Dat kan je wel zeggen ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:39 schreef Pink_Floyd het volgende:
daar heb je wel geluk mee dan Evil_koekie!
Ik wel gelukkig, 3e keer in 1 jaarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja.![]()
geen kaartje voor tool @ ahoy tho :/
Dat heeft met timing te maken...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:01 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou... vorig jaar was de waterdruk erg laag, ik heb liever veel koud water dan een beetje lauw water![]()
Wheheh je zou dr maar intrappenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vond btw in mn tas net mn kaartje van vorig jaar..daar was de strip niet eens vanaf gescheurd..het is dat het kaartje er nèt iets anders uitziet, anders had ik 'm best kunnen verkopen voor een extra zakcentje
Een stel Belgen op de camping ging in 2001 bijna geloven dat ze een kaartje nodig hadden om de camping af te komen. Zo hadden we bijna een overgebleven kaartje op zondagmiddag nog voor 100 gulden verkocht, maar we kregen bij voorbaat, voordat ze 'm kochten, al last van ons geweten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Wheheh je zou dr maar intrappen
Jahoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:37 schreef MaJo het volgende:
Stel dat je meer drank meeneemt en ze komen daarachter, dan wordt het gewoon ingenomen maar dan mag je wel gewoon naar binnen toch? Aangezien iedereen steeds vraagt wat je mee mag nemen. Je kunt het ook proberen en als het niet lukt is het gewoon jammer?
Je mag ook meerdere malen van buiten naar binnen lopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:37 schreef MaJo het volgende:
Stel dat je meer drank meeneemt en ze komen daarachter, dan wordt het gewoon ingenomen maar dan mag je wel gewoon naar binnen toch? Aangezien iedereen steeds vraagt wat je mee mag nemen. Je kunt het ook proberen en als het niet lukt is het gewoon jammer?
Koelboxje in de auto, gastankje ernaast, koud bier.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je mag ook meerdere malen van buiten naar binnen lopen.![]()
Autootje volladen met dranken een paar keer heen en weer lopen.
![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben nu aan het inpakken!
Ik dacht dat m'n tas groter was, iedere keer verkeik ik me er weer op![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:37 schreef PlarkPlark het volgende:
Oja, en mijn riem, gemaakt van een tuinslang, waar ik wodka in doe
12 jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:37 schreef crossover het volgende:
12 sixpacks
[..]4 keer om je middel?
Tof! das nog best veel..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:39 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
12 ja, ben niet alleen, en de kinderwagen moet vol.
En die riem zit 2x om mijn middel, en zit ongeveer 3 glazen in. Werkt al 3 jaar.
Mijn tas:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben nu aan het inpakken!
Ik dacht dat m'n tas groter was, iedere keer verkeik ik me er weer op![]()
kaartjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, mijn lijstje tot zover:
[..]
Welke voor de hand liggende dingen mis ik nog?![]()
Laat de kinderwagen het aub begeven voor je de brug over bent... anders heb ik em weer op mn hielenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:39 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
12 ja, ben niet alleen, en de kinderwagen moet vol.
En die riem zit 2x om mijn middel, en zit ongeveer 3 glazen in. Werkt al 3 jaar.
Laat je knieen het ajb begeven voor je de brug over bent, anders moet ik weer om je heen sturen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:48 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Laat de kinderwagen het aub begeven voor je de brug over bent... anders heb ik em weer op mn hielen
Juist. Of eerder, ik hoef de brug niet zo nodig over, althans niet voordat mijn tent staat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:48 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Laat de kinderwagen het aub begeven voor je de brug over bent... anders heb ik em weer op mn hielen
Ik heb nog nooit iemand aangereden, en ik til me liever geen ongeluk aan bier. Dank. (ik TREK mijn karretje, dus ik loop je niet in de weg)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Juist. Of eerder, ik hoef de brug niet zo nodig over, althans niet voordat mijn tent staat.
En toch zijn de meeste mensen met wagentjes, vuinisbakken, bolderwagens en dergelijke strontvervelend. Ze kijken niet op of om terwijl ze met dat ding rijden. En dan ook nog eens vergeten dat ze de brug over moeten met dat ding, wat ze dan dus maar met veel moeite lukt, in 45 minuten ofzo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand aangereden, en ik til me liever geen ongeluk aan bier. Dank.
Tillen over de brug doe ik sneller dan de gemiddelde lopert.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En toch zijn de meeste mensen met wagentjes, vuinisbakkel, bolderwagens en dergelijke strontvervelend. Ze kijken niet op of om terwijl ze met dat ding rijden. En dan ook nog eens vergeten dat ze de brug over moeten met dat ding, wat ze dan dus maar met veel moeite lukt, in 45 minuten ofzo.
En je hoeft niet 12 sixpacks mee te nemen hoor. Als je het niet kunt tillen, kun je ook minder meenemen, of 2 keer lopen.
Valt best mee.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef PlarkPlark het volgende:
Jemigwat zijn de lowlanders tegenwoordig frustie!
![]()
Daar sta je, zeker als je Nokia hebt, aardig lang te wachten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie dat sommigen een gsm lader meenemen, bespaar je de moeite; er is geen electriciteit.
Bovendien is er een mobiele oplaadtent, waar honderden oplaadsnoertjes hangen voor elk type mobiel.
Als je een eigen lader in kan leveren bij die oplaad-stand hoef je niet zo lang te wachten tot ze je merk roepen. Veel relaxter. Gewoon doen dus.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie dat sommigen een gsm lader meenemen, bespaar je de moeite; er is geen electriciteit.
Bovendien is er een mobiele oplaadtent, waar honderden oplaadsnoertjes hangen voor elk type mobiel.
Probeer voor 5 seconden eens even man te zijn en pak alleen dit in:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Hallooooooo, kan iemand me even slaan?
Reeds ingepakt:
6 onderbroeken
3 spijkerbroeken waarvan 1 aan
een stuk of 5 of 6 shirtjes met korte mouw
2 jurkjes
3 rokjes
7 paar sokken + 2 paar overknee kousen want dat is leuk
3 jasjes (hoodie van lang gelee die een beetje te kort is, fleecevest en een spijkerjasje dat ik donderdag al aan doe)
Puma's en kaplaarzen
En dat zijn alleen nog maar de kleren hè! Somebody stop me.
Mja kijk weet je wat het probleem is... Dat jij zoveel mee wil nemen maakt mij niets uit, alleen leef ik mee met mijn geslachtsgelijken. Die moeten namelijk jouw tas gaan dragen omdat jij em dan te zwaar vindt... Mannen vinden dit over het algemeen diep van binnen niet cool (indien scoringskans: "oh meid ik draag je tas wel voor je hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb al wat eruitgehaald. Het gaat nu nog enigzins. Je zou toch denken dat het na 6 keer toch wel beter zou gaan, dat inpakken.
Gij zijt nieuw in dit topique? Nuja, tot morgen dan maar en ja ik heb zinquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:16 schreef Bellah het volgende:
Vergeet je tandpasta en id niet..
(en voor de dames.. de pil.. lekker lullig als je die vergeet)
Hebben we d'r zin in? (JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!)
Kijk zo hoort het, met vingertjes aan een vrouw zitten vind een man dan weer niet erg, dus los je het op deze manier erg humaan opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Nee hoor, ik ga 'm helemaal zelf over de brug sjouwen. Daarna eis ik gewoon een nek/schouder massage van mijn man als ik eenmaal in de tent zit.
Ik ben dan ook fantastisch.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:21 schreef Baserunner het volgende:
Kijk zo hoort het, met vingertjes aan een vrouw zitten vind een man dan weer niet erg, dus los je het op deze manier erg humaan op![]()
Met deze opmerking besluit ik mijn avondquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ben dan ook fantastisch.![]()
![]()
Ik zou me meer "zorgen" maken om temazepam met alcohol, maar het is prima te doen hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:52 schreef augurkenkoning het volgende:
oxazepam en alchohol, is dat wel zo slim?
Ik ga morgenochtend pasquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Hoe laat zijn mensen (die nog niet op weg zijn) eigenlijk van plan weg te gaan/daar te zijn? Ik ben van plan tegen 3 uur daar te zijn...
Vanavond een van de laatste treinen. Dan is de rij korter, mn maten houden een plekkie bezetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Hoe laat zijn mensen (die nog niet op weg zijn) eigenlijk van plan weg te gaan/daar te zijn? Ik ben van plan tegen 3 uur daar te zijn...
Rond 17:30 weg. Er gaan 3 vrouwen mee, we zullen dus rond 18:15 daadwerkelijk vertrekken. Geen idee hoe laat we daar zijn, maakt me ook niet zoveel uit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Half 2 vertrekken, half 6 daarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |