Kunnen we daarna door met de Beatlesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef Mas het volgende:
Racesport is bepaald mijn pakkie aan niet.Formule 1 is nog wel leuk, maar die achterhoekse modderfestijnen kunnen me aan mijn spreekwoordelijke reet roesten. Dus dat iemand even snel het goede antwoord geeft!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:37 schreef Dr.Aart het volgende:
iemand enig idee?
anders verklaar ik Lienelien de winnaar.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:37 schreef Dr.Aart het volgende:
iemand enig idee?
anders verklaar ik Lienelien de winnaar.
And in the end / the points you take / are equal to / the points you make.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kunnen we daarna door met de Beatles![]()
Dat zal je mij nooit horen zeggen hoor, er is niks mis met Lowlandsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
was dat lowlands niet al? voor de vieze stinkhippies?![]()
Ohnee, iets met -atlo zei je. Stinkalto?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat zal je mij nooit horen zeggen hoor, er is niks mis met Lowlands. Mijn vriendin gaat daar elk jaar heen
.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:39 schreef Asmodian het volgende:
Een bijzonder goede avond, dames en heren
Nooit van gehoord, maar leuk puntjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:39 schreef Dr.Aart het volgende:
Het was in het Achterhoekse Halle
Lienelien +1
Ik ga ook maar eens een fotoboek maken, maar niet nuquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:40 schreef Supersheep het volgende:
Hey Asmo!
lijstjes maken voor het fotoboek is pokkewerk
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:39 schreef Asmodian het volgende:
Een bijzonder goede avond, dames en heren
Waar tover jij Lowlands vandaan dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohnee, iets met -atlo zei je. Stinkalto?
Nouja, maakt ook niet uit![]()
Alto's stinken altijd. Ze zien er ook niet uit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohnee, iets met -atlo zei je. Stinkalto?
Nouja, maakt ook niet uit![]()
idd, schaam me iedere keer weer als ik in zo'n ding zitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Alto's stinken altijd. Ze zien er ook niet uit.
[afbeelding]
Weheh, die had mijn moeder vroegerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Alto's stinken altijd. Ze zien er ook niet uit.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |