrijd wel UEFA Cup gehaald maar dat stelt ook niks voor in mijn opinie.
Maar daarentegen speel je wel in een van de sterkste competities van Europa........
pi_40859092
Voor lijfbehoud ja... Blackburn zou me iets meer aanspreken maar ook nog niet genoeg.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:14:13 #237
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40859144
Spelers spreken graag over het avontuur in het buitenland, dat ze ooit nog een keer willen beleven en verder spelen de euro's (of Ponden) natuurlijk een belangrijke rol in de beslissing om wel of niet Nederland te gaan verlaten. Het niveau van een Bolton Wanderers of Blackburn Rovers is vergelijkbaar met de Top 4 van NL, met het verschil dat je niet meedoet om de prijzen, maar wél meer zal verdienen. Wellicht wordt het een domino-effect, wanneer André Ooijer weggaat, dat Jan Vennegoor of Hesselink ook wil vertrekken? Zal nog wel even onrustig blijven in Eindhoven en Rotterdam, positief voor Ajax!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:29:28 #238
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40859546
3 dagen werken in de vakantie en je hebt die SCC al binnen. Dus veel is het niet...
3 dagen werken á 9,50 euro...
pi_40859557
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:07 schreef devv05 het volgende:
Ben twee jaar geleden in Engeland naar een wedstrijd van Bolton geweest (tegen Fulham, heb toen nog een handtekening van Van der Sar en Collins John versierd ). Mooi stadion, goede sfeer . Iedereen bleef zingen; geweldig.

Maar inderdaad een club waar je niet mee om de prijzen speelt, helaas.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:31:27 #240
53851 BoNi
pi_40859590
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:29 schreef Doezelhaar het volgende:
3 dagen werken in de vakantie en je hebt die SCC al binnen. Dus veel is het niet...
Je woont in Thailand...?
Schitterend!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:32:48 #241
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40859623
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:29 schreef Doezelhaar het volgende:
Welk vak zit je dan? Een SCC voor 30 euro?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:35:01 #242
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40859685
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Welk vak zit je dan? Een SCC voor 30 euro?
Ok, werk 5 a 6 dagen dan... 5 dagen werken voor mij is 475 euro ofzo in de vakantie... bruto is netto he...

Wilde overigens wel een SCC halen dit jaar maar ja, ik ga in januari een jaar naar het buitenland dus was zonde van het geld..
pi_40859920
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Gelukkig koos ene Gabri niet voor het geld, maar voor een mooie club.
pi_40859969
Like I said, Bolton is in principe ook een mooie club. Goede fan-achterban, leuk stadion. Wel heel dichtbij Manchester, wat al snel matig weer betekent.
pi_40859971
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Er zijn gelukkig uitzonderingen
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:50:57 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40860151
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Inderdaad, wat dat betreft is Gabriel García de la Torre (Gabri) meteen al een beetje favoriet van me geworden, als je daar ook nog eens zijn harde werk op het middenveld optelt. Nuttige aankoop!
pi_40860657
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Inderdaad, wat dat betreft is Gabriel García de la Torre (Gabri) meteen al een beetje favoriet van me geworden, als je daar ook nog eens zijn harde werk op het middenveld optelt. Nuttige aankoop!
Erg goede aankoop idd, hard werken op het middenveld, maar ook vaak voorin te vinden zoals bij die goals van Rosales afgelopen zondag
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 16 augustus 2006 @ 11:33:04 #248
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_40861460
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_40861573
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
spuit 11.111.111...
pi_40861629
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Gabriel García de la Torre (Gabri)
Ik denk dat iedereen wel begrijpt wie je bedoelt met Gabri
pi_40861729
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:38 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen wel begrijpt wie je bedoelt met Gabri
Mijn naam is een stuk langer dan dat, ha ha! En als ik m'n moedersnaam erbij doen nog langer! Mwuah ah ah aaahhh! Dan zou het Spaans-Italiaans-Nederlands zijn... geen gezicht.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:43:45 #252
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40861814
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:36 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

spuit 11.111.111...
Jealousy is a bitch isn't it?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 16 augustus 2006 @ 11:45:45 #253
80791 crew  Paul
pi_40861867
Omdatie zo leuk is

woensdag 16 augustus 2006 @ 11:51:35 #254
53851 BoNi
pi_40862035
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Omdatie zo leuk is

[afbeelding]
Thanks! Hij is ook briljant en een compliment voor onze mooie club!
Stam als leider van de vele grote talenten die bij Ajax rondlopen...!
Schitterend!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 16 augustus 2006 @ 11:52:07 #255
80791 crew  Paul
pi_40862055
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef BoNi het volgende:

[..]

Thanks! Hij is ook briljant en een compliment voor onze mooie club!
Stam als leider van de vele grote talenten die bij Ajax rondlopen...!
pi_40862565
quote:
Omdatie zo leuk is

[afbeelding]
Emanuelson .
pi_40864100
Keeper: Stekel
Verdediging: Heitinga--Stam--Gryga--Urby
Middenveld: Gabri--Maduro--Sneijder
Aanval: Rosales--Huntelaar--Perez-babel

Althans dat denk ik
pi_40864385
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:55 schreef piertje2 het volgende:

Althans dat denk ik
Zal wel Lindenbergh of schilder voor vermaelen zijn... ipv Grygera
pi_40864516
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Zal wel Lindenbergh of schilder voor vermaelen zijn... ipv Grygera
Misschien laat ten Cate hem juist wel laat spelen, zodat ie weer een beetje moet erin krijgt. Aangezien er werd gezegt dat ie weg wilde, als hij een bankzitter bleef, maar van Geel wou hem nog niet weg hebben.
pi_40864522
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:55 schreef piertje2 het volgende:

Althans dat denk ik
Misschien wel:

Middenveld: Roger--Gabri--Sneijder

woensdag 16 augustus 2006 @ 13:58:43 #261
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_40866287
dat plaatje
pi_40866297
quote:
Omdatie zo leuk is

[afbeelding]
pi_40868169
Super!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_40872316
Hmm, gisteren Sergio de Windt weer eens zien voetballen. Opmerkelijk.

Toch wel een voorbeeld voor veel Ajax-jonkies hoe het beter niet moet, denk ik. In die zin heeft zijn overstap naar Juve destijds nut gehad.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:55:09 #265
53851 BoNi
pi_40872560
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:48 schreef methodmich het volgende:
Hmm, gisteren Sergio de Windt weer eens zien voetballen. Opmerkelijk.

Toch wel een voorbeeld voor veel Ajax-jonkies hoe het beter niet moet, denk ik. In die zin heeft zijn overstap naar Juve destijds nut gehad.
Speelt hij nog bij Huizen?
Schitterend!
pi_40872796
quote:
Omdatie zo leuk is

[afbeelding]
pi_40873172
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:55 schreef BoNi het volgende:

[..]

Speelt hij nog bij Huizen?
Nee, Argon tegenwoordig. Linksback staat ie en hij geeft vooral diepe ballen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40873217
quote:
Omdatie zo leuk is

[afbeelding]

Hulde aan de maker, leuk gedaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40873240
De Hunter gaat knallen voor ons aller Oranje
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_40873334
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:17 schreef Badabingea het volgende:
De Hunter gaat knallen voor ons aller Oranje
Hij heet Hunty
pi_40873371
Owja, Hunty
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_40874790
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:27 schreef piertje2 het volgende:
Ik kan niet, moet werken.... in Rotterdam
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:10:05 #273
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_40874831
Heb trouwens kaarten gehaald voor Kopenhagen, vak 427 zoals normaal
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:11:07 #274
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_40874862
Kaartje binnen voor nac uit
Mijn party reviews
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:24:28 #275
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_40875243
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:21 schreef Badabingea het volgende:
Owja, Hunty
Hunty, Hunter, al die bijnamen. Word daar zo moe van.

Laten we hem gewoon bij z'n echte naam noemen: GOD.
pi_40875371
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef TimmyAsd het volgende:
Heb trouwens kaarten gehaald voor Kopenhagen, vak 427 zoals normaal
Bij mij is het 425 geworden, die kerel waar we kaarten halen kan volgens mij niet echt met ticketbox omgaan. Hij zei dat ie afgelopen zaterdag geen kaart meer had voor 411, dat klopt echt niet...
In Southern Sun
pi_40875402
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Bij mij is het 425 geworden, die kerel waar we kaarten halen kan volgens mij niet echt met ticketbox omgaan. Hij zei dat ie afgelopen zaterdag geen kaart meer had voor 411, dat klopt echt niet...
Het schijnt al uitverkocht te zijn voor een groot deel hoor.
pi_40875518
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hunty, Hunter, al die bijnamen. Word daar zo moe van.

Laten we hem gewoon bij z'n echte naam noemen: GOD.
Goddelaar
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:34:45 #279
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_40875528
Ik hoorde anders nog maar 21.000 kaarten. Vreemd.
pi_40875939
Ajax selectie gaat af en toe op De Toekomst trainen

Martin van Geel liet in Voetbal International weten dat de Ajax selectie de komende tijd af en toe op De Toekomst zal gaan trainen. Daarmee wil de club de kloof tussen de jeugdopleiding en de selectie verkleinen. Omdat er niet voldoende faciliteiten zijn bleek het niet mogelijk om de selectie altijd op De Toekomst te laten trainen.

Geen concrete interesse voor Charisteas

Het lijkt er vooralsnog op dat de Griek Charisteas gewoon bij Ajax aan het seizoen zal beginnen. Van Geel liet in Voetbal International weten dat er slechts wat vage interesse is getoond sinds duidelijk is dat de Griek bij Ajax weg mag, maar niets concreet is geworden tot nu toe. Interesse vanuit Rusland en van Olympique Marseille zou op voorhand zijn afgewezen door Charisteas. Hij wil alleen naar Engeland of Duitsland.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:50:09 #281
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40875951
De mensen waar je de kaartjes koopt. 99% daarvan kan totaal niet met ticketbox omgaan en 99% snapt ook niet dat het systeem nogal vaak vreemde kuren vertoont.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:52:02 #282
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40875997
Sneijder kan gelukkig niet geblesseerd raken bij Oranje.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:53:04 #283
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40876030
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:49 schreef Urquhart het volgende:
Ajax selectie gaat af en toe op De Toekomst trainen

Martin van Geel liet in Voetbal International weten dat de Ajax selectie de komende tijd af en toe op De Toekomst zal gaan trainen. Daarmee wil de club de kloof tussen de jeugdopleiding en de selectie verkleinen. Omdat er niet voldoende faciliteiten zijn bleek het niet mogelijk om de selectie altijd op De Toekomst te laten trainen.

Geen concrete interesse voor Charisteas

Het lijkt er vooralsnog op dat de Griek Charisteas gewoon bij Ajax aan het seizoen zal beginnen. Van Geel liet in Voetbal International weten dat er slechts wat vage interesse is getoond sinds duidelijk is dat de Griek bij Ajax weg mag, maar niets concreet is geworden tot nu toe. Interesse vanuit Rusland en van Olympique Marseille zou op voorhand zijn afgewezen door Charisteas. Hij wil alleen naar Engeland of Duitsland.
Eisen stellen als 6e spits

Je mag blij zijn als je speelt, eikel!
pi_40876093
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:53 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Chari is geen eikel.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:54:58 #285
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_40876104
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:53 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Denk dat hij op basis van zijn prestaties in het verleden zeker wel het recht heeft om een bepaalde voorkeur te hebben ten aanzien van waar hij zijn loopbaan voortzet.

6e spits of niet, ik vind het nog steeds een verdomd goede voetballer...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_40876116
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef Radegast het volgende:

[..]

Chari is geen eikel.
Idd, hij is een held
pi_40876665
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Klopt, ik kon vanmiddag nog een kaartje voor 411 krijgen. Maar ben voor 412 gegaan, die is acht euro goedkoper.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:16:12 #288
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40876695
Loopt iemand hier nou Harry af te kraken?
pi_40877629
Respect voor Harry
AFC Ajax
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:55:21 #290
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_40877866
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:48 schreef Tvduijn het volgende:
Respect voor Harry
Precies , laten ze Rosenberg maar weg doen , die heeft mij nog steeds niet kunnen overtuigen
Ik ben inmiddels overleden
pi_40878060
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:00 schreef jimjim1983 het volgende:
idd.

liever Harry dan Rosie.
Maar het allerliefst nog Huntie en Babie!
In Southern Sun
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:06:01 #293
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_40878199
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar het allerliefst nog Huntie en Babie!
Gadverdamme

Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_40878269
maar het ligt uiteindelijk toch aan Caty wie er gaan spelen
pi_40878290
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:08 schreef jimjim1983 het volgende:
maar het ligt uiteindelijk toch aan Caty wie er gaan spelen

Hij beslist daar over met Hennie en Fonsie .
In Southern Sun
pi_40879592
Weet niet of ie al eens langs geweest was, maar hier een prachtig filmpje met zowel de F-side/410 beleving.
pi_40879974
Hunter
pi_40880068
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:45 schreef devv05 het volgende:
Weet niet of ie al eens langs geweest was, maar hier een prachtig filmpje met zowel de F-side/410 beleving.
Mooi filmpje idd
pi_40880098
Scoort net als Van Der Meyde bij zijn debuut .

En Seedorf flikte het dacht ik ook .
pi_40880920
Hunty weer
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_40881096
Huntelaar moet even rustig aan gaan doen anders zijn wij hem voor 31 augustus al kwijt.
lollig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')