Hoe was jouw hotel Bloesie? Was je er tevreden mee?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Wat gebeurt hier allemaal zeg
Snapt men er nu helemaal geen flikker meer van, en dreigt men ook weer met bans?
Speciaal voor Eilandsjie en andere geinteresseerden, http://www.mijnalbum.nl/Album=AMTQZLTR , een korte impressie![]()
Onderin bij de grote foto >> pijltje gebruiken of rechts bij de kleintjes scrollen, als je niet té grote golfers en bloesen wil zien.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe was jouw hotel Bloesie? Was je er tevreden mee?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Prima, best modern en eenvoudig op een steenworp afstand van Gard du Nord.
leuke foto'squote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Speciaal voor Eilandsjie en andere geinteresseerden, http://www.mijnalbum.nl/Album=AMTQZLTR , een korte impressie![]()
Onderin bij de grote foto >> pijltje gebruiken of rechts bij de kleintjes scrollen, als je niet té grote golfers en bloessen wil zien.
Leuke foto's !quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Prima, best modern en eenvoudig op een steenworp afstand van Gard du Nord.
Die foto van schuin onder de Eiffeltoren is gaafquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Wat gebeurt hier allemaal zeg
Snapt men er nu helemaal geen flikker meer van, en dreigt men ook weer met bans?
Onderin bij de grote foto >> pijltje gebruiken of rechts bij de kleintjes scrollen, als je niet té grote golfers en bloessen wil zien.
Sinds wanneer heb jij verstand van fotografie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die foto van schuin onder de Eiffeltoren is gaaf
De rest is ook leuk
Sinds vandaagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij verstand van fotografie?![]()
![]()
heb ik nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij verstand van fotografie?![]()
![]()
Hey Sienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sinds vandaagnatuur talentje
Sinds wanneer leef jij in het verledenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey SienHoe is het in Australie?
En sinds wanneer denk je dat we daar geinteresseerd in zijn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
heb ik niet![]()
Ik geef alleen mijn mening,![]()
hehe goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey SienHoe is het in Australie?
Anders kijk je effe in een van Sientjes topics van vanavondquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Sinds wanneer leef jij in het verleden?
Anders kijk jij effe in zijn onderschriftquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Anders kijk je effe in een van Sientjes topics van vanavond![]()
![]()
![]()
quote:Sientje was in Australië
Waarom spreek jij in de we-vorm.... praat voor jezelf... daar heb je het al zwaar genoeg meequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En sinds wanneer denk je dat we daar geinteresseerd in zijn?![]()
Praotuh gaot me bes goe af hoor jochiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom spreek jij in de we-vorm.... praat voor jezelf... daar heb je het al zwaar genoeg mee
Typen gaat iets minder zo te zienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Praotuh gaot me bes goe af hoor jochie![]()
lekkerquote:
Hey Jij .... moet ik weer meneer tegen je gaan zeggenquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heb je die bacalaitos nou eens al een keer gemaakt??![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:36 schreef dndiek het volgende:
[..]morgen echt waar... ik hoef de laatste tijd nooit meer te koken dus daarom ben ik er nog niet aan toegekomen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |