Met dank aan SKa_BoSSquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:17 schreef SKa_BoSS het volgende:
Mijn lijstje (voor mij en mijn vriendin):
Must haves:
* Tentje
* Slaapzakken
* Matjes
* Portemonnee
* Centjes (Genoeg...)
* Kaartjes
* Plaid (?)
* Telefoons
* ID's
* Pil
* Oordopjes
Kleding (P.P):
* Lange broek (2x) (waarvan eventueel 1 aan)
* Korte broek (2x) (waarvan eventueel 1 aan)
* T-Shirts (4x) (waarvan 1 aan)
* Sokken (5x) (waarvan 1 paar aan)
* Dr. Martens / Goeie schoenen (aan)
* Trui (1x) (eventueel nog 1 aan)
* Ondergoed (5x) (Waarvan 1 aan)
* Zonnebril + Brillenkokert (1x)
* Petje / hoedje
Personal Hygiene:
* Gel
* Toothbrush + Toothpaste
* Borstel
* Douche-spul
* Handdoeken
* Plastuiten
* Rubbertjes
* Handenschoonmaakshizzle
* Paracetamol
* Tijgerbalsem
Shizzle om je droog te houden:
* Ducktape (in verband met het niet compleet waterdicht zijn van mijn Dr. Martens)
* Vuilniszakken (ook om op te zitten)
* Boterham- / Diepvrieszakjes (voor rond sokken eventueel)
* Regenponcho's Halfords (2x P.P.)
Food & Beverage:
* Sixpackje bier (1x P.P.) (voor in de rij en donderdagavond)
* Fles fris (Bullit?) (1x)
* Fles drank (1x)
* Worstjes in blikje (2x)
* Broodjes voor op de heenreis?
* Dextro Energy (2x 4-pack)
* Kauwgom (?)
Genotsmiddelen:
* Vloei / Shag / Rookwaar / Tip
* Aanstekert
Overig:
* Zaklamp (?)
* Fototoestel (2x ?)
* Penlites (2x)
* Horloge
* Goed humeur
Ja, maar alleen simpele camera's. Geen verwisselbare lenzen enzo, telelens zal ook niet op prijs gesteld worden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:15 schreef Dogbreath het volgende:
Vandaag mijn tentje gehaald, de laatste bij de Aldi en afgeprijst naar 15 euro. Mogen er trouwens digitale fototoestellen op het festivalterrein?
telelens lukt wel...ik heb een 12x opt. zoom en die krijg ik meestal wel t terrein op. Gewoon stukkie ducttape op de 12x zoom plakken en hoppaquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar alleen simpele camera's. Geen verwisselbare lenzen enzo, telelens zal ook niet op prijs gesteld worden.
word.....quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:22 schreef Pink_Floyd het volgende:
Zakken grond om de kuilen mee te dempen, waterwerken, leegpompers
kortom tvp
Het lukt misschien wel, het mag niet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:24 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
telelens lukt wel...ik heb een 12x opt. zoom en die krijg ik meestal wel t terrein op. Gewoon stukkie ducttape op de 12x zoom plakken en hoppa
Tablematequote:Op maandag 14 augustus 2006 18:25 schreef zovty het volgende:
Tablemate niet vergeten.
Héérlijk vond ik datquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En oordoppen natuurlijk, word ik tenminste niet wakker van die tyfus "koffiewekker".
Die mongolen die om 9 uur heel de camping wakker maken? Van mij mogen ze ze ophangen aan een scheerlijnquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:56 schreef Aoristus het volgende:
wegwerptandenborstel Waar haal je die ??
misschien zo'n klein slot om de tentrits dicht te kunnen doen
Goede vraag, in ziekenhuizen, hotels en dat soort gelegenheden heb je ze wel, zit al tandpasta op, dus extra handig.quote:
Ja! Bedankt!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
MP3 speler met radio om langs de lijn te kunnen luisteren![]()
Ik heb wel eens eerder Langs de Lijn geluisterd op LL, het zal van je ontvanger afhangen, ik gok er maar op dat mijn mp3-speler het gaat trekken, geen zin om een complete radio mee te gaan zeulen, die krengen vreten ook batterijen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja! Bedankt!
Kun je daar zeker weten Langs de Lijn ontvangen aangezien we in de de middle of fucking nowhere zitten?
Welke voor de hand liggende dingen mis ik nog?quote:-ponchos
-tent
-slaapzak
-slaapmatje
-plattegrond
-programma
-ephies
-vitamine
-ondergoed
-sokken
-broeken
-shirts
-long sleeves
-jas
-telefoon
-portemonnee
-huissleutel
-vuilniszakken
-mp3 met batterijen
-zaklamp
-bier
-spa
-snacks
-liga/sultana
-handoeken
-washandjes
-zeep
-shampoo
-nivea
-tandenborstel + tandpasta
-extra haringen
-postelastieken
-deo
-heuptasje
-Ducktape
Ik en mn vrienden (LL newbies) vragen ons af: betekent dit nou wel of niet dat we allemaal mooi een plastic flessie whiskey mee de camping op kunnen nemen?quote:HOEVEEL DRANK MAG JE MEENEMEN?
Je mag per persoon 12 blikjes (fris)drank en 1 plastic literfles met (fris)drank meenemen naar de camping, maar niet naar het festivalterrein zelf. Glas is op het gehele Lowlandsterrein verboden, dus ook op de camping.
Jeap, en als je meer mee wil nemen is dat ook geen probleem, tenminste, bij de ingang heb ik nog nooit een tas open zien gaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:41 schreef ComebackKid het volgende:
[..]
Ik en mn vrienden (LL newbies) vragen ons af: betekent dit nou wel of niet dat we allemaal mooi een plastic flessie whiskey mee de camping op kunnen nemen?
Onder de inzenders wordt een glas whiskey verloot![]()
Een goede wijze keuzequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:52 schreef ComebackKid het volgende:
Ah tnx allemaal...gaan we eens lekker genieten van Té Bheag whiskey
je moet het overgieten, maar dan mag je het volgens mij meenemenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:41 schreef ComebackKid het volgende:
[..]
Ik en mn vrienden (LL newbies) vragen ons af: betekent dit nou wel of niet dat we allemaal mooi een plastic flessie whiskey mee de camping op kunnen nemen?
Onder de inzenders wordt een glas whiskey verloot![]()
Ik heb gekozen voor de (goedkope) Glen Hoodquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:52 schreef ComebackKid het volgende:
Ah tnx allemaal...gaan we eens lekker genieten van Té Bheag whiskey
Wow, post eens een fotoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:39 schreef Robzilla het volgende:
Ik heb trouwens echt een chille tas, zelfs mn stoeltje gaat erin! chill
nee man, dat is teveel werkquote:
OMG !!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:34 schreef Innocence het volgende:
Net m'n lijstje zitten tikken, voordat de zenuwen echt komen en straks de helft nog thuis ligt![]()
Dus plaats 'm hier ook maar even:
douchespul
make-up + spiegel
haarborstel, elastiekjes
tandpasta en tandenborstel
Handdoeken
Zonnebrand en zonnebril (of misschien toch niet)
wc papier/doekjes
oordopjes
tampons
pijnstillers
poncho
slippers en schoenen
2 spijkerbroek
riem
ondergoed en sokken
paar hemdjes en een jurkje
trui
trainingsjackie
rugtasje
sigaretten en aanstekers
kauwgom
potomonnee
telefoon
pen en papier
zaklamp met batterijen
12 halve liters bier
literfles whisky
pak water
een wit en een bruin brood
chocoladevlokken (verslaafd)
blikjes knakworstjes
zak chips
Misschien net iets teveel, maar gaan toch met de caravan![]()
iets dat ik vergeet?
Ach, ik heb toch te weinig scheerlijnen om ze allemaal aan te hangen, dus maak je geen zorgenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:41 schreef ComebackKid het volgende:
btw..om even terug te komen op de koffiewekker: niets is beter dan koffie op bed gebracht te krijgen, op te drinken, en nog een uur of wat door te slapen. dus uhhhm GRRRR: zou je zo vriendelijk willen zijn om minimaal 1 koffiedude niet op te hangen?
Steekproefsgewijs, maar de kans is toch wel aanwezig dat ze zeggen jammer dan. Beste oplossing is gewoon een paar keer lopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:43 schreef rew- het volgende:
Controleren ze nou wel of niet sterk op drank? Was wel van plan om wat meer flessen en bier mee te nemen...
Als jij aan komt kakken met 2 treetjes bier en 3 flessen wodka kan je er donder op zeggen dat je een hoop in moet leveren als ze jou er uit pikken. 1 treetje en een anderhalve literfles gevuld met drank zal nog wel lukken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:43 schreef rew- het volgende:
Controleren ze nou wel of niet sterk op drank? Was wel van plan om wat meer flessen en bier mee te nemen...
Ohw, bedacht me net dat ik ook nog pleisters wil meenemenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
OMG !!!
Zo is Lowlands helemaal geen survival meer.
Om je kont mee af te vegen als het WC papier op is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:11 schreef Debsterr het volgende:
Ik moet nog beginnen met inpakken. Ik ben zelf nog LLmaagd, en straks komt mijn heldhaftige ervaren LLvriendje, dus die mag mij vertellen wat ik mee moet nemen
.
En zag ik nou ergens babydoekjes staan? Why.
Mjah.. of je neemt gewoon voldoende WCpapier meequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Om je kont mee af te vegen als het WC papier op is.
^^ kampeerder zeker?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah.. of je neemt gewoon voldoende WCpapier mee.
Ik heb 2 weken Renesse overleefd, inclusief pissebedden in de tentquote:
Naja, was toch wel van plan om zoiets mee te nemen... maar ik zal het wel een beetje verstoppen in de tas, had gehoord dat ze hooguit aan de tas voelen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als jij aan komt kakken met 2 treetjes bier en 3 flessen wodka kan je er donder op zeggen dat je een hoop in moet leveren als ze jou er uit pikken. 1 treetje en een anderhalve literfles gevuld met drank zal nog wel lukken.
... Het is woensdag?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:26 schreef Litso het volgende:
Ah, goed dat dit topic er nog is. Laatste kwartier thuis voor lowlands, en toch maar even gechecked
Ik was mijn handdoek en kussen iig vergeten.
Je hoort ook wel eens verhalen dat ze de hele tas leeg halen, al heb ik dat zelf nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:35 schreef rew- het volgende:
[..]
Naja, was toch wel van plan om zoiets mee te nemen... maar ik zal het wel een beetje verstoppen in de tas, had gehoord dat ze hooguit aan de tas voelen?
Nou... vorig jaar was de waterdruk erg laag, ik heb liever veel koud water dan een beetje lauw waterquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is er zo verschrikkelijk aan douchen op LL? Niet dat ik vaak douche daar...
Ja, er komen wel zeikstraaltjes uit die douches maar het enige nadeel is dat je er dan wat langer over doet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:01 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou... vorig jaar was de waterdruk erg laag, ik heb liever veel koud water dan een beetje lauw water![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |