Ja, weet het, maar jij hebt een deelantwoord gegeven, en iemand anders ook. Jij was het eerste met 'iets van de drie rampen in de middeleeuwen' dus als niemand weet wie meneer Persijn is, dan krijg jij de punten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Maar lien, we moesten er toch maar 1 noemen en de woorden die ermee verbonden waren? De andere verhalen ken ik niet
ja, ik bedoel niet de drie rampen, maar de drie betekenissen van de kruizen.quote:
Yay!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:53 schreef lienelien het volgende:
Nouja, niemand zal Meneer Persijn kennen denk ik, daarom
Asmodian +1
Oja, ik zag mezelf zojuist op MTV![]()
Heel kort door de bocht: ja. Zie hierboven voor meer uitlegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:53 schreef Supersheep het volgende:
De oprichter van Amsterdam dan maar?
Nope, FF LL '05. Springend en welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:54 schreef Asmodian het volgende:
En: YAY!!!. Waarop? Registratie van 5 Days Off?
geen probleem hoor. Heb alleen een leuke vraag in de wacht staan, maar die moet dus maar even wachtenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
Heel kort door de bocht: ja. Zie hierboven voor meer uitleg
Maar aangezien ik er eigenlijk maar één had gevraagd, vond ik dat de punten Asmodian toekwamen.
Ah zie het nu, maar das dan meer dat je jezelf herkent waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nope, FF LL '05. Springend en wel![]()
film, songtekst vertaling of zo mag altijdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:58 schreef Asmodian het volgende:
Nou, welke categorie zou je leuk vinden voor een vraag, Supersheep?
Ja, idd, vooral omdat ik weet waar ik stond: direct naast het hek in het midden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ah zie het nu, maar das dan meer dat je jezelf herkent waarschijnlijk
Geen idee. Wij hebben (gelukkig) al jaren geen MTV meer.quote:
ga toch lekker de bijbel lezen johquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:00 schreef geenaam het volgende:
Wat denk je dat ik wil voor categorie?
Mag niet. Da's opzoeken...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ga toch lekker de bijbel lezen joh
Nooit zelf echt gelezen. Ik kreeg het altijd voorgelezen..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ga toch lekker de bijbel lezen joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |