abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:43:14 #102
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_41348678
Hehe, was zondagnacht samen met een maat aan het zuipen. Hadden het in een zatte bui samen met een meisje over een trio. Dat ik dat wel zou willen enzo, en als zij daar zin in had dat ze mij maar moest bellen. Alles met een knipoog natuurlijk.

Krijg ik nu net een smsje van d'r: "Hi wil je nog borrelen over dat drietal moet je ff naar de kneus komen. Kus X en X...

Dit móet wel haast een naaiactie van die maat zijn.
Ik ga niet, ofwel ik heb net een versierblunder afgewend. Hoop ik...
Gourmetten of steengrillen?
pi_41348703
De kneus is die kroeg hoop ik? Of is dat je maat?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:50:00 #104
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_41348881
Die kroeg ja.
Gourmetten of steengrillen?
pi_41350141
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 00:43 schreef Silenus het volgende:
Hehe, was zondagnacht samen met een maat aan het zuipen. Hadden het in een zatte bui samen met een meisje over een trio. Dat ik dat wel zou willen enzo, en als zij daar zin in had dat ze mij maar moest bellen. Alles met een knipoog natuurlijk.

Krijg ik nu net een smsje van d'r: "Hi wil je nog borrelen over dat drietal moet je ff naar de kneus komen. Kus X en X...

Dit móet wel haast een naaiactie van die maat zijn.
Ik ga niet, ofwel ik heb net een versierblunder afgewend. Hoop ik...
pfff altijd moeilijk, vraag aan die maat van je of het wel of niet echt is
pi_41366789
Ohh heb er ook nog een....
beurde bij een maat van me tijdens het stappen...
hij was zo blauw als een tientje pakt een meid vol op dr bek na 10min doet ie zn ogen open.... schrikt zich de tering (ze was echt lelijk) zegt ie......
TERING HAD JE NIET KENNE ZEGGEN DAT JE ZO LELIJK WAS DAN HAD IK EERST NOG FF EEN METER BIER WEG GESLAGEN.......
en zo hard dat de halve tent hem kon horen.... daarna had ie een tatoo van een hand op zn bek....
nog nooit zo hard om die gozer staan te lachen....

plus we hadden hem nog geprobeerd te waarschuwen... van pssst psssst ach je zoekt het maar uit wij maken er wel foto's van
pi_41411498
Paar jaar geleden was ik met een groep van 8 vrienden een weekendje weg naar middelkerke. Jaarlijks weekend, doen we nu al een aantal jaar. Relaxed met ze alle in een appartementje, een weekenje lol maken, beetje voetballen, rond lopen, drinken, uitgaan! Je kent het wel.
Zaterdag begin van de avond, na het eten, gingen ik en 2 vrienden even een stukje ballen over de boulevard. Flesje drank mee, wat lopen, heen en weer pasen, bankje zitten. Op een gegeven moment checken we 3 lekkere meiden, die daar ook steeds in de buurt zijn. Wij een beetje stoer voetballen, kunstjes showen enz en uiteindelijk wat contact gemaakt. Ze bleken frans talig te zijn .
Wat lol gemaakt met ze allen en het was dus wel meer dan gezellig. Het werd alleen ondertussen al wat later en we zouden terug gaan naar de rest om te gaan stappen. Dus we zeggen gedag . Die meiden vonden dat wel jammer en vroegen of we niet op het strand Truth or Dare wilden spelen . Een van ons zei zoiets van nee, dat spelen wij niet meer (oid) en tot ziens.... en wij gingen terug naar het appartement, zonder verder meer wat tegen elkaar te zeggen.
Staan we een paar minuten later voor de lift te wachten en kijken we elkaar aan. En die blikken die we toen hadden vergeet ik nooit meer. Er hoefde eigenlijk niks meer gezegd te worden, want we wisten het al. Maar toch zeiden we alle 3 zowat in koor. Wtf, waarom liepen we in godsnaam weg!!!!
Nu kunnen we er nog wel eens om lachen, maar die avond tijdens het uitgaan was het toch vooral rond kijken en hopen

[ Bericht 1% gewijzigd door Gremen op 02-09-2006 00:23:08 ]
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_41452670
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef Gremen het volgende:
Paar jaar geleden was ik met een groep van 8 vrienden een weekendje weg naar middelkerke. Jaarlijks weekend, doen we nu al een aantal jaar. Relaxed met ze alle in een appartementje, een weekenje lol maken, beetje voetballen, rond lopen, drinken, uitgaan! Je kent het wel.
Zaterdag begin van de avond, na het eten, gingen ik en 2 vrienden even een stukje ballen over de boulevard. Flesje drank mee, wat lopen, heen en weer pasen, bankje zitten. Op een gegeven moment checken we 3 lekkere meiden, die daar ook steeds in de buurt zijn. Wij een beetje stoer voetballen, kunstjes showen enz en uiteindelijk wat contact gemaakt. Ze bleken frans talig te zijn .
Wat lol gemaakt met ze allen en het was dus wel meer dan gezellig. Het werd alleen ondertussen al wat later en we zouden terug gaan naar de rest om te gaan stappen. Dus we zeggen gedag . Die meiden vonden dat wel jammer en vroegen of we niet op het strand Truth or Dare wilden spelen . Een van ons zei zoiets van nee, dat spelen wij niet meer (oid) en tot ziens.... en wij gingen terug naar het appartement, zonder verder meer wat tegen elkaar te zeggen.
Staan we een paar minuten later voor de lift te wachten en kijken we elkaar aan. En die blikken die we toen hadden vergeet ik nooit meer. Er hoefde eigenlijk niks meer gezegd te worden, want we wisten het al. Maar toch zeiden we alle 3 zowat in koor. Wtf, waarom liepen we in godsnaam weg!!!!
Nu kunnen we er nog wel eens om lachen, maar die avond tijdens het uitgaan was het toch vooral rond kijken en hopen
Kutkloon.
  maandag 4 september 2006 @ 10:33:59 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41475833
-onzin posten mag ergens anders-

[ Bericht 50% gewijzigd door Mordreth op 04-09-2006 12:00:21 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 4 september 2006 @ 11:37:05 #110
71115 Rnej
I walk the line
pi_41477331
-reactie op onzin-

[ Bericht 96% gewijzigd door Mordreth op 04-09-2006 12:00:39 ]
pi_41478068
Graag stoppen met de onzin en slowchat .
pi_41513578
Ja, blunders willen we zien, hoere!
Kutkloon.
  vrijdag 8 september 2006 @ 01:27:47 #113
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_41605273
Na afloop van een gig een weekje terug vroeg een meisje of ze een drumstok mocht nadat we een beetje hadden gepraat. Het was net uit met haar vriend en ze vond de show cool omdat het haar afleiding gaf . Ik vond het best dus ik pak er 1 uit mijn tas ( moest dus weer het podium op om af te bouwen + daar stond mijn drumtas nog ) en gooi er 1tje haar richting op. Toen ik het stokje gooide bedacht ik ineens dat vrouwen niet bekend staan om hun goede vangkunsten. Dat stuk brandhout kwam dus tegen der gezicht aan en heb haar daarna niet meer gesproken. Niet echt een versierblunder want ik was daar met mijn vriendin en niet op zoek maar toch wel leuk om eventjes te melden.
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_41684996
weer een zaterdag verder! Iemand nog wat leuks gedaan?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_41702629
-reageer dan niet-

[ Bericht 44% gewijzigd door Mordreth op 11-09-2006 12:26:50 ]
  maandag 11 september 2006 @ 18:51:06 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41714380
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:01 schreef Mordreth het volgende:
Graag stoppen met de onzin en slowchat .
ik zet een post neer en krijg een reactie daarop en het is gelijk slowchat

Dingen gaan snel hier zeg....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 18 september 2006 @ 01:04:11 #117
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_41909086
Zaterdagavond, gezellig feestje, wat gekletst met een leuke meid daar, tikkeltje verlegen (erg leuk) en het klikte wel. Een meid die ik wel wat beter wou leren kennen, ze heette Jess

Dus aan het eind gaat zij en haar zus (die ook op het feestje was) met de fiets naar huis. Ik had al een beetje bij die zus geinformeerd naar haar, ik zei al tegen haar dat ik zo een stukje met hun mee zou rijden op Jess fiets en ze vond het ok.

Dus na het feestje stond iedereen een beetje na te praten, zij pakken hun fietsen en ik ga snel op de fiets van Jess zitten. Ik moest eigenlijk de andere kant op, maar wilde toch ff met ze meerijden.
"ow ga je meerijden"
"ja stap maar achterop".
Zo'n 100 meter verderop vroeg ze of zij toch maar beter kon gaan fietsen omdat ik een beetje de hele fietspad in beslag nam met mijn halve geslinger En nee ik was niet echt dronken, evenwicht was ff zoek om 4 uur 's nachts... lol

Dus wij verder fietsen, ik achterop, beetje kletsen gezellig enzo, ik vragen of ze keertje wat leuks wil gaan doen.
zij zegt "ik wil wel een keertje afspreken"
"moet ik wel je nummer hebben"
"ja ik zit ff zonder, m'n mobiel is in het water gevallen"..
Ik vond het een beetje verdacht klinken, maar ik wilde niet te snel conclusies trekken, want tjah misschien is her mobiel wel echt in het water gevallen...
"huh hoe heb je dat nou weer geflikt"
"ja hij viel gewoon in het water.."
"ok...."
"maar ik heb wel m'n email voor je als je wilt"
"ja is goed"
Ik vertel haar dat ik eigenlijk de andere kant op moet. Wij dus ff stoppen, haar zus fietste de hele tijd een stukje voor ons uit. Ze geeft me haar email, ik noteer het in me mobiel. Ze geeft duidelijk aan hoe je het schrijft, verbeterde me toen ik haar naam verkeerd spelde.
Ik vraag haar nog "is het @hotmail of @msn"
"msn.... hey maar ik moet weg" haar zus was aan het doorfietsen
"is goed, dan stuur ik je nog wel ff mailtje"
Daarna beide gedag gezegd.

Dus ik haar vandaag een mailtje sturen:
quote:
From : <postmaster@mail.hotmail.com>

Subject : Delivery Status Notification (Failure)

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.
Zelfs @hotmail geprobeerd etc., anders spellen etc. maar doen het allemaal niet. Ze heeft me dus echt een niet-betaand mail gegeven

[ Bericht 1% gewijzigd door MuKe op 18-09-2006 01:54:08 ]
To Live and Die in LA
pi_41909641
pwnd

heb je dr niet toegevoegd op msn? ik ken mensen waarbij de mail ook nooit aankomen maar ze kunnen wel msnen met dat adres

[ Bericht 30% gewijzigd door GrupoBalanca op 18-09-2006 01:41:28 ]
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  maandag 18 september 2006 @ 01:43:33 #119
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_41909799
quote:
Op maandag 18 september 2006 01:35 schreef GrupoBalanca het volgende:

heb je dr niet toegevoegd op msn? ik ken mensen waarbij de mail ook nooit aankomen maar ze kunnen wel msnen met dat adres
Wanneer ik het probeer toe te voegen op msn zegt dat ding dat de mail geen "microsoft passport" heeft. Zonder pass kun je je niet aanmelden op msn dus lol.

[ Bericht 4% gewijzigd door MuKe op 18-09-2006 01:57:18 ]
To Live and Die in LA
  maandag 18 september 2006 @ 10:26:04 #120
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_41913787
quote:
Op maandag 18 september 2006 01:43 schreef MuKe het volgende:

[..]

Wanneer ik het probeer toe te voegen op msn zegt dat ding dat de mail geen "microsoft passport" heeft. Zonder pass kun je je niet aanmelden op msn dus lol.
Als je iemand op msn aan wilt melden hoef je enkel zijn naam voor het @ in te voeren dus @hotmail.com kan je dan weglaten. Misschien dat je haar op die manier nog kan toevoegen?

Succes ermee in ieder geval
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
  maandag 18 september 2006 @ 12:23:35 #121
12644 secret17
To go even further beyond
pi_41916450
Niet echt een versierblunder, maar wel een leuke anekdote:

Paar jaar terug zat ik in de bus van de uni terug naar huis, toen er ineens ergens een meisje met een bekend gezicht binnenstapte. Blijkbaar kende ze mij ook, want ze keek terug en glimlachte, twijfelde even waar ze ging zitten maar koos toen voor het vrije plekje naast mij. Ik wist toen zeker dat ik haar ergens van moest kennen, ik wist alleen ff m'n god niet meer waarvan! Gelukkig konden we het gesprek eerst wat oppervlakkig houden, zodat dit niet uitkwam, maar toen m'n halte in zicht kwam gaf ik aan dat ik er zo uit moest en vroeg ik waar zij er eigenlijk uit ging. 'Ja, ook hier natuurlijk!'. Dus ik vroeg maar meteen waar ze dan precies woonde, en toen viel alles op z'n plek. Gelukkig kon ze er zelf om lachen toen ze vertelde dat ze al echt jaren schuin tegenover me woont .

PS: Ze is toen bij me achterop de fiets naar huis gesprongen, die had ik bij de halte staan, en later bleek dat ze me wel erg leuk vond, maar 't is nooit iets geworden want ik had toen net een vriendin...
Life is all about development
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:18:20 #122
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42227772
Kickje

Ik had laatst een keer dat ik op een feestje zat van een vriendin van mij.
Daar was nog een meisje en zag er best ok uit. Niet echt een mooi hoofd, maar wel heerlijk lichaam.

Dus op gegeven moment werd bekend dat ze dezelfde broek heeft als een ander meisje. Op zich natuurlijk totaal niet boeiend.
Totdat die vriendin van me zegt tegen dat andere meisje met die broek van "hey, ken jij deze broek niet ergens van?".
Waarop ik er gelijk reageer met "Nee maar die kont wel"

Tja ze stond precies met haar ass naar mij toe dus ik kon er niet meer omheen en ze heeft wel mooi achterwerk. Maar ja, als ik haar zou willen versieren, was die kans nu wel verkeken
pi_42234175
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:18 schreef Komakie het volgende:
Kickje

Ik had laatst een keer dat ik op een feestje zat van een vriendin van mij.
Daar was nog een meisje en zag er best ok uit. Niet echt een mooi hoofd, maar wel heerlijk lichaam.

Dus op gegeven moment werd bekend dat ze dezelfde broek heeft als een ander meisje. Op zich natuurlijk totaal niet boeiend.
Totdat die vriendin van me zegt tegen dat andere meisje met die broek van "hey, ken jij deze broek niet ergens van?".
Waarop ik er gelijk reageer met "Nee maar die kont wel"

Tja ze stond precies met haar ass naar mij toe dus ik kon er niet meer omheen en ze heeft wel mooi achterwerk. Maar ja, als ik haar zou willen versieren, was die kans nu wel verkeken
Mwah, als ik dat meisje was geweest had je op die manier alleen maar m'n aandacht getrokken. Had je echt niet meteen afgewezen hoor
pi_42234556
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Mordreth op 07-10-2006 19:15:24 ]
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  vrijdag 29 september 2006 @ 20:20:48 #125
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_42240986
In het voorjaar was hier in de stad kermis, ik was met een vriendin op stap en toen kwam er een jongen naar me toe die op zoek was naar een zuurstok van 20 cm of ik hem misschien kon vinden
Ik vertelde hem dat ik op het moment alleen maar zuurstokken onder de vijf cm in mijn omgeving had...
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_42242709
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 01:26 schreef Unity het volgende:
Op vakantie in mimizan een paar daagjes. We waren op een strandfeest, maar dat liep nogal in de soep omdat het keihard ging regenen en onweren. Wij teruggelopen naar de camping, en ik kwam een meisje tegen. Niet echt mijn type maar goed, ik sta echt alweer veel te lang droog dus ik probeer d'r te versieren. Alles gaat goed en op gegeven moment zijn we helemaal afgezonderd van mijn vrienden. Dus ik zeg tegen haar: "hey, zullen we naar mijn tent gaan?" en zij gaat akkoord. Onderweg een beetje flikflooien, aan elkaar zitten. Niet echt sexueel nog, we hadden ook nog niet gezoend.. Komen we aan bij mijn tent.. Heeft de storm 'm omver geblazen!

Goed, we zijn er nog niet, want ik geef niet zomaar op en had snel die tent ergens weggeflikkerd en zeg: we gaan wel in een andere tent liggen. Wil ik die rits open doen, komen m'n vrienden terug naar de campingplek. Godverdomme! Flikker op echt! Ik vroeg nog aan haar: kan ik misschien vanavond bij je slapen, want ehmm.. Ik heb geen tent meer. Zij heel enthousiast: "Ja natuurlijk! Maar ik heb maar 1 matje dus je moet wel bij mij in bed!" blablabla.

Kwartiertje later gaan we met z'n allen naar een club/kroeg, en ik bedacht me ineens dat ik mijn portomonnaie niet had, dus ik dat ding halen. Kom ik daar aan in die kroeg, staat ze met een local te zoenen.

Vooral dat je tent omver is geblazen als je daar net heen gaat met dat vrouwtje.
pi_42379822
Best stil in het versierblunders hoekie
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:33:55 #128
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_42383538
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:09 schreef Bak_Beest het volgende:
Ze ging weer weg, en wij gingen ook naar een andere bar. Komen we haar een poosje later weer tegen op straat. Zij weer breeed lachend, ik snapte het nog steeds niet . Maar toen zei ze het... Heey, was je al die tijd dronken ofzo , ik ben gewoon Nederlands hoor ! Dit is mijn laatste avond, en ik dacht ik vertel het je maar

Daar sta je dan .
Hahaha dit heb ik ook vrij vaak gedaan op vakantie. Als meisje dan. Zo mooi als mensen je gaan vertellen waar je heen moet in Amsterdam . Ze trappen er altijd in! Niet normaal
I'm just a girl in the world.
pi_42387628
Of je zegt tegen een meisje dat ze er "Fris en Fruitig" uit ziet... Ik dacht van, nu wil een meisje aanspreken en dan krijg je dat dus als je nooit iets mee weet te openen. Ik zei dat tegen een vriend van mij en die gaf mij wat hints van hoe ik het anders had kunnen doen...

en we hadden toch wat gelachen over dat fris en fruitig dat was dan weer het positieve

Verder was de avond wel geslaagd
  donderdag 5 oktober 2006 @ 14:01:05 #130
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_42387804
quote:
Ze bleken frans talig te zijn .
fransen

ben het zelf ook dus
The girl that lost her mind
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:32:16 #131
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_42433854
introductietijd van mijn universiteit. Dame in kwestie had bloemkolen van je welste. Op een gegeven moment zat ik alleen maar daar naar te kijken. Aan het eind van het gesprek zat ik bijna met mijn neus er in. Ze vond het maar niks maar zei er niks van.
pi_42458573
Gister ontmoette ik een leuk meisje.
Bij het afscheid nemen kreeg ik een dikke knuffel en op dat moment zei ik wat liefs tegen haar.
Zij hard lachen joh
Ik afgedropen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_42459125
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 18:20 schreef Beach het volgende:
Gister ontmoette ik een leuk meisje.
Bij het afscheid nemen kreeg ik een dikke knuffel en op dat moment zei ik wat liefs tegen haar.
Zij hard lachen joh
Ik afgedropen
Wat zei je dan ?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_42459212
Dat ik haar heel erg leuk vind
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:49:39 #135
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_42460883
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 18:45 schreef Beach het volgende:
Dat ik haar heel erg leuk vind
Jammer! Het was wel een alles of niets actie
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_42468065
Ik had stage, en moest dus vanaf station naar stage. ik zag al weken lang een meisje in de bus naar me lachen. De ene keer zat ze wel in dezelfde bus de andere keer niet. Ik durfde haar niet aan te spreken want tja, ze ging telkens ergens anders zitten.

Toen kwam ze een keer de bus binnen gestapt, ze lachtte naar me, ging achter me zitten. Toen ik me omdraaide om op het knopje te drukken lachtte ze echt heel lief, ik had bijna spijt dat ik op dat knopje had gedrukt want ik wilde wel een praatje maken met dr. Maarjah, toen moest ik er dus uit.

De dag erna... ik hopen dat ze in de bus zou zitten... niet dus... de volgende dag...ook weer niet.. Dus ik heb dr gewoon een paar keer misgelopen, totdat ze geen school meer had ofzo?

Kortom: weken lang oogcontact, en later is het altijd hetzelfde... "als ik nu, dan, zus en zo" als het erop aankomt dan...

^_
pi_42468403
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 23:50 schreef MadMarco het volgende:
Ik had stage, en moest dus vanaf station naar stage. ik zag al weken lang een meisje in de bus naar me lachen. De ene keer zat ze wel in dezelfde bus de andere keer niet. Ik durfde haar niet aan te spreken want tja, ze ging telkens ergens anders zitten.

Toen kwam ze een keer de bus binnen gestapt, ze lachtte naar me, ging achter me zitten. Toen ik me omdraaide om op het knopje te drukken lachtte ze echt heel lief, ik had bijna spijt dat ik op dat knopje had gedrukt want ik wilde wel een praatje maken met dr. Maarjah, toen moest ik er dus uit.

De dag erna... ik hopen dat ze in de bus zou zitten... niet dus... de volgende dag...ook weer niet.. Dus ik heb dr gewoon een paar keer misgelopen, totdat ze geen school meer had ofzo?

Kortom: weken lang oogcontact, en later is het altijd hetzelfde... "als ik nu, dan, zus en zo" als het erop aankomt dan...

Volgens mij moeten we de term 'versierblunder' eens herdefinieren, want als we dit soort non-bijdragen vaker krijgen verzand dit topic in het niveau lik-me-vestje.

Versierblunders, mensen; dat is iets anders dan 'Er gebeurde niets'.

Deze post kan zijn voortgekomen als reactie op de standaard afkraak-posts (vb. #1, #2) van MadMarco in serieuze R&P topics.

[ Bericht 3% gewijzigd door Roeni3 op 08-10-2006 00:09:16 ]
pi_42481138
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 00:03 schreef Roeni3 het volgende:

Versierblunders, mensen; dat is iets anders dan 'Er gebeurde niets'.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42504574
Op vakantie in Spanje, al op de eerste dag een groepje meisjes leren kennen waarvan er een wel heel leuk was. Samen eten (met een groep), iedere avond samen stappen etc. Telkens kwam ze bij me zitten, bracht hapjes en drankjes, vroeg of ik meeging als ze naar het strand gingen, samen scooter huren.. Met andere woorden, ik kreeg na een paar dagen het gevoel dat ze me wel zag zitten. Ik dus zoiets van, "laat ik vanavond eens actie ondernemen".

Die avond stappen, beetje indrinken (nooit teveel zuipen als je iemand wil versieren!) en beetje sjanzen.
Ga ik even terug naar de camping om wat mensen op te halen en extra geld te halen, kom terug.. Staat ze met een gozer van het strand te zoenen. Zegt haar vriendin doodleuk, "ja, dat krijg je als je te lang wacht. Of dacht je dat ze de hele vakantie op jou bleef wachten?"

Die avond was wel goed verpest wat mij betreft, dus maar naar huis gegaan. Volgende dag deed ze weer net zo leuk en aardig, dus heb ik gewoon gevraagd waarom ze mij zulke signalen gaf en toch iemand anders stond te zoenen. Gewoon teveel gedronken dus, ze wist niet eens meer met wie ze gezoend had

Toch een paar dagen later alsnog het initatief genomen en de laatste week van de vakantie was wel geslaagd.
Afgesproken elkaar in Nederland op te zoeken, wilde ze alleen maar naar mij toe komen, omdat "het thuis nogal rommelig is"

Bleek dat ze al die tijd gewoon een vriend had. Ouch.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  maandag 9 oktober 2006 @ 10:45:46 #140
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_42504591
Dat soort mensen zijn echt gruwelijk.
pi_42505509

Maargoed hopenlijk heb je haar wel ff gepakt
  maandag 9 oktober 2006 @ 11:38:11 #142
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_42505849
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:44 schreef SadKingBilly het volgende:
Op vakantie in Spanje, al op de eerste dag een groepje meisjes leren kennen waarvan er een wel heel leuk was. Samen eten (met een groep), iedere avond samen stappen etc. Telkens kwam ze bij me zitten, bracht hapjes en drankjes, vroeg of ik meeging als ze naar het strand gingen, samen scooter huren.. Met andere woorden, ik kreeg na een paar dagen het gevoel dat ze me wel zag zitten. Ik dus zoiets van, "laat ik vanavond eens actie ondernemen".

Die avond stappen, beetje indrinken (nooit teveel zuipen als je iemand wil versieren!) en beetje sjanzen.
Ga ik even terug naar de camping om wat mensen op te halen en extra geld te halen, kom terug.. Staat ze met een gozer van het strand te zoenen. Zegt haar vriendin doodleuk, "ja, dat krijg je als je te lang wacht. Of dacht je dat ze de hele vakantie op jou bleef wachten?"

Die avond was wel goed verpest wat mij betreft, dus maar naar huis gegaan. Volgende dag deed ze weer net zo leuk en aardig, dus heb ik gewoon gevraagd waarom ze mij zulke signalen gaf en toch iemand anders stond te zoenen. Gewoon teveel gedronken dus, ze wist niet eens meer met wie ze gezoend had

Toch een paar dagen later alsnog het initatief genomen en de laatste week van de vakantie was wel geslaagd.
Afgesproken elkaar in Nederland op te zoeken, wilde ze alleen maar naar mij toe komen, omdat "het thuis nogal rommelig is"

Bleek dat ze al die tijd gewoon een vriend had. Ouch.
sorry hoor, maar ik zou geen vriendin aan de andere kant van Nederland willen hebben... dus ik zou het niet erg vinden..
niets
pi_42505914
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 11:25 schreef Beach het volgende:

Maargoed hopenlijk heb je haar wel ff gepakt
Lol, dat dan weer wel.. En toch was ik degene die zich gepakt voelde, achteraf dan
En haar vriend zal het ook niet echt tof gevonden hebben zeg maar..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_42508147
A long long time ago toen ik nog wel eens in hollywood kwam 9 jaar geleden ofzo stond ik daar met een groep vrienden naar een groep meisjes te kijken. Daarvan was er een bij die probeerde al de jongens te verleiden sensueel dansen etc etc beetje tegen aanrijden en dan als de jongen iets wilde doen gelijk weg draaien. Dus zo ging ze een beetje de rij af toen ze bij mij was gaf ik haar een talk to the hand signaal waardoor haar vriendinnen hard begonnen te lachen en hun maar snel weg rende niet echt een blunder maar wel leuk om te vertellen
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:50:46 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42515125
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:40 schreef VrouwelijkICE het volgende:

[..]

Mwah, als ik dat meisje was geweest had je op die manier alleen maar m'n aandacht getrokken. Had je echt niet meteen afgewezen hoor
Ehm.... ze liet mee heel erg duidelijk merken dat ze er niet bepaald van gediend was. Heeft me de rest van de avond niet meer aangekeken en als ze dat dan toch moest, dan was het zo'n blik van "pleur op idioot"
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Lol, dat dan weer wel.. En toch was ik degene die zich gepakt voelde, achteraf dan
En haar vriend zal het ook niet echt tof gevonden hebben zeg maar..
Die vriend is niet jou fuckin probleem man. Gewoon knallen zo lang het kan en daarna... boeie
pi_43885253
Geen blunders meer?
pi_43890829
Omg, zoenen als je onwijs dronken bent is geen goed idee :x Gelukkig kwam mn patatje met niet op haar

Blunder is het wel Maar ach, kep toch met dr gezoend Nu weer een manier bedenken waarop ze me weer tof vind
pi_43894131
Wat een verhaal
pi_43900171
quote:
Op zondag 26 november 2006 00:54 schreef Vector_SLD het volgende:
Wat een verhaal
Valt kotsen bij haar thuis niet meer onder een blunder dan? Beetje jammer dat het direct op de eerste keer is, maar goed
pi_43900419
gister ook nog blundertje 'wat vind je dan zo lekker aan mij' ja je hebt mooie borsten 'ik ga even naar mn vriendinne toe kom zo terug' niet weer zegge dus
pi_43969817
tvp
pi_43970282
Ik heb ook een blunder gemaakt.

Ik was iemand aan het versieren in de supermarkt,en was me nog gelukt ook
Na een half uurtje te hebben gekletst over yoghurt en alle producten die daar lagen,had ik haar 06 nummer gevraagd,zodat we eens konden sms-en en iets afspreken.
daarna gingen we beide weer onze eigen weg in de supermarkt.

ik liep naar de kassa om te gaan afrekenen.
de cassierre was er even niet en ik was de enige in de rij.ik was dus aan eht wachten op de cassierre.
Ik hield het gewoon niet meer en moest een enorme scheet laten,die 10 meter verderop nog te horen wwas geloof ik.maar goed ik d8 dat ik de enige was in een cirkel van een meter of tien.
Ik draai me om,en wie stond er achter me

Ik dacht dat ik door de grond ging
maar goed het was wel een hele opluchting.
pi_43971518
hahaha.. ik lig me in een scheur hier... haha..
pi_43977527
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:18 schreef Carentan het volgende:

Na een half uurtje te hebben gekletst over yoghurt en alle producten die daar lagen,had ik haar 06 nummer gevraagd,zodat we eens konden sms-en en iets afspreken.

de cassierre was er even niet en ik was de enige in de rij.ik was dus aan eht wachten op de cassierre.
Ik hield het gewoon niet meer en moest een enorme scheet laten,die 10 meter verderop nog te horen wwas geloof ik.maar goed ik d8 dat ik de enige was in een cirkel van een meter of tien.

Hahaha en wat zei ze??
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_43978032
quote:

te erg
pi_43978761
Versierblunder of niet, in ieder geval wel heel lomp:
Tijdens het uitgaan met een leuke meid gegaan, afgesproken om die week daarop op zondag bij haar langs te gaan. Dus die week erna op zaterdag ook uitgaan, maar omdat het een lange avond was had ik nogal te veel gedronken en was ik de dag erna nog steeds een beetje aangeschoten.. In slaap gevallen op dat meisje haar bed, zij is maar tv gaan kijken
Toch wil ze me nog vaker zien
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_43980073
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:28 schreef McFarmer het volgende:
Versierblunder of niet, in ieder geval wel heel lomp:
Tijdens het uitgaan met een leuke meid gegaan, afgesproken om die week daarop op zondag bij haar langs te gaan. Dus die week erna op zaterdag ook uitgaan, maar omdat het een lange avond was had ik nogal te veel gedronken en was ik de dag erna nog steeds een beetje aangeschoten.. In slaap gevallen op dat meisje haar bed, zij is maar tv gaan kijken
Toch wil ze me nog vaker zien
ghehe en je ook niet ff wakker maken ofzo
pi_43983625
Ik niet zelf, maar iemand anders wel bij mij afgelopen zaterdag

Een jongen die naast me stond gebruikte de bekende "Masturbeer jij?" Waarna ik dan verbaasd moet zeggen "Wat !?" en hij dan quasi onschuldig "Wat studeer jij?" zegt.

Alleen was hij nogal goed verstaanbaar en ik kende hem al
pi_43984589
Owja, helemaal deze reeks vergeten
ff tvp, nu geen tijd
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  woensdag 29 november 2006 @ 11:35:38 #160
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_43986548
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:17 schreef Moja het volgende:
Ik niet zelf, maar iemand anders wel bij mij afgelopen zaterdag

Een jongen die naast me stond gebruikte de bekende "Masturbeer jij?" Waarna ik dan verbaasd moet zeggen "Wat !?" en hij dan quasi onschuldig "Wat studeer jij?" zegt.

Alleen was hij nogal goed verstaanbaar en ik kende hem al
Klaas van der Eerden
pi_43996337
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:26 schreef Stiletto het volgende:
gister ook nog blundertje 'wat vind je dan zo lekker aan mij' ja je hebt mooie borsten 'ik ga even naar mn vriendinne toe kom zo terug' niet weer zegge dus
Damn wat is er nou weer erg aan als iemand dat tegen je zegt. Ik zou er gewoon om lachen hoor, lekker orgineel ben je
pi_44003753
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:57 schreef VrouwelijkICE het volgende:

[..]

Damn wat is er nou weer erg aan als iemand dat tegen je zegt. Ik zou er gewoon om lachen hoor, lekker orgineel ben je
dating.fok.nl is ergens anders
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 29 november 2006 @ 21:43:22 #163
11102 knep
Mountainfreak
pi_44005975
quote:
*pffffrrrrrt*
pi_44008518
dat van die scheet
pi_44010793
quote:

"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_44012108
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:55 schreef Setambre het volgende:

[..]

pi_44063898
Ik weet niet of dit echt een blunder is dat moeten jullie maar beoordelen

Tijd terug uit met wat vrienden, ineens komt er een meisje naar me toegelopen. Die ik wel vaker daar gezien heb en ook verdacht vaak in m'n buurt op dook

Ik stond net alleen aan de kant, komt ze naar me toe gelopen; "Wat sta jij hier alleen aan de kant..."

Ik: "Ja, die andere zijn druk bezig." Ze stonden een meter verderop.

Hoe krijg je het uit je bek, toen liep ze weg
If Nissan Motorsports is Nismo, than Honda Motorsports must be Homo...
  maandag 11 december 2006 @ 22:44:03 #168
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_44341614
Deze is niet van mij maar wel erg leuk.

Een paar jaar geleden gingen we met een man of 5 de kroeg ik.
Erg gezellig en de nodige drank ging er natuurlijk in als limonade.
Een vriend van me zag iemand met mooi lang blond haar, en een vrouwlijke bouw aan de bar zitten.
Hij loopt naar die persoon toe en zegt " Hey lekker ding, wil je wat te drinken van me?"

Die persoon draaide zich om, en mn vriend schrok zich 3 kapot.
Het bleek een kerel te zijn, die nog homo was ook.
Hij is de hele avond bezig geweest van die gozer af te komen.
  maandag 11 december 2006 @ 22:58:09 #169
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_44342194
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:44 schreef Queen_Minny het volgende:

Een vriend van me zag iemand met mooi lang blond haar, en een vrouwlijke bouw aan de bar zitten.
Hij loopt naar die persoon toe en zegt " Hey lekker ding, wil je wat te drinken van me?"

Moest meteen aan die Amstel reclame denken...
pi_44348426
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:44 schreef Queen_Minny het volgende:

"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_44358933
Hier ook een redelijke blunder van mij ..

Het was een gezellige donderdag avond, wat standaard eigenlijk een lekkere zuip-avond is met mn maten. Er werd dus ook flinkt wat gouden glorie naar binnen gewerkt! Nu is het "probleem" dat als ik gezopen heb altijd over alles en nix ga praten, en meestal hou ik dan ook niet op ook. Wat dan ook meestal gebeurd is dat de persoon waarmee ik sta te praten gezellig en doelloos terugpraat. Echter deze avond ging ik met een meisje praten waarvan ik dacht: WOOW. Ze was mooi, goed lichaam, noem maar op.

Nouja we stonden dus een tijd te praten, en gezellig, zoenen enzo, even buiten nog verder gegaan, nummers uit gewisseld, Heel de mikmak. Volgende dag belde ik haar dus op, en ze wou me echt nog een keer zien! Ik dus helemaal happy .. Op de vraag: "Had je al iets in gedachten dan" antwoorde ze: Ehm, misschien een keer naar de bios .. .. Eigenlijk al afknapper 1. Magoed. Toch maar gegaan omdat ik het donderdag wel erg gezellig vond!

Die zondag gingen we dus "gezellig" naar de bios.. Nou, ik wist niet wat ik zag. Dat mens zag er echt niet uit.. had een super groot voorhoofd, rare ass, eigenlijk klopte er gewoon niet veel van. Ik herkende haar ook nieteens..! Enfin, ik denk .. geef der maar een kansje tog? waarom niet.. Die donderdag was het ook gezellig ..

Nou we gingen eerst eventjes iets drinken omdat de film natuurlijk niet meteen begon .. We hebben daar echt 30 mins gezeten en het vrouwtje heeft nog geen 3 normale zinnen uitgebracht. Ze knikte wat ja en nee...Ze was dus totaal niet spraakzaam! Echt heel erg, de film in, wat gelukkig wel een leuke film was. Daarna snel naar huis om haar vervolgens nooit meer te zien.

Wat bleek.. Toen ik onderweg naar huis was kreeg ik 10 smsjes ofzo van vrienden met teksten zoals:
"HAHAHAHAHHAA"
en:
":D:D:D:D:D:D LOL OWNED"
etc. etc. etc.

Ik was gewoon zo dronken die donderdag dat ik de hele tijd heb lopen lullen, en dat ik het eigenlijk gewoon gezellig met mezelf had. Dat meisje was dus donderdag ook de hele avond stil! Tevens hadden mijn maten ookal gezien dat ze niet moeders mooiste was.

Nogsteeds pesten ze mij hiermee Maar natuurlijk wel een wijze les geleerd
pi_44359118
Oh mén... zo herkenbaar die bierbril...

Wikipedia over Beer Goggles:
quote:
Beer goggles is a slang term for a phenomenon in which consumption of alcohol lowers sexual inhibitions to the point that very little or no discretion is used when approaching or choosing sexual partners. The term is often humorously applied when an individual is observed making advances towards, later regretting sexual contact with, a partner that is deemed unattractive, unacceptably scandalous, or repulsive when the prospect of sex is considered while sober. The "beer goggles" are considered to have distorted the "wearer's" vision, making unattractive people appear beautiful.

A formula has been devised.[1]

Beer goggles are also known as "Stellavision", "Beerglasses" and "The Cider Visor". There is a song written by Neal McCoy called "Billy's Got His Beer Goggles On".
pi_44387533
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef Spacemonkeh het volgende:
Het was december tegen kerst aan,
Ik zat in de bus met een klasgenoot tegen over mij en toen stapte er een heel schattig meisje in de bus en die ging naast hem zitten, ook tegen over mij. Af en toe bemoeide ik mij dus met het gesprek en toen keek ze me heel lief aan. Op een gegeven moment zei ze dat ik heel erg op een vriend van haar leek ( is dat positief? negatief? ) Anyway, eenmaal uit de bus en op weg naar school waar we kerstviering hadden vroeg ik aan die klasgenoot haar msn adres.

Nu was het al zon mannetje die 'ja' zegt maar ondertussen nee denkt ( dat gevoel heb ik vaak bij mensen ) en kreeg ik het dus niet. Toen ben ik zelf op the hunt gegaan en via cu2 haar msn adres gekregen. Eenmaal haar toegevoegd en gevraagd of ze met oud en nieuw nog wat ging doen rond die dagen viel het contact een beetje dood tot na de feestdagen. Toen de eerste week van dat jaar kwam ik haar weer tegen in de bus rond de middag uur, en toen vroeg mijn klasgenoot (probeerde grappig te zijn voor der ofzo ) aan mij van wat was jouw naam ook alweer? wil ze weten .. Pieter dus! weet je dat na een half jaar nog niet? Ik ging twijfelen.. heeft ze een oogje op me?

Toen viel het contact dood voor een weekje, ze was ook niet meer op msn.. ik had nog steeds een oogje op der. Ik ging toen naar der cu2 pagina.. en toen bleek dat ze alleen maar naar mijn naam vroeg om mij in te vullen onder :
Wie heb je als laatste geblokkeerd? Pieter
Wie heb je als laatste verwijdert? Pieter

Het kwam hard aan
dit is een klassieker
  zondag 24 december 2006 @ 20:32:26 #174
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_44717427
Klein blundertje van gisteravond

Deze zomer ontmoette ik een meisje in de kroeg. Ze maakte zoveel indruk op me dat ik eens om me heen ging vragen wie zij was. Ik kreeg wat achtergrondinfo over haar, maar ik zag haar weken niet meer. Ze was op vakantie enzo. De vriendin van een collega hoorde dat ik haar wel leuk vond en vroeg of ik haar nummer wou. Waarom niet, dacht ik. Ik sloeg haar nummer op, maar deed er verder nix mee.

Maanden gingen voorbij en af en toe kletsten we wat. Nog steeds vond ik haar wel leuk, maar verder niet. Tot we gisteravond weer wat stonden te kletsen. Op een gegeven moment pakt ze haar foon en vraagt mij wat mijn nummer is. Ik geef mijn nummer en ze slaat het op. ,,tsja, dan wil ik ook jou nummer'' zei ik. Ik bel je wel, was haar antwoord. Op dat moment belt ze mij. We stonden naast elkaar en ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak. ,,hej, je hebt mijn nummer al''. Ik kon wel een klein beetje door de grond zakken .
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_44717970
quote:
Op zondag 24 december 2006 20:32 schreef Terreros85 het volgende:

Op dat moment belt ze mij. We stonden naast elkaar en ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak. ,,hej, je hebt mijn nummer al''. Ik kon wel een klein beetje door de grond zakken .
Ja dat is een mooie blunder heb je het nog uit kunnen leggen?
Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
pi_44718522
Godallemachtig .
Als je geen blunders te melden hebt hier, blijf dan weg.
pi_44759679
quote:
Op zondag 24 december 2006 20:32 schreef Terreros85 het volgende:

Deze zomer ontmoette ik een meisje in de kroeg. Ze maakte zoveel indruk op me dat ik eens om me heen ging vragen wie zij was. Ik kreeg wat achtergrondinfo over haar, maar ik zag haar weken niet meer. Ze was op vakantie enzo. De vriendin van een collega hoorde dat ik haar wel leuk vond en vroeg of ik haar nummer wou. Waarom niet, dacht ik. Ik sloeg haar nummer op, maar deed er verder nix mee.

Maanden gingen voorbij en af en toe kletsten we wat. Nog steeds vond ik haar wel leuk, maar verder niet. Tot we gisteravond weer wat stonden te kletsen. Op een gegeven moment pakt ze haar foon en vraagt mij wat mijn nummer is. Ik geef mijn nummer en ze slaat het op. ,,tsja, dan wil ik ook jou nummer'' zei ik. Ik bel je wel, was haar antwoord. Op dat moment belt ze mij. We stonden naast elkaar en ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak. ,,hej, je hebt mijn nummer al''. Ik kon wel een klein beetje door de grond zakken .
OMG daar heeft ze nog lang over nagedacht denk ik.
Lambo of Rekt
pi_44759850
Vorige week dinsdag had ik met 2 meisje (D en K) een mega kerstfeest georganiseerd voor onze afdeling. Het was een giga succes, aangezien van de 68 mensen er 20 op de afterparty waren. Maar goed, ik had dus al een poosje een oogje op D, wat ik op dat kerst feest nog een beetje extra duidelijk te maken. Tijdens het feest werd er stevig gedronken, ik zelf had ongeveer 3.5 flessen wijn op en D had ook stevig gedronken, dus op de afterpary in t studentenhuis stonden we in de gezamelijke keuken tegen elkaar aan te lallen (ging voor mijn gevoel best goed ) toen K ineens langs kwam en me meetrok wat er toen gebeurde lees je hier: Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 18
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44759972
quote:
Op woensdag 27 december 2006 01:23 schreef PeuRac het volgende:
Vorige week dinsdag had ik met 2 meisje (D en K) een mega kerstfeest georganiseerd voor onze afdeling. Het was een giga succes, aangezien van de 68 mensen er 20 op de afterparty waren. Maar goed, ik had dus al een poosje een oogje op D, wat ik op dat kerst feest nog een beetje extra duidelijk te maken. Tijdens het feest werd er stevig gedronken, ik zelf had ongeveer 3.5 flessen wijn op en D had ook stevig gedronken, dus op de afterpary in t studentenhuis stonden we in de gezamelijke keuken tegen elkaar aan te lallen (ging voor mijn gevoel best goed ) toen K ineens langs kwam en me meetrok wat er toen gebeurde lees je hier: Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 18
Je hebt er echt moeite voor gedaan he, met dat crosslinken . Dat wordt vooral pijnlijk duidelijk door het feit dat dit dus geen versierblunder was.
pi_44760156
quote:
Op woensdag 27 december 2006 01:28 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Je hebt er echt moeite voor gedaan he, met dat crosslinken . Dat wordt vooral pijnlijk duidelijk door het feit dat dit dus geen versierblunder was.
Mag het duidelijk zijn dat D mij voor het feest ook wel leuk vond, maar dat NA het feest geen vrouw op onze afdeling mij meer aankijkt
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44779783
quote:
Op woensdag 27 december 2006 01:37 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Mag het duidelijk zijn dat D mij voor het feest ook wel leuk vond, maar dat NA het feest geen vrouw op onze afdeling mij meer aankijkt
OMG das weer een memorabele voor dit topic ja
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_44819228
Vakantie dit jaar.

Een meid die twee jaar jonger is dan ik (Op vakantie maakt dat niet zo veel uit, toch?) heb ik in de disco leren kennen. Zelfde avond nog waren we lekker aan het dansen, en ik deed voor de grap haar sjaaltje af. In een 'dansbeweging', om het zo maar te zeggen (ik hoop dat jullie 'm snappen ). Vervolgens ging ze iets intiemer dansen en uiteindelijk belandden we buiten op een wel erg gezellig plekje in het hooi. Leuk gehad, 's avonds bij haar wezen slapen (in haar tentje dus). Bleek dat de sjaal nog in het hooi lag. Wij samen terugfietsen naar de disco, bleek dat die hele graanschuur was afgefikt. Inclusief haar sjaal dus. Ik: dan kopen we toch samen een nieuwe? Zij: Die heb ik van m'n overleden oma geërft, lul. Bitchslap

Ze heeft wel haar excuses aangeboden, maargoed ben je een beetje laat mee en heb ik dus ook niet geaccepteerd. Hele vakantie last gehad van haar 'het-spijt-me-stalkgedrag'...
pi_44819401
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 10:50 schreef hoofd88 het volgende:
Vakantie dit jaar.

Een meid die twee jaar jonger is dan ik (Op vakantie maakt dat niet zo veel uit, toch?) heb ik in de disco leren kennen. Zelfde avond nog waren we lekker aan het dansen, en ik deed voor de grap haar sjaaltje af. In een 'dansbeweging', om het zo maar te zeggen (ik hoop dat jullie 'm snappen ). Vervolgens ging ze iets intiemer dansen en uiteindelijk belandden we buiten op een wel erg gezellig plekje in het hooi. Leuk gehad, 's avonds bij haar wezen slapen (in haar tentje dus). Bleek dat de sjaal nog in het hooi lag. Wij samen terugfietsen naar de disco, bleek dat die hele graanschuur was afgefikt. Inclusief haar sjaal dus. Ik: dan kopen we toch samen een nieuwe? Zij: Die heb ik van m'n overleden oma geërft, lul. Bitchslap

Ze heeft wel haar excuses aangeboden, maargoed ben je een beetje laat mee en heb ik dus ook niet geaccepteerd. Hele vakantie last gehad van haar 'het-spijt-me-stalkgedrag'...
Zonde.
Lambo of Rekt
pi_44819656
Pijnlijk
pi_44820204
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 10:50 schreef hoofd88 het volgende:
Vakantie dit jaar.

Ze moet blij zijn dat je dr niet vast had gebonden in een geile bui en haar vergeten was los te maken
pi_44821904
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:38 schreef Koentje3 het volgende:
Hier ook een redelijke blunder van mij ..

Het was een gezellige donderdag avond, wat standaard eigenlijk een lekkere zuip-avond is met mn maten. Er werd dus ook flinkt wat gouden glorie naar binnen gewerkt! Nu is het "probleem" dat als ik gezopen heb altijd over alles en nix ga praten, en meestal hou ik dan ook niet op ook. Wat dan ook meestal gebeurd is dat de persoon waarmee ik sta te praten gezellig en doelloos terugpraat. Echter deze avond ging ik met een meisje praten waarvan ik dacht: WOOW. Ze was mooi, goed lichaam, noem maar op.
heb ik ook altijd ja hahaha
vanavond Gala-feest in een stamkroeg... daar ga ik vanavond ook nog een aantal flinke blunders maken denk ik...
om één of andere reden krijg ik veel aandacht van meisjes als ik in pak sta, maar aangezien dezelfde blunderende slap ouwehoerende dronken lul nog altijd in dat pak zit bestaat er veel, heel veel kans dat ik ga blunderen
─_(º.0)_/─
  vrijdag 29 december 2006 @ 12:44:34 #187
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_44822103
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:37 schreef vamos1 het volgende:

[..]

vanavond Gala-feest in een stamkroeg... daar ga ik vanavond ook nog een aantal flinke blunders maken denk ik...
om één of andere reden krijg ik veel aandacht van meisjes als ik in pak sta, maar aangezien dezelfde blunderende slap ouwehoerende dronken lul nog altijd in dat pak zit bestaat er veel, heel veel kans dat ik ga blunderen
We zijn benieuwd.. dus laat de verhalen maar komen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_44822329
Iemand die ik ken (nogal dikke lompe gast die nog nooit een vriendin heeft gehad) vroeg bij het uitgaan vaak aan willekeurige meisjes "wil je neuken?" en dan op het moment dat ze antwoord geven meteen terugantwoorden met "Ah je bent toch lelijk"

op zich geen blunder, tot er eentje "ja" zei toen hij dat doorhad was ze natuurlijk allang boos weggelopen
─_(º.0)_/─
pi_44852230
quote:
Op zondag 24 december 2006 20:54 schreef moki het volgende:

[..]

Ja dat is een mooie blunder heb je het nog uit kunnen leggen?
gisteravond weer gezellig gekletst. Volgens mij was het niet 'that bad'
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:27:07 #190
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44856249
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:37 schreef vamos1 het volgende:

[..]

En hoe was ie? Nog blunders gescoord?

De enige blunders die ik ooit begaan heb is nooit zien als er interesse bestond. En daar dus pas veel te laat achter komen.
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
pi_44895847
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:27 schreef Fjolle het volgende:

[..]

En hoe was ie? Nog blunders gescoord?

De enige blunders die ik ooit begaan heb is nooit zien als er interesse bestond. En daar dus pas veel te laat achter komen.
Ik denk dat daar medig mede fokkers ook schuldig aan zijn. Kunnen we hele praatgroepen mee starten denk
Partyagenda;
Outdated....
pi_44945648
Met O&N leuk klein meisje... ze toont interesse...

Ik overweeg te zoenen, en zij duidelijk ook...

Ik: welke leeftijd heb je eigenlijk?
Zij:18
Ik: Oh ik ben 30..
Wij:

[ Bericht 7% gewijzigd door Godshand op 02-01-2007 17:56:48 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:51:03 #193
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_44946699
Ook een keer gehad... Nooit meer naar die tent geweest daarna. Bleken ze allemaal zo jong te zijn en er ouder uit te zien :S
pi_44960702
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:15 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Ik denk dat daar medig mede fokkers ook schuldig aan zijn. Kunnen we hele praatgroepen mee starten denk
Absoluut
'Expand my brain, learning juice!'
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
pi_44995845
Tijdje terug, een jaar of 2, liep ik rond in een shoppingcenter. Ik moest iets bepaald hebben dus veel rond de pot draaien deed ik niet.
Maar nu waren er 2 of 3 winkels waar ze hetzelfde product hadden. Nu, bij het paar keer op en af lopen om de prijzen te vergelijken liep ik steeds voorbij het zelfde meisje...
Eerste keer niks, tweede keer zei ze tegen me:"kijk niet zo lelijk ". Ik keek een beetje te serieus op dat moment
Mja, 2de keer zei ze het weer, maar nageerde haar weer. Derde keer, goede keer zeker? Nah, kwam er weer voorbij, weer zei ze het, en ik met een beetje de verkeerde toon "gade nu ophouden!". Twas vrolijker bedoeld... Maar blijkbaar ni vrolijk genoeg aangezien ze de tranen in haar ogen kreeg... was dus niet de bedoeling en kans misgelopen
pi_44996301
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 02:11 schreef Wouter06 het volgende:
Tijdje terug, een jaar of 2, liep ik rond in een shoppingcenter. Ik moest iets bepaald hebben dus veel rond de pot draaien deed ik niet.
Maar nu waren er 2 of 3 winkels waar ze hetzelfde product hadden. Nu, bij het paar keer op en af lopen om de prijzen te vergelijken liep ik steeds voorbij het zelfde meisje...
Eerste keer niks, tweede keer zei ze tegen me:"kijk niet zo lelijk ". Ik keek een beetje te serieus op dat moment
Mja, 2de keer zei ze het weer, maar nageerde haar weer. Derde keer, goede keer zeker? Nah, kwam er weer voorbij, weer zei ze het, en ik met een beetje de verkeerde toon "gade nu ophouden!". Twas vrolijker bedoeld... Maar blijkbaar ni vrolijk genoeg aangezien ze de tranen in haar ogen kreeg... was dus niet de bedoeling en kans misgelopen
Lame
Lambo of Rekt
pi_44997249
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 02:11 schreef Wouter06 het volgende:
en het meisje was 12?
pi_45004910
Staat die zes in je nick voor je leeftijd of voor de lengte van je penis?
pi_45005148
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:30 schreef Vector_SLD het volgende:
Staat die zes in je nick voor je leeftijd of voor de lengte van je penis?
IQ
pi_45005152
ik was mn kerstboom aan het versieren en toen liet ik een bal vallen! ik schaamde me kapot!
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_45009175
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:11 schreef Godshand het volgende:
Met O&N leuk klein meisje... ze toont interesse...

Ik overweeg te zoenen, en zij duidelijk ook...

Ik: welke leeftijd heb je eigenlijk?
Zij:18
Ik: Oh ik ben 30..
Wij:
En...?!?!?!

't Is toch legaal dan?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:33:47 #202
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45009257
Straalbezopen keertje of 10 bij hetzelfde meisje proberen ondanks dat er de vorige 9 keer al was gezegd dat ze nét een vriendje had...
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')