Beter. Ja, vanwege het weer. Als het mooi weer is vermaak ik me sowieso wel en ga eens wat bandjes kijken die ik niet ken. Maar als het regent... geen zin in.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:36 schreef peaceman het volgende:
vanwege het weer?
Hmm weet zo niet uit mijn hoofd wat er vrijdag komt, maar er komt toch best wat leuks dacht ik... wij gaan in elk geval niet kamperen... een vriend van mij woont er in de buurt![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:31 schreef bartrid het volgende:
Slowdive?
Ja, he!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:42 schreef ranja het volgende:
Morgenochtend komt Mark ongetwijfeld wel met een nieuwe vraag
OMG, je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Is dat niet Spandau Ballet?
quote:I'm not sure I'm even here,
The more I look the more I think that I'm
starting to disappear.
quote:I don't know where I am,
and I don't really care,
I look myself in the eye,
there's no one there.
I fall upon the earth,
I call upon the air,
but all I get is the same old vacant stare
Het is wel Spandau Ballet, nog in hun New Romantics-tijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Is dat niet Spandau Ballet?
Geen wonder dat ik het niet kenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:39 schreef MadMaster het volgende:
(Alweer) Keane- Crystal Ball
MadMaster +2quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:39 schreef MadMaster het volgende:
(Alweer) Keane- Crystal Ball
En nog steeds dezelfde oorbel als in 1982quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:56 schreef MadMaster het volgende:
Da's snel, dit is inderdaad Adam anno 2001...
Een soort Johnny Depp, maar dan met iets minder haar.
Berkery +2
quote:This was the first of 7 top 10 singles onand the only one released before the album.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Born in the USA dan van Springsteen.....Dancing In The Dark
Volgens mij was het pas een hit in '85quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:10 schreef ranja het volgende:
Hm blijkbaar ging die poll over singles van 1984 dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |