Ga je er 1 kopen dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:15 schreef Roeni3 het volgende:
Ik spaar voor een studentenkamer. Prioriteiten stellen, sorry.![]()
Huren. Maar aangezien ik geen vast werk heb, en eerst een kamer wil huren, heb ik wel een voorschot van een paar maanden nodig.quote:
Ach dat was de afgelopen 2 jaar niet anders en het resultaat kennen we allemaalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef Badabingea het volgende:
Welke ploeg is de meest serieuze titelkandidaat?
Ajax
(63%)
PSV
(18%)
Feyenoord
(14%)
AZ
(3%)
Zo denkt NL er dus over.
Nu speelt Grygaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Houniet het volgende:
Thomas Vermaelen geschorst voor RKC, is waarschijnlijk al bekend hier
Grygera erin, met Heitinga op rechts? Of Heitinga naar het midden en Ogararu erin?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Houniet het volgende:
Thomas Vermaelen geschorst voor RKC, is waarschijnlijk al bekend hier
Ga nou niet je sig verloochenenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach dat was de afgelopen 2 jaar niet anders en het resultaat kennen we allemaal
Al denk ik wel dat ajax dit jaar kampioen wordt.
Tegen ploegen die 4-3-3 spelen zou ik Heitinga doen, puur omdat Ogararu door Kone aan alle kanten voorbij gelopen werdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Grygera erin, met Heitinga op rechts? Of Heitinga naar het midden en Ogararu erin?
Ja ach ik ken nog wel een andere Roemeen die een moeilijke start had...Ik vind het te vroeg om Ogararu nu al te beoordelen op die ene wedstrijd waarin hij door Kone werd gedolt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tegen ploegen die 4-3-3 spelen zou ik Heitinga doen, puur omdat Ogararu door Kone aan alle kanten voorbij gelopen werd![]()
Ach je moet die mennekes hier toch een beetje het idee geven dat ze nog wat kunnen winnenquote:
Dat weet ik wel, maar toch best opvallend hoe makkelijk Kone erlangs kwam..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:40 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ja ach ik ken nog wel een andere Roemeen die een moeilijke start had...Ik vind het te vroeg om Ogararu nu al te beoordelen op die ene wedstrijd waarin hij door Kone werd gedolt.
quote:Ajax verkoopt 40.000 seizoenskaarten
AMSTERDAM (FD.nl/Betten) - Ajax heeft de 40.000ste seizoenskaarthouder voor het jaar 2006-2007 verwelkomt. Dat heeft de beursgenoteerde club dinsdag bekendgemaakt. De club heeft nog een 'groot aantal' supporters op een reserveringslijst staan.
'Daardoor zal het totale aantal waardoor het aantal verkochte seizoenkaarten zeer waarschijnlijk het totaal van vorig jaar overschrijden' zo stelt Ajax. De kaarten voor de eerste ring en de goedkoopste tribunevakken in de Amsterdam Arena zijn al enige tijd uitverkocht. Er zijn nog seizoenkaarten te koop op de tweede ring vanaf euro 317,00.
Het was wel een aardige vertoning ja. Maar nou is Kone natuurlijk niet de eerste de beste dribbelaar, hij is best rap. Geen leuke speler om tegen te komen als je een slechte dag hebt. Gelukkig dat hij TOTAAL niet kan afmaken, anders was hij nog echt goed geweest ook.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar toch best opvallend hoe makkelijk Kone erlangs kwam..
Niet speciaal veel (al vind ik het persoonlijk nogal veel), vorige 2 jaren geloof ik ook rond de 40.000 verkocht. Verschil is dat er nu veel meer op wachtlijsten schijnen te staan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:47 schreef koningdavid het volgende:
Is 40.000 veel?
Kan iemand mij dat vertellen, ik heb niet zo bijgehouden hoeveel Ajax normaal gesproken ongeveer verkoopt.
Idd, stel het gaat wat minder dan zitten er maar 25.000 seizoenskaarthouders ofzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:51 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Niet speciaal veel (al vind ik het persoonlijk nogal veel), vorige 2 jaren geloof ik ook rond de 40.000 verkocht. Verschil is dat er nu veel meer op wachtlijsten schijnen te staan.
Maarja, opzich allemaal leuk als er 40.000 scc's zijn, maar dan wel weer supertriest als er nog geen 35.000 man zitten tegen kleine clubs soms. Dus het zegt mij meer wie er zitten dan hoeveel eigenlijk.
ajax heeft nou eenmaal veel internet supporters. Of denk je dat een Feyenoorder of PSVer op ajax gaan stemmen?quote:
Soms kunnen mensen toegeven tot een selectie beter is als die van hun en dan stemmen ze op de favoriet, maar dat is iets wat jou zachte babyhersentjes niet aankunnenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
ajax heeft nou eenmaal veel internet supporters. Of denk je dat een Feyenoorder of PSVer op ajax gaan stemmen?Dom oor
Ja maar dat komt niet omdat er niet genoeg mensen zijn die willen, is hetzelfde met seizoenskaarten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:54 schreef Doezelhaar het volgende:
Tja, das het manco van Ajax wel een beetje he... tegen een club als vitesse zit het al niet vol.. :/
Voorkeuren voor bepaalde plaatsen zullen er altijd zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:57 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ja maar dat komt niet omdat er niet genoeg mensen zijn die willen, is hetzelfde met seizoenskaarten.
De goedkope/leuke plekken zijn snel uitverkocht en vervolgens zijn er alleen nog saai/dure plekken over waar mensen niet willen zitten, terwijl deze mensen wel zouden zijn gegaan als ze op een betaalbare plek hadden kunnen zitten.
Zelfde met Ajax - Inter afgelopen jaar, bijna helemaal uitverkocht, alleen een paarhonderd rotplekken op de 2e ring lange zijde daar wilde niemand zitten. Hadden er nog een paarhonderd kaarten extra achter het doel geweest hadden die zeker wel verkocht.
Welke rij zit je? Ik op rij 2, heb volgens mij nog nooit zo ver vooraan gezeten op de tweede ring.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:26 schreef Jasza het volgende:
Kaartje voor 428 voor Ajax-Kopenhagen hehe
Misschien zijn er ook gewoon normale mensen die voor PSV zijn en denken dat Ajax kampioen wordt. Ze bestaan hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
ajax heeft nou eenmaal veel internet supporters. Of denk je dat een Feyenoorder of PSVer op ajax gaan stemmen?Dom oor
Gravesen erbij zou de echte garantie tot succes zijn. Nu loopt er een Maduro, een grillig talent die al veel te lang niet laat zien wat hij kan. Het grossiert alleen in middelmaat, traagheid en besluiteloosheid. Je kan dat soort talenten wel ieder jaar een nieuwe kans op ontpopping geven, maar gewoon een steengoede verdedigende middenvelder in zijn plaats zetten lijkt me een stuk slimmer. Gemiste kans van Ajax.quote:
11quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Welke rij zit je? Ik op rij 2, heb volgens mij nog nooit zo ver vooraan gezeten op de tweede ring.
quote:Zdenek Grygera heeft van het clubbestuur van Ajax te horen gekregen dat hij dit seizoen niet mag vertrekken uit Amsterdam.
"We hebben hem duidelijk gemaakt dat hij belangrijk voor ons is. Tegen RKC Waalwijk missen we Thomas Vermaelen al, die is geschorst. Het zal niet de enigste schorsing zijn van het seizoen. We hebben dus sowieso zes verdedigers nodig om niet in nood te komen" aldus technisch directeur Martin van Geel.
Eerder stond de Tsjech nog in de belangstelling van AS Monaco en Juventus.
Ik ben benieuwd we we in de finale loten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:16 schreef Bananenman het volgende:
Benieuwd wie we loten na Kopenhagen, ik wil toch zeker in de poulefase al 2 uitwedstrijden pakken en mocht het avontuur nog verder gaan dan uiteraard ook
Bewijst NOG maar een keer dat jij een tiefusmongool bent. Bestaan echt wel supporters die zien dat Ajax is verbeterd en hun eigen cluppie is verslechterd. Bijv. DylanDog, kweet niet of hij dat ook vind. Maar vaak is hij realistisch.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan heb je wel flink wat gemist beide wedstrijdenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:16 schreef Bananenman het volgende:
Zo, terug van vakantie... JCS en Kopenhagen uit helaas gemist, maar zin in zondag om iedereen en uiteraard Ajax zelf eindelijk weer eens te zien!
Benieuwd wie we loten na Kopenhagen, ik wil toch zeker in de poulefase al 2 uitwedstrijden pakken en mocht het avontuur nog verder gaan dan uiteraard ook
Ja want supporters die naar het stadion gaan hebben geen internet natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niks zeggen, jij hebt niet eens een seizoenskaartquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja want supporters die naar het stadion gaan hebben geen internet natuurlijk.
kakkiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:57 schreef Ajaxfan het volgende:
Jij hebt al helemaal geen recht van spreken want je bent een kakkie dus opzouten. Je kan ook supporter zijn van je club zonder naar het stadion te gaan. Anders zou een team als Ajax maar 50.000 supporters hebben terwijl dit er veel meer zijn in Nederland en de wereld.
Ach, Kopenhagen was wel vet hoorde ik maar ik heb wel wat coolere tripjes gehad met Ajaxquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan heb je wel flink wat gemist beide wedstrijden
Je bent pasgeleden al met overweldigende meerderheid tot grootste teringkneus van heel VBL verkozen, doet dat nog steeds geen lichtje branden?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
kakkiejullie voorzitter is een kakkie
Nee, daar heeft hij de inteligentie niet voor. Het erge is hij is ook nog trots op die awardsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je bent pasgeleden al met overweldigende meerderheid tot grootste teringkneus van heel VBL verkozen, doet dat nog steeds geen lichtje branden?
Hehe, zonde dat je er niet bij was iddquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan heb je wel flink wat gemist beide wedstrijden
Lukt wel joh, ik heb vandaag nog voor 428 gehaald en dat is de laagste prijsklassequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Morgen toch nog maar probere kaarten te krijgen voor kopenhagen
wat voor moeite moet je daarvoor doen dan?quote:
Mensen kennen op 410, hun kaartje gebruiken of gewoon sneaken als ze ff niet oplettequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:12 schreef piertje2 het volgende:
[..]
wat voor moeite moet je daarvoor doen dan?
Same here. En het duurt en het duurt...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:26 schreef piertje2 het volgende:
Gvd nog steeds me clubkaart niet binnen morgenvroeg maar snel in de vrije verkoop halen dan.....
Dat is wel erg laat, en lekker handig met het halen van kaartjes.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef twi het volgende:
[..]
Same here. En het duurt en het duurt...
Ach, zit op het moment toch erg krap bij kas, dus aan de andere kant denken ze ook wel met je mee daar bij Ajaxquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is wel erg laat, en lekker handig met het halen van kaartjes.![]()
Goeie zaak dat we er zo een in de jeugd hebben rondlopen.quote:Slijngard verrast door aanvoerdersband
Ajax-talent Donovan Slijngard is blij verrast dat hij door Jong Ajax-trainer Aron Winter tot aanvoerder is benoemd. Dat laat de verdediger weten op de website Highlow.nl. "Op zich is het wel een verrassing", zegt de jonge Slijngard. "Ik kom net uit de A1 en had er eigenlijk geen rekening mee gehouden. Ik denk dat de trainer tevreden was."
Donovan Slijngard: 'Ik denk dat de trainer tevreden was' De kersverse captain denkt wel te weten waarom hij voor de rol is gekozen. "Ik probeer de mensen binnen en buiten het veld te sturen. Ik denk dat ik wel overwicht heb en dat accepteren ze ook. Als je als team veel wilt bereiken, dan moet je het als team ook accepteren als iemand wat zegt."
Slijngard heeft grootse plannen met Jong Ajax. "Ik kijk uit naar de competitie, dan begint het pas echt. Ik hoop dat we het veel beter doen dan vorig seizoen. We gaan gewoon voor het kampioenschap en we willen de beker winnen. Zo hoort dat als je Ajax bent."
Ik heb um al.. Weet alleen niet hoe lang want hij kwam tijdens m'n vakantie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef twi het volgende:
[..]
Same here. En het duurt en het duurt...
Ik zal verdomd zijn als ik een thuiswedstrijd mis komend seizoen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:51 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Niet speciaal veel (al vind ik het persoonlijk nogal veel), vorige 2 jaren geloof ik ook rond de 40.000 verkocht. Verschil is dat er nu veel meer op wachtlijsten schijnen te staan.
Maarja, opzich allemaal leuk als er 40.000 scc's zijn, maar dan wel weer supertriest als er nog geen 35.000 man zitten tegen kleine clubs soms. Dus het zegt mij meer wie er zitten dan hoeveel eigenlijk.
Te jammer voor woorden om door zo'n kut toernooi geschorst te worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:41 schreef -Wolf- het volgende:
Rooney en Scholes... ik hoorde er net van op TV.![]()
Mooie teksten van die knul. Hebben we toch nog een linksback achter Urby en Gryga.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:08 schreef Panick het volgende:
Slijngard verrast door aanvoerdersband
Ajax-talent Donovan Slijngard is blij verrast dat hij door Jong Ajax-trainer Aron Winter tot aanvoerder is benoemd. Dat laat de verdediger weten op de website Highlow.nl. "Op zich is het wel een verrassing", zegt de jonge Slijngard. "Ik kom net uit de A1 en had er eigenlijk geen rekening mee gehouden. Ik denk dat de trainer tevreden was."
Donovan Slijngard: 'Ik denk dat de trainer tevreden was' De kersverse captain denkt wel te weten waarom hij voor de rol is gekozen. "Ik probeer de mensen binnen en buiten het veld te sturen. Ik denk dat ik wel overwicht heb en dat accepteren ze ook. Als je als team veel wilt bereiken, dan moet je het als team ook accepteren als iemand wat zegt."
Slijngard heeft grootse plannen met Jong Ajax. "Ik kijk uit naar de competitie, dan begint het pas echt. Ik hoop dat we het veel beter doen dan vorig seizoen. We gaan gewoon voor het kampioenschap en we willen de beker winnen. Zo hoort dat als je Ajax bent."
Kloptquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:02 schreef J.P. het volgende:
Ik zit volgens mij in 427 tegen Kopenhagen.
Heb er zin in.
plaatsing is het bellkangrijks idd, maar met de eertse wedstrijd in gedachtem zou het leuk zijn als het spel ook wat bijtrok....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:05 schreef -Wolf- het volgende:
Liefst woensdag weer winnen + beter spelen, maar het halen van de CL gaat voor alles.
Wat boeid dat? Liever 30.000 echte supporters dan 30.000 echte supporters + 20.000 dagjes mensenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:27 schreef piertje2 het volgende:
verwachten jullie volle bak zondag int stadion?
Dat kan niet, want we hebben al 40.000 seizoenskaarten verkocht. Dat zijn in ieder geval geen dagjesmensen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat boeid dat? Liever 30.000 echte supporters dan 30.000 echte supporters + 20.000 dagjes mensen![]()
waarvan er 10.000 niet op komen dagen tijdens wedstrijden tegen RBC, Heracles etc etc... Dat noem ik gewoon dagjesvolkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat kan niet, want we hebben al 40.000 seizoenskaarten verkocht. Dat zijn in ieder geval geen dagjesmensen.
Mee eens. Maarja, wat doe je eraan...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
waarvan er 10.000 niet op komen dagen tijdens wedstrijden tegen RBC, Heracles etc etc... Dat noem ik gewoon dagjesvolkJe moet je club altijd steunen. Niet alleen in grote wedstrijden.
Niks, die mensen hou je altijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mee eens. Maarja, wat doe je eraan...
Onder de seizoenskaarthouders bijna niet. Wel worden er minder losse kaarten verkocht.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:05 schreef Ajaxfan het volgende:
Maar ja dat soort fans heb je bij bv Feyenoord ook he DK.
Minder seizoenskaarten ook, dus het fabeltje dat fnoord meer echte supporters heeft lijkt me bij deze opgelostquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onder de seizoenskaarthouders bijna niet. Wel worden er minder losse kaarten verkocht.
ooit eraan gedacht dat het voetbal zo'n commerciële sport is geworden dat elke wedstrijd bezoeken geen haalbare kaart is voor een hoop mensen, en ze dus alleen de écht interessante wedstrijden bezoeken?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
waarvan er 10.000 niet op komen dagen tijdens wedstrijden tegen RBC, Heracles etc etc... Dat noem ik gewoon dagjesvolkJe moet je club altijd steunen. Niet alleen in grote wedstrijden.
Ja, dat zijn echt de krenten in de papquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Besides, als je alleen naar Ajax-Heracles of Feyenoord-MVV gaat, dán ben je pas dagjesvolk. Alleen maar komen als er zeker gewonnen gaat worden.
Als je echt wil kan je altijd. Ik moet het doen van 70 euro studie financiering en dan nog 200 euro inkomsten van mijn werk op zaterdag. Ik ben 2 keer in de maand 50 euro kwijt aan een treinkaartje, bier en vreten. Dat gaat dit jaar nog meer worden omdat ik ook uitwedstrijden en een europeese wedstrijd ga bezoeken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ooit eraan gedacht dat het voetbal zo'n commerciële sport is geworden dat elke wedstrijd bezoeken geen haalbare kaart is voor een hoop mensen, en ze dus alleen de écht interessante wedstrijden bezoeken?
Besides, als je alleen naar Ajax-Heracles of Feyenoord-MVV gaat, dán ben je pas dagjesvolk. Alleen maar komen als er zeker gewonnen gaat worden. Als je naar slechts 7 wedstrijden per jaar kan, wegens beperkte financiën, vind ik het van des te meer karakter tonen dat je voornamelijk de grote wedstrijden bezoekt, wanneer het resultaat van te voren niet zeker is, en de club je support het hardste nodig heeft.
Met jou ben ik het eens, als ik vrienden meevraag naar wedstrijden willen ze altijd naar wedstrijden waar zeker is dat we winnen. Ik wil naar de wedstrijden die lastig zijn, en waarbij de spelers onze steun nodig hebben. Wat jij zegt, klopt gewoon.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ooit eraan gedacht dat het voetbal zo'n commerciële sport is geworden dat elke wedstrijd bezoeken geen haalbare kaart is voor een hoop mensen, en ze dus alleen de écht interessante wedstrijden bezoeken?
Besides, als je alleen naar Ajax-Heracles of Feyenoord-MVV gaat, dán ben je pas dagjesvolk. Alleen maar komen als er zeker gewonnen gaat worden. Als je naar slechts 7 wedstrijden per jaar kan, wegens beperkte financiën, vind ik het van des te meer karakter tonen dat je voornamelijk de grote wedstrijden bezoekt, wanneer het resultaat van te voren niet zeker is, en de club je support het hardste nodig heeft.
Die redenatie snap ik dus echt niet.... Je wilt toch naar wedstrijden met sfeer en spanning? Niet naar wedstrijden die op voorhand al gewonnen zijn?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:21 schreef Nega het volgende:
[..]
Met jou ben ik het eens, als ik vrienden meevraag naar wedstrijden willen ze altijd naar wedstrijden waar zeker is dat we winnen. Ik wil naar de wedstrijden die lastig zijn, en waarbij de spelers onze steun nodig hebben. Wat jij zegt, klopt gewoon.
Niet alle mensen willen hun hele inkomen aan 1 ding uitgeven. Dat jij dat wel doet is oke, maar als je dat niet doet, kan je dus niet altijd. Ik zou ook het liefst naar elke wedstrijd gaan, ik heb het geld er ook voor, maar ik ga niet, omdat ik ook andere dingen wil doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je echt wil kan je altijd. Ik moet het doen van 70 euro studie financiering en dan nog 200 euro inkomsten van mijn werk op zaterdag. Ik ben 2 keer in de maand 50 euro kwijt aan een treinkaartje, bier en vreten. Dat gaat dit jaar nog meer worden omdat ik ook uitwedstrijden en een europeese wedstrijd ga bezoeken.
En van dat geld ga ik ook nog eens vrijdag naar de kroeg en af en toe uit.
Als je wilt kan je altijd![]()
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat als je echt wilt het ook makkelijk kan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:24 schreef Nega het volgende:
[..]
Niet alle mensen willen hun hele inkomen aan 1 ding uitgeven. Dat jij dat wel doet is oke, maar als je dat niet doet, kan je dus niet altijd. Ik zou ook het liefst naar elke wedstrijd gaan, ik heb het geld er ook voor, maar ik ga niet, omdat ik ook andere dingen wil doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |