Geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:06 schreef Grooviee17 het volgende:
Nog even voor de OP, niet dat het belangrijk is, maar volgens mij heb ik inmiddels al een punt gehaald. Zie ook Algemene Kennis Quiz Deel 173
Daar heb ik nog nooit reportages, mode en design in gezien trouwens.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:08 schreef Walvisje het volgende:
Enkhuizer Almanak, maar die was al genoemd....
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee Snoecks
Het schijnt toch met CK te moetenquote:
Juist. Weet je ook waarom niet?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:18 schreef EricusMaximus het volgende:
Het optreden van de Rolling Stones gaat niet door?
Sadist...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:20 schreef MaJo het volgende:
Keith Richards is weer uit een boom gevallen?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:21 schreef geenaam het volgende:
Kon die kerel niet zingen ofzo? Hij had iets geloof ik. Of was dat iemand anders?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:20 schreef EricusMaximus het volgende:
Damn, dat was een ontzettende gok
Een van de bandleden is ziek?
Je hebt 'm eerlijk verdiend.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:22 schreef EricusMaximus het volgende:
Mick heeft keelpijn?
Volgende keer, ik weet er nog wel een paarquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:27 schreef MaJo het volgende:
Tijdgenoten die ook muziek maken (en beter zijn) vraag
Jeequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:28 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Volgende keer, ik weet er nog wel een paarlees: heleboel
Die jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:30 schreef AntonDingeman het volgende:
Hobbes?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:36 schreef MaJo het volgende:
Heb het melodietje niet kunnen openen dus daarom maar Mario gegokt
Mijn computer bleef hangenquote:
Geen idee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:42 schreef MaJo het volgende:
Heb even wat gelezen over Hobbes en dat klinkt erg interessantIs Leviathan een beetje leesbaar? Dan wil ik me er misschien wel aan wagen
lienelien +1quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:49 schreef lienelien het volgende:
trog?
Niet verschrikkelijk onleesbaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:42 schreef MaJo het volgende:
Heb even wat gelezen over Hobbes en dat klinkt erg interessantIs Leviathan een beetje leesbaar? Dan wil ik me er misschien wel aan wagen
Vetquote:
Bedankt voor de tip, is ook leuker om er meteen een breder beeld van te krijgen denk ik. ga dit boek zeker onthoudenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:52 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Niet verschrikkelijk onleesbaar
Maar als ik jou was zou ik gewoon een boek als http://www.vangorcum.nl/nl/snpage.asp?ID=91 en het bijbehorende tekstenboek of een ander boek over rechtsfilofie kopen ( ken geen andere, maar er zijn er vast en zeker meer dan genoeg). Dan krijg je wel een goed begrip van de theorieën die aan de westerse democratische rechtstaten ten grondslag liggen en hoef je niet door die boeken heen te worstelen.
Graag gedaan en moet je doenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, is ook leuker om er meteen een breder beeld van te krijgen denk ik. ga dit boek zeker onthouden
Kloptquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vet![]()
Ik ken ook nog de diepste, de Marianentrog (oid) en die is ongeveer 12km diepGeen idee waar die te vinden is, overigens.
Vraagje komt eraan.
Klopt. In de Noord-westelijke hoek.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:59 schreef BwennieBren het volgende:
Was t niet in de Westerkerk in A'dam?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:01 schreef fotoloog het volgende:
Westerkerk,ze hebben alleen de exacte locatie nooit kunnen vinden
Voor beide: omdat?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:59 schreef AntonDingeman het volgende:
En het bijzondere aan het graf is dat het niet opvalt.
Stad is niet zo moeilijk te raden als jij het bent..quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:55 schreef lienelien het volgende:
Waar is schilder Rembrandt begraven (stad+locatie binnen die stad) en wat is het bijzondere aan dit graf?
hèhè...is ook m'n derde Amsterdamvraag ofzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:02 schreef geenaam het volgende:
[..]
Stad is niet zo moeilijk te raden als jij het bent..![]()
Ja volgens mijn weet je ondertussen alles van Amsterdam. Als ik ooit uit ga in Amsterdam zal ik wel aan jou vragen waar ik heen moet..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
hèhè...is ook m'n derde Amsterdamvraag ofzo
Komt nog altijd door m'n aanstaande examen, dus ik breng jullie nog wel meer leuke grachten/Amsterdamweetje bij, hoor![]()
er is geen steen... slechts de stenen vloer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:03 schreef AntonDingeman het volgende:
Er staat geen naam op de steen.
Inderdaad. Uit enkele bronnen blijkt dat het de noord-westelijke hoek moet zijn, maar bij het opnieuw leggen van de vloer, enkele tientallen jaren na zijn dood, is er geen register bijgehouden van de begraven personen en waar die te vinden zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:03 schreef BwennieBren het volgende:
Het onbekend is waar hij begraven is?
haha, ik drukte op reageren en tegelijk deed jij een edit, tegelijk dus, zag er heel rar uit. Maar dat is zelfs waarschijnlijk óók nog het geval!quote:
Als ze het echt zouden willen weten hoeven ze alleen maar grafschennis te plegenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:06 schreef lienelien het volgende:
Inderdaad. Uit enkele bronnen blijkt dat het de noord-westelijke hoek moet zijn, maar bij het opnieuw leggen van de vloer, enkele tientallen jaren na zijn dood, is er geen register bijgehouden van de begraven personen en waar die te vinden zijn.
Daarmee wil je zeggen dat mijn antwoord completer was en ik dus het puntje had moeten krijgen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
haha, ik drukte op reageren en tegelijk deed jij een edit, tegelijk dus, zag er heel rar uit. Maar dat is zelfs waarschijnlijk óók nog het geval!
BwennieBren en fotoloog zeiden precies hetzelfde ...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
er is geen steen... slechts de stenen vloer.
en daarom gaat het puntje naar:
[..]
Inderdaad. Uit enkele bronnen blijkt dat het de noord-westelijke hoek moet zijn, maar bij het opnieuw leggen van de vloer, enkele tientallen jaren na zijn dood, is er geen register bijgehouden van de begraven personen en waar die te vinden zijn.
BwennieBren +1
Ja want er zijn inderdaad tandartsgegevens van Dhr. Rembrandtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als ze het echt zouden willen weten hoeven ze alleen maar grafschennis te plegen
Dr.Aart +1quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:09 schreef Dr.Aart het volgende:
wenen
shit, ja. Ik heb de post van fotoloog helemaal gemist... Sorry!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:08 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
BwennieBren en fotoloog zeiden precies hetzelfde ...
Ja, maar dan vet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
shit, ja. Ik heb de post van fotoloog helemaal gemist... Sorry!
En nu, -1 voor brennie, en +1 voor fotoloog?
mjah, misschien een beetje kort door de bocht antwoord van mequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja want er zijn inderdaad tandartsgegevens van Dhr. Rembrandt![]()
En na 340 jaar is het sws lastig zoeken naar ongeconserveerde botten
Nooit van gehoord, maar is zeer plausibel! Maar dan zou er nog altijd íets van een steen zijn geweest, die al minimaal 2 eeuwen geleden vervangen is door een egale vloer...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef Mas het volgende:
Even voor de duidelijkheid, is de onduidelijheid omtrent zijn graf ontstaan doordat hij aan het eind van zijn leven geen rode cent meer had, en dus geen uitgebreide steen en mausoleum kreeg? Dat staat me namelijk bij, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker.
Trouwens, hai, aangezien ik niet slapen kan ben ik er ook weer bij, dus kom maar op met die Beatles vragen.
Ja inderdaad Dr.Aart, kom maar met die Beatles vraagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef Mas het volgende:
Even voor de duidelijkheid, is de onduidelijheid omtrent zijn graf ontstaan doordat hij aan het eind van zijn leven geen rode cent meer had, en dus geen uitgebreide steen en mausoleum kreeg? Dat staat me namelijk bij, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker.
Trouwens, hai, aangezien ik niet slapen kan ben ik er ook weer bij, dus kom maar op met die Beatles vragen.
prima hoor daarom ook mijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
shit, ja. Ik heb de post van fotoloog helemaal gemist... Sorry!
En nu, -1 voor brennie, en +1 voor fotoloog?
Zo laten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:12 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wat doe ik met mijn vraag die Mr.Aart goed had?
Zo lang denken is het niet toch? Gewoon de eerste Beatles vraag die bij je op komtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:13 schreef Dr.Aart het volgende:
fn denken hoor, vraag komt eraan
Volgens mij moet foto nu een vraag stellen toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:13 schreef Dr.Aart het volgende:
fn denken hoor, vraag komt eraan
Ojee, inderdaad, ik moet duidelijk gaan slapen, stom van me. Nouja, ik vind het zo verder wel oké, als iedereen er vrede mee heeftquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:12 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
prima hoor daarom ook mijnbij mijn post. Overigens heb je de post van foto niet gemist want je hebt m nog gequote
Nee want dat gaat over meer dan een vraag terug, daarom gewoon Dr.Aart om het niet verwarrend te makenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:14 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Volgens mij moet foto nu een vraag stellen toch?
Goede vraag, ik heb ook geen idee..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:14 schreef Supersheep het volgende:
Beetje verkeerde plaats om dit te vragen, maar doe t toch maar. Waar en hoe open ik een fotoboek?
Deze vraag levert geen punten op!
Op iemand fotoboek klikken, en daar op aanpassen oid klikken aan de linkerkantquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:14 schreef Supersheep het volgende:
Beetje verkeerde plaats om dit te vragen, maar doe t toch maar. Waar en hoe open ik een fotoboek?
Deze vraag levert geen punten op!
http://www.oleswanson.com/beatles_trivia_lyrics.htmquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo lang denken is het niet toch? Gewoon de eerste Beatles vraag die bij je op komt
ah, thx! lienelien +1000quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Op iemand fotoboek klikken, en daar op aanpassen oid klikken aan de linkerkant
dacht ik.
Jawel, aanwezig, hier.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:15 schreef Mas het volgende:
Het impliceert van wel, maar geeft geen zekerheid. Zijn er geen Rembrandt-experts in da house?
Dat is de zwarte markt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef MaJo het volgende:
Beverwijk dacht ik?
Danku, ik heb weer de closure die Dr. Phil zo hoog aanslaat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jawel, aanwezig, hier.
Ik heb diverse documenten waarin dat staat, en ook dat hij in de noord-westelijke hoek ligt, ergens.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jawel, aanwezig, hier.
Ik heb diverse documenten waarin dat staat, en ook dat hij in de noord-westelijke hoek ligt, ergens.
regio goed maar wil graag de plaatsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef AntonDingeman het volgende:
Achterhoek. Normaal.
klopt, nu de plaats nog!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:18 schreef lienelien het volgende:
jovink en de voederbietels?
Lichtenvoorde?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:19 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
regio goed maar wil graag de plaats![]()
organisatie fout![]()
watte?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:18 schreef Mas het volgende:
[..]
Danku, ik heb weer de closure die Dr. Phil zo hoog aanslaat.
Nouja, da's iig een stukje van wat ik zei, en de rest is te vinden in een zeer betrouwbaar studieboek van canalcompanyquote:In de noordelijke zijhoek werd Rembrandt van Rijn in 1669 begraven. Een in 1906 geplaatst gedenkteken herinnert hieraan. Ook de schilders Nicolaes Berchem, Gillis Claesz. de Hondecoeter en Melchior de Hondecoeter zijn in deze kerk begraven.
leuke gok maar helaas ook fout.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:22 schreef fotoloog het volgende:
Gokje op Groenlo dan maar
'k weet wel wat closure betekent, maar ik volgde je zin ff nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:24 schreef Mas het volgende:
Closure, afsluiting krijgen bij een dilemma, vraagstuk of probleem. Vergelijk het niet krijgen van closure maar bij het kijken van een op video opgenomen speelfilm, waarna je irritante zus over de laatste tien minuten een Robbie Williams concert heen opneemt. Zo, wijsneus-modus uit.
Ja best welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
je vond het wel gewoon achterhoeks klinken?![]()
ach wat liefquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:26 schreef Mas het volgende:
Nou, het vraagstuk waarmee ik worstelde (waarom Rembrandts graf onbekend was) is door jou opgelost. Waarvoor driewerf hulde, met pluim op je hoed.
Ja .... dat klopt toch nu nog?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:23 schreef MaJo het volgende:
Je vroeg toch waar het tot dit jaar werd gehouden?
Wanneer is het examen eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
ach wat lief![]()
Door jullie allemaal samen, ga ik mijn examen wel halen
vond ik ookquote:
Ja nu snap ik het maar net even nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:27 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja .... dat klopt toch nu nog?
Dit jaar werd het ergens anders gehouden dan het tot die tijd werd gehouden.
Datum is nog niet zeker, maar vóór september iig, aangezien er die maand veel te weinig gidsen zijn/het erg druk is.quote:
=======================|===================quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja nu snap ik het maar net even niet
eh. dat moet helpen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:29 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
=======================|===================
____ergens_anders_____2006__lichtenvoorde__
Als je mijn post goed leest weet je dat ik het nu wel snapquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:29 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
=======================|===================
____ergens_anders_____2006__lichtenvoorde__
Dat is een tijdlijn.quote:
JA! Dat klinkt Bennie-Jolink-achtig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:30 schreef Jostie het volgende:
Varsseveld dan?
Jovink is de band van zijn zoonquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:31 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
JA! Dat klinkt Bennie-Jolink-achtig.
Oh ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je mijn post goed leest weet je dat ik het nu wel snap![]()
"gemeente"? Bronckhorst is een STAD! Weliswaar de kleinste van Nederland, maar hoe dan ook een stad.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:31 schreef Dr.Aart het volgende:
nee,
het ligt in de gemeente bronckhorst. Maar of dit helpt weet ik niet![]()
Ja, en dan kan je ook niet de gemeente Bronckhosrt hebben?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
"gemeente"? Bronckhorst is een STAD! Weliswaar de kleinste van Nederland, maar hoe dan ook een stad.
daar dus vlakbijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:34 schreef Jostie het volgende:
Hengelo (GLD)?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:34 schreef Jajong het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ik dit niet weet. De Zwarte Cross is de meest kansloze tentoonstelling van een gebrek aan chromosomen ooit, NOFI..
Da's niet waar, dat is de Jostiband.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:34 schreef Jajong het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ik dit niet weet. De Zwarte Cross is de meest kansloze tentoonstelling van een gebrek aan chromosomen ooit, NOFI..
was dat lowlands niet al? voor de vieze stinkhippies?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:34 schreef Jajong het volgende:
Leuke vervolgvraag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's niet waar, dat is de Jostiband.
of was dat juist een teveel aan chromosomen?
heej, loop me niet af te zeiken!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's niet waar, dat is de Jostiband.
of was dat juist een teveel aan chromosomen?
Kunnen we daarna door met de Beatlesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef Mas het volgende:
Racesport is bepaald mijn pakkie aan niet.Formule 1 is nog wel leuk, maar die achterhoekse modderfestijnen kunnen me aan mijn spreekwoordelijke reet roesten. Dus dat iemand even snel het goede antwoord geeft!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:37 schreef Dr.Aart het volgende:
iemand enig idee?
anders verklaar ik Lienelien de winnaar.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:37 schreef Dr.Aart het volgende:
iemand enig idee?
anders verklaar ik Lienelien de winnaar.
And in the end / the points you take / are equal to / the points you make.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kunnen we daarna door met de Beatles![]()
Dat zal je mij nooit horen zeggen hoor, er is niks mis met Lowlandsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
was dat lowlands niet al? voor de vieze stinkhippies?![]()
Ohnee, iets met -atlo zei je. Stinkalto?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat zal je mij nooit horen zeggen hoor, er is niks mis met Lowlands. Mijn vriendin gaat daar elk jaar heen
.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:39 schreef Asmodian het volgende:
Een bijzonder goede avond, dames en heren
Nooit van gehoord, maar leuk puntjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:39 schreef Dr.Aart het volgende:
Het was in het Achterhoekse Halle
Lienelien +1
Ik ga ook maar eens een fotoboek maken, maar niet nuquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:40 schreef Supersheep het volgende:
Hey Asmo!
lijstjes maken voor het fotoboek is pokkewerk
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:39 schreef Asmodian het volgende:
Een bijzonder goede avond, dames en heren
Waar tover jij Lowlands vandaan dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohnee, iets met -atlo zei je. Stinkalto?
Nouja, maakt ook niet uit![]()
Alto's stinken altijd. Ze zien er ook niet uit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohnee, iets met -atlo zei je. Stinkalto?
Nouja, maakt ook niet uit![]()
idd, schaam me iedere keer weer als ik in zo'n ding zitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Alto's stinken altijd. Ze zien er ook niet uit.
[afbeelding]
Weheh, die had mijn moeder vroegerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Alto's stinken altijd. Ze zien er ook niet uit.
[afbeelding]
slechtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:44 schreef MaJo het volgende:
Amsterdammertje? Waar het vandaan komt geen idee
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:45 schreef geenaam het volgende:
Het aantal keren dat Ajax nog kampioen gaat proberen te worden in haar bestaan?
Amersfoort, je bent zeker voor die kansloze Domstad-club?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:45 schreef geenaam het volgende:
Het aantal keren dat Ajax nog kampioen gaat worden in haar bestaan?
Inderdaad. Die heeft Koningin Wilhelmina in 1946 toegekend aan de kruizen en aan het wapen van Amsterdam wegens de heldhaftige, vastgebraden en barmhartige houding van Amsterdam tijdens de tweede wereldoorlog.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:46 schreef Asmodian het volgende:
De woorden zijn iig van het motto van de stad "Vastberaden, Barmhartig, Heldhaftig". Had het niet te maken met de plagen die de stad heeft moeten doorstaan in de middeleeuwen?
Ik ben voor de vergane glorie namelijk Sc Amersfoort..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Amersfoort, je bent zeker voor die kansloze Domstad-club?.
Maar lien, we moesten er toch maar 1 noemen en de woorden die ermee verbonden waren? De andere verhalen ken ik nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Inderdaad. Die heeft Koningin Wilhelmina in 1946 toegekend aan de kruizen en aan het wapen van Amsterdam wegens de heldhaftige, vastgebraden en barmhartige houding van Amsterdam tijdens de tweede wereldoorlog.
En inderdaad de drie rampen. Vuur, Water, en de pest.
Iemand die de derde soms weet?
Je noemt er toch 3 opquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
En inderdaad de drie rampen. Vuur, Water, en de pest.
Iemand die de derde soms weet?
Echt nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:49 schreef Asmodian het volgende:
Maastricht is zeker mooier dan Amsterdam. Utercht trouwens ook:
[afbeelding]
Ja, weet het, maar jij hebt een deelantwoord gegeven, en iemand anders ook. Jij was het eerste met 'iets van de drie rampen in de middeleeuwen' dus als niemand weet wie meneer Persijn is, dan krijg jij de punten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Maar lien, we moesten er toch maar 1 noemen en de woorden die ermee verbonden waren? De andere verhalen ken ik niet
ja, ik bedoel niet de drie rampen, maar de drie betekenissen van de kruizen.quote:
Yay!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:53 schreef lienelien het volgende:
Nouja, niemand zal Meneer Persijn kennen denk ik, daarom
Asmodian +1
Oja, ik zag mezelf zojuist op MTV![]()
Heel kort door de bocht: ja. Zie hierboven voor meer uitlegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:53 schreef Supersheep het volgende:
De oprichter van Amsterdam dan maar?
Nope, FF LL '05. Springend en welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:54 schreef Asmodian het volgende:
En: YAY!!!. Waarop? Registratie van 5 Days Off?
geen probleem hoor. Heb alleen een leuke vraag in de wacht staan, maar die moet dus maar even wachtenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
Heel kort door de bocht: ja. Zie hierboven voor meer uitleg
Maar aangezien ik er eigenlijk maar één had gevraagd, vond ik dat de punten Asmodian toekwamen.
Ah zie het nu, maar das dan meer dat je jezelf herkent waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nope, FF LL '05. Springend en wel![]()
film, songtekst vertaling of zo mag altijdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:58 schreef Asmodian het volgende:
Nou, welke categorie zou je leuk vinden voor een vraag, Supersheep?
Ja, idd, vooral omdat ik weet waar ik stond: direct naast het hek in het midden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ah zie het nu, maar das dan meer dat je jezelf herkent waarschijnlijk
Geen idee. Wij hebben (gelukkig) al jaren geen MTV meer.quote:
ga toch lekker de bijbel lezen johquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:00 schreef geenaam het volgende:
Wat denk je dat ik wil voor categorie?
Mag niet. Da's opzoeken...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ga toch lekker de bijbel lezen joh
Nooit zelf echt gelezen. Ik kreeg het altijd voorgelezen..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ga toch lekker de bijbel lezen joh
Truste!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:02 schreef MaJo het volgende:
Nee echt niet, ga echt naar bedSorry
Misschien wil asmo openen?
![]()
Truste![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:02 schreef MaJo het volgende:
Nee echt niet, ga echt naar bedSorry
Misschien wil asmo openen?
![]()
Truste![]()
quote:Elke gefluister
van elk uur dat ik wakker ben
kies ik mijn bekentenissen
Proberend een oogje op je te hebben.
Zoals een gekwetse, verloren en verblindde dwaas.
Oh nee ik heb teveel gezegd
Ik heb het opgezet
Toch niet een Beatles vraag? Bewaar hem anders voor morgenquote:
Komt er nu aan! nog 1 minuutje!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch niet een Beatles vraag? Bewaar hem anders voor morgen![]()
Goed zoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:06 schreef Supersheep het volgende:
REM - Losing My Religion
Dat wil ik graag doen, hoor, maar ik geloof dat Daf zei dat hij klaarstondquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:08 schreef MaJo het volgende:
Oke dan wacht ik nog evenKan iemand anders openen en punten tellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |