pfff altijd moeilijk, vraag aan die maat van je of het wel of niet echt isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:43 schreef Silenus het volgende:
Hehe, was zondagnacht samen met een maat aan het zuipen. Hadden het in een zatte bui samen met een meisje over een trio. Dat ik dat wel zou willen enzo, en als zij daar zin in had dat ze mij maar moest bellen. Alles met een knipoog natuurlijk.
Krijg ik nu net een smsje van d'r: "Hi wil je nog borrelen over dat drietal moet je ff naar de kneus komen. Kus X en X...
Dit móet wel haast een naaiactie van die maat zijn.![]()
Ik ga niet, ofwel ik heb net een versierblunder afgewend. Hoop ik...
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef Gremen het volgende:
Paar jaar geleden was ik met een groep van 8 vrienden een weekendje weg naar middelkerke. Jaarlijks weekend, doen we nu al een aantal jaar. Relaxed met ze alle in een appartementje, een weekenje lol maken, beetje voetballen, rond lopen, drinken, uitgaan! Je kent het wel.![]()
Zaterdag begin van de avond, na het eten, gingen ik en 2 vrienden even een stukje ballen over de boulevard. Flesje drank mee, wat lopen, heen en weer pasen, bankje zitten. Op een gegeven moment checken we 3 lekkere meiden, die daar ook steeds in de buurt zijn. Wij een beetje stoer voetballen, kunstjes showen enz en uiteindelijk wat contact gemaakt. Ze bleken frans talig te zijn.
Wat lol gemaakt met ze allen en het was dus wel meer dan gezellig. Het werd alleen ondertussen al wat later en we zouden terug gaan naar de rest om te gaan stappen. Dus we zeggen gedag. Die meiden vonden dat wel jammer en vroegen of we niet op het strand Truth or Dare wilden spelen
. Een van ons zei zoiets van nee, dat spelen wij niet meer (oid) en tot ziens.... en wij gingen terug naar het appartement, zonder verder meer wat tegen elkaar te zeggen.
![]()
Staan we een paar minuten later voor de lift te wachten en kijken we elkaar aan. En die blikken die we toen hadden vergeet ik nooit meer. Er hoefde eigenlijk niks meer gezegd te worden, want we wisten het al. Maar toch zeiden we alle 3 zowat in koor. Wtf, waarom liepen we in godsnaam weg!!!!![]()
Nu kunnen we er nog wel eens om lachen, maar die avond tijdens het uitgaan was het toch vooral rond kijken en hopen![]()
ik zet een post neer en krijg een reactie daarop en het is gelijk slowchatquote:Op maandag 4 september 2006 12:01 schreef Mordreth het volgende:
Graag stoppen met de onzin en slowchat.
Zelfs @hotmail geprobeerd etc., anders spellen etc. maar doen het allemaal niet. Ze heeft me dus echt een niet-betaand mail gegevenquote:From : <postmaster@mail.hotmail.com>
Subject : Delivery Status Notification (Failure)
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
Wanneer ik het probeer toe te voegen op msn zegt dat ding dat de mail geen "microsoft passport" heeft. Zonder pass kun je je niet aanmelden op msn dus lol.quote:Op maandag 18 september 2006 01:35 schreef GrupoBalanca het volgende:
heb je dr niet toegevoegd op msn? ik ken mensen waarbij de mail ook nooit aankomen maar ze kunnen wel msnen met dat adres
Als je iemand op msn aan wilt melden hoef je enkel zijn naam voor het @ in te voeren dus @hotmail.com kan je dan weglaten. Misschien dat je haar op die manier nog kan toevoegen?quote:Op maandag 18 september 2006 01:43 schreef MuKe het volgende:
[..]
Wanneer ik het probeer toe te voegen op msn zegt dat ding dat de mail geen "microsoft passport" heeft. Zonder pass kun je je niet aanmelden op msn dus lol.
Mwah, als ik dat meisje was geweest had je op die manier alleen maar m'n aandacht getrokken. Had je echt niet meteen afgewezen hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:18 schreef Komakie het volgende:
Kickje
Ik had laatst een keer dat ik op een feestje zat van een vriendin van mij.
Daar was nog een meisje en zag er best ok uit. Niet echt een mooi hoofd, maar wel heerlijk lichaam.
Dus op gegeven moment werd bekend dat ze dezelfde broek heeft als een ander meisje. Op zich natuurlijk totaal niet boeiend.
Totdat die vriendin van me zegt tegen dat andere meisje met die broek van "hey, ken jij deze broek niet ergens van?".
Waarop ik er gelijk reageer met "Nee maar die kont wel"
Tja ze stond precies met haar ass naar mij toe dus ik kon er niet meer omheen en ze heeft wel mooi achterwerk. Maar ja, als ik haar zou willen versieren, was die kans nu wel verkeken
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:26 schreef Unity het volgende:
Op vakantie in mimizan een paar daagjes. We waren op een strandfeest, maar dat liep nogal in de soep omdat het keihard ging regenen en onweren. Wij teruggelopen naar de camping, en ik kwam een meisje tegen. Niet echt mijn type maar goed, ik sta echt alweer veel te lang droog dus ik probeer d'r te versieren. Alles gaat goed en op gegeven moment zijn we helemaal afgezonderd van mijn vrienden. Dus ik zeg tegen haar: "hey, zullen we naar mijn tent gaan?" en zij gaat akkoord. Onderweg een beetje flikflooien, aan elkaar zitten. Niet echt sexueel nog, we hadden ook nog niet gezoend.. Komen we aan bij mijn tent.. Heeft de storm 'm omver geblazen!![]()
Goed, we zijn er nog niet, want ik geef niet zomaar op en had snel die tent ergens weggeflikkerd en zeg: we gaan wel in een andere tent liggen. Wil ik die rits open doen, komen m'n vrienden terug naar de campingplek. Godverdomme! Flikker op echt!Ik vroeg nog aan haar: kan ik misschien vanavond bij je slapen, want ehmm.. Ik heb geen tent meer. Zij heel enthousiast: "Ja natuurlijk! Maar ik heb maar 1 matje dus je moet wel bij mij in bed!" blablabla.
Kwartiertje later gaan we met z'n allen naar een club/kroeg, en ik bedacht me ineens dat ik mijn portomonnaie niet had, dus ik dat ding halen. Kom ik daar aan in die kroeg, staat ze met een local te zoenen.
Hahaha dit heb ik ook vrij vaak gedaan op vakantie. Als meisje dan. Zo mooi als mensen je gaan vertellen waar je heen moet in Amsterdamquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:09 schreef Bak_Beest het volgende:
Ze ging weer weg, en wij gingen ook naar een andere bar. Komen we haar een poosje later weer tegen op straat. Zij weer breeed lachend, ik snapte het nog steeds niet. Maar toen zei ze het... Heey, was je al die tijd dronken ofzo
, ik ben gewoon Nederlands hoor
! Dit is mijn laatste avond, en ik dacht ik vertel het je maar
![]()
![]()
Daar sta je dan![]()
.
Wat zei je danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:20 schreef Beach het volgende:
Gister ontmoette ik een leuk meisje.
Bij het afscheid nemen kreeg ik een dikke knuffel en op dat moment zei ik wat liefs tegen haar.
Zij hard lachen joh![]()
Ik afgedropen![]()
Jammer! Het was wel een alles of niets actiequote:
Volgens mij moeten we de term 'versierblunder' eens herdefinieren, want als we dit soort non-bijdragen vaker krijgen verzand dit topic in het niveau lik-me-vestje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:50 schreef MadMarco het volgende:
Ik had stage, en moest dus vanaf station naar stage. ik zag al weken lang een meisje in de bus naar me lachen. De ene keer zat ze wel in dezelfde bus de andere keer niet. Ik durfde haar niet aan te spreken want tja, ze ging telkens ergens anders zitten.
Toen kwam ze een keer de bus binnen gestapt, ze lachtte naar me, ging achter me zitten. Toen ik me omdraaide om op het knopje te drukken lachtte ze echt heel lief, ik had bijna spijt dat ik op dat knopje had gedrukt want ik wilde wel een praatje maken met dr. Maarjah, toen moest ik er dus uit.
De dag erna... ik hopen dat ze in de bus zou zitten... niet dus... de volgende dag...ook weer niet.. Dus ik heb dr gewoon een paar keer misgelopen, totdat ze geen school meer had ofzo?
Kortom: weken lang oogcontact, en later is het altijd hetzelfde... "als ik nu, dan, zus en zo" als het erop aankomt dan...![]()
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:03 schreef Roeni3 het volgende:
Versierblunders, mensen; dat is iets anders dan 'Er gebeurde niets'.![]()
sorry hoor, maar ik zou geen vriendin aan de andere kant van Nederland willen hebben... dus ik zou het niet erg vinden..quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:44 schreef SadKingBilly het volgende:
Op vakantie in Spanje, al op de eerste dag een groepje meisjes leren kennen waarvan er een wel heel leuk was. Samen eten (met een groep), iedere avond samen stappen etc. Telkens kwam ze bij me zitten, bracht hapjes en drankjes, vroeg of ik meeging als ze naar het strand gingen, samen scooter huren.. Met andere woorden, ik kreeg na een paar dagen het gevoel dat ze me wel zag zitten. Ik dus zoiets van, "laat ik vanavond eens actie ondernemen".
Die avond stappen, beetje indrinken (nooit teveel zuipen als je iemand wil versieren!) en beetje sjanzen.
Ga ik even terug naar de camping om wat mensen op te halen en extra geld te halen, kom terug.. Staat ze met een gozer van het strand te zoenen. Zegt haar vriendin doodleuk, "ja, dat krijg je als je te lang wacht. Of dacht je dat ze de hele vakantie op jou bleef wachten?"
Die avond was wel goed verpest wat mij betreft, dus maar naar huis gegaan. Volgende dag deed ze weer net zo leuk en aardig, dus heb ik gewoon gevraagd waarom ze mij zulke signalen gaf en toch iemand anders stond te zoenen. Gewoon teveel gedronken dus, ze wist niet eens meer met wie ze gezoend had
Toch een paar dagen later alsnog het initatief genomen en de laatste week van de vakantie was wel geslaagd.
Afgesproken elkaar in Nederland op te zoeken, wilde ze alleen maar naar mij toe komen, omdat "het thuis nogal rommelig is"
Bleek dat ze al die tijd gewoon een vriend had. Ouch.
Lol, dat dan weer wel.. En toch was ik degene die zich gepakt voelde, achteraf danquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:25 schreef Beach het volgende:
![]()
![]()
Maargoed hopenlijk heb je haar wel ff gepakt![]()
Ehm.... ze liet mee heel erg duidelijk merken dat ze er niet bepaald van gediend was. Heeft me de rest van de avond niet meer aangekeken en als ze dat dan toch moest, dan was het zo'n blik van "pleur op idioot"quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:40 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Mwah, als ik dat meisje was geweest had je op die manier alleen maar m'n aandacht getrokken. Had je echt niet meteen afgewezen hoor![]()
Die vriend is niet jou fuckin probleem man. Gewoon knallen zo lang het kan en daarna... boeiequote:Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Lol, dat dan weer wel.. En toch was ik degene die zich gepakt voelde, achteraf dan
En haar vriend zal het ook niet echt tof gevonden hebben zeg maar..
Valt kotsen bij haar thuis niet meer onder een blunder dan? Beetje jammer dat het direct op de eerste keer is, maar goedquote:
Hahaha en wat zei ze??quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:18 schreef Carentan het volgende:
Ik heb ook een blunder gemaakt.
Ik was iemand aan het versieren in de supermarkt,en was me nog gelukt ook![]()
Na een half uurtje te hebben gekletst over yoghurt en alle producten die daar lagen,had ik haar 06 nummer gevraagd,zodat we eens konden sms-en en iets afspreken.
daarna gingen we beide weer onze eigen weg in de supermarkt.
ik liep naar de kassa om te gaan afrekenen.
de cassierre was er even niet en ik was de enige in de rij.ik was dus aan eht wachten op de cassierre.
Ik hield het gewoon niet meer en moest een enorme scheet laten,die 10 meter verderop nog te horen wwas geloof ik.maar goed ik d8 dat ik de enige was in een cirkel van een meter of tien.
Ik draai me om,en wie stond er achter me![]()
Ik dacht dat ik door de grond ging![]()
maar goed het was wel een hele opluchting.![]()
te ergquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:18 schreef Carentan het volgende:
Na een half uurtje te hebben gekletst over yoghurt en alle producten die daar lagen,had ik haar 06 nummer gevraagd,zodat we eens konden sms-en en iets afspreken.
de cassierre was er even niet en ik was de enige in de rij.ik was dus aan eht wachten op de cassierre.
Ik hield het gewoon niet meer en moest een enorme scheet laten,die 10 meter verderop nog te horen wwas geloof ik.maar goed ik d8 dat ik de enige was in een cirkel van een meter of tien.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:28 schreef McFarmer het volgende:
Versierblunder of niet, in ieder geval wel heel lomp:
Tijdens het uitgaan met een leuke meid gegaan, afgesproken om die week daarop op zondag bij haar langs te gaan. Dus die week erna op zaterdag ook uitgaan, maar omdat het een lange avond was had ik nogal te veel gedronken en was ik de dag erna nog steeds een beetje aangeschoten.. In slaap gevallen op dat meisje haar bed, zij is maar tv gaan kijken
Toch wil ze me nog vaker zien![]()
Klaas van der Eerdenquote:Op woensdag 29 november 2006 09:17 schreef Moja het volgende:
Ik niet zelf, maar iemand anders wel bij mij afgelopen zaterdag![]()
Een jongen die naast me stond gebruikte de bekende "Masturbeer jij?" Waarna ik dan verbaasd moet zeggen "Wat!?" en hij dan quasi onschuldig "Wat studeer jij?" zegt.
Alleen was hij nogal goed verstaanbaar en ik kende hem al![]()
Damn wat is er nou weer erg aan als iemand dat tegen je zegt. Ik zou er gewoon om lachen hoor, lekker orgineel ben jequote:Op zondag 26 november 2006 12:26 schreef Stiletto het volgende:
gister ook nog blundertje 'wat vind je dan zo lekker aan mij' ja je hebt mooie borsten 'ik ga even naar mn vriendinne toe kom zo terug' niet weer zegge dus
dating.fok.nl is ergens andersquote:Op woensdag 29 november 2006 16:57 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Damn wat is er nou weer erg aan als iemand dat tegen je zegt. Ik zou er gewoon om lachen hoor, lekker orgineel ben je![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:18 schreef Carentan het volgende:
Moest meteen aan die Amstel reclame denken...quote:Op maandag 11 december 2006 22:44 schreef Queen_Minny het volgende:
Deze is niet van mij maar wel erg leuk.
Een paar jaar geleden gingen we met een man of 5 de kroeg ik.
Erg gezellig en de nodige drank ging er natuurlijk in als limonade.
Een vriend van me zag iemand met mooi lang blond haar, en een vrouwlijke bouw aan de bar zitten.
Hij loopt naar die persoon toe en zegt " Hey lekker ding, wil je wat te drinken van me?"
Die persoon draaide zich om, en mn vriend schrok zich 3 kapot.
Het bleek een kerel te zijn, die nog homo was ook.![]()
Hij is de hele avond bezig geweest van die gozer af te komen.![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 22:44 schreef Queen_Minny het volgende:
Deze is niet van mij maar wel erg leuk.
Een paar jaar geleden gingen we met een man of 5 de kroeg ik.
Erg gezellig en de nodige drank ging er natuurlijk in als limonade.
Een vriend van me zag iemand met mooi lang blond haar, en een vrouwlijke bouw aan de bar zitten.
Hij loopt naar die persoon toe en zegt " Hey lekker ding, wil je wat te drinken van me?"
Die persoon draaide zich om, en mn vriend schrok zich 3 kapot.
Het bleek een kerel te zijn, die nog homo was ook.![]()
Hij is de hele avond bezig geweest van die gozer af te komen.![]()
quote:Beer goggles is a slang term for a phenomenon in which consumption of alcohol lowers sexual inhibitions to the point that very little or no discretion is used when approaching or choosing sexual partners. The term is often humorously applied when an individual is observed making advances towards, later regretting sexual contact with, a partner that is deemed unattractive, unacceptably scandalous, or repulsive when the prospect of sex is considered while sober. The "beer goggles" are considered to have distorted the "wearer's" vision, making unattractive people appear beautiful.
A formula has been devised.[1]
Beer goggles are also known as "Stellavision", "Beerglasses" and "The Cider Visor". There is a song written by Neal McCoy called "Billy's Got His Beer Goggles On".
dit is een klassiekerquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef Spacemonkeh het volgende:
Het was december tegen kerst aan,
Ik zat in de bus met een klasgenoot tegen over mij en toen stapte er een heel schattig meisje in de bus en die ging naast hem zitten, ook tegen over mij. Af en toe bemoeide ik mij dus met het gesprek en toen keek ze me heel lief aan. Op een gegeven moment zei ze dat ik heel erg op een vriend van haar leek ( is dat positief? negatief?) Anyway, eenmaal uit de bus en op weg naar school waar we kerstviering hadden vroeg ik aan die klasgenoot haar msn adres.
Nu was het al zon mannetje die 'ja' zegt maar ondertussen nee denkt ( dat gevoel heb ik vaak bij mensen ) en kreeg ik het dus niet. Toen ben ik zelf op the hunt gegaan en via cu2 haar msn adres gekregen. Eenmaal haar toegevoegd en gevraagd of ze met oud en nieuw nog wat ging doen rond die dagen viel het contact een beetje dood tot na de feestdagen. Toen de eerste week van dat jaar kwam ik haar weer tegen in de bus rond de middag uur, en toen vroeg mijn klasgenoot (probeerde grappig te zijn voor der ofzo ) aan mij van wat was jouw naam ook alweer? wil ze weten.. Pieter dus! weet je dat na een half jaar nog niet? Ik ging twijfelen.. heeft ze een oogje op me?
![]()
Toen viel het contact dood voor een weekje, ze was ook niet meer op msn.. ik had nog steeds een oogje op der. Ik ging toen naar der cu2 pagina.. en toen bleek dat ze alleen maar naar mijn naam vroeg om mij in te vullen onder :
Wie heb je als laatste geblokkeerd? Pieter
Wie heb je als laatste verwijdert? Pieter
Het kwam hard aan![]()
Ja dat is een mooie blunder heb je het nog uit kunnen leggen?quote:Op zondag 24 december 2006 20:32 schreef Terreros85 het volgende:
Klein blundertje van gisteravond
Op dat moment belt ze mij. We stonden naast elkaar en ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak. ,,hej, je hebt mijn nummer al''. Ik kon wel een klein beetje door de grond zakken.
OMGquote:Op zondag 24 december 2006 20:32 schreef Terreros85 het volgende:
Klein blundertje van gisteravond
Deze zomer ontmoette ik een meisje in de kroeg. Ze maakte zoveel indruk op me dat ik eens om me heen ging vragen wie zij was. Ik kreeg wat achtergrondinfo over haar, maar ik zag haar weken niet meer. Ze was op vakantie enzo. De vriendin van een collega hoorde dat ik haar wel leuk vond en vroeg of ik haar nummer wou. Waarom niet, dacht ik. Ik sloeg haar nummer op, maar deed er verder nix mee.
Maanden gingen voorbij en af en toe kletsten we wat. Nog steeds vond ik haar wel leuk, maar verder niet. Tot we gisteravond weer wat stonden te kletsen. Op een gegeven moment pakt ze haar foon en vraagt mij wat mijn nummer is. Ik geef mijn nummer en ze slaat het op. ,,tsja, dan wil ik ook jou nummer'' zei ik. Ik bel je wel, was haar antwoord. Op dat moment belt ze mij. We stonden naast elkaar en ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak. ,,hej, je hebt mijn nummer al''. Ik kon wel een klein beetje door de grond zakken.
Je hebt er echt moeite voor gedaan he, met dat crosslinkenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:23 schreef PeuRac het volgende:
Vorige week dinsdag had ik met 2 meisje (D en K) een mega kerstfeest georganiseerd voor onze afdeling. Het was een giga succes, aangezien van de 68 mensen er 20 op de afterparty waren. Maar goed, ik had dus al een poosje een oogje op D, wat ik op dat kerst feest nog een beetje extra duidelijk te maken. Tijdens het feest werd er stevig gedronken, ik zelf had ongeveer 3.5 flessen wijn op en D had ook stevig gedronken, dus op de afterpary in t studentenhuis stonden we in de gezamelijke keuken tegen elkaar aan te lallen (ging voor mijn gevoel best goed) toen K ineens langs kwam en me meetrok
wat er toen gebeurde lees je hier: Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 18
Mag het duidelijk zijn dat D mij voor het feest ook wel leuk vond, maar dat NA het feest geen vrouw op onze afdeling mij meer aankijktquote:Op woensdag 27 december 2006 01:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je hebt er echt moeite voor gedaan he, met dat crosslinken. Dat wordt vooral pijnlijk duidelijk door het feit dat dit dus geen versierblunder was.
OMG das weer een memorabele voor dit topic jaquote:Op woensdag 27 december 2006 01:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag het duidelijk zijn dat D mij voor het feest ook wel leuk vond, maar dat NA het feest geen vrouw op onze afdeling mij meer aankijkt
Zonde.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:50 schreef hoofd88 het volgende:
Vakantie dit jaar.
Een meid die twee jaar jonger is dan ik (Op vakantie maakt dat niet zo veel uit, toch?) heb ik in de disco leren kennen. Zelfde avond nog waren we lekker aan het dansen, en ik deed voor de grap haar sjaaltje af. In een 'dansbeweging', om het zo maar te zeggen (ik hoop dat jullie 'm snappen). Vervolgens ging ze iets intiemer dansen en uiteindelijk belandden we buiten op een wel erg gezellig plekje in het hooi. Leuk gehad, 's avonds bij haar wezen slapen (in haar tentje dus). Bleek dat de sjaal nog in het hooi lag. Wij samen terugfietsen naar de disco, bleek dat die hele graanschuur was afgefikt. Inclusief haar sjaal dus. Ik: dan kopen we toch samen een nieuwe? Zij: Die heb ik van m'n overleden oma geërft, lul. Bitchslap
Ze heeft wel haar excuses aangeboden, maargoed ben je een beetje laat mee en heb ik dus ook niet geaccepteerd. Hele vakantie last gehad van haar 'het-spijt-me-stalkgedrag'...
Ze moet blij zijn dat je dr niet vast had gebonden in een geile bui en haar vergeten was los te makenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:50 schreef hoofd88 het volgende:
Vakantie dit jaar.
Een meid die twee jaar jonger is dan ik (Op vakantie maakt dat niet zo veel uit, toch?) heb ik in de disco leren kennen. Zelfde avond nog waren we lekker aan het dansen, en ik deed voor de grap haar sjaaltje af. In een 'dansbeweging', om het zo maar te zeggen (ik hoop dat jullie 'm snappen). Vervolgens ging ze iets intiemer dansen en uiteindelijk belandden we buiten op een wel erg gezellig plekje in het hooi. Leuk gehad, 's avonds bij haar wezen slapen (in haar tentje dus). Bleek dat de sjaal nog in het hooi lag. Wij samen terugfietsen naar de disco, bleek dat die hele graanschuur was afgefikt. Inclusief haar sjaal dus. Ik: dan kopen we toch samen een nieuwe? Zij: Die heb ik van m'n overleden oma geërft, lul. Bitchslap
Ze heeft wel haar excuses aangeboden, maargoed ben je een beetje laat mee en heb ik dus ook niet geaccepteerd. Hele vakantie last gehad van haar 'het-spijt-me-stalkgedrag'...
heb ik ook altijd ja hahahaquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:38 schreef Koentje3 het volgende:
Hier ook een redelijke blunder van mij ..
Het was een gezellige donderdag avond, wat standaard eigenlijk een lekkere zuip-avond is met mn maten. Er werd dus ook flinkt wat gouden glorie naar binnen gewerkt! Nu is het "probleem" dat als ik gezopen heb altijd over alles en nix ga praten, en meestal hou ik dan ook niet op ook. Wat dan ook meestal gebeurd is dat de persoon waarmee ik sta te praten gezellig en doelloos terugpraat. Echter deze avond ging ik met een meisje praten waarvan ik dacht: WOOW. Ze was mooi, goed lichaam, noem maar op.
We zijn benieuwd.. dus laat de verhalen maar komenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:37 schreef vamos1 het volgende:
[..]
heb ik ook altijd ja hahaha
vanavond Gala-feest in een stamkroeg... daar ga ik vanavond ook nog een aantal flinke blunders maken denk ik...
om één of andere reden krijg ik veel aandacht van meisjes als ik in pak sta, maar aangezien dezelfde blunderende slap ouwehoerende dronken lul nog altijd in dat pak zit bestaat er veel, heel veel kans dat ik ga blunderen
gisteravond weer gezellig gekletst. Volgens mij was het niet 'that bad'quote:Op zondag 24 december 2006 20:54 schreef moki het volgende:
[..]
Ja dat is een mooie blunder heb je het nog uit kunnen leggen?
En hoe was ie? Nog blunders gescoord?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:37 schreef vamos1 het volgende:
[..]
heb ik ook altijd ja hahaha
vanavond Gala-feest in een stamkroeg... daar ga ik vanavond ook nog een aantal flinke blunders maken denk ik...
om één of andere reden krijg ik veel aandacht van meisjes als ik in pak sta, maar aangezien dezelfde blunderende slap ouwehoerende dronken lul nog altijd in dat pak zit bestaat er veel, heel veel kans dat ik ga blunderen
Ik denk dat daar medig mede fokkers ook schuldig aan zijn. Kunnen we hele praatgroepen mee starten denkquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:27 schreef Fjolle het volgende:
[..]
En hoe was ie? Nog blunders gescoord?
De enige blunders die ik ooit begaan heb is nooit zien als er interesse bestond. En daar dus pas veel te laat achter komen.![]()
Absoluutquote:Op zondag 31 december 2006 17:15 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik denk dat daar medig mede fokkers ook schuldig aan zijn. Kunnen we hele praatgroepen mee starten denk
Lamequote:Op donderdag 4 januari 2007 02:11 schreef Wouter06 het volgende:
Tijdje terug, een jaar of 2, liep ik rond in een shoppingcenter. Ik moest iets bepaald hebben dus veel rond de pot draaien deed ik niet.
Maar nu waren er 2 of 3 winkels waar ze hetzelfde product hadden. Nu, bij het paar keer op en af lopen om de prijzen te vergelijken liep ik steeds voorbij het zelfde meisje...
Eerste keer niks, tweede keer zei ze tegen me:"kijk niet zo lelijk". Ik keek een beetje te serieus op dat moment
![]()
Mja, 2de keer zei ze het weer, maar nageerde haar weer. Derde keer, goede keer zeker? Nah, kwam er weer voorbij, weer zei ze het, en ik met een beetje de verkeerde toon "gade nu ophouden!". Twas vrolijker bedoeld... Maar blijkbaar ni vrolijk genoeg aangezien ze de tranen in haar ogen kreeg... was dus niet de bedoeling en kans misgelopen
en het meisje was 12?quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:11 schreef Wouter06 het volgende:
Tijdje terug, een jaar of 2, liep ik rond in een shoppingcenter. Ik moest iets bepaald hebben dus veel rond de pot draaien deed ik niet.
Maar nu waren er 2 of 3 winkels waar ze hetzelfde product hadden. Nu, bij het paar keer op en af lopen om de prijzen te vergelijken liep ik steeds voorbij het zelfde meisje...
Eerste keer niks, tweede keer zei ze tegen me:"kijk niet zo lelijk". Ik keek een beetje te serieus op dat moment
![]()
Mja, 2de keer zei ze het weer, maar nageerde haar weer. Derde keer, goede keer zeker? Nah, kwam er weer voorbij, weer zei ze het, en ik met een beetje de verkeerde toon "gade nu ophouden!". Twas vrolijker bedoeld... Maar blijkbaar ni vrolijk genoeg aangezien ze de tranen in haar ogen kreeg... was dus niet de bedoeling en kans misgelopen
IQquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:30 schreef Vector_SLD het volgende:
Staat die zes in je nick voor je leeftijd of voor de lengte van je penis?
En...?!?!?!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:11 schreef Godshand het volgende:
Met O&N leuk klein meisje... ze toont interesse...
Ik overweeg te zoenen, en zij duidelijk ook...
Ik: welke leeftijd heb je eigenlijk?
Zij:18
Ik: Oh ik ben 30..![]()
Wij:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |