Ik heb nog nooit iemand aangereden, en ik til me liever geen ongeluk aan bier. Dank. (ik TREK mijn karretje, dus ik loop je niet in de weg)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Juist. Of eerder, ik hoef de brug niet zo nodig over, althans niet voordat mijn tent staat.
En toch zijn de meeste mensen met wagentjes, vuinisbakken, bolderwagens en dergelijke strontvervelend. Ze kijken niet op of om terwijl ze met dat ding rijden. En dan ook nog eens vergeten dat ze de brug over moeten met dat ding, wat ze dan dus maar met veel moeite lukt, in 45 minuten ofzo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand aangereden, en ik til me liever geen ongeluk aan bier. Dank.
Tillen over de brug doe ik sneller dan de gemiddelde lopert.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En toch zijn de meeste mensen met wagentjes, vuinisbakkel, bolderwagens en dergelijke strontvervelend. Ze kijken niet op of om terwijl ze met dat ding rijden. En dan ook nog eens vergeten dat ze de brug over moeten met dat ding, wat ze dan dus maar met veel moeite lukt, in 45 minuten ofzo.
En je hoeft niet 12 sixpacks mee te nemen hoor. Als je het niet kunt tillen, kun je ook minder meenemen, of 2 keer lopen.
Valt best mee.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef PlarkPlark het volgende:
Jemigwat zijn de lowlanders tegenwoordig frustie!
![]()
Daar sta je, zeker als je Nokia hebt, aardig lang te wachten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie dat sommigen een gsm lader meenemen, bespaar je de moeite; er is geen electriciteit.
Bovendien is er een mobiele oplaadtent, waar honderden oplaadsnoertjes hangen voor elk type mobiel.
Als je een eigen lader in kan leveren bij die oplaad-stand hoef je niet zo lang te wachten tot ze je merk roepen. Veel relaxter. Gewoon doen dus.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie dat sommigen een gsm lader meenemen, bespaar je de moeite; er is geen electriciteit.
Bovendien is er een mobiele oplaadtent, waar honderden oplaadsnoertjes hangen voor elk type mobiel.
Probeer voor 5 seconden eens even man te zijn en pak alleen dit in:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Hallooooooo, kan iemand me even slaan?
Reeds ingepakt:
6 onderbroeken
3 spijkerbroeken waarvan 1 aan
een stuk of 5 of 6 shirtjes met korte mouw
2 jurkjes
3 rokjes
7 paar sokken + 2 paar overknee kousen want dat is leuk
3 jasjes (hoodie van lang gelee die een beetje te kort is, fleecevest en een spijkerjasje dat ik donderdag al aan doe)
Puma's en kaplaarzen
En dat zijn alleen nog maar de kleren hè! Somebody stop me.
Mja kijk weet je wat het probleem is... Dat jij zoveel mee wil nemen maakt mij niets uit, alleen leef ik mee met mijn geslachtsgelijken. Die moeten namelijk jouw tas gaan dragen omdat jij em dan te zwaar vindt... Mannen vinden dit over het algemeen diep van binnen niet cool (indien scoringskans: "oh meid ik draag je tas wel voor je hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb al wat eruitgehaald. Het gaat nu nog enigzins. Je zou toch denken dat het na 6 keer toch wel beter zou gaan, dat inpakken.
Gij zijt nieuw in dit topique? Nuja, tot morgen dan maar en ja ik heb zinquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:16 schreef Bellah het volgende:
Vergeet je tandpasta en id niet..
(en voor de dames.. de pil.. lekker lullig als je die vergeet)
Hebben we d'r zin in? (JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!)
Kijk zo hoort het, met vingertjes aan een vrouw zitten vind een man dan weer niet erg, dus los je het op deze manier erg humaan opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Nee hoor, ik ga 'm helemaal zelf over de brug sjouwen. Daarna eis ik gewoon een nek/schouder massage van mijn man als ik eenmaal in de tent zit.
Ik ben dan ook fantastisch.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:21 schreef Baserunner het volgende:
Kijk zo hoort het, met vingertjes aan een vrouw zitten vind een man dan weer niet erg, dus los je het op deze manier erg humaan op![]()
Met deze opmerking besluit ik mijn avondquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ben dan ook fantastisch.![]()
![]()
Ik zou me meer "zorgen" maken om temazepam met alcohol, maar het is prima te doen hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:52 schreef augurkenkoning het volgende:
oxazepam en alchohol, is dat wel zo slim?
Ik ga morgenochtend pasquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Hoe laat zijn mensen (die nog niet op weg zijn) eigenlijk van plan weg te gaan/daar te zijn? Ik ben van plan tegen 3 uur daar te zijn...
Vanavond een van de laatste treinen. Dan is de rij korter, mn maten houden een plekkie bezetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Hoe laat zijn mensen (die nog niet op weg zijn) eigenlijk van plan weg te gaan/daar te zijn? Ik ben van plan tegen 3 uur daar te zijn...
Rond 17:30 weg. Er gaan 3 vrouwen mee, we zullen dus rond 18:15 daadwerkelijk vertrekken. Geen idee hoe laat we daar zijn, maakt me ook niet zoveel uit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Half 2 vertrekken, half 6 daarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Ik denk dat ik zondag weer vertrek omdat ik volgende week hertentamen heb waar ik nog niks aan gedaan heb, jouw reden klinkt leukerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik krijg zojuist van mij werk trouwens een VIP kaart voor Bavaria city racing zondag in Rotterdam!
Dus ik denk dat ik zondagochtend weer vertrek!![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Hallooooooo, kan iemand me even slaan?
Reeds ingepakt:
6 onderbroeken
3 spijkerbroeken waarvan 1 aan
een stuk of 5 of 6 shirtjes met korte mouw
2 jurkjes
3 rokjes
7 paar sokken + 2 paar overknee kousen want dat is leuk
3 jasjes (hoodie van lang gelee die een beetje te kort is, fleecevest en een spijkerjasje dat ik donderdag al aan doe)
Puma's en kaplaarzen
En dat zijn alleen nog maar de kleren hè! Somebody stop me.
Ik ook, blijft er iig nog iemand op het forumquote:
Vorig jaar was het ook om 12:00 nog te doen volgens mij. Toen ging camping 5 ook pas 's nachts open. Wel altijd leuk, als je al lekker aan het bier zit bij de tent nog mensen langs zien waggelen met volle bepakking, ik zal even naar je zwaaien.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:19 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik ook, blijft er iig nog iemand op het forum...zal camping 5 nog een beetje te doen zijn om 7-8 uur 's ochtens? Ik ga nooit op vrijdag nl...en rijden er om die tijd al pendelbussen op vrijdag?
Prima, ik weet nu hoe jij eruit ziet dus ik zwaai wel ff terug als ik nog handen vrij heb. Maa ik denk niet dat jij om 7-8 uur al wakker bentquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook om 12:00 nog te doen volgens mij. Toen ging camping 5 ook pas 's nachts open. Wel altijd leuk, als je al lekker aan het bier zit bij de tent nog mensen langs zien waggelen met volle bepakking, ik zal even naar je zwaaien.
Al?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:39 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Prima, ik weet nu hoe jij eruit ziet dus ik zwaai wel ff terug als ik nog handen vrij heb. Maa ik denk niet dat jij om 7-8 uur al wakker bent
Vorig jaar ging het wel goed. Maar ja, ik denk dat ik dit jaar mijn tent wel eerder heb staan, dus eerder begin met wat bier drinken, dus eerder voldaan mijn bed kan opzoeken. Maar als ik weer pas laat bekenden tegen kom die op andere campings staan, is het niet ondenkbaar dat ik nog wakker ben rond die tijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:31 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]hehe, als het nog is dan herken ik je waarschijnlijk niet meer
ik heb in ieder geval Laton meegenomenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:25 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij is iedereen enorm aan het (ver)zuipen nu.
Ja ! Jij bent goed.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik heb in ieder geval Laton meegenomen![]()
douchen is voor noobsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Lactacyd doekjes. Maar ik ben aan het overwegen dit jaar voor de allereerste keer ooit te gaan douchen op Lowlands. Eigenlijk de 1e keer douchen op een festival.Fris ben ik.
Inderdaad. Bijna niemand doucht, en om nou een uur in de rij te staan voor een douche..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:04 schreef CecilBDemented het volgende:
ik ga ook niet douchen ik wil lekker vies worden
daar draaid lowlands om toch
Apart, bijna niemand douchet en toch staat er een rij van een uur?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Inderdaad. Bijna niemand doucht, en om nou een uur in de rij te staan voor een douche..![]()
Als je naar percentages kijkt hequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:04 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Apart, bijna niemand douchet en toch staat er een rij van een uur?
Dat en schone onderbroeken!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:00 schreef Roellio het volgende:
Tentje
Kaartje
Bier
Slaapzak
Luchtbed
Pinpas
je tanden poetsen met tandpasta en een blik bier omdat de wasruimtes toch 5 meter lopen zijn isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:41 schreef Magereheinus het volgende:
Ja idd, lijkt me wel. Niet douchen kan ik mee leven(Doe dat zelf ook niet XD)maar je tanden niet poetsen vind ik maar smerig!
ik denk dat de meeste vrouwmensen wel een tasje hebben, dat is mijn ervaring in ieder gevalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:36 schreef ondeugend het volgende:
Plastuitjes
Oordoppen
Ducktape
Pleisters
De rest zijn de wel geijkte dingen.
Even voor de dames... waar laten jullie de dingen die je bij je hebt op het terrein zelf zoals telefoon, geld, kauwgom en dergelijke ?
Ik heb geen zin in een gehoorbeschadiging. En zelfs met oordoppen in is het hard zat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:40 schreef Magereheinus het volgende:
oordoppen?
Ik gebruik het lijstje dat ik in dit topic gepost heb gewoon weer. En ik pak op donderdag meestal pas in. Maar dit jaar misschien woensdag, omdat ik dit jaar eerder vertrek dan voorgaande jaren, als het meezit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:36 schreef Pietklaaso het volgende:
Makenjullie nou serieus allemaal lijstjes??
ik doe dat nooit ( misschien wel een goed idee omdat ik altijd de helft vergeet)
jullie pakken zeker ook altijd ruim van tevoren in??
Ik doe dat meestal woensdag nacht en 7 uur later gaan we onderweg![]()
![]()
Sjit wat heb ik een zin in lowlands![]()
Ze zijn ook niet bedoeld om de muziek te dempen maar tegen andere nare bijgeluiden s'nachts.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:40 schreef Magereheinus het volgende:
pleisters en oordoppen? Je gaat naar een festival hoor![]()
Maar wat voor tasje dan ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:32 schreef peterfan het volgende:
Hier ook een tas. Ideaal. Maar geen, ik herhaal, geen rugtassen a.u.b!![]()
Zie het nu al voor me bij de KC met Ruby. Lekker springen en ik de hele tijd die tas tegen mijn kop....![]()
Mensen voor je met een rugtas.. Dood moeten ze!![]()
Vorig jaar bij Pennywise stond een knakker met zo'n groene brievenbus op z'n rug in de pit... hij werd nog pissig ook toen wat omstanders en ik die brievenbus over z'n hoofd duwden...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:32 schreef peterfan het volgende:
Hier ook een tas. Ideaal. Maar geen, ik herhaal, geen rugtassen a.u.b!![]()
Zie het nu al voor me bij de KC met Ruby. Lekker springen en ik de hele tijd die tas tegen mijn kop....![]()
Mensen voor je met een rugtas.. Dood moeten ze!![]()
Hehe, dat doe ik ook wel eens(vooral als ik wasted ben)ach gaat vanzelf wel weer dicht of heb dr weer een mooi litteken bij. Hoe minder mee te zeulen hoe beter vind ik hoor, maargoed je moet t natuurlijk zelf wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet bedoeld om de muziek te dempen maar tegen andere nare bijgeluiden s'nachts.
En pleisters zou ik eigenlijk standaard bij me moeten hebben... ik ben een onhandige kluns en struikel vast 6 keer over de zelfde tentharing.
inpakken doe ik standaard op het laatste moment, maar dan heb ik al wel mn lijstje klaar (standaard festivallijstje eigenlijk)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:36 schreef Pietklaaso het volgende:
Makenjullie nou serieus allemaal lijstjes??
ik doe dat nooit ( misschien wel een goed idee omdat ik altijd de helft vergeet)
jullie pakken zeker ook altijd ruim van tevoren in??
Ik doe dat meestal woensdag nacht en 7 uur later gaan we onderweg![]()
![]()
Sjit wat heb ik een zin in lowlands![]()
Nou zijn oordoppen en pleisters niet de zwaarst indenkbare ballast die je bij je kunt hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:10 schreef Magereheinus het volgende:
Hoe minder mee te zeulen hoe beter vind ik hoor, maargoed je moet t natuurlijk zelf weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |