Zaterdagavond, gezellig feestje, wat gekletst met een leuke meid daar, tikkeltje verlegen (erg leuk) en het klikte wel. Een meid die ik wel wat beter wou leren kennen, ze heette Jess
Dus aan het eind gaat zij en haar zus (die ook op het feestje was) met de fiets naar huis. Ik had al een beetje bij die zus geinformeerd naar haar, ik zei al tegen haar dat ik zo een stukje met hun mee zou rijden op Jess fiets en ze vond het ok.
Dus na het feestje stond iedereen een beetje na te praten, zij pakken hun fietsen en ik ga snel op de fiets van Jess zitten. Ik moest eigenlijk de andere kant op, maar wilde toch ff met ze meerijden.
"ow ga je meerijden"
"ja stap maar achterop".
Zo'n 100 meter verderop vroeg ze of zij toch maar beter kon gaan fietsen omdat ik een beetje de hele fietspad in beslag nam met mijn halve geslinger
![]()
En nee ik was niet echt dronken, evenwicht was ff zoek om 4 uur 's nachts... lol
Dus wij verder fietsen, ik achterop, beetje kletsen gezellig enzo, ik vragen of ze keertje wat leuks wil gaan doen.
zij zegt "ik wil wel een keertje afspreken"
"moet ik wel je nummer hebben"
"ja ik zit ff zonder, m'n mobiel is in het water gevallen"..
Ik vond het een beetje verdacht klinken, maar ik wilde niet te snel conclusies trekken, want tjah misschien is her mobiel wel echt in het water gevallen...
"huh hoe heb je dat nou weer geflikt"
"ja hij viel gewoon in het water.."
"ok...."
"maar ik heb wel m'n email voor je als je wilt"
"ja is goed"
Ik vertel haar dat ik eigenlijk de andere kant op moet. Wij dus ff stoppen, haar zus fietste de hele tijd een stukje voor ons uit. Ze geeft me haar email, ik noteer het in me mobiel. Ze geeft duidelijk aan hoe je het schrijft, verbeterde me toen ik haar naam verkeerd spelde.
Ik vraag haar nog "is het @hotmail of @msn"
"msn.... hey maar ik moet weg" haar zus was aan het doorfietsen
"is goed, dan stuur ik je nog wel ff mailtje"
Daarna beide gedag gezegd.
Dus ik haar vandaag een mailtje sturen:
quote:
From : <postmaster@mail.hotmail.com>
Subject : Delivery Status Notification (Failure)
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
Zelfs @hotmail geprobeerd etc., anders spellen etc. maar doen het allemaal niet. Ze heeft me dus echt een niet-betaand mail gegeven
[ Bericht 1% gewijzigd door MuKe op 18-09-2006 01:54:08 ]