Aan de race?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mogguh, ik ben er ook alweer uit .... 4 keer naar de wc in een uur, inmiddels moet ik er gewoon om lachen
Maar al mn huisgenoten liggen nog te pitten, en nu verveel ik me
Dan help ik je wel ffquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:20 schreef SCH het volgende:
Ik doe het werk dan wel.
Drie uur slapen, 08.30 wakkerquote:
Fucking hell .... en ik had (bijna) alleen maar regenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:42 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz en golfer zwaaien vanuit een zonnig Paris.
Straks beginnen we aan de terugreis![]()
Helemaal netjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Drie uur slapen, 08.30 wakker.
jongetjes schijnen vaak wat trager te zijn met dit soort dingen, maar misschien moet je hem gewoon vertellen dat Maud wel al los loopt, wellicht wordt hij jaloersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:01 schreef Againzender het volgende:
![]()
Axel loopt alleen nog achter duwkarren en stoelen. Volgens mij kan hij allang lopen, maar is hij gewoon te lui![]()
toch niet van z'n trots hoop ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Andy v/d Meijde is beroofd, gaat lekker met die jongen...
Dochtertje van vrienden van ons (maand jonger dan Axel) was hier zondag. Zij kan al wel lopen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jongetjes schijnen vaak wat trager te zijn met dit soort dingen, maar misschien moet je hem gewoon vertellen dat Maud wel al los loopt, wellicht wordt hij jaloers
Hehe hij laat de vrouwen al lopen voor hem, jong geleerdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dochtertje van vrienden van ons (maand jonger dan Axel) was hier zondag. Zij kan al wel lopen.
Axel vond dat heel leuk: kon ze gelijk even zijn bal terugbrengen die hij had weggegooid
Telegraafquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:02 schreef Vom het volgende:
[..]
Helemaal netjes
Waar staat dat van Van der Meijde?
En dan is het waarquote:
oeps....1 van de beste spitsen die nederland ooit heeft gehadquote:
euh wie ?quote:
In VBL wel jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh wie ?
of is dat een hele domme vraag
eigenlijk wel voor een vaste VBL-erquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh wie ?
of is dat een hele domme vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |