Emilioquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:27 schreef Berkery het volgende:
Meneer Estefan?
Wie zijnquote:Anneke van Giersbergen,zangeres van de rockband The Gathering,zingt mee op twee nummers op de nieuwe cdvan
.De cd,die op 18 september in de winkels zal liggen, opent met de track Weltschmerz,waarop haar stem te horen is.Haar rol in het nummer In Deference is een stuk groter.
DD + 1quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:00 schreef DaisyDuke het volgende:
Napalm Death
Welk nummer?quote:Now she's done and they're calling someone
Such a familiar name
I'm so glad that my memory's remote
Cause I'm doing just fine hour to hour, note to note
Ik was er al bang voor, bij gebrek aan inspiratie had ik snel even wat van TT 372 geplukt. En die informatie is lang niet altijd vers.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:00 schreef cafca het volgende:
Is van de week al langsgekomen, Napalm Death
quote:Here it is, the revenge to the tune
"You're no good,
You're no good you're no good you're no good"
Can't you tell that it's well understood
TSE + 1quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jayhawks
Jet
Johan
Judas Priest
Judas Iscariot
Jane's Addiction
JJ72
Jazzpolitie
Jazzy Fatnasees
James
Tja, kende de band zelf niet, heb gewoon rap gekeken of het wel bestond. Nu van mij mag je het punt behouden, ik had het nu eenmaal al gegeven.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ah, hij was toch goed gerekend. In dat geval:
[b]Hoe heet de festivaldirecteur van Lowlands? [b]
Het is begonnen als solo-project, en de eerste helft van de discografie is dan ook geheel door één iemand ingespeeld. Daarna zijn er wel andere muziekanten bijgekomen, dus in principe wel een band te noemen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:41 schreef placebeau het volgende:
Tja, kende de band zelf niet, heb gewoon rap gekeken of het wel bestond. Nu van mij mag je het punt behouden, ik had het nu eenmaal al gegeven.
Nee, initialen: EvE.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:48 schreef knars het volgende:
Willem Venema?
Eric van E.......quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:59 schreef cafca het volgende:
Eric van Engelen
Nou, voorruit. Eric van Eerdenburg. Schaap001+1quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:11 schreef schaap001 het volgende:
Erik van Edenburg ?
Ow, Eerdenburg. Heb z'n naam weleens op de radio gehoord: niet helemaal goed verstaan kennelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nou, voorruit. Eric van Eerdenburg. Schaap001+1
Dan is Jan Smeets toch wat bekender geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |