Met dank aan SKa_BoSSquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:17 schreef SKa_BoSS het volgende:
Mijn lijstje (voor mij en mijn vriendin):
Must haves:
* Tentje
* Slaapzakken
* Matjes
* Portemonnee
* Centjes (Genoeg...)
* Kaartjes
* Plaid (?)
* Telefoons
* ID's
* Pil
* Oordopjes
Kleding (P.P):
* Lange broek (2x) (waarvan eventueel 1 aan)
* Korte broek (2x) (waarvan eventueel 1 aan)
* T-Shirts (4x) (waarvan 1 aan)
* Sokken (5x) (waarvan 1 paar aan)
* Dr. Martens / Goeie schoenen (aan)
* Trui (1x) (eventueel nog 1 aan)
* Ondergoed (5x) (Waarvan 1 aan)
* Zonnebril + Brillenkokert (1x)
* Petje / hoedje
Personal Hygiene:
* Gel
* Toothbrush + Toothpaste
* Borstel
* Douche-spul
* Handdoeken
* Plastuiten
* Rubbertjes
* Handenschoonmaakshizzle
* Paracetamol
* Tijgerbalsem
Shizzle om je droog te houden:
* Ducktape (in verband met het niet compleet waterdicht zijn van mijn Dr. Martens)
* Vuilniszakken (ook om op te zitten)
* Boterham- / Diepvrieszakjes (voor rond sokken eventueel)
* Regenponcho's Halfords (2x P.P.)
Food & Beverage:
* Sixpackje bier (1x P.P.) (voor in de rij en donderdagavond)
* Fles fris (Bullit?) (1x)
* Fles drank (1x)
* Worstjes in blikje (2x)
* Broodjes voor op de heenreis?
* Dextro Energy (2x 4-pack)
* Kauwgom (?)
Genotsmiddelen:
* Vloei / Shag / Rookwaar / Tip
* Aanstekert
Overig:
* Zaklamp (?)
* Fototoestel (2x ?)
* Penlites (2x)
* Horloge
* Goed humeur
Ja, maar alleen simpele camera's. Geen verwisselbare lenzen enzo, telelens zal ook niet op prijs gesteld worden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:15 schreef Dogbreath het volgende:
Vandaag mijn tentje gehaald, de laatste bij de Aldi en afgeprijst naar 15 euro. Mogen er trouwens digitale fototoestellen op het festivalterrein?
telelens lukt wel...ik heb een 12x opt. zoom en die krijg ik meestal wel t terrein op. Gewoon stukkie ducttape op de 12x zoom plakken en hoppaquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar alleen simpele camera's. Geen verwisselbare lenzen enzo, telelens zal ook niet op prijs gesteld worden.
word.....quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:22 schreef Pink_Floyd het volgende:
Zakken grond om de kuilen mee te dempen, waterwerken, leegpompers
kortom tvp
Het lukt misschien wel, het mag niet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:24 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
telelens lukt wel...ik heb een 12x opt. zoom en die krijg ik meestal wel t terrein op. Gewoon stukkie ducttape op de 12x zoom plakken en hoppa
Tablematequote:Op maandag 14 augustus 2006 18:25 schreef zovty het volgende:
Tablemate niet vergeten.
Héérlijk vond ik datquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En oordoppen natuurlijk, word ik tenminste niet wakker van die tyfus "koffiewekker".
Die mongolen die om 9 uur heel de camping wakker maken? Van mij mogen ze ze ophangen aan een scheerlijnquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:56 schreef Aoristus het volgende:
wegwerptandenborstel Waar haal je die ??
misschien zo'n klein slot om de tentrits dicht te kunnen doen
Goede vraag, in ziekenhuizen, hotels en dat soort gelegenheden heb je ze wel, zit al tandpasta op, dus extra handig.quote:
Ja! Bedankt!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
MP3 speler met radio om langs de lijn te kunnen luisteren![]()
Ik heb wel eens eerder Langs de Lijn geluisterd op LL, het zal van je ontvanger afhangen, ik gok er maar op dat mijn mp3-speler het gaat trekken, geen zin om een complete radio mee te gaan zeulen, die krengen vreten ook batterijen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja! Bedankt!
Kun je daar zeker weten Langs de Lijn ontvangen aangezien we in de de middle of fucking nowhere zitten?
Welke voor de hand liggende dingen mis ik nog?quote:-ponchos
-tent
-slaapzak
-slaapmatje
-plattegrond
-programma
-ephies
-vitamine
-ondergoed
-sokken
-broeken
-shirts
-long sleeves
-jas
-telefoon
-portemonnee
-huissleutel
-vuilniszakken
-mp3 met batterijen
-zaklamp
-bier
-spa
-snacks
-liga/sultana
-handoeken
-washandjes
-zeep
-shampoo
-nivea
-tandenborstel + tandpasta
-extra haringen
-postelastieken
-deo
-heuptasje
-Ducktape
Ik en mn vrienden (LL newbies) vragen ons af: betekent dit nou wel of niet dat we allemaal mooi een plastic flessie whiskey mee de camping op kunnen nemen?quote:HOEVEEL DRANK MAG JE MEENEMEN?
Je mag per persoon 12 blikjes (fris)drank en 1 plastic literfles met (fris)drank meenemen naar de camping, maar niet naar het festivalterrein zelf. Glas is op het gehele Lowlandsterrein verboden, dus ook op de camping.
Jeap, en als je meer mee wil nemen is dat ook geen probleem, tenminste, bij de ingang heb ik nog nooit een tas open zien gaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:41 schreef ComebackKid het volgende:
[..]
Ik en mn vrienden (LL newbies) vragen ons af: betekent dit nou wel of niet dat we allemaal mooi een plastic flessie whiskey mee de camping op kunnen nemen?
Onder de inzenders wordt een glas whiskey verloot![]()
Een goede wijze keuzequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:52 schreef ComebackKid het volgende:
Ah tnx allemaal...gaan we eens lekker genieten van Té Bheag whiskey
je moet het overgieten, maar dan mag je het volgens mij meenemenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:41 schreef ComebackKid het volgende:
[..]
Ik en mn vrienden (LL newbies) vragen ons af: betekent dit nou wel of niet dat we allemaal mooi een plastic flessie whiskey mee de camping op kunnen nemen?
Onder de inzenders wordt een glas whiskey verloot![]()
Ik heb gekozen voor de (goedkope) Glen Hoodquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:52 schreef ComebackKid het volgende:
Ah tnx allemaal...gaan we eens lekker genieten van Té Bheag whiskey
Wow, post eens een fotoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:39 schreef Robzilla het volgende:
Ik heb trouwens echt een chille tas, zelfs mn stoeltje gaat erin! chill
nee man, dat is teveel werkquote:
OMG !!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:34 schreef Innocence het volgende:
Net m'n lijstje zitten tikken, voordat de zenuwen echt komen en straks de helft nog thuis ligt![]()
Dus plaats 'm hier ook maar even:
douchespul
make-up + spiegel
haarborstel, elastiekjes
tandpasta en tandenborstel
Handdoeken
Zonnebrand en zonnebril (of misschien toch niet)
wc papier/doekjes
oordopjes
tampons
pijnstillers
poncho
slippers en schoenen
2 spijkerbroek
riem
ondergoed en sokken
paar hemdjes en een jurkje
trui
trainingsjackie
rugtasje
sigaretten en aanstekers
kauwgom
potomonnee
telefoon
pen en papier
zaklamp met batterijen
12 halve liters bier
literfles whisky
pak water
een wit en een bruin brood
chocoladevlokken (verslaafd)
blikjes knakworstjes
zak chips
Misschien net iets teveel, maar gaan toch met de caravan![]()
iets dat ik vergeet?
Ach, ik heb toch te weinig scheerlijnen om ze allemaal aan te hangen, dus maak je geen zorgenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:41 schreef ComebackKid het volgende:
btw..om even terug te komen op de koffiewekker: niets is beter dan koffie op bed gebracht te krijgen, op te drinken, en nog een uur of wat door te slapen. dus uhhhm GRRRR: zou je zo vriendelijk willen zijn om minimaal 1 koffiedude niet op te hangen?
Steekproefsgewijs, maar de kans is toch wel aanwezig dat ze zeggen jammer dan. Beste oplossing is gewoon een paar keer lopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:43 schreef rew- het volgende:
Controleren ze nou wel of niet sterk op drank? Was wel van plan om wat meer flessen en bier mee te nemen...
Als jij aan komt kakken met 2 treetjes bier en 3 flessen wodka kan je er donder op zeggen dat je een hoop in moet leveren als ze jou er uit pikken. 1 treetje en een anderhalve literfles gevuld met drank zal nog wel lukken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:43 schreef rew- het volgende:
Controleren ze nou wel of niet sterk op drank? Was wel van plan om wat meer flessen en bier mee te nemen...
Ohw, bedacht me net dat ik ook nog pleisters wil meenemenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
OMG !!!
Zo is Lowlands helemaal geen survival meer.
Om je kont mee af te vegen als het WC papier op is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:11 schreef Debsterr het volgende:
Ik moet nog beginnen met inpakken. Ik ben zelf nog LLmaagd, en straks komt mijn heldhaftige ervaren LLvriendje, dus die mag mij vertellen wat ik mee moet nemen
.
En zag ik nou ergens babydoekjes staan? Why.
Mjah.. of je neemt gewoon voldoende WCpapier meequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Om je kont mee af te vegen als het WC papier op is.
^^ kampeerder zeker?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah.. of je neemt gewoon voldoende WCpapier mee.
Ik heb 2 weken Renesse overleefd, inclusief pissebedden in de tentquote:
Naja, was toch wel van plan om zoiets mee te nemen... maar ik zal het wel een beetje verstoppen in de tas, had gehoord dat ze hooguit aan de tas voelen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als jij aan komt kakken met 2 treetjes bier en 3 flessen wodka kan je er donder op zeggen dat je een hoop in moet leveren als ze jou er uit pikken. 1 treetje en een anderhalve literfles gevuld met drank zal nog wel lukken.
... Het is woensdag?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:26 schreef Litso het volgende:
Ah, goed dat dit topic er nog is. Laatste kwartier thuis voor lowlands, en toch maar even gechecked
Ik was mijn handdoek en kussen iig vergeten.
Je hoort ook wel eens verhalen dat ze de hele tas leeg halen, al heb ik dat zelf nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:35 schreef rew- het volgende:
[..]
Naja, was toch wel van plan om zoiets mee te nemen... maar ik zal het wel een beetje verstoppen in de tas, had gehoord dat ze hooguit aan de tas voelen?
Nou... vorig jaar was de waterdruk erg laag, ik heb liever veel koud water dan een beetje lauw waterquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is er zo verschrikkelijk aan douchen op LL? Niet dat ik vaak douche daar...
Ja, er komen wel zeikstraaltjes uit die douches maar het enige nadeel is dat je er dan wat langer over doet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:01 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou... vorig jaar was de waterdruk erg laag, ik heb liever veel koud water dan een beetje lauw water![]()
Dat kan je wel zeggen ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:39 schreef Pink_Floyd het volgende:
daar heb je wel geluk mee dan Evil_koekie!
Ik wel gelukkig, 3e keer in 1 jaarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja.![]()
geen kaartje voor tool @ ahoy tho :/
Dat heeft met timing te maken...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:01 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou... vorig jaar was de waterdruk erg laag, ik heb liever veel koud water dan een beetje lauw water![]()
Wheheh je zou dr maar intrappenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vond btw in mn tas net mn kaartje van vorig jaar..daar was de strip niet eens vanaf gescheurd..het is dat het kaartje er nèt iets anders uitziet, anders had ik 'm best kunnen verkopen voor een extra zakcentje
Een stel Belgen op de camping ging in 2001 bijna geloven dat ze een kaartje nodig hadden om de camping af te komen. Zo hadden we bijna een overgebleven kaartje op zondagmiddag nog voor 100 gulden verkocht, maar we kregen bij voorbaat, voordat ze 'm kochten, al last van ons geweten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Wheheh je zou dr maar intrappen
Jahoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:37 schreef MaJo het volgende:
Stel dat je meer drank meeneemt en ze komen daarachter, dan wordt het gewoon ingenomen maar dan mag je wel gewoon naar binnen toch? Aangezien iedereen steeds vraagt wat je mee mag nemen. Je kunt het ook proberen en als het niet lukt is het gewoon jammer?
Je mag ook meerdere malen van buiten naar binnen lopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:37 schreef MaJo het volgende:
Stel dat je meer drank meeneemt en ze komen daarachter, dan wordt het gewoon ingenomen maar dan mag je wel gewoon naar binnen toch? Aangezien iedereen steeds vraagt wat je mee mag nemen. Je kunt het ook proberen en als het niet lukt is het gewoon jammer?
Koelboxje in de auto, gastankje ernaast, koud bier.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je mag ook meerdere malen van buiten naar binnen lopen.![]()
Autootje volladen met dranken een paar keer heen en weer lopen.
![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben nu aan het inpakken!
Ik dacht dat m'n tas groter was, iedere keer verkeik ik me er weer op![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:37 schreef PlarkPlark het volgende:
Oja, en mijn riem, gemaakt van een tuinslang, waar ik wodka in doe
12 jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:37 schreef crossover het volgende:
12 sixpacks
[..]4 keer om je middel?
Tof! das nog best veel..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:39 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
12 ja, ben niet alleen, en de kinderwagen moet vol.
En die riem zit 2x om mijn middel, en zit ongeveer 3 glazen in. Werkt al 3 jaar.
Mijn tas:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben nu aan het inpakken!
Ik dacht dat m'n tas groter was, iedere keer verkeik ik me er weer op![]()
kaartjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, mijn lijstje tot zover:
[..]
Welke voor de hand liggende dingen mis ik nog?![]()
Laat de kinderwagen het aub begeven voor je de brug over bent... anders heb ik em weer op mn hielenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:39 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
12 ja, ben niet alleen, en de kinderwagen moet vol.
En die riem zit 2x om mijn middel, en zit ongeveer 3 glazen in. Werkt al 3 jaar.
Laat je knieen het ajb begeven voor je de brug over bent, anders moet ik weer om je heen sturen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:48 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Laat de kinderwagen het aub begeven voor je de brug over bent... anders heb ik em weer op mn hielen
Juist. Of eerder, ik hoef de brug niet zo nodig over, althans niet voordat mijn tent staat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:48 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Laat de kinderwagen het aub begeven voor je de brug over bent... anders heb ik em weer op mn hielen
Ik heb nog nooit iemand aangereden, en ik til me liever geen ongeluk aan bier. Dank. (ik TREK mijn karretje, dus ik loop je niet in de weg)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Juist. Of eerder, ik hoef de brug niet zo nodig over, althans niet voordat mijn tent staat.
En toch zijn de meeste mensen met wagentjes, vuinisbakken, bolderwagens en dergelijke strontvervelend. Ze kijken niet op of om terwijl ze met dat ding rijden. En dan ook nog eens vergeten dat ze de brug over moeten met dat ding, wat ze dan dus maar met veel moeite lukt, in 45 minuten ofzo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand aangereden, en ik til me liever geen ongeluk aan bier. Dank.
Tillen over de brug doe ik sneller dan de gemiddelde lopert.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En toch zijn de meeste mensen met wagentjes, vuinisbakkel, bolderwagens en dergelijke strontvervelend. Ze kijken niet op of om terwijl ze met dat ding rijden. En dan ook nog eens vergeten dat ze de brug over moeten met dat ding, wat ze dan dus maar met veel moeite lukt, in 45 minuten ofzo.
En je hoeft niet 12 sixpacks mee te nemen hoor. Als je het niet kunt tillen, kun je ook minder meenemen, of 2 keer lopen.
Valt best mee.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef PlarkPlark het volgende:
Jemigwat zijn de lowlanders tegenwoordig frustie!
![]()
Daar sta je, zeker als je Nokia hebt, aardig lang te wachten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie dat sommigen een gsm lader meenemen, bespaar je de moeite; er is geen electriciteit.
Bovendien is er een mobiele oplaadtent, waar honderden oplaadsnoertjes hangen voor elk type mobiel.
Als je een eigen lader in kan leveren bij die oplaad-stand hoef je niet zo lang te wachten tot ze je merk roepen. Veel relaxter. Gewoon doen dus.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie dat sommigen een gsm lader meenemen, bespaar je de moeite; er is geen electriciteit.
Bovendien is er een mobiele oplaadtent, waar honderden oplaadsnoertjes hangen voor elk type mobiel.
Probeer voor 5 seconden eens even man te zijn en pak alleen dit in:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Hallooooooo, kan iemand me even slaan?
Reeds ingepakt:
6 onderbroeken
3 spijkerbroeken waarvan 1 aan
een stuk of 5 of 6 shirtjes met korte mouw
2 jurkjes
3 rokjes
7 paar sokken + 2 paar overknee kousen want dat is leuk
3 jasjes (hoodie van lang gelee die een beetje te kort is, fleecevest en een spijkerjasje dat ik donderdag al aan doe)
Puma's en kaplaarzen
En dat zijn alleen nog maar de kleren hè! Somebody stop me.
Mja kijk weet je wat het probleem is... Dat jij zoveel mee wil nemen maakt mij niets uit, alleen leef ik mee met mijn geslachtsgelijken. Die moeten namelijk jouw tas gaan dragen omdat jij em dan te zwaar vindt... Mannen vinden dit over het algemeen diep van binnen niet cool (indien scoringskans: "oh meid ik draag je tas wel voor je hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb al wat eruitgehaald. Het gaat nu nog enigzins. Je zou toch denken dat het na 6 keer toch wel beter zou gaan, dat inpakken.
Gij zijt nieuw in dit topique? Nuja, tot morgen dan maar en ja ik heb zinquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:16 schreef Bellah het volgende:
Vergeet je tandpasta en id niet..
(en voor de dames.. de pil.. lekker lullig als je die vergeet)
Hebben we d'r zin in? (JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!)
Kijk zo hoort het, met vingertjes aan een vrouw zitten vind een man dan weer niet erg, dus los je het op deze manier erg humaan opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Nee hoor, ik ga 'm helemaal zelf over de brug sjouwen. Daarna eis ik gewoon een nek/schouder massage van mijn man als ik eenmaal in de tent zit.
Ik ben dan ook fantastisch.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:21 schreef Baserunner het volgende:
Kijk zo hoort het, met vingertjes aan een vrouw zitten vind een man dan weer niet erg, dus los je het op deze manier erg humaan op![]()
Met deze opmerking besluit ik mijn avondquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ben dan ook fantastisch.![]()
![]()
Ik zou me meer "zorgen" maken om temazepam met alcohol, maar het is prima te doen hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:52 schreef augurkenkoning het volgende:
oxazepam en alchohol, is dat wel zo slim?
Ik ga morgenochtend pasquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Hoe laat zijn mensen (die nog niet op weg zijn) eigenlijk van plan weg te gaan/daar te zijn? Ik ben van plan tegen 3 uur daar te zijn...
Vanavond een van de laatste treinen. Dan is de rij korter, mn maten houden een plekkie bezetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Hoe laat zijn mensen (die nog niet op weg zijn) eigenlijk van plan weg te gaan/daar te zijn? Ik ben van plan tegen 3 uur daar te zijn...
Rond 17:30 weg. Er gaan 3 vrouwen mee, we zullen dus rond 18:15 daadwerkelijk vertrekken. Geen idee hoe laat we daar zijn, maakt me ook niet zoveel uit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Half 2 vertrekken, half 6 daarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Ik denk dat ik zondag weer vertrek omdat ik volgende week hertentamen heb waar ik nog niks aan gedaan heb, jouw reden klinkt leukerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik krijg zojuist van mij werk trouwens een VIP kaart voor Bavaria city racing zondag in Rotterdam!
Dus ik denk dat ik zondagochtend weer vertrek!![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Hallooooooo, kan iemand me even slaan?
Reeds ingepakt:
6 onderbroeken
3 spijkerbroeken waarvan 1 aan
een stuk of 5 of 6 shirtjes met korte mouw
2 jurkjes
3 rokjes
7 paar sokken + 2 paar overknee kousen want dat is leuk
3 jasjes (hoodie van lang gelee die een beetje te kort is, fleecevest en een spijkerjasje dat ik donderdag al aan doe)
Puma's en kaplaarzen
En dat zijn alleen nog maar de kleren hè! Somebody stop me.
Ik ook, blijft er iig nog iemand op het forumquote:
Vorig jaar was het ook om 12:00 nog te doen volgens mij. Toen ging camping 5 ook pas 's nachts open. Wel altijd leuk, als je al lekker aan het bier zit bij de tent nog mensen langs zien waggelen met volle bepakking, ik zal even naar je zwaaien.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:19 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik ook, blijft er iig nog iemand op het forum...zal camping 5 nog een beetje te doen zijn om 7-8 uur 's ochtens? Ik ga nooit op vrijdag nl...en rijden er om die tijd al pendelbussen op vrijdag?
Prima, ik weet nu hoe jij eruit ziet dus ik zwaai wel ff terug als ik nog handen vrij heb. Maa ik denk niet dat jij om 7-8 uur al wakker bentquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook om 12:00 nog te doen volgens mij. Toen ging camping 5 ook pas 's nachts open. Wel altijd leuk, als je al lekker aan het bier zit bij de tent nog mensen langs zien waggelen met volle bepakking, ik zal even naar je zwaaien.
Al?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:39 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Prima, ik weet nu hoe jij eruit ziet dus ik zwaai wel ff terug als ik nog handen vrij heb. Maa ik denk niet dat jij om 7-8 uur al wakker bent
Vorig jaar ging het wel goed. Maar ja, ik denk dat ik dit jaar mijn tent wel eerder heb staan, dus eerder begin met wat bier drinken, dus eerder voldaan mijn bed kan opzoeken. Maar als ik weer pas laat bekenden tegen kom die op andere campings staan, is het niet ondenkbaar dat ik nog wakker ben rond die tijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:31 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]hehe, als het nog is dan herken ik je waarschijnlijk niet meer
ik heb in ieder geval Laton meegenomenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:25 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij is iedereen enorm aan het (ver)zuipen nu.
Ja ! Jij bent goed.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik heb in ieder geval Laton meegenomen![]()
douchen is voor noobsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Lactacyd doekjes. Maar ik ben aan het overwegen dit jaar voor de allereerste keer ooit te gaan douchen op Lowlands. Eigenlijk de 1e keer douchen op een festival.Fris ben ik.
Inderdaad. Bijna niemand doucht, en om nou een uur in de rij te staan voor een douche..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:04 schreef CecilBDemented het volgende:
ik ga ook niet douchen ik wil lekker vies worden
daar draaid lowlands om toch
Apart, bijna niemand douchet en toch staat er een rij van een uur?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Inderdaad. Bijna niemand doucht, en om nou een uur in de rij te staan voor een douche..![]()
Als je naar percentages kijkt hequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:04 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Apart, bijna niemand douchet en toch staat er een rij van een uur?
Dat en schone onderbroeken!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:00 schreef Roellio het volgende:
Tentje
Kaartje
Bier
Slaapzak
Luchtbed
Pinpas
je tanden poetsen met tandpasta en een blik bier omdat de wasruimtes toch 5 meter lopen zijn isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:41 schreef Magereheinus het volgende:
Ja idd, lijkt me wel. Niet douchen kan ik mee leven(Doe dat zelf ook niet XD)maar je tanden niet poetsen vind ik maar smerig!
ik denk dat de meeste vrouwmensen wel een tasje hebben, dat is mijn ervaring in ieder gevalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:36 schreef ondeugend het volgende:
Plastuitjes
Oordoppen
Ducktape
Pleisters
De rest zijn de wel geijkte dingen.
Even voor de dames... waar laten jullie de dingen die je bij je hebt op het terrein zelf zoals telefoon, geld, kauwgom en dergelijke ?
Ik heb geen zin in een gehoorbeschadiging. En zelfs met oordoppen in is het hard zat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:40 schreef Magereheinus het volgende:
oordoppen?
Ik gebruik het lijstje dat ik in dit topic gepost heb gewoon weer. En ik pak op donderdag meestal pas in. Maar dit jaar misschien woensdag, omdat ik dit jaar eerder vertrek dan voorgaande jaren, als het meezit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:36 schreef Pietklaaso het volgende:
Makenjullie nou serieus allemaal lijstjes??
ik doe dat nooit ( misschien wel een goed idee omdat ik altijd de helft vergeet)
jullie pakken zeker ook altijd ruim van tevoren in??
Ik doe dat meestal woensdag nacht en 7 uur later gaan we onderweg![]()
![]()
Sjit wat heb ik een zin in lowlands![]()
Ze zijn ook niet bedoeld om de muziek te dempen maar tegen andere nare bijgeluiden s'nachts.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:40 schreef Magereheinus het volgende:
pleisters en oordoppen? Je gaat naar een festival hoor![]()
Maar wat voor tasje dan ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:32 schreef peterfan het volgende:
Hier ook een tas. Ideaal. Maar geen, ik herhaal, geen rugtassen a.u.b!![]()
Zie het nu al voor me bij de KC met Ruby. Lekker springen en ik de hele tijd die tas tegen mijn kop....![]()
Mensen voor je met een rugtas.. Dood moeten ze!![]()
Vorig jaar bij Pennywise stond een knakker met zo'n groene brievenbus op z'n rug in de pit... hij werd nog pissig ook toen wat omstanders en ik die brievenbus over z'n hoofd duwden...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:32 schreef peterfan het volgende:
Hier ook een tas. Ideaal. Maar geen, ik herhaal, geen rugtassen a.u.b!![]()
Zie het nu al voor me bij de KC met Ruby. Lekker springen en ik de hele tijd die tas tegen mijn kop....![]()
Mensen voor je met een rugtas.. Dood moeten ze!![]()
Hehe, dat doe ik ook wel eens(vooral als ik wasted ben)ach gaat vanzelf wel weer dicht of heb dr weer een mooi litteken bij. Hoe minder mee te zeulen hoe beter vind ik hoor, maargoed je moet t natuurlijk zelf wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet bedoeld om de muziek te dempen maar tegen andere nare bijgeluiden s'nachts.
En pleisters zou ik eigenlijk standaard bij me moeten hebben... ik ben een onhandige kluns en struikel vast 6 keer over de zelfde tentharing.
inpakken doe ik standaard op het laatste moment, maar dan heb ik al wel mn lijstje klaar (standaard festivallijstje eigenlijk)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:36 schreef Pietklaaso het volgende:
Makenjullie nou serieus allemaal lijstjes??
ik doe dat nooit ( misschien wel een goed idee omdat ik altijd de helft vergeet)
jullie pakken zeker ook altijd ruim van tevoren in??
Ik doe dat meestal woensdag nacht en 7 uur later gaan we onderweg![]()
![]()
Sjit wat heb ik een zin in lowlands![]()
Nou zijn oordoppen en pleisters niet de zwaarst indenkbare ballast die je bij je kunt hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:10 schreef Magereheinus het volgende:
Hoe minder mee te zeulen hoe beter vind ik hoor, maargoed je moet t natuurlijk zelf weten
Dat is zo, maar moet je die weer gaan halen enzo, geen trek in. Maar t ging ff om t ideequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:32 schreef n0r het volgende:
[..]
Nou zijn oordoppen en pleisters niet de zwaarst indenkbare ballast die je bij je kunt hebben
Voor de interviews natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:49 schreef Magereheinus het volgende:
@Juicyhill: waarom een playboy? Scoor gewoon een chick, @ LL is dat niet zo'n kunst.
En pleepapier is inderdaad ook overbodig.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:43 schreef Pietklaaso het volgende:
je gaat een kunstwerk maken van je zaad?
Ik ga niet, maar jij wint!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:23 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik neem mee, het universum.
En je lolbroek, grapjas en feestneus!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:00 schreef Juicyhil het volgende:
Zo`n standaard stom droog iets:
Neem ook je goede humeur mee.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:04 schreef Rocho het volgende:
Vorig jaar bij Pennywise stond een knakker met zo'n groene brievenbus op z'n rug in de pit... hij werd nog pissig ook toen wat omstanders en ik die brievenbus over z'n hoofd duwden...
Da;s een vriend van mij, en maak je maar geen zorgen, dit jaar gaat hij niet. ;pquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:10 schreef Magereheinus het volgende:
En die gast in de pit van Pennywise met zn brievenbus ja XD. Ik stond er superdichtbij, in de pit zelf heb ik m ook een paar keer flink geraakt, zo fkn irritant. Helaas ook 1x op zijn brievenbus, was ff jammer
Absintquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:09 schreef CecilBDemented het volgende:
broeken , ondergoed , handdoek , fok meeting bord(zie fok meet topic) , stretcher.
instant bbq , vlees saus bier, drank voor donderdag(absint aanwezig) stokbrood kruideboter.
goed humeur, kaartje, matties, slaapzak, coolbox. 2 telefoons, laders, swemkleding, zonnebrand, aftersun, condooms, chips, wc papier, verder weet ik nog niet.
Omdat het een partij tyfusweer gaat worden?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:16 schreef super-muffin het volgende:
Neem je zwembroek mee, maar ik zeg niet waarom!
correctquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:11 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Omdat het een partij tyfusweer gaat worden?![]()
Ik neem me elk jaar voor om te gaan douchen en neem ook altijd douchespullen mee, de teller is in een jaar of 7, 8 op precies één keer douchen blijven staan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Lactacyd doekjes. Maar ik ben aan het overwegen dit jaar voor de allereerste keer ooit te gaan douchen op Lowlands. Eigenlijk de 1e keer douchen op een festival.Fris ben ik.
Troost je, het word waarschijnlijk kutweer, ik ga met halve tegenzinquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:52 schreef crossover het volgende:
'Ik ga naar lowlands'
Hier stopte ik met lezen
Stel je komt een meisje tegen en beland met haar in je tent..quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik neem me elk jaar voor om te gaan douchen en neem ook altijd douchespullen mee, de teller is in een jaar of 7, 8 op precies één keer douchen blijven staan.
Neuh, om dat het stukje gras bij de Alpha op zondag zo'n groot modderbad is geworden dat je er in kan zwemmen met ongveer 40 mensen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:11 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Omdat het een partij tyfusweer gaat worden?![]()
ow zo, ik dacht aan deze combinatie:quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:07 schreef BloodyLotte het volgende:
ja voor mn bolle toettonic en oogmakeupverwijderspul en dagcreme en yaddayaddayadda
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:26 schreef Sjoewe het volgende:
Opklapstoelen van de Xenos. Ik heb goffedomme lang genoeg op een vuilniszak gezeten bij m'n tent.
40, misschien 41, geen idee hoe dat met regenlaarzen gaat..quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:28 schreef frame-saw het volgende:
Welke maat heb je?
Ik ben ook van het zo min mogelijk meesjouwen maar ik ga dit jaar toch echt maar een stoeltje aanschaffen. Normaal ergens kunnen zitten is hetgeen wat ik altijd het meest mis op zo'n festival.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:34 schreef P8 het volgende:
Ik neem net als elk jaar mijn opklapstoeltje mee. Een stoeltje is echt superrelaxt. En dan heb je weer mensen die zeiken zo van: NEE MAN GEEN STOELTJE!
ik zeg: fuck you, kleine campingstoeltjes van 1kg ftw![]()
gewoon een klein plat stoeltje is makkelijk mee te nemen hoor. Ik snap niet dat sommige mensen doen alsof ze 3 weken op vakantie gaan. Lowlands is een gore camping. En je gaat toch sowieso stinken als je daar bent. Nee een kleine sporttas met de basic shit voor mij is meer dan genoeg. En de tent uiteraardquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:36 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik ben ook van het zo min mogelijk meesjouwen maar ik ga dit jaar toch echt maar een stoeltje aanschaffen. Normaal ergens kunnen zitten is hetgeen wat ik altijd het meest mis op zo'n festival.
Nouja je kunt altijd in de goedkopere winkels á la Scapino kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
40, misschien 41, geen idee hoe dat met regenlaarzen gaat..
Ik wil ook nog zo'n baasjesstoeltje eigenlijk, hoe klein zijn ze helemaal ingeklapt en hoeveel heb je er voor betaald en waar gekocht?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag gekocht:
[afbeelding]
Maar dan zonder leuningen!
vergeet je poppers nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Checklist Festival::
Tent
Slaapzak
Luchtbed
3x Broek
4x Shirts
4x Onderbroeken
5x Sokken
3x Truien / Vest
2x schoenen
Regenjas / Poncho
Handdoek
Badhanddoek
Deo
Gel
Kam
After Shave
Tandpasta
Tandenborstel
Paracetamol
Norrit
Vuilniszakken
Boterhamzakjes
Zaklamp --> Batterijen
ID
Portemonnee
Kaartje
Opgeladen GSM
Hertog Jan
Neequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:33 schreef Blinker het volgende:
[..]
Is dat inclusief wat je al aan hebt?
Is het raar als ik dit veel vind?
Mooi tafeltje voor je bier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:13 schreef Magereheinus het volgende:
Pff zoon stoeltje is opzich wel handig, misschien ook maar voor kijken. Heb vandaag mn CD speler getest. Hij doet t wel, maar er moet wel iets zwaars op het klepje staan. Dat is wel kut eigenlijk
Je snapt natuurlijk wel dat ik je daar aan ga houden he?quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:05 schreef CecilBDemented het volgende:
en het vette is ik heb het in plastic fles!!! als je wil kun je slokje proeven pietklaaso
lekker absintje gna gna
neuken op lowlandsquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:06 schreef grasmat het volgende:
[..]
Stel je komt een meisje tegen en beland met haar in je tent..
Zal ze leuk vinden die dikke laag smegma
Inclusief wat ik aan heb.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:33 schreef Blinker het volgende:
[..]
Is dat inclusief wat je al aan hebt?
Is het raar als ik dit veel vind?
Kijk eens bij de outdoor afdeling van Perry sport, daar zag ik er eentje voor 2,50 en naar wat ik aanneem van iets beter kwaliteit dan dievan 50 cent.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 06:59 schreef greatgonzo het volgende:
welke gewone winkel verkoopt nog van die goeie poncho's, dus niet van dat boterhamzakken materiaal?
Outdoor winkel zit hier niet
Tuincentrum.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:12 schreef Breuls het volgende:
Ja, hey, waar koop je regenlaarzen? Vorig jaar stad en land afgezocht, niks gevonden. Tijdje terug kwam ik erachter dat Praxis ze verkocht maar die hebben mijn maat niet meer.
Waarrrmoetikheen.
oeh, die ga ik morgen dan even halenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:01 schreef Sjoewe het volgende:
Bij de xenos van die lichtgewicht opvouw stoelen voor 6 euro. 14.gif
Ik zit er comfi bij dit jaar.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Checklist Festival::
Tent
Slaapzak
Luchtbed
3x Broek
4x Shirts
4x Onderbroeken
5x Sokken
3x Truien / Vest
2x schoenen
Regenjas / Poncho
Handdoek
Badhanddoek
Deo
Gel
Kam
After Shave
Tandpasta
Tandenborstel
Paracetamol
Norrit
Vuilniszakken
Boterhamzakjes
Zaklamp --> Batterijen
ID
Portemonnee
Kaartje
Opgeladen GSM
Hertog Jan
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef P8 het volgende:
Ik snap niet dat sommige mensen doen alsof ze 3 weken op vakantie gaan. Lowlands is een gore camping. En je gaat toch sowieso stinken als je daar bent.
Ik kom langsquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:45 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik heb vandaag ook nog maar 150 salmiakknotsen gekochtmaar die zijn zo tering lekker
dus als iemand er 1 moet> zeg het maar![]()
Dumpstore ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 06:59 schreef greatgonzo het volgende:
welke gewone winkel verkoopt nog van die goeie poncho's, dus niet van dat boterhamzakken materiaal?
Outdoor winkel zit hier niet
Ja, wel duurder natuurlijk. Ik heb een vrij dure (geen idee meer of het 15 of 25 euro was), maar dan blijf je ook echt helemaal droog (vooral op de fiets, waar ik 'm ook voor gekocht heb), en hij is niet na 2 of 3 keer aan- en uittrekken kapot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:51 schreef ondeugend het volgende:
En anders verkopen ze vast betere kwaliteit bij een fietsenwinkel ? Dan heb je echte regenkleding.
Op zich valt het wel mee wat je meeneemt. Maar als ervaren LL ganger zou ik 1 dikke trui schrappen (je hebt óók al een dik vest), laarzen skip ik ook, dan maar met natte poten rondlopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:40 schreef CherryLips het volgende:
score tot nu toe:
2 broeken, twee dikke truien, 1 paar schoenen, laarzen, dik vest, paar shirtjes, fleece-deken, tent, luchtbed, slaapzak, haal zo nog poncho en stoeltje, plastuitjes, oude telefoon, ID, pin, OV, tandenborstel, klein flesje shampoo + tandpasta, immodium, panadol, borstel, haarelastiekjes, handdoek, en ehm... sokken?
dit krijg ik echt nooit mee.
fleecedeken is voor 's nachts, ik ben een rasechte koukleumquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op zich valt het wel mee wat je meeneemt. Maar als ervaren LL ganger zou ik 1 dikke trui schrappen (je hebt óók al een dik vest), laarzen skip ik ook, dan maar met natte poten rondlopen, fleece-deken: waar wil je die in hemelsnaam gebruiken als het hele terrein zeiknat is en waarom zou je hem wìllen gebruiken als het lekker droog is? Stoeltje: altijd relaxed voor op de camping maar wel relatief veel sjouwen. Ik ben er meestal te lam voor om het mee te nemen.
Als je die dingen schrapt heb je ineens een heel ander plaatje.
Slapen doe ik wel in wat ik op dat moment aanheb.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
fleecedeken is voor 's nachts, ik ben een rasechte koukleum.
oja, zut om in te slapen en ondergoed enzo moeten ook mee.
netjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Slapen doe ik wel in wat ik op dat moment aanheb.![]()
Eigenlijk kan ik m'n slaapzak en matje ook beter thuis laten, de helft van de tijd lig ik ernaast als ik wakker word.
Het verheugen zal er bij mij ook wel zijn, alleen de coördinatie die nodig is om hem ook daadwerkelijk te bereiken (laat staan er ook nog eens in te klimmen) is nogal eens niet aanwezigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:22 schreef Laton het volgende:
[..]
netjes
zelfs stomdronken verheug ik me nog op mijn slaapzak echter
4/5 in de zin van vier-vijfde uur? ofwel 48 minuten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het verheugen zal er bij mij ook wel zijn, alleen de coördinatie die nodig is om hem ook daadwerkelijk te bereiken (laat staan er ook nog eens in te klimmen) is nogal eens niet aanwezig.
Oogetuigen zeggen iig dat het een vrij komisch schouwspel is:
Grrrrrrrr strompelt tent binnen en mompelt iets onsamenhangends.
Grrrrrrrr strompelt richting matje met slaapzak en crasht er ongeveer een centimeter of 20 naast en is meteen vertrokken.
Grrrrrrrr wordt een uur of 4/5 later met kleine oogjes wakker, kijkt enigzins verbaasd naar z'n bedje en kruipt alsnog in zijn slaapzak om verder te pitten.
altijd leuk om 's nachts gedesorienteerd wakker te worden, heel nodig te moeten piesen en niet doorhebben dat je in een slaapzak ligt en dan het ritsje niet meer kunnen vindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:49 schreef P8 het volgende:
[..]
4/5 in de zin van vier-vijfde uur? ofwel 48 minuten?
Ik mag blij zijn als ik de 4 uur slaap per nacht haal![]()
wat trouwens wel handig is bij een slaapzak, is deze helemaal openritsen. Dan heb je een deken! Dat is een stuk makkelijk om onder te kruipen dan in een slaapzak![]()
edit: Ik mag trouwens niet blij zijn als ik de 4 uur slaap per nacht haal. Dan doe ik echt iets verkeerd![]()
Hij gaat niet meer geloof ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Morpheus2000: vergeet je luchtbedpomp niet.
je zou maar je bier vergeten. sta je daar in de rij zonder bier. EEN HEL ZEG IK JE.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:07 schreef UFOtje het volgende:
Toch handig dit topic, je vergeet vaak de vanzelfsprekende spullen!
Het is godverdomme lowlands ... slapen is overrated !!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die mongolen die om 9 uur heel de camping wakker maken? Van mij mogen ze ze ophangen aan een scheerlijn.
Word gewaardeerd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nouja, wist ik veel. Ik las zo dat lijstje, en ik zag dat ie alleen z'n luchtbed erop had staan. Dus ik dacht, goh als ik nu kan voorkomen dat iemand zonder luchtbedpomp zit op Lowlands, dan zeg ik het maar even..
sleep is wastequote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Het is godverdomme lowlands ... slapen is overrated !!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:26 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
je zou maar je bier vergeten. sta je daar in de rij zonder bier. EEN HEL ZEG IK JE.
Ja, ik neem alleen het hoognodige meequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef P8 het volgende:
[..]
gewoon een klein plat stoeltje is makkelijk mee te nemen hoor. Ik snap niet dat sommige mensen doen alsof ze 3 weken op vakantie gaan. Lowlands is een gore camping. En je gaat toch sowieso stinken als je daar bent. Nee een kleine sporttas met de basic shit voor mij is meer dan genoeg. En de tent uiteraard
ook voor mijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef Roellio het volgende:
Kan iemand rechtsachteraan op camping 3 even een luchtbedpomp komen uitlenen morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |