Bij mij is het 425 geworden, die kerel waar we kaarten halen kan volgens mij niet echt met ticketbox omgaan. Hij zei dat ie afgelopen zaterdag geen kaart meer had voor 411, dat klopt echt niet...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef TimmyAsd het volgende:
Heb trouwens kaarten gehaald voor Kopenhagen, vak 427 zoals normaal
Het schijnt al uitverkocht te zijn voor een groot deel hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij mij is het 425 geworden, die kerel waar we kaarten halen kan volgens mij niet echt met ticketbox omgaan. Hij zei dat ie afgelopen zaterdag geen kaart meer had voor 411, dat klopt echt niet...
Goddelaarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hunty, Hunter, al die bijnamen. Word daar zo moe van.
Laten we hem gewoon bij z'n echte naam noemen: GOD.
Eisen stellen als 6e spitsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:49 schreef Urquhart het volgende:
Ajax selectie gaat af en toe op De Toekomst trainen
Martin van Geel liet in Voetbal International weten dat de Ajax selectie de komende tijd af en toe op De Toekomst zal gaan trainen. Daarmee wil de club de kloof tussen de jeugdopleiding en de selectie verkleinen. Omdat er niet voldoende faciliteiten zijn bleek het niet mogelijk om de selectie altijd op De Toekomst te laten trainen.
Geen concrete interesse voor Charisteas
Het lijkt er vooralsnog op dat de Griek Charisteas gewoon bij Ajax aan het seizoen zal beginnen. Van Geel liet in Voetbal International weten dat er slechts wat vage interesse is getoond sinds duidelijk is dat de Griek bij Ajax weg mag, maar niets concreet is geworden tot nu toe. Interesse vanuit Rusland en van Olympique Marseille zou op voorhand zijn afgewezen door Charisteas. Hij wil alleen naar Engeland of Duitsland.
Chari is geen eikel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Eisen stellen als 6e spits
Je mag blij zijn als je speelt, eikel!
Denk dat hij op basis van zijn prestaties in het verleden zeker wel het recht heeft om een bepaalde voorkeur te hebben ten aanzien van waar hij zijn loopbaan voortzet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Eisen stellen als 6e spits
Je mag blij zijn als je speelt, eikel!
Klopt, ik kon vanmiddag nog een kaartje voor 411 krijgen. Maar ben voor 412 gegaan, die is acht euro goedkoper.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij mij is het 425 geworden, die kerel waar we kaarten halen kan volgens mij niet echt met ticketbox omgaan. Hij zei dat ie afgelopen zaterdag geen kaart meer had voor 411, dat klopt echt niet...
Precies , laten ze Rosenberg maar weg doen , die heeft mij nog steeds niet kunnen overtuigenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:48 schreef Tvduijn het volgende:
Respect voor Harry
Maar het allerliefst nog Huntie en Babie!quote:
Gadverdammequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar het allerliefst nog Huntie en Babie!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:08 schreef jimjim1983 het volgende:
maar het ligt uiteindelijk toch aan Caty wie er gaan spelen
Mooi filmpje iddquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:45 schreef devv05 het volgende:
Weet niet of ie al eens langs geweest was, maar hier een prachtig filmpje met zowel de F-side/410 beleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |