Ja, die ene keer dat ik er was, vond ik het er best wel gezellig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Lekker gegeten. Wat is ons stadje toch mooi
Als Groningse ben je inderdaad niet veel gewendquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Zie haar sigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:28 schreef RayMania het volgende:
In welke mooie stad woon jij dan clauwheee?
Utrecht is anders ook niet mooi horquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als Groningse ben je inderdaad niet veel gewend![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als Groningse ben je inderdaad niet veel gewend![]()
Vinnik welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Utrecht is anders ook niet mooi hor.
Ik ben er nog nooit geweestquote:
Ja, het is ook erg ver reizen voor ons natuurlijkquote:
Maar is het dat waard?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, het is ook erg ver reizen voor ons natuurlijk
Lees jij alle posts of moet ik nog een keer vragen of je msn hebt?quote:
Maar die housewarming party uitnodiging staat, dat snap jequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:33 schreef clauwheee het volgende:
Echt wel. Jullie komen allemaal maar hoor, als we straks verhuisd zijn. We dragen niet voor niets de titel van mooiste binnenstad van Nederland
Dat is inderdaad erg vervelendquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:42 schreef Eilanden het volgende:
Fucking NSVriendin had een etentje van haar werk in Den Haag en nu rijden er geen treinen tussen Den Haag en Gouda en dus ook niet tussen Den Haag en Utrecht
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Dat is vervelend inderdaad !!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:42 schreef Eilanden het volgende:
Fucking NSVriendin had een etentje van haar werk in Den Haag en nu rijden er geen treinen tussen Den Haag en Gouda en dus ook niet tussen Den Haag en Utrecht
![]()
Geen idee, ze belt over een paar minuten terugquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ailantjsie, NS![]()
![]()
worden er bussen ingezet?
We zitten hier alles tegelijk te doen, en ook nog zomergasten te bekijkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:46 schreef clauwheee het volgende:
Zie mijn post hier een stukkie boven lieve Bluezzie![]()
Dat wordt dadelijk dan nog ff de auto inquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Geen idee, ze belt over een paar minuten terug
Ja maar niet binnen geweestquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:34 schreef clauwheee het volgende:
Enne Bluezzie (en Golfer), nice pics. En je hebt um op de foto, die met al die planten!!
[insert reactie van Bos81 2 HOOLS geleden]quote:
Je zocht nachtbrakersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat wordt dadelijk dan nog ff de auto in
De NS zet geen bussen in. Ze gaat nu maar naar Rotterdam Centraal en vanaf Rotterdam naar Utrecht en daar zal ik haar dan maar oppikken ... dus ja, nog wel de auto in, maar nee, niet naar Den Haagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat wordt dadelijk dan nog ff de auto in
Hebben jullie nog veel gewapende mannetjes gezien?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar niet binnen geweest
Of dicht of 2 uur in de rij![]()
Jammerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De NS zet geen bussen in. Ze gaat nu maar naar Rotterdam Centraal en vanaf Rotterdam naar Utrecht en daar zal ik haar dan maar oppikken ... dus ja, nog wel de auto in, maar nee, niet naar Den Haag
or what we were looking for?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We have found where we were looking for
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |