Sonny Bono (van Cher)?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:42 schreef schaap001 het volgende:
WIE is dit (tijdens een gastrol die hij in 1979 speelde in de serie The Love Boat)?
.... Sonny Bono van Cher. Is goed voor nog 1 punt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef Mark het volgende:
Sonny
Mama Cass Eliott van The Mama's & The Papa's inderdaadquote:
mark+2quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:21 schreef Mark het volgende:
Jeugd van Tegenwoordig
Het lijkt er op dat je de enige bent die er een gooi naar doet, dus ik schenk je Leslie Gore (It's my party)quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:06 schreef knars het volgende:
JAMs - Jams have a party
Vive la fête - Vive la fête
Beatles - Birthday
Helloween - Halloween
Faith No More - das Schutzenfest
Take That - Take That and Party
PInk - Get the party started
- It's my party (and I'll cry if I want to)
Black Flag - TV Party
Ome Henk - Olé, Olé, Sinterklaas is here to stay
Hermes House Band - Feest (in Rotterdam)
Boney M - Hooray, Hooray, it's a Holiday
Band Aid - Do they know it's Christmas
Andre Hazes - eenzame kerst
Chris Rea - driving Home for christmas
15
Welja! WHO the hell is this ook al weer?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:10 schreef knars het volgende:
Ik moet treinen en het ziet er niet naar uit dat ik vanavond veel online kan zijn, dus als schaap001 wellicht de honneurs waar wil nemen...?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:27 schreef DaisyDuke het volgende:
Bob Seeger?
Nee. Europees.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:40 schreef lubje25 het volgende:
argh, ze komt me erg bekend voor maar heb niet echt een idee, lisa stansfield misschien dan?
Jazeker.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:41 schreef methodmich het volgende:
Is dat Robyn??
je moet ook niet internetten tijdens het werkquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:16 schreef peaceman het volgende:
Hmm.... nieuwe baan maar voor alsnog geen internet
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:27 schreef cafca het volgende:
[..]
je moet ook niet internetten tijdens het werk![]()
thanxquote:maar toch gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Yupquote:
vanwege het weer?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:33 schreef ranja het volgende:
Hm, ik heb er eigenlijk steds minder zin in. Ik denk dat ik niet eens ga camperen en vrijdag maar helemaal oversla aangezien dat het programma ook totaal oninteressant is...
Beter. Ja, vanwege het weer. Als het mooi weer is vermaak ik me sowieso wel en ga eens wat bandjes kijken die ik niet ken. Maar als het regent... geen zin in.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:36 schreef peaceman het volgende:
vanwege het weer?
Hmm weet zo niet uit mijn hoofd wat er vrijdag komt, maar er komt toch best wat leuks dacht ik... wij gaan in elk geval niet kamperen... een vriend van mij woont er in de buurt![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:31 schreef bartrid het volgende:
Slowdive?
Ja, he!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:42 schreef ranja het volgende:
Morgenochtend komt Mark ongetwijfeld wel met een nieuwe vraag
OMG, je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Is dat niet Spandau Ballet?
quote:I'm not sure I'm even here,
The more I look the more I think that I'm
starting to disappear.
quote:I don't know where I am,
and I don't really care,
I look myself in the eye,
there's no one there.
I fall upon the earth,
I call upon the air,
but all I get is the same old vacant stare
Het is wel Spandau Ballet, nog in hun New Romantics-tijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Is dat niet Spandau Ballet?
Geen wonder dat ik het niet kenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:39 schreef MadMaster het volgende:
(Alweer) Keane- Crystal Ball
MadMaster +2quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:39 schreef MadMaster het volgende:
(Alweer) Keane- Crystal Ball
En nog steeds dezelfde oorbel als in 1982quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:56 schreef MadMaster het volgende:
Da's snel, dit is inderdaad Adam anno 2001...
Een soort Johnny Depp, maar dan met iets minder haar.
Berkery +2
quote:This was the first of 7 top 10 singles onand the only one released before the album.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Born in the USA dan van Springsteen.....Dancing In The Dark
Volgens mij was het pas een hit in '85quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:10 schreef ranja het volgende:
Hm blijkbaar ging die poll over singles van 1984 dan...
In Nederland heeft het in 1984 4 weken in de top 40 gestaan, in 1985 kwam-ie er op nieuw in en kwam toen op 1. Maar dit ging over Rolling Stone dus USA...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij was het pas een hit in '85
Ja, ik weet niet meer of die plotselinge Springsteen-hype alleen in nederland was, of wereldwijdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:13 schreef ranja het volgende:
[..]
In Nederland heeft het in 1984 4 weken in de top 40 gestaan, in 1985 kwam-ie er op nieuw in en kwam toen op 1. Maar dit ging over Rolling Stone dus USA...
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:20 schreef DaisyDuke het volgende:
Lou Reed - Berlin
Z+2quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:42 schreef Z het volgende:
Chris Robinson
quote:Bearing a hyper-stylized and glitzy graphic design sense, a pretty and petite Japanese female singer who sings alternately in Japanese and English, and a band name with a hint of nod-and-a-wink naughtiness (it's claimed to be a Tokyo-based slang term that means "playful sex"),comes across like the latest Japanese import, the newest in a long line of ironic Shibuya-kei indie pop artists following Puffy AmiYumi, Cibo Matto, or Pizzicato Five. In fact, the quartet is based out of New York City, and besides the heavy Japanese pop influences,
bears comparison both to the British shoegazer bands of the early '90s (My Bloody Valentine in particular) and to New York guitar noise acts ranging from Sonic Youth to Yo La Tengo.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:59 schreef Z het volgende:
Oh No?
Nee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
GZA?
Nou, het zal hem nergens windeieren gelegd hebben maar in de VS was hij natuurlijk al populair. Op allmusic staat alleen dat de single in 1984 een hit was en hoogste positie 2 heeft, maar niet welke maand en of die nummer 2 ook in 1984 bereikt was. Voor zover ik me kan herinneren trouwens stond hij gewoon op 2 in de VS terwijl hij in Nederland niet hoger dan 31 kwam (in 1984 dus).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:25 schreef cafca het volgende:
Ja, ik weet niet meer of die plotselinge Springsteen-hype alleen in nederland was, of wereldwijd
Ook niet. Geen directe Wu-connectie. Z was warmer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
RZA dan?
Nee. Bekender.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:25 schreef Z het volgende:
MED?
Yes. Goede plaat wel weer, The Shining.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:30 schreef Z het volgende:
Dilla?
Iets concreter graag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hebben iets gedaan met Henny Vrienten?
Ga door, ga door....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Geen idee, ik zag gisteren Tom vertellen dat hij ging samenwerken met Henny, maar verder...
Nee, meer in de lijn van Iggy.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:03 schreef Mark het volgende:
Muziek voor een film, die ik niet ken?
Eeh Justin Timberlake?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:31 schreef schaap001 het volgende:
WIE heeft MTV aangewezen als host voor de MTV Video Music Awards op 31 augustus?
YEAAH!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Jack Black?
Jim Careyquote:
Ah James dus...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hint:
Engelse groep is Manic Street Preachers...
Hint:
Voorwaarts Rusland...
Mooi ingekopt, leuke albums allemaal in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah James dus...
En forward russia
Yup. SCHAAP666+2quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:49 schreef schaap001 het volgende:
christ illusion
Verrek! Nou, dan had de vraag wel wat moeilijker gemogen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:57 schreef Mark het volgende:
Pst, TSE: dubbele punten
nou, deze was anders ook niet al te moeilijk...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
working class hero...
Super!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:27 schreef schaap001 het volgende:
Who Are You
Baba O Riley
Won't Get Fooled Again
Et tu, Iggy?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:57 schreef Mark het volgende:
Pst: dubbele punten
Quo = juist!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:50 schreef Walvisje het volgende:
Band is Status Quo, maar ben album titel kwijt
De schoft!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:03 schreef Walvisje het volgende:
Kom er echt niet op en ik heb het album niet meer in mijn bezit, was van een ex-vriendje. Vriendje vertrok en nam album mee
Bijna....nu dat eerste woord nog. Dat is wat meer Amerikaanser...en korter...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:53 schreef Berkery het volgende:
Greasy?
Mother Kelly's Greasy Spoon dus?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Bijna....nu dat eerste woord nog. Dat is wat meer Amerikaanser...en korter...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:58 schreef Mark het volgende:
Maar er klopte nog een woord niet helemaal, dus dan gok ik op Mama Kelly's Greasy Spoon
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:03 schreef Mark het volgende:
Of Ma Kelly's Greasy Spoon?
Die zocht ik idd (dit is de hoes van XTORT)!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:14 schreef Berkery het volgende:
KMFDM?
Ik ken iig een clip in die stijl
#12quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:37 schreef cafca het volgende:
Purple Rain van Prince ?
Iggy, thanx voor het overnemen !quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Uit naam van schaap: Mark +2
De meeste mensen hebben 'Hello' verdrongen, daar gokte ik een beetje op.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:45 schreef schaap001 het volgende:
Can't Slow Down - Lionel Richie ?
Die hint over een artiest die eerder in een band zat, deed het 'm vooral. No Parlez van Paul Young had dan mijn volgende gok geweest, als het fout was.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben 'Hello' verdrongen, daar gokte ik een beetje op.
schaap001 + 2
Da's snelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:07 schreef Berkery het volgende:
Da's Big Country
Zat ik ook aan te denken, maar die waren met z'n vieren...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:05 schreef schaap001 het volgende:
A Flock Of Seagulls ?
Klopt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Opgezocht. Er is ook een nummer van Dead Can Dance dat zo heet, maar dit terzijde.
hier hetzelfde, maar de foto kwam me wel heel bekend voor. Wellicht eerder gevraagd?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:24 schreef bartrid het volgende:
opgezocht, zegt me helemaal niets.
Ja dusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:31 schreef knars het volgende:
[..]
hier hetzelfde, maar de foto kwam me wel heel bekend voor. Wellicht eerder gevraagd?
Ik heb ook nog niet gezochtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:34 schreef Mark het volgende:
Iedereen zoekt op? Mooi!
* Mark wacht geduldig op de rebus
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
lotus eaters?
bartrid + 2quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:34 schreef bartrid het volgende:
Fergie - London bridge.
quote:I could be your confidante
Just one of your girlfriends
But I know that's not what you want
If tomorrow the world ends
Why shouldn't we be with the one we really love?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef Z het volgende:
Die iggy weet toch de meeste foute dingen van allemaal
Titel vroeg ik ook nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:22 schreef schaap001 het volgende:
De nieuwe Blof volgens mij.... titel ben ik ff kwijt![]()
Been there, done that, got the t-shirt...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:01 schreef Berkery het volgende:
CBGB's?
idem.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:04 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt...
[afbeelding]
Berkery + 2
Dit was schrikken, een tijdje geleden:quote:
quote:Hevvin knows ah was jest a yo'ng fella
Didn't knows whut ah wanted t'be
ah was ev'ry li'l hungry skoogal's pride an' joy
An' ah guess it was inough fo' me
To win th' race? A prettier face!
Bran' noo clo'es an' a trimenjus fat place
On yer rock an' roll TV
But today th' way ah play th' game is not th' same
No way
Figger ah's gonna git me some happy
Precies...ik dacht dat Berkery het misschien bewerkt hadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:32 schreef Mark het volgende:
Leest weg als een bewerking er van
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
george michael - freedom '90?
quote:I went to this modest wedding once where after the bride and groom kissed (well, made out for about three minutes), the leather-vested groomsmen threw open a garage door (where the catering was), cranked up the stereo (no DJ or band), and the first song of the wedding was"
." This is an odd choice, of course, as
is not exactly known for their love songs, "
" notwithstanding. In fact, one would hope that one of the last things that the lovebirds would want to feel immediately is a general sense of
— the song was popularly misunderstood as a pro-intoxication song. But "
" is really another stellar effort from the band into plumbing the psychological depths of humans living in the late 20th century, detached and consciously or unconsciously walled-off from others, as the album title
suggested. After the premature departure from the group of their erstwhile leader,
, a mentally ill drug casualty, such psychological themes understandably became overarching concerns for the band's increasingly dominant songwriter,
, and also became a source of inspiration for some of their greatest work.
Perfect!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:40 schreef Mark het volgende:
En dan een gok op Comfortably Numb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |