abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:10:16 #176
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40661242
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:09 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

4 jaar geleden was mijn eerste keer en dat was 35C. Dus 2x warm op Lowlands?
4 jaar geleden, 2002, was het een grote baggerbende door de regen. In 2001 was het continu 30 graden of warmer.
quote:
Vorig jaar was het 1 grote bewolkte boel. Wonder boven wonder had vrijwel heel Nederland last van een echte wolkbreuk terwijl het op Lowlands droog bleef. Heel gek was dat.
Ja, het ging op ongeveer 1 kilometer aan het terrein voorbij. Het ging wel even hard waaien.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_40661256
Hitte was in 2002 2001 toch? Dankzij Bar Le Duc leef ik nu nog.

2002 was idd bagger
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:14:01 #178
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40661442
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:10 schreef Tourniquet het volgende:
Hitte was in 2002 2001 toch? Dankzij Bar Le Duc leef ik nu nog.
Ja, de gratis Bar le Duc was prettig. En de stortbui op zondagavond was ook leuk.
pi_40661675
In 2002 was het de eerste dag gewoon lekker weer, de dag erna regen en de dag erna modder..niet eens in de buurt van de 30 graden..

edit: en vorig jaar was het ook niet bewolkt..je moet niet zoveel drinken op LL
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:24:07 #180
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_40662037
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

4 jaar geleden, 2002, was het een grote baggerbende door de regen. In 2001 was het continu 30 graden of warmer.
[..]

Ja, het ging op ongeveer 1 kilometer aan het terrein voorbij. Het ging wel even hard waaien.
Inderdaad

30, 33 en 34 graden. 2002 was niet bagger trouwens..gemiddeld 20 (wellicht wel veel regen).

Kom ik gewoon al 5 jaar daar. Ben ik een jaar kwijt
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:24:47 #181
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_40662083
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
In 2002 was het de eerste dag gewoon lekker weer, de dag erna regen en de dag erna modder..niet eens in de buurt van de 30 graden..

edit: en vorig jaar was het ook niet bewolkt..je moet niet zoveel drinken op LL
Nee hoor....het was niet bewolkt /sarcasme

Het is niet 3 dagen lang bewolkt geweest nee. Maar echt geweldig weer hebben we niet gehad en zeker 1 dag kutweer..duuuss
pi_40662119
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ja, de gratis Bar le Duc was prettig. En de stortbui op zondagavond was ook leuk.
Gratis Bar le Duc is totaal aan mij voorbij gegaan
In 2001 had ik trouwens mijn record aantal douches, dus toen ook niks gemerkt van water dat op was
pi_40663268
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:24 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nee hoor....het was niet bewolkt /sarcasme

Het is niet 3 dagen lang bewolkt geweest nee. Maar echt geweldig weer hebben we niet gehad en zeker 1 dag kutweer..duuuss
Ik beschouw (voor mezelf) vorig jaar als het beste jaar qua weer. Ik ben geen liefhebber van de hele dag felle zon en er was af en toe wat sluierbewolking. Kutweer is er vorig jaar 100% zeker NIET geweest..er is overdag niet 1 druppel gevallen, alleen 's nachts misschien een beetje.
Bij bewolking denk ik eerder aan twijfels of het wel droog blijft en dat is vorig jaar niet voorgekomen.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:18:07 #184
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40664845
die hitte golf was zelfs 6 jaar geleden!

was mijn eerste keer toen!
toen was de prodigy er ook

wij nemen een boel landbouwplastic mee.. we zijn met zn 5ven en zetten onze tentjes in een kring... midden in een grote stok en dan zeil erover... heb je een mooie circus tent is wat gezelliger dan een party tent en droger met regen enzo
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_40664907
Neehee..2001..idd met prodigy...
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:19:36 #186
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40664922
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
In 2001 had ik trouwens mijn record aantal douches, dus toen ook niks gemerkt van water dat op was
Ik douche elk jaar even veel. En dat is zonder hangen en vingers te tellen.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:24:42 #187
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_40665214
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die hitte golf was zelfs 6 jaar geleden!

was mijn eerste keer toen!
toen was de prodigy er ook

wij nemen een boel landbouwplastic mee.. we zijn met zn 5ven en zetten onze tentjes in een kring... midden in een grote stok en dan zeil erover... heb je een mooie circus tent is wat gezelliger dan een party tent en droger met regen enzo
25 augustus: 22 graden
26 augustus: 29 graden
27 augustus: 21 graden

1 heel warme dag. niet echt een hittegolf te noemen.
Overigens was de Prodigy niet op LL in 2000. Dat was 2001.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:32:44 #188
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40665646
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:24 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

oke my mistake

weet iig nog wel dat het met the Prodigy was

ik vond het het tofste jaar LL tot nu toe
stay frosty
pi_40665901
de eerste keer is altijd het lekkerst
pi_40674105
Haii weten jullie waar ik een hele goedkope ( rond de 20 euro ) 1 persoons iglo tent kan kopen?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 08:37:19 #191
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40675500
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 03:52 schreef bxie het volgende:
Haii weten jullie waar ik een hele goedkope ( rond de 20 euro ) 1 persoons iglo tent kan kopen?
ik heb mijn Lowlands tent ( 1 pers. iglo) 4 jaar geleden voor 15 euro bij de gamma gekocht.. hij is perfect voor LL

en als je 50 euro wil uitgeven moet je zon 1,2,3, tent kopen... das pas makkelijk opzetten
stay frosty
  donderdag 10 augustus 2006 @ 08:56:57 #192
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_40675732
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:24 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

In mijn beleving was het duidelijk warmer die dagen... LL 2001 was veruit de heetste van de afgelopen 5 jaar... Volgens mij was het meer iets van 30, 31, 25 graden (met regen)... En The Prodigy, tsjah... Geweldig gelachen ook weer vorig jaar toen ineens IEDEREEN The Prodigy wilde zien... "Huh? Die heb ik 5 jaar geleden nog wel eens gezien in een halfvolle Bravo-tent"
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:43:18 #193
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40676469
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 08:56 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

In mijn beleving was het duidelijk warmer die dagen... LL 2001 was veruit de heetste van de afgelopen 5 jaar... Volgens mij was het meer iets van 30, 31, 25 graden (met regen)... En The Prodigy, tsjah... Geweldig gelachen ook weer vorig jaar toen ineens IEDEREEN The Prodigy wilde zien... "Huh? Die heb ik 5 jaar geleden nog wel eens gezien in een halfvolle Bravo-tent"
mja hij was iets voller dan half vol hoor

ik stond toen met me guppenkop vooraan! ... ik ging bijna out door die hitte
stay frosty
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:37:43 #194
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40682939
quote:
Geweldig gelachen ook weer vorig jaar toen ineens IEDEREEN The Prodigy wilde zien... "Huh? Die heb ik 5 jaar geleden nog wel eens gezien in een halfvolle Bravo-tent"
In 2001 speelden ze gewoon na Muse in een overvolle Alpha hoor, volgens mij.
pi_40682976
quote:

[..]

Die temperaturen zijn dan ook van 2000..
En de eerste keer Prodigy stond tegenover Soundgarden geprogrammeerd, dus vandaar dat 'ie toen maar half vol was. De 2e en 3e keer stonden ze toch in een stampvolle Alpha meen ik. Heerlijk rustig op de rest v/h terrein
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:46:28 #196
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40683235
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
de eerste keer is altijd het lekkerst
Mijn tweede Lowlands was leuker dan de eerste. De eerste was 2001, veel te heet en daardoor weinig gezien. Ik heb me wel prima vermaakt op de camping 's nachts en ook wel een enkele leuke band gezien, maar 7 bands in 3 dagen is niet genoeg. Ook was 4 uur slaap in het hele weekend niet genoeg.

2003 was de tweede. Dat was geweldig. Dat beetje regen boeit me niet, ook al was mijn tent lek. Met erg gezellige mensen heen en niet 7 maar 15 a 20 bands gezien, waarvan aardig wat goede. Ook veel lol gehad op de camping en ook nog fatsoenlijk kunnen slapen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 10 augustus 2006 @ 13:50:11 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40683380
het lijkt hier steeds meer op dit ( A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 21 ) topic ipv een ik neem mee topic
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:50:13 #198
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_40683383
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Die temperaturen zijn dan ook van 2000..
En de eerste keer Prodigy stond tegenover Soundgarden geprogrammeerd, dus vandaar dat 'ie toen maar half vol was. De 2e en 3e keer stonden ze toch in een stampvolle Alpha meen ik. Heerlijk rustig op de rest v/h terrein
Nu snap ik er geen aarsch meer van... The Prodigy stond in 2001 op Lowlands (zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Lowlands_%28muziekfestival%29) en dat was tevens mijn eerste keer. Het was ZEKER niet in de Alpha en voor zover ik weet stonden ze toen in een iets meer dan halfvol gevulde Bravo. Toen was er inderdaad gratis Bar Le Duc, het was niet te houden zo heet. Niet dat ik Bar Le Duc gedronken heb toen, want de eerste keer Lowlands ga je compleet los natuurlijk... Kortom, ik was goed de weg kwijt. Ik heb dat jaar onder andere Fear Factory. S.O.A.D., Manu Chao en nog een aantal anderen gezien...
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:53:17 #199
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40683491
In 2001 was het wél in de Alpha. Afsluiter van de vrijdag.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:54:04 #200
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_40683508
Wat vonden de kranten van Lowlands 2001:

De Volkskrant
Manu Chao maakt fiesta van zweterig Lowlands\'Starsailor, de Britse melodieuze rockband waarvan de eerste cd nog op stapel staat, was het volstrekt tegenovergestelde van (Boy Hits Car, red.). Met een timbre dat deed denken aan het licht klaaglijk geluid van Waterboy Mike Scott werden de gitaarliedjes prachtig gedragen door zanger James Walsh. Den dan is het een klein offer om het concert van suprise-act Live te missen.\' \'Op zondag vormden de Stone Temple Pilots in de Aloha tent nog een hoogtepuntje. De band die grunge maakte toen grunge nog geen grunge heette zorgde voro melancholie gevat in rauwe robusste rock.\' \'... dat (de regen, red.) verhinderde Manu Chao, de Pietje Bell van de Patchanka, niet om de temperatuur in de Alpha tent tot de hoogten te laten stijgen van voor de zondvloed. Manu Chao schakelde met een uitgebreide band traploos van reggae naar ska en diverse vormen van salsa en sleurde in een aanstekelijke fiesta heel de tent mee.’

De Telegraaf
Nieuwe acts imponeren op Lowlands
\'Tienduizenden liters water waren afgelopen weekeinde nodig om de onlesbare dorst van 57.000 Lowlands bezoekers te stillen. De tropische temperaturen (...) nodigden niet echt uit om een van de ruim 150 acts in de snoeihete tenten te zien, al was dat in veel gevallen vaak wel de moeite waard. Het waren niet zozeer de grote namen als Prodigy, Live, Muse en Anouk die opzien baarden. Vooral kleinere acts, vaak van vaderlandse bodem, als Incense, 16 Down, en The Proov verkwikten en verrasten.\' \'Een van de \'oudjes\' die het wel goed deden was Stone Temple Pilots op zondag. De Amerikanen stonden acht jaar geleden ook al op het Lowlands-podium. (...) De band blijkt nog steeds een topper in het stone-rockgenre. De regenbuien mochten op zondagavond dan wel verlossing brengen van de verzengende warmte, de opzwepende salsa van El Tattoo Del Tigre en Manu Chao verhitte de gemoederen nog tot in de late uurtjes.\'

Algemeen Dagblad
Lowlands tussen fictie en realiteit
\'... De alom gewaardeerde Britse band Muse (...) maakte de weg vrij voor de publiekstrekker van het festival: De terugkeer op het concertpodia van de rellerige techno- en bigbeatformatie Prodigy. Terwijl Prodigy het publiek opzweepte met teksten asl *censored* yourself free onstond er in de Foxtrot-tent bijna een polonaise op het liedje Een bossie rooie roze. Typisch Lowlands, die vershceind van verantwoorde alternatieve popmuziek men camp met de grootste letter C.\' ... \'Een Fata Morgana noemde de burgemeester (Gresel, red.) het festival. \'Zo is er niets in de polder, zo staat er een geweldige stad en volgende week is het weer weg.\'\'

Utrechts Nieuwsblad
Lowlands 2001 festival van de gevestigde namen
\'Wat zou er deze aflevering van Lowlands nu langer blijven hangen: de recordpoging polonaiselopen onder leiding van Arie Ribbens op zondag, de Sound of Music-meezingshow een dag eerder, het bloedmooie weer met de geweldige stortbui met modderbad tot besluit of toch de optredens?\' ... \'Eels verschijnt zondag op het podium met naast zich niemand minder dan gitarist John Parish (ex-PJ Harvey) en maakt van het korte optreden dan ook inderdaad een festival-hoogtepunt. Een ander, minstens even mooi, hoogtepunt op zondag is het come-back optereden van Pulp, de leukste band die de Britpop halverwege jaregn negentig voortbracht, maar na twee platen weer in het niets verdween. De unieke zanger/liedjesschrijver en voorman Jarvis Cocker lost op Lowlands alsnog, zij het een jaar \'te laat\', zijn belofte uit de Pulp-hit Disco 2000 in.\'

Ilse Music Lowlands 2001: keuzes in overvloed \'... een uurtje later in de Golf-tent laten de Dropkick Murphys er geen twijfel over bestaan. Zij weten waar ze goed in zijn: punkriffs en quilts stuiteren over het podium en uiteindelijk belandt een groep meiden met \'backstage smiles, zoals de zanger het noemt, op het podium en barst het feest echt los.\' \'De heren van de The Lower East Side, Californ-i-a. The Delinquent Habits nemen het uitgestrekte podium in alsof het hun huiskamer betreft. Felle raps en latijnse melodieën, afgewerkt met een portie scratching van dj OG Style. De kleine club fans die zich al vroeg voor de dranghekken had gevestigd, wordt uitgebreid beloond. Posters, t-shirts en handdoeken vliegen van het podium en halverwege het concert zelfs een fles tequila.\'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')