Gij zijt nieuw in dit topique? Nuja, tot morgen dan maar en ja ik heb zinquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:16 schreef Bellah het volgende:
Vergeet je tandpasta en id niet..
(en voor de dames.. de pil.. lekker lullig als je die vergeet)
Hebben we d'r zin in? (JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!)
Kijk zo hoort het, met vingertjes aan een vrouw zitten vind een man dan weer niet erg, dus los je het op deze manier erg humaan opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Nee hoor, ik ga 'm helemaal zelf over de brug sjouwen. Daarna eis ik gewoon een nek/schouder massage van mijn man als ik eenmaal in de tent zit.
Ik ben dan ook fantastisch.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:21 schreef Baserunner het volgende:
Kijk zo hoort het, met vingertjes aan een vrouw zitten vind een man dan weer niet erg, dus los je het op deze manier erg humaan op![]()
Met deze opmerking besluit ik mijn avondquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ben dan ook fantastisch.![]()
![]()
Ik zou me meer "zorgen" maken om temazepam met alcohol, maar het is prima te doen hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:52 schreef augurkenkoning het volgende:
oxazepam en alchohol, is dat wel zo slim?
Ik ga morgenochtend pasquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Hoe laat zijn mensen (die nog niet op weg zijn) eigenlijk van plan weg te gaan/daar te zijn? Ik ben van plan tegen 3 uur daar te zijn...
Vanavond een van de laatste treinen. Dan is de rij korter, mn maten houden een plekkie bezetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Hoe laat zijn mensen (die nog niet op weg zijn) eigenlijk van plan weg te gaan/daar te zijn? Ik ben van plan tegen 3 uur daar te zijn...
Rond 17:30 weg. Er gaan 3 vrouwen mee, we zullen dus rond 18:15 daadwerkelijk vertrekken. Geen idee hoe laat we daar zijn, maakt me ook niet zoveel uit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Half 2 vertrekken, half 6 daarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |