Jij jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Te laat...
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:17 schreef Bjoro het volgende:
oh trouwens vergeet ik helemaal in mijn enthousiasme te vertellen dat Maudje inmiddels al een week kan lopen
en ze zegt Pappa en Mamma![]()
Driewerf hoera dus!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:17 schreef Bjoro het volgende:
oh trouwens vergeet ik helemaal in mijn enthousiasme te vertellen dat Maudje inmiddels al een week kan lopen
Had ik hier toch allang verteldquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:17 schreef Bjoro het volgende:
quote:
al beter verstaanbaar dan jijquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:18 schreef pascalheister het volgende:
ook al Pascal bjoor?
als ik jou ook niet hadquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:18 schreef clauwheee het volgende:
Had ik hier toch allang verteld
Dat je geen tijd meer voor ons had omdat je steeds achter Maudje aan moest rennen
kijk eerst nog even voor een kleine foto-updatequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:33 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik heb het maar druk met jullie
Daarom, slaaptijd voor Clauwheeetje
Ik was je weer eens te snel afquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk eerst nog even voor een kleine foto-update
HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic
story of my lifequote:
ongelovelijk wat een verloederingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:03 schreef dndiek het volgende:
en terwijl je weg was heb je ook al toegang gekregen tot 128
Goeie tip.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zometeen pokeren kijken.
Nou. Trustenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:03 schreef tong80 het volgende:
Wat een rust in dit café de laatste dagen. Straks gaan ze nog failliet
Belg!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:13 schreef DarkShine het volgende:
vodka-controle
Rooster ophalen en zulke troep, in de staat waarin ik nu ben zal ik zeker in slaap vallen!quote:
De copa ligt dan ook in België, maargoed normaal word ik voor mof uitgemaakt dus dit is weer eens wat andersquote:
Hehe goede airbagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:10 schreef Superheld het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HFLdLZOm__4
Aan de race?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mogguh, ik ben er ook alweer uit .... 4 keer naar de wc in een uur, inmiddels moet ik er gewoon om lachen
Maar al mn huisgenoten liggen nog te pitten, en nu verveel ik me
Dan help ik je wel ffquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:20 schreef SCH het volgende:
Ik doe het werk dan wel.
Drie uur slapen, 08.30 wakkerquote:
Fucking hell .... en ik had (bijna) alleen maar regenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:42 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz en golfer zwaaien vanuit een zonnig Paris.
Straks beginnen we aan de terugreis![]()
Helemaal netjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Drie uur slapen, 08.30 wakker.
jongetjes schijnen vaak wat trager te zijn met dit soort dingen, maar misschien moet je hem gewoon vertellen dat Maud wel al los loopt, wellicht wordt hij jaloersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:01 schreef Againzender het volgende:
![]()
Axel loopt alleen nog achter duwkarren en stoelen. Volgens mij kan hij allang lopen, maar is hij gewoon te lui![]()
toch niet van z'n trots hoop ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Andy v/d Meijde is beroofd, gaat lekker met die jongen...
Dochtertje van vrienden van ons (maand jonger dan Axel) was hier zondag. Zij kan al wel lopen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jongetjes schijnen vaak wat trager te zijn met dit soort dingen, maar misschien moet je hem gewoon vertellen dat Maud wel al los loopt, wellicht wordt hij jaloers
Hehe hij laat de vrouwen al lopen voor hem, jong geleerdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dochtertje van vrienden van ons (maand jonger dan Axel) was hier zondag. Zij kan al wel lopen.
Axel vond dat heel leuk: kon ze gelijk even zijn bal terugbrengen die hij had weggegooid
Telegraafquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:02 schreef Vom het volgende:
[..]
Helemaal netjes
Waar staat dat van Van der Meijde?
En dan is het waarquote:
oeps....1 van de beste spitsen die nederland ooit heeft gehadquote:
euh wie ?quote:
In VBL wel jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh wie ?
of is dat een hele domme vraag
eigenlijk wel voor een vaste VBL-erquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh wie ?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh wie ?
Leuke columnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb een column over mijn weekendje met autist geschreven: http://frontpage.fok.nl/column/4367/1
ja ik merk het... ik schaam me ook diep.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
eigenlijk wel voor een vaste VBL-erzie Bjoro's opmerking hierboven
hehe ja ... valt het heel erg op ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:20 schreef Eilanden het volgende:
Sien verandert maar gauw het onderwerp
half 2 slapen, half 12 wakkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Drie uur slapen, 08.30 wakker.
Hey je plaatje is anders, cewlquote:
ja moest mn vorige avatar dumpen aangezien ik de award kwijt ben, de oude eend komt snel terugquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey je plaatje is anders, cewl
Heb jij je regenpak al ingepakt voor aankomend weekend ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja moest mn vorige avatar dumpen aangezien ik de award kwijt ben, de oude eend komt snel terug
poncho's zat, maar het lijkt mee te gaan vallen en we rijden via Apeldoorn speciaal om ermelo te ontwijkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb jij je regenpak al ingepakt voor aankomend weekend ?
Beetje zin in?
(je komt als het goed is nog langs Ermelo)
sien tochquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh wie ?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
poncho's zat, maar het lijkt mee te gaan vallen en we rijden via Apeldoorn speciaal om ermelo te ontwijken
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]volgens mij kom je dan nog wel door de gemeente Ermelo (je gaat dan toch via Harderwijk ?
)
Tssss en Ermelo ontwijken, wie wilt dat nu ?![]()
goede instelling!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we rijden via Apeldoorn speciaal om ermelo te ontwijken
Hehe je doet het eromquote:
Tsss barbaar, zeker nooit in het altijd gezellige Ermelo geweestquote:
Overigens even van 11 uur tot 14.30 bijgeslapenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
half 2 slapen, half 12 wakker
Ja, ik moet zometeen even ergens anders heen, dus mocht ik vandaag eerder wegquote:
Zeg gaat iedereen nu commentaar geven omdat ik een naam niet herkendequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Faas.
En Sientje toch.
Mooie column SCH, zie reactie...
Ik vind 39% nog hoog gegrepenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:56 schreef DeTolk het volgende:
'Mannen grappiger dan vrouwen'
Goeeeeeeeeeeeeedemiddag![]()
Inderdaad Faas Wilkes is toch wel een erg bekende naam.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kan natuurlijk... Maar Faas Wilkes niet onthouden!
http://www.flabber.nl/archief/017175.phpquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/017304.php.
Tja het zei me totaal niks.... ach kan gebeurenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad Faas Wilkes is toch wel een erg bekende naam.
Nee, niet helemaal... wel sinds heel lang weer eens gemillimeterdquote:
is nog wel veilig voor hem.....Gravesen wordt toch geen Ajaciedquote:
ik vind het sneuer van v Geel....alsof dat soort spelers voor het oprapen liggenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef methodmich het volgende:
Nee, sneu voor de Deen. Bieden ze hem aan, hapt er niemand.
Hij staat alle jonkies in de weg joh.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik vind het sneuer van v Geel....alsof dat soort spelers voor het oprapen liggen
Meer zoals Simonsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal... wel sinds heel lang weer eens gemillimeterd
Dat is niet bepaald gemillimeterdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:12 schreef Gollemrulez het volgende:
Zozo jezelf ff quoten...Dus niet zoals Vayrinen (of hoe je dat ook mag schrijven).
Wat zeg je dat netjesquote:
Het leek me dus wel een mooie tegenstellingquote:
beschouwen die 'vrienden' jullie ook als vrienden?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:33 schreef clauwheee het volgende:
Ja echt waar. Eng hè.
Zijn waarschijnlijk van die mensen van zo'n bureau, die je in kunt hurenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
beschouwen die 'vrienden' jullie ook als vrienden?of zijn jullie meer 'vage kennissen'?
![]()
Wat Sientje zegtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:58 schreef SCH het volgende:
Wellkom merci pas ce que le dans la fraire une pipe marchant?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:01 schreef Superheld het volgende:
Hele dag in de coffeeshop is ook op den duur niet zo goed meer.![]()
Mailen voor een unban naar forum@fok.nl toch?quote:
Kom op modje, je eerste opdracht!!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mailen voor een unban naar forum@fok.nl toch?
Goed gezopen in Spanje?quote:
Lekker tafelvoetballen of schakenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:01 schreef Superheld het volgende:
Hele dag in de coffeeshop is ook op den duur niet zo goed meer.![]()
Tafelvoetballen ja, schaken vind ik nuchter al saai.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lekker tafelvoetballen of schaken
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:49 schreef Eilanden het volgende:
Bloesssssssssssie
Jij hebt beter weer in Parijs gehad dan wij las ik!
Hotel was OK. Niet al te groot, maar wel aardig bed en goede badkamer en alles zag er schoon en netjes uit. Hoe was jullie hotel?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Wij hebben 2 halve en een hele dag Paris op de amerikaanse manier gedaan trouwens, echt alle hoogtepunten gezien en bijna alles daarvan gedaan... maar pfffff wat een trappen in Paris
Onze spleenheupen en kuiten hebben er flink van langs gekregen
Hoe was jullie hotel?
Als het niet aan die bagger FA had gelegen had jij weer even een weekje weggeweest.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:27 schreef SCH het volgende:
Vage ontgroening met die bagger FA's
het is gewoon traditie om ze even te ontgroenen, jullie doen er zo dramatisch over terwijl het bij elke nieuwe mod gebeurtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:31 schreef HighLander het volgende:
[..]
Als het niet aan die bagger FA had gelegen had jij weer even een weekje weggeweest.
En ontgroenen is leuk,
zolang het met mate is
<small>En er drank bij in het spel is, en het geen eindeloze reeks baggertopics oplevert</small>
En da's niet bepaald hetgeval he als je door de slotjes heen moet scrollen.
Pardon? Zo gaat het altijd hier. Was nooit een probleem? Een weekje weg vanwege ontgroenen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:31 schreef HighLander het volgende:
[..]
Als het niet aan die bagger FA had gelegen had jij weer even een weekje weggeweest.
En ontgroenen is leuk,
zolang het met mate is
<small>En er drank bij in het spel is, en het geen eindeloze reeks baggertopics oplevert</small>
Ik hou je niet tegen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:31 schreef HighLander het volgende:
[..]
ah joh zeikstraal... het gebeurt hier elke keer zo..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:31 schreef HighLander het volgende:
[..]
En ontgroenen is leuk,
zolang het met mate is
Neequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zou je liever een Brabo willen zijn?
Sommige linkse users ook.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:34 schreef SCH het volgende:
Dank jongens, maar laat maar - die FA's zijn echt van slag sinds vorige week, of al langer.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:35 schreef VoreG het volgende:
Links moet sowieso weg, enge communisten
Hoe was jouw hotel Bloesie? Was je er tevreden mee?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Wat gebeurt hier allemaal zeg
Snapt men er nu helemaal geen flikker meer van, en dreigt men ook weer met bans?
Speciaal voor Eilandsjie en andere geinteresseerden, http://www.mijnalbum.nl/Album=AMTQZLTR , een korte impressie![]()
Onderin bij de grote foto >> pijltje gebruiken of rechts bij de kleintjes scrollen, als je niet té grote golfers en bloesen wil zien.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe was jouw hotel Bloesie? Was je er tevreden mee?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Prima, best modern en eenvoudig op een steenworp afstand van Gard du Nord.
leuke foto'squote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Speciaal voor Eilandsjie en andere geinteresseerden, http://www.mijnalbum.nl/Album=AMTQZLTR , een korte impressie![]()
Onderin bij de grote foto >> pijltje gebruiken of rechts bij de kleintjes scrollen, als je niet té grote golfers en bloessen wil zien.
Leuke foto's !quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Prima, best modern en eenvoudig op een steenworp afstand van Gard du Nord.
Die foto van schuin onder de Eiffeltoren is gaafquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Wat gebeurt hier allemaal zeg
Snapt men er nu helemaal geen flikker meer van, en dreigt men ook weer met bans?
Onderin bij de grote foto >> pijltje gebruiken of rechts bij de kleintjes scrollen, als je niet té grote golfers en bloessen wil zien.
Sinds wanneer heb jij verstand van fotografie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die foto van schuin onder de Eiffeltoren is gaaf
De rest is ook leuk
Sinds vandaagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij verstand van fotografie?![]()
![]()
heb ik nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij verstand van fotografie?![]()
![]()
Hey Sienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sinds vandaagnatuur talentje
Sinds wanneer leef jij in het verledenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey SienHoe is het in Australie?
En sinds wanneer denk je dat we daar geinteresseerd in zijn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
heb ik niet![]()
Ik geef alleen mijn mening,![]()
hehe goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey SienHoe is het in Australie?
Anders kijk je effe in een van Sientjes topics van vanavondquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Sinds wanneer leef jij in het verleden?
Anders kijk jij effe in zijn onderschriftquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Anders kijk je effe in een van Sientjes topics van vanavond![]()
![]()
![]()
quote:Sientje was in Australië
Waarom spreek jij in de we-vorm.... praat voor jezelf... daar heb je het al zwaar genoeg meequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En sinds wanneer denk je dat we daar geinteresseerd in zijn?![]()
Praotuh gaot me bes goe af hoor jochiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom spreek jij in de we-vorm.... praat voor jezelf... daar heb je het al zwaar genoeg mee
Typen gaat iets minder zo te zienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Praotuh gaot me bes goe af hoor jochie![]()
lekkerquote:
Hey Jij .... moet ik weer meneer tegen je gaan zeggenquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heb je die bacalaitos nou eens al een keer gemaakt??![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:36 schreef dndiek het volgende:
[..]morgen echt waar... ik hoef de laatste tijd nooit meer te koken dus daarom ben ik er nog niet aan toegekomen
![]()
niet zo hard slaan....quote:
Mooi wie is Kaap ? ben hem nog niet echt vaak tegen gekomenquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey Jij .... moet ik weer meneer tegen u gaan zeggen
Dank jequote:Gefeliciteerd he
Zie bij de foto'squote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:06 schreef pascalheister het volgende:
nog lekker wezen eten bluezz?
Kaapquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi wie is Kaap ? ben hem nog niet echt vaak tegen gekomen
Dankje, dat had ik zelf eigenlijk ook wel kunnen uitzoekenquote:
Geeft nog geen antwoord op de vraag;quote:
Weet ik het, nog nooit eerder van hem gehoord.quote:
Ja, die ene keer dat ik er was, vond ik het er best wel gezellig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Lekker gegeten. Wat is ons stadje toch mooi
Als Groningse ben je inderdaad niet veel gewendquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Zie haar sigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:28 schreef RayMania het volgende:
In welke mooie stad woon jij dan clauwheee?
Utrecht is anders ook niet mooi horquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als Groningse ben je inderdaad niet veel gewend![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als Groningse ben je inderdaad niet veel gewend![]()
Vinnik welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Utrecht is anders ook niet mooi hor.
Ik ben er nog nooit geweestquote:
Ja, het is ook erg ver reizen voor ons natuurlijkquote:
Maar is het dat waard?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, het is ook erg ver reizen voor ons natuurlijk
Lees jij alle posts of moet ik nog een keer vragen of je msn hebt?quote:
Maar die housewarming party uitnodiging staat, dat snap jequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:33 schreef clauwheee het volgende:
Echt wel. Jullie komen allemaal maar hoor, als we straks verhuisd zijn. We dragen niet voor niets de titel van mooiste binnenstad van Nederland
Dat is inderdaad erg vervelendquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:42 schreef Eilanden het volgende:
Fucking NSVriendin had een etentje van haar werk in Den Haag en nu rijden er geen treinen tussen Den Haag en Gouda en dus ook niet tussen Den Haag en Utrecht
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Dat is vervelend inderdaad !!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:42 schreef Eilanden het volgende:
Fucking NSVriendin had een etentje van haar werk in Den Haag en nu rijden er geen treinen tussen Den Haag en Gouda en dus ook niet tussen Den Haag en Utrecht
![]()
Geen idee, ze belt over een paar minuten terugquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ailantjsie, NS![]()
![]()
worden er bussen ingezet?
We zitten hier alles tegelijk te doen, en ook nog zomergasten te bekijkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:46 schreef clauwheee het volgende:
Zie mijn post hier een stukkie boven lieve Bluezzie![]()
Dat wordt dadelijk dan nog ff de auto inquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Geen idee, ze belt over een paar minuten terug
Ja maar niet binnen geweestquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:34 schreef clauwheee het volgende:
Enne Bluezzie (en Golfer), nice pics. En je hebt um op de foto, die met al die planten!!
[insert reactie van Bos81 2 HOOLS geleden]quote:
Je zocht nachtbrakersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat wordt dadelijk dan nog ff de auto in
De NS zet geen bussen in. Ze gaat nu maar naar Rotterdam Centraal en vanaf Rotterdam naar Utrecht en daar zal ik haar dan maar oppikken ... dus ja, nog wel de auto in, maar nee, niet naar Den Haagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat wordt dadelijk dan nog ff de auto in
Hebben jullie nog veel gewapende mannetjes gezien?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar niet binnen geweest
Of dicht of 2 uur in de rij![]()
Jammerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De NS zet geen bussen in. Ze gaat nu maar naar Rotterdam Centraal en vanaf Rotterdam naar Utrecht en daar zal ik haar dan maar oppikken ... dus ja, nog wel de auto in, maar nee, niet naar Den Haag
or what we were looking for?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We have found where we were looking for
Die zochten ze, een rookie. Je bent te bekendquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:55 schreef Gollemrulez het volgende:
heeft iemand een idee waarom kaap de mod is geworden?
hehe die kerel heeft nog minder posts dan ik
1 Hools geledenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
[insert reactie van Bos81 2 HOOLS geleden]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |