Nee, dan heb je niets voor aan je muurquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:28 schreef BloodyLotte het volgende:
En wtf is dat met kaartje bestellen via ticketservice.nl en het dan via email uitprinten. That's just not right dude...
Niet echtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah! het bewijs dat er vorig jaar zon was
ligt eraan wanneer je kan... of 13 smiddags of 1 uur snachtsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:36 schreef FRaGMaN het volgende:
Ik volg dit topic als een lurker al een tijd met veel plezier. Maar wat ik nu even wil weten; wat is nou de beste tijd om aan te komen? We moeten al 2 uur rijden om in Biddinghuizen aan te komen en we willen als het weer mee zit al op donderdag arriveren zonder al te lang in de rij te staan. En als het meezit niet de tent opzetten in het donker. Kan iemand mij vertellen hoe de bezoeker flow nou echt verloopt??!
Eerste keer Lowlands btw.
bedoelde je met morgen vandaag? of vrijdag?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Morgen kaartje halen. Ja en dat zeg ik al eeuwen. Maar morgen ECHT.
En wtf is dat met kaartje bestellen via ticketservice.nl en het dan via email uitprinten. That's just not right dude...
De "storm" trok langs Lowlands hè... De regen in ieder gevalquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet echt
Die "storm" heb jij niet meegemaakt dus? Toen lag je zeker te ketsen in je tentje?
idd dat was heeeel appart... mijn vriedin zat in elburg ( steenworp afstand) daar regende hetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:53 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
De "storm" trok langs Lowlands hè... De regen in ieder gevalDat beetje wind was niet zo'n ramp. Maakte het de bekerschrapers lekker moeilijk
![]()
Terwijl de rest van nederland tot aan zijn knieën in de drek stond lag ik lekker op het gras bij de Lima... Smstjes te ontvangen van vrienden en familie, of ik toch niet aan het verzuipen was op Lowlands"Neehoor, het is hier heerlijk droog, prima festivalweertje!". Zelden zo gelachen
mwa we hebben meestal wel mazzel met lowlands... we hebben altijd wel 1 dag regen enzo... (vandaar me poncho (en niet zon kutding wat ze daar verkopen)) maar vaak 3 dagen redelijk/mooi weerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:54 schreef Luni het volgende:
Tis te hopen dat het weer volgende week een beetje beter word, maar ik heb er een hard hoofd in.
dronten of elburg?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:09 schreef Kletz het volgende:
Zo nog een paar dagen dus.
Donderdag ochtend om 10 uur sta ik op de dijk. (zoals altijd). Lekker is dat als je op 5 min. afstand van lowlands woont
.
Enige waar ik op hoop is lekker weer. De rest komt toch wel goed.
mijn auto is zo snel > ik rij harderwijk lowlands in 5 minquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dronten of elburg?
en om 10 uur al? dan ben je zeker echt de eerste!
Ik stond vorig jaar om 2100 in de rij en was om 2 uur mijn tentje aan het opzetten... op camping 5- de rest zat zo goed als vol... Lekker kut was datquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:36 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ik stond vorig jaar om 1800 in de rij en was rond 2100 binnen. Ging erg relaxt!
ik vond mijn Epe - LL in 15 min al snelquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:59 schreef Kletz het volgende:
[..]
mijn auto is zo snel > ik rij harderwijk lowlands in 5 min.
Nee dan ben ik zeker niet de 1e!!! denk dat er dan al een mannetje of 100 staan.
Vrijdagmiddag. Vrij vroeg in de middag. Wij hebben nog een volle vuilniszak in het midden van de partytent gehangen om 'm wat zwaarder te maken. We hebben er enkele los zien komen van de grond, maar die van ons stond na de 'storm' nog prima.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
mensen, kan iemand mij vertellen wanneer vorig jaar die zgn. 'storm' dan was, kan ik ongeveer uitzoeken wat ik toen deed/ waar ik toen was, want ik kan me er geen fuck van herinneren..
Als ik partytenten de lucht in zie gaan, noem ik het storm. Dat jij nog je roes lag uit te slapen doet daar niks aan af.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:55 schreef lienelien het volgende:
Storm
Urban legend zullen jullie bedoelen
Ik heb maar 1 uurtje geslapen toen, van 7u tot 8uquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als ik partytenten de lucht in zie gaan, noem ik het storm. Dat jij nog je roes lag uit te slapen doet daar niks aan af.
Ik sliep iets langer. Van 8:00 a 8:30 tot 10:00.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 uurtje geslapen toen, van 7u tot 8u![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |