half 2 slapen, half 12 wakkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Drie uur slapen, 08.30 wakker.
Hey je plaatje is anders, cewlquote:
ja moest mn vorige avatar dumpen aangezien ik de award kwijt ben, de oude eend komt snel terugquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey je plaatje is anders, cewl
Heb jij je regenpak al ingepakt voor aankomend weekend ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja moest mn vorige avatar dumpen aangezien ik de award kwijt ben, de oude eend komt snel terug
poncho's zat, maar het lijkt mee te gaan vallen en we rijden via Apeldoorn speciaal om ermelo te ontwijkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb jij je regenpak al ingepakt voor aankomend weekend ?
Beetje zin in?
(je komt als het goed is nog langs Ermelo)
sien tochquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh wie ?
of is dat een hele domme vraag
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
poncho's zat, maar het lijkt mee te gaan vallen en we rijden via Apeldoorn speciaal om ermelo te ontwijken
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]volgens mij kom je dan nog wel door de gemeente Ermelo (je gaat dan toch via Harderwijk ?
)
Tssss en Ermelo ontwijken, wie wilt dat nu ?![]()
goede instelling!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we rijden via Apeldoorn speciaal om ermelo te ontwijken
Hehe je doet het eromquote:
Tsss barbaar, zeker nooit in het altijd gezellige Ermelo geweestquote:
Overigens even van 11 uur tot 14.30 bijgeslapenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
half 2 slapen, half 12 wakker
Ja, ik moet zometeen even ergens anders heen, dus mocht ik vandaag eerder wegquote:
Zeg gaat iedereen nu commentaar geven omdat ik een naam niet herkendequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Faas.
En Sientje toch.
Mooie column SCH, zie reactie...
Ik vind 39% nog hoog gegrepenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:56 schreef DeTolk het volgende:
'Mannen grappiger dan vrouwen'
Goeeeeeeeeeeeeedemiddag![]()
Inderdaad Faas Wilkes is toch wel een erg bekende naam.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kan natuurlijk... Maar Faas Wilkes niet onthouden!
http://www.flabber.nl/archief/017175.phpquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/017304.php.
Tja het zei me totaal niks.... ach kan gebeurenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad Faas Wilkes is toch wel een erg bekende naam.
Nee, niet helemaal... wel sinds heel lang weer eens gemillimeterdquote:
is nog wel veilig voor hem.....Gravesen wordt toch geen Ajaciedquote:
ik vind het sneuer van v Geel....alsof dat soort spelers voor het oprapen liggenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef methodmich het volgende:
Nee, sneu voor de Deen. Bieden ze hem aan, hapt er niemand.
Hij staat alle jonkies in de weg joh.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik vind het sneuer van v Geel....alsof dat soort spelers voor het oprapen liggen
Meer zoals Simonsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal... wel sinds heel lang weer eens gemillimeterd
Dat is niet bepaald gemillimeterdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:12 schreef Gollemrulez het volgende:
Zozo jezelf ff quoten...Dus niet zoals Vayrinen (of hoe je dat ook mag schrijven).
Wat zeg je dat netjesquote:
Het leek me dus wel een mooie tegenstellingquote:
beschouwen die 'vrienden' jullie ook als vrienden?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:33 schreef clauwheee het volgende:
Ja echt waar. Eng hè.
Zijn waarschijnlijk van die mensen van zo'n bureau, die je in kunt hurenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
beschouwen die 'vrienden' jullie ook als vrienden?of zijn jullie meer 'vage kennissen'?
![]()
Wat Sientje zegtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:58 schreef SCH het volgende:
Wellkom merci pas ce que le dans la fraire une pipe marchant?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:01 schreef Superheld het volgende:
Hele dag in de coffeeshop is ook op den duur niet zo goed meer.![]()
Mailen voor een unban naar forum@fok.nl toch?quote:
Kom op modje, je eerste opdracht!!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mailen voor een unban naar forum@fok.nl toch?
Goed gezopen in Spanje?quote:
Lekker tafelvoetballen of schakenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:01 schreef Superheld het volgende:
Hele dag in de coffeeshop is ook op den duur niet zo goed meer.![]()
Tafelvoetballen ja, schaken vind ik nuchter al saai.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lekker tafelvoetballen of schaken
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:49 schreef Eilanden het volgende:
Bloesssssssssssie
Jij hebt beter weer in Parijs gehad dan wij las ik!
Hotel was OK. Niet al te groot, maar wel aardig bed en goede badkamer en alles zag er schoon en netjes uit. Hoe was jullie hotel?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Wij hebben 2 halve en een hele dag Paris op de amerikaanse manier gedaan trouwens, echt alle hoogtepunten gezien en bijna alles daarvan gedaan... maar pfffff wat een trappen in Paris
Onze spleenheupen en kuiten hebben er flink van langs gekregen
Hoe was jullie hotel?
Als het niet aan die bagger FA had gelegen had jij weer even een weekje weggeweest.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:27 schreef SCH het volgende:
Vage ontgroening met die bagger FA's
het is gewoon traditie om ze even te ontgroenen, jullie doen er zo dramatisch over terwijl het bij elke nieuwe mod gebeurtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:31 schreef HighLander het volgende:
[..]
Als het niet aan die bagger FA had gelegen had jij weer even een weekje weggeweest.
En ontgroenen is leuk,
zolang het met mate is
<small>En er drank bij in het spel is, en het geen eindeloze reeks baggertopics oplevert</small>
En da's niet bepaald hetgeval he als je door de slotjes heen moet scrollen.
Pardon? Zo gaat het altijd hier. Was nooit een probleem? Een weekje weg vanwege ontgroenen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:31 schreef HighLander het volgende:
[..]
Als het niet aan die bagger FA had gelegen had jij weer even een weekje weggeweest.
En ontgroenen is leuk,
zolang het met mate is
<small>En er drank bij in het spel is, en het geen eindeloze reeks baggertopics oplevert</small>
Ik hou je niet tegen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:31 schreef HighLander het volgende:
[..]
ah joh zeikstraal... het gebeurt hier elke keer zo..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:31 schreef HighLander het volgende:
[..]
En ontgroenen is leuk,
zolang het met mate is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |