abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43969817
tvp
pi_43970282
Ik heb ook een blunder gemaakt.

Ik was iemand aan het versieren in de supermarkt,en was me nog gelukt ook
Na een half uurtje te hebben gekletst over yoghurt en alle producten die daar lagen,had ik haar 06 nummer gevraagd,zodat we eens konden sms-en en iets afspreken.
daarna gingen we beide weer onze eigen weg in de supermarkt.

ik liep naar de kassa om te gaan afrekenen.
de cassierre was er even niet en ik was de enige in de rij.ik was dus aan eht wachten op de cassierre.
Ik hield het gewoon niet meer en moest een enorme scheet laten,die 10 meter verderop nog te horen wwas geloof ik.maar goed ik d8 dat ik de enige was in een cirkel van een meter of tien.
Ik draai me om,en wie stond er achter me

Ik dacht dat ik door de grond ging
maar goed het was wel een hele opluchting.
pi_43971518
hahaha.. ik lig me in een scheur hier... haha..
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_43977527
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:18 schreef Carentan het volgende:

Na een half uurtje te hebben gekletst over yoghurt en alle producten die daar lagen,had ik haar 06 nummer gevraagd,zodat we eens konden sms-en en iets afspreken.

de cassierre was er even niet en ik was de enige in de rij.ik was dus aan eht wachten op de cassierre.
Ik hield het gewoon niet meer en moest een enorme scheet laten,die 10 meter verderop nog te horen wwas geloof ik.maar goed ik d8 dat ik de enige was in een cirkel van een meter of tien.

Hahaha en wat zei ze??
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_43978032
quote:

te erg
pi_43978761
Versierblunder of niet, in ieder geval wel heel lomp:
Tijdens het uitgaan met een leuke meid gegaan, afgesproken om die week daarop op zondag bij haar langs te gaan. Dus die week erna op zaterdag ook uitgaan, maar omdat het een lange avond was had ik nogal te veel gedronken en was ik de dag erna nog steeds een beetje aangeschoten.. In slaap gevallen op dat meisje haar bed, zij is maar tv gaan kijken
Toch wil ze me nog vaker zien
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_43980073
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:28 schreef McFarmer het volgende:
Versierblunder of niet, in ieder geval wel heel lomp:
Tijdens het uitgaan met een leuke meid gegaan, afgesproken om die week daarop op zondag bij haar langs te gaan. Dus die week erna op zaterdag ook uitgaan, maar omdat het een lange avond was had ik nogal te veel gedronken en was ik de dag erna nog steeds een beetje aangeschoten.. In slaap gevallen op dat meisje haar bed, zij is maar tv gaan kijken
Toch wil ze me nog vaker zien
ghehe en je ook niet ff wakker maken ofzo
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_43983625
Ik niet zelf, maar iemand anders wel bij mij afgelopen zaterdag

Een jongen die naast me stond gebruikte de bekende "Masturbeer jij?" Waarna ik dan verbaasd moet zeggen "Wat !?" en hij dan quasi onschuldig "Wat studeer jij?" zegt.

Alleen was hij nogal goed verstaanbaar en ik kende hem al
pi_43984589
Owja, helemaal deze reeks vergeten
ff tvp, nu geen tijd
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  woensdag 29 november 2006 @ 11:35:38 #160
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_43986548
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:17 schreef Moja het volgende:
Ik niet zelf, maar iemand anders wel bij mij afgelopen zaterdag

Een jongen die naast me stond gebruikte de bekende "Masturbeer jij?" Waarna ik dan verbaasd moet zeggen "Wat !?" en hij dan quasi onschuldig "Wat studeer jij?" zegt.

Alleen was hij nogal goed verstaanbaar en ik kende hem al
Klaas van der Eerden
pi_43996337
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:26 schreef Stiletto het volgende:
gister ook nog blundertje 'wat vind je dan zo lekker aan mij' ja je hebt mooie borsten 'ik ga even naar mn vriendinne toe kom zo terug' niet weer zegge dus
Damn wat is er nou weer erg aan als iemand dat tegen je zegt. Ik zou er gewoon om lachen hoor, lekker orgineel ben je
pi_44003753
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:57 schreef VrouwelijkICE het volgende:

[..]

Damn wat is er nou weer erg aan als iemand dat tegen je zegt. Ik zou er gewoon om lachen hoor, lekker orgineel ben je
dating.fok.nl is ergens anders
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 29 november 2006 @ 21:43:22 #163
11102 knep
Mountainfreak
pi_44005975
quote:
*pffffrrrrrt*
pi_44008518
dat van die scheet
pi_44010793
quote:

"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_44012108
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:55 schreef Setambre het volgende:

[..]

pi_44063898
Ik weet niet of dit echt een blunder is dat moeten jullie maar beoordelen

Tijd terug uit met wat vrienden, ineens komt er een meisje naar me toegelopen. Die ik wel vaker daar gezien heb en ook verdacht vaak in m'n buurt op dook

Ik stond net alleen aan de kant, komt ze naar me toe gelopen; "Wat sta jij hier alleen aan de kant..."

Ik: "Ja, die andere zijn druk bezig." Ze stonden een meter verderop.

Hoe krijg je het uit je bek, toen liep ze weg
If Nissan Motorsports is Nismo, than Honda Motorsports must be Homo...
  maandag 11 december 2006 @ 22:44:03 #168
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_44341614
Deze is niet van mij maar wel erg leuk.

Een paar jaar geleden gingen we met een man of 5 de kroeg ik.
Erg gezellig en de nodige drank ging er natuurlijk in als limonade.
Een vriend van me zag iemand met mooi lang blond haar, en een vrouwlijke bouw aan de bar zitten.
Hij loopt naar die persoon toe en zegt " Hey lekker ding, wil je wat te drinken van me?"

Die persoon draaide zich om, en mn vriend schrok zich 3 kapot.
Het bleek een kerel te zijn, die nog homo was ook.
Hij is de hele avond bezig geweest van die gozer af te komen.
  maandag 11 december 2006 @ 22:58:09 #169
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_44342194
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:44 schreef Queen_Minny het volgende:

Een vriend van me zag iemand met mooi lang blond haar, en een vrouwlijke bouw aan de bar zitten.
Hij loopt naar die persoon toe en zegt " Hey lekker ding, wil je wat te drinken van me?"

Moest meteen aan die Amstel reclame denken...
pi_44348426
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:44 schreef Queen_Minny het volgende:

"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_44358933
Hier ook een redelijke blunder van mij ..

Het was een gezellige donderdag avond, wat standaard eigenlijk een lekkere zuip-avond is met mn maten. Er werd dus ook flinkt wat gouden glorie naar binnen gewerkt! Nu is het "probleem" dat als ik gezopen heb altijd over alles en nix ga praten, en meestal hou ik dan ook niet op ook. Wat dan ook meestal gebeurd is dat de persoon waarmee ik sta te praten gezellig en doelloos terugpraat. Echter deze avond ging ik met een meisje praten waarvan ik dacht: WOOW. Ze was mooi, goed lichaam, noem maar op.

Nouja we stonden dus een tijd te praten, en gezellig, zoenen enzo, even buiten nog verder gegaan, nummers uit gewisseld, Heel de mikmak. Volgende dag belde ik haar dus op, en ze wou me echt nog een keer zien! Ik dus helemaal happy .. Op de vraag: "Had je al iets in gedachten dan" antwoorde ze: Ehm, misschien een keer naar de bios .. .. Eigenlijk al afknapper 1. Magoed. Toch maar gegaan omdat ik het donderdag wel erg gezellig vond!

Die zondag gingen we dus "gezellig" naar de bios.. Nou, ik wist niet wat ik zag. Dat mens zag er echt niet uit.. had een super groot voorhoofd, rare ass, eigenlijk klopte er gewoon niet veel van. Ik herkende haar ook nieteens..! Enfin, ik denk .. geef der maar een kansje tog? waarom niet.. Die donderdag was het ook gezellig ..

Nou we gingen eerst eventjes iets drinken omdat de film natuurlijk niet meteen begon .. We hebben daar echt 30 mins gezeten en het vrouwtje heeft nog geen 3 normale zinnen uitgebracht. Ze knikte wat ja en nee...Ze was dus totaal niet spraakzaam! Echt heel erg, de film in, wat gelukkig wel een leuke film was. Daarna snel naar huis om haar vervolgens nooit meer te zien.

Wat bleek.. Toen ik onderweg naar huis was kreeg ik 10 smsjes ofzo van vrienden met teksten zoals:
"HAHAHAHAHHAA"
en:
":D:D:D:D:D:D LOL OWNED"
etc. etc. etc.

Ik was gewoon zo dronken die donderdag dat ik de hele tijd heb lopen lullen, en dat ik het eigenlijk gewoon gezellig met mezelf had. Dat meisje was dus donderdag ook de hele avond stil! Tevens hadden mijn maten ookal gezien dat ze niet moeders mooiste was.

Nogsteeds pesten ze mij hiermee Maar natuurlijk wel een wijze les geleerd
pi_44359118
Oh mén... zo herkenbaar die bierbril...

Wikipedia over Beer Goggles:
quote:
Beer goggles is a slang term for a phenomenon in which consumption of alcohol lowers sexual inhibitions to the point that very little or no discretion is used when approaching or choosing sexual partners. The term is often humorously applied when an individual is observed making advances towards, later regretting sexual contact with, a partner that is deemed unattractive, unacceptably scandalous, or repulsive when the prospect of sex is considered while sober. The "beer goggles" are considered to have distorted the "wearer's" vision, making unattractive people appear beautiful.

A formula has been devised.[1]

Beer goggles are also known as "Stellavision", "Beerglasses" and "The Cider Visor". There is a song written by Neal McCoy called "Billy's Got His Beer Goggles On".
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_44387533
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef Spacemonkeh het volgende:
Het was december tegen kerst aan,
Ik zat in de bus met een klasgenoot tegen over mij en toen stapte er een heel schattig meisje in de bus en die ging naast hem zitten, ook tegen over mij. Af en toe bemoeide ik mij dus met het gesprek en toen keek ze me heel lief aan. Op een gegeven moment zei ze dat ik heel erg op een vriend van haar leek ( is dat positief? negatief? ) Anyway, eenmaal uit de bus en op weg naar school waar we kerstviering hadden vroeg ik aan die klasgenoot haar msn adres.

Nu was het al zon mannetje die 'ja' zegt maar ondertussen nee denkt ( dat gevoel heb ik vaak bij mensen ) en kreeg ik het dus niet. Toen ben ik zelf op the hunt gegaan en via cu2 haar msn adres gekregen. Eenmaal haar toegevoegd en gevraagd of ze met oud en nieuw nog wat ging doen rond die dagen viel het contact een beetje dood tot na de feestdagen. Toen de eerste week van dat jaar kwam ik haar weer tegen in de bus rond de middag uur, en toen vroeg mijn klasgenoot (probeerde grappig te zijn voor der ofzo ) aan mij van wat was jouw naam ook alweer? wil ze weten .. Pieter dus! weet je dat na een half jaar nog niet? Ik ging twijfelen.. heeft ze een oogje op me?

Toen viel het contact dood voor een weekje, ze was ook niet meer op msn.. ik had nog steeds een oogje op der. Ik ging toen naar der cu2 pagina.. en toen bleek dat ze alleen maar naar mijn naam vroeg om mij in te vullen onder :
Wie heb je als laatste geblokkeerd? Pieter
Wie heb je als laatste verwijdert? Pieter

Het kwam hard aan
dit is een klassieker
  zondag 24 december 2006 @ 20:32:26 #174
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_44717427
Klein blundertje van gisteravond

Deze zomer ontmoette ik een meisje in de kroeg. Ze maakte zoveel indruk op me dat ik eens om me heen ging vragen wie zij was. Ik kreeg wat achtergrondinfo over haar, maar ik zag haar weken niet meer. Ze was op vakantie enzo. De vriendin van een collega hoorde dat ik haar wel leuk vond en vroeg of ik haar nummer wou. Waarom niet, dacht ik. Ik sloeg haar nummer op, maar deed er verder nix mee.

Maanden gingen voorbij en af en toe kletsten we wat. Nog steeds vond ik haar wel leuk, maar verder niet. Tot we gisteravond weer wat stonden te kletsen. Op een gegeven moment pakt ze haar foon en vraagt mij wat mijn nummer is. Ik geef mijn nummer en ze slaat het op. ,,tsja, dan wil ik ook jou nummer'' zei ik. Ik bel je wel, was haar antwoord. Op dat moment belt ze mij. We stonden naast elkaar en ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak. ,,hej, je hebt mijn nummer al''. Ik kon wel een klein beetje door de grond zakken .
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_44717970
quote:
Op zondag 24 december 2006 20:32 schreef Terreros85 het volgende:

Op dat moment belt ze mij. We stonden naast elkaar en ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak. ,,hej, je hebt mijn nummer al''. Ik kon wel een klein beetje door de grond zakken .
Ja dat is een mooie blunder heb je het nog uit kunnen leggen?
Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
pi_44718522
Godallemachtig .
Als je geen blunders te melden hebt hier, blijf dan weg.
pi_44759679
quote:
Op zondag 24 december 2006 20:32 schreef Terreros85 het volgende:

Deze zomer ontmoette ik een meisje in de kroeg. Ze maakte zoveel indruk op me dat ik eens om me heen ging vragen wie zij was. Ik kreeg wat achtergrondinfo over haar, maar ik zag haar weken niet meer. Ze was op vakantie enzo. De vriendin van een collega hoorde dat ik haar wel leuk vond en vroeg of ik haar nummer wou. Waarom niet, dacht ik. Ik sloeg haar nummer op, maar deed er verder nix mee.

Maanden gingen voorbij en af en toe kletsten we wat. Nog steeds vond ik haar wel leuk, maar verder niet. Tot we gisteravond weer wat stonden te kletsen. Op een gegeven moment pakt ze haar foon en vraagt mij wat mijn nummer is. Ik geef mijn nummer en ze slaat het op. ,,tsja, dan wil ik ook jou nummer'' zei ik. Ik bel je wel, was haar antwoord. Op dat moment belt ze mij. We stonden naast elkaar en ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak. ,,hej, je hebt mijn nummer al''. Ik kon wel een klein beetje door de grond zakken .
OMG daar heeft ze nog lang over nagedacht denk ik.
Lambo of Rekt
pi_44759850
Vorige week dinsdag had ik met 2 meisje (D en K) een mega kerstfeest georganiseerd voor onze afdeling. Het was een giga succes, aangezien van de 68 mensen er 20 op de afterparty waren. Maar goed, ik had dus al een poosje een oogje op D, wat ik op dat kerst feest nog een beetje extra duidelijk te maken. Tijdens het feest werd er stevig gedronken, ik zelf had ongeveer 3.5 flessen wijn op en D had ook stevig gedronken, dus op de afterpary in t studentenhuis stonden we in de gezamelijke keuken tegen elkaar aan te lallen (ging voor mijn gevoel best goed ) toen K ineens langs kwam en me meetrok wat er toen gebeurde lees je hier: Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 18
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44759972
quote:
Op woensdag 27 december 2006 01:23 schreef PeuRac het volgende:
Vorige week dinsdag had ik met 2 meisje (D en K) een mega kerstfeest georganiseerd voor onze afdeling. Het was een giga succes, aangezien van de 68 mensen er 20 op de afterparty waren. Maar goed, ik had dus al een poosje een oogje op D, wat ik op dat kerst feest nog een beetje extra duidelijk te maken. Tijdens het feest werd er stevig gedronken, ik zelf had ongeveer 3.5 flessen wijn op en D had ook stevig gedronken, dus op de afterpary in t studentenhuis stonden we in de gezamelijke keuken tegen elkaar aan te lallen (ging voor mijn gevoel best goed ) toen K ineens langs kwam en me meetrok wat er toen gebeurde lees je hier: Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 18
Je hebt er echt moeite voor gedaan he, met dat crosslinken . Dat wordt vooral pijnlijk duidelijk door het feit dat dit dus geen versierblunder was.
pi_44760156
quote:
Op woensdag 27 december 2006 01:28 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Je hebt er echt moeite voor gedaan he, met dat crosslinken . Dat wordt vooral pijnlijk duidelijk door het feit dat dit dus geen versierblunder was.
Mag het duidelijk zijn dat D mij voor het feest ook wel leuk vond, maar dat NA het feest geen vrouw op onze afdeling mij meer aankijkt
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')