vergeet je poppers nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Checklist Festival::
Tent
Slaapzak
Luchtbed
3x Broek
4x Shirts
4x Onderbroeken
5x Sokken
3x Truien / Vest
2x schoenen
Regenjas / Poncho
Handdoek
Badhanddoek
Deo
Gel
Kam
After Shave
Tandpasta
Tandenborstel
Paracetamol
Norrit
Vuilniszakken
Boterhamzakjes
Zaklamp --> Batterijen
ID
Portemonnee
Kaartje
Opgeladen GSM
Hertog Jan
Neequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:33 schreef Blinker het volgende:
[..]
Is dat inclusief wat je al aan hebt?
Is het raar als ik dit veel vind?
Mooi tafeltje voor je bier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:13 schreef Magereheinus het volgende:
Pff zoon stoeltje is opzich wel handig, misschien ook maar voor kijken. Heb vandaag mn CD speler getest. Hij doet t wel, maar er moet wel iets zwaars op het klepje staan. Dat is wel kut eigenlijk
Je snapt natuurlijk wel dat ik je daar aan ga houden he?quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:05 schreef CecilBDemented het volgende:
en het vette is ik heb het in plastic fles!!! als je wil kun je slokje proeven pietklaaso
lekker absintje gna gna
neuken op lowlandsquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:06 schreef grasmat het volgende:
[..]
Stel je komt een meisje tegen en beland met haar in je tent..
Zal ze leuk vinden die dikke laag smegma
Inclusief wat ik aan heb.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:33 schreef Blinker het volgende:
[..]
Is dat inclusief wat je al aan hebt?
Is het raar als ik dit veel vind?
Kijk eens bij de outdoor afdeling van Perry sport, daar zag ik er eentje voor 2,50 en naar wat ik aanneem van iets beter kwaliteit dan dievan 50 cent.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 06:59 schreef greatgonzo het volgende:
welke gewone winkel verkoopt nog van die goeie poncho's, dus niet van dat boterhamzakken materiaal?
Outdoor winkel zit hier niet
Tuincentrum.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:12 schreef Breuls het volgende:
Ja, hey, waar koop je regenlaarzen? Vorig jaar stad en land afgezocht, niks gevonden. Tijdje terug kwam ik erachter dat Praxis ze verkocht maar die hebben mijn maat niet meer.
Waarrrmoetikheen.
oeh, die ga ik morgen dan even halenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:01 schreef Sjoewe het volgende:
Bij de xenos van die lichtgewicht opvouw stoelen voor 6 euro. 14.gif
Ik zit er comfi bij dit jaar.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Checklist Festival::
Tent
Slaapzak
Luchtbed
3x Broek
4x Shirts
4x Onderbroeken
5x Sokken
3x Truien / Vest
2x schoenen
Regenjas / Poncho
Handdoek
Badhanddoek
Deo
Gel
Kam
After Shave
Tandpasta
Tandenborstel
Paracetamol
Norrit
Vuilniszakken
Boterhamzakjes
Zaklamp --> Batterijen
ID
Portemonnee
Kaartje
Opgeladen GSM
Hertog Jan
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef P8 het volgende:
Ik snap niet dat sommige mensen doen alsof ze 3 weken op vakantie gaan. Lowlands is een gore camping. En je gaat toch sowieso stinken als je daar bent.
Ik kom langsquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:45 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik heb vandaag ook nog maar 150 salmiakknotsen gekochtmaar die zijn zo tering lekker
dus als iemand er 1 moet> zeg het maar![]()
Dumpstore ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 06:59 schreef greatgonzo het volgende:
welke gewone winkel verkoopt nog van die goeie poncho's, dus niet van dat boterhamzakken materiaal?
Outdoor winkel zit hier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |