abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:02:25 #101
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_41328128
Of juist meer kans op promotie als je d'r gelukkig maakt
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:43:14 #102
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_41348678
Hehe, was zondagnacht samen met een maat aan het zuipen. Hadden het in een zatte bui samen met een meisje over een trio. Dat ik dat wel zou willen enzo, en als zij daar zin in had dat ze mij maar moest bellen. Alles met een knipoog natuurlijk.

Krijg ik nu net een smsje van d'r: "Hi wil je nog borrelen over dat drietal moet je ff naar de kneus komen. Kus X en X...

Dit móet wel haast een naaiactie van die maat zijn.
Ik ga niet, ofwel ik heb net een versierblunder afgewend. Hoop ik...
Gourmetten of steengrillen?
pi_41348703
De kneus is die kroeg hoop ik? Of is dat je maat?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:50:00 #104
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_41348881
Die kroeg ja.
Gourmetten of steengrillen?
pi_41350141
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 00:43 schreef Silenus het volgende:
Hehe, was zondagnacht samen met een maat aan het zuipen. Hadden het in een zatte bui samen met een meisje over een trio. Dat ik dat wel zou willen enzo, en als zij daar zin in had dat ze mij maar moest bellen. Alles met een knipoog natuurlijk.

Krijg ik nu net een smsje van d'r: "Hi wil je nog borrelen over dat drietal moet je ff naar de kneus komen. Kus X en X...

Dit móet wel haast een naaiactie van die maat zijn.
Ik ga niet, ofwel ik heb net een versierblunder afgewend. Hoop ik...
pfff altijd moeilijk, vraag aan die maat van je of het wel of niet echt is
pi_41366789
Ohh heb er ook nog een....
beurde bij een maat van me tijdens het stappen...
hij was zo blauw als een tientje pakt een meid vol op dr bek na 10min doet ie zn ogen open.... schrikt zich de tering (ze was echt lelijk) zegt ie......
TERING HAD JE NIET KENNE ZEGGEN DAT JE ZO LELIJK WAS DAN HAD IK EERST NOG FF EEN METER BIER WEG GESLAGEN.......
en zo hard dat de halve tent hem kon horen.... daarna had ie een tatoo van een hand op zn bek....
nog nooit zo hard om die gozer staan te lachen....

plus we hadden hem nog geprobeerd te waarschuwen... van pssst psssst ach je zoekt het maar uit wij maken er wel foto's van
pi_41411498
Paar jaar geleden was ik met een groep van 8 vrienden een weekendje weg naar middelkerke. Jaarlijks weekend, doen we nu al een aantal jaar. Relaxed met ze alle in een appartementje, een weekenje lol maken, beetje voetballen, rond lopen, drinken, uitgaan! Je kent het wel.
Zaterdag begin van de avond, na het eten, gingen ik en 2 vrienden even een stukje ballen over de boulevard. Flesje drank mee, wat lopen, heen en weer pasen, bankje zitten. Op een gegeven moment checken we 3 lekkere meiden, die daar ook steeds in de buurt zijn. Wij een beetje stoer voetballen, kunstjes showen enz en uiteindelijk wat contact gemaakt. Ze bleken frans talig te zijn .
Wat lol gemaakt met ze allen en het was dus wel meer dan gezellig. Het werd alleen ondertussen al wat later en we zouden terug gaan naar de rest om te gaan stappen. Dus we zeggen gedag . Die meiden vonden dat wel jammer en vroegen of we niet op het strand Truth or Dare wilden spelen . Een van ons zei zoiets van nee, dat spelen wij niet meer (oid) en tot ziens.... en wij gingen terug naar het appartement, zonder verder meer wat tegen elkaar te zeggen.
Staan we een paar minuten later voor de lift te wachten en kijken we elkaar aan. En die blikken die we toen hadden vergeet ik nooit meer. Er hoefde eigenlijk niks meer gezegd te worden, want we wisten het al. Maar toch zeiden we alle 3 zowat in koor. Wtf, waarom liepen we in godsnaam weg!!!!
Nu kunnen we er nog wel eens om lachen, maar die avond tijdens het uitgaan was het toch vooral rond kijken en hopen

[ Bericht 1% gewijzigd door Gremen op 02-09-2006 00:23:08 ]
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_41452670
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef Gremen het volgende:
Paar jaar geleden was ik met een groep van 8 vrienden een weekendje weg naar middelkerke. Jaarlijks weekend, doen we nu al een aantal jaar. Relaxed met ze alle in een appartementje, een weekenje lol maken, beetje voetballen, rond lopen, drinken, uitgaan! Je kent het wel.
Zaterdag begin van de avond, na het eten, gingen ik en 2 vrienden even een stukje ballen over de boulevard. Flesje drank mee, wat lopen, heen en weer pasen, bankje zitten. Op een gegeven moment checken we 3 lekkere meiden, die daar ook steeds in de buurt zijn. Wij een beetje stoer voetballen, kunstjes showen enz en uiteindelijk wat contact gemaakt. Ze bleken frans talig te zijn .
Wat lol gemaakt met ze allen en het was dus wel meer dan gezellig. Het werd alleen ondertussen al wat later en we zouden terug gaan naar de rest om te gaan stappen. Dus we zeggen gedag . Die meiden vonden dat wel jammer en vroegen of we niet op het strand Truth or Dare wilden spelen . Een van ons zei zoiets van nee, dat spelen wij niet meer (oid) en tot ziens.... en wij gingen terug naar het appartement, zonder verder meer wat tegen elkaar te zeggen.
Staan we een paar minuten later voor de lift te wachten en kijken we elkaar aan. En die blikken die we toen hadden vergeet ik nooit meer. Er hoefde eigenlijk niks meer gezegd te worden, want we wisten het al. Maar toch zeiden we alle 3 zowat in koor. Wtf, waarom liepen we in godsnaam weg!!!!
Nu kunnen we er nog wel eens om lachen, maar die avond tijdens het uitgaan was het toch vooral rond kijken en hopen
Kutkloon.
  maandag 4 september 2006 @ 10:33:59 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41475833
-onzin posten mag ergens anders-

[ Bericht 50% gewijzigd door Mordreth op 04-09-2006 12:00:21 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 4 september 2006 @ 11:37:05 #110
71115 Rnej
I walk the line
pi_41477331
-reactie op onzin-

[ Bericht 96% gewijzigd door Mordreth op 04-09-2006 12:00:39 ]
pi_41478068
Graag stoppen met de onzin en slowchat .
pi_41513578
Ja, blunders willen we zien, hoere!
Kutkloon.
  vrijdag 8 september 2006 @ 01:27:47 #113
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_41605273
Na afloop van een gig een weekje terug vroeg een meisje of ze een drumstok mocht nadat we een beetje hadden gepraat. Het was net uit met haar vriend en ze vond de show cool omdat het haar afleiding gaf . Ik vond het best dus ik pak er 1 uit mijn tas ( moest dus weer het podium op om af te bouwen + daar stond mijn drumtas nog ) en gooi er 1tje haar richting op. Toen ik het stokje gooide bedacht ik ineens dat vrouwen niet bekend staan om hun goede vangkunsten. Dat stuk brandhout kwam dus tegen der gezicht aan en heb haar daarna niet meer gesproken. Niet echt een versierblunder want ik was daar met mijn vriendin en niet op zoek maar toch wel leuk om eventjes te melden.
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_41684996
weer een zaterdag verder! Iemand nog wat leuks gedaan?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_41702629
-reageer dan niet-

[ Bericht 44% gewijzigd door Mordreth op 11-09-2006 12:26:50 ]
  maandag 11 september 2006 @ 18:51:06 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41714380
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:01 schreef Mordreth het volgende:
Graag stoppen met de onzin en slowchat .
ik zet een post neer en krijg een reactie daarop en het is gelijk slowchat

Dingen gaan snel hier zeg....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 18 september 2006 @ 01:04:11 #117
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_41909086
Zaterdagavond, gezellig feestje, wat gekletst met een leuke meid daar, tikkeltje verlegen (erg leuk) en het klikte wel. Een meid die ik wel wat beter wou leren kennen, ze heette Jess

Dus aan het eind gaat zij en haar zus (die ook op het feestje was) met de fiets naar huis. Ik had al een beetje bij die zus geinformeerd naar haar, ik zei al tegen haar dat ik zo een stukje met hun mee zou rijden op Jess fiets en ze vond het ok.

Dus na het feestje stond iedereen een beetje na te praten, zij pakken hun fietsen en ik ga snel op de fiets van Jess zitten. Ik moest eigenlijk de andere kant op, maar wilde toch ff met ze meerijden.
"ow ga je meerijden"
"ja stap maar achterop".
Zo'n 100 meter verderop vroeg ze of zij toch maar beter kon gaan fietsen omdat ik een beetje de hele fietspad in beslag nam met mijn halve geslinger En nee ik was niet echt dronken, evenwicht was ff zoek om 4 uur 's nachts... lol

Dus wij verder fietsen, ik achterop, beetje kletsen gezellig enzo, ik vragen of ze keertje wat leuks wil gaan doen.
zij zegt "ik wil wel een keertje afspreken"
"moet ik wel je nummer hebben"
"ja ik zit ff zonder, m'n mobiel is in het water gevallen"..
Ik vond het een beetje verdacht klinken, maar ik wilde niet te snel conclusies trekken, want tjah misschien is her mobiel wel echt in het water gevallen...
"huh hoe heb je dat nou weer geflikt"
"ja hij viel gewoon in het water.."
"ok...."
"maar ik heb wel m'n email voor je als je wilt"
"ja is goed"
Ik vertel haar dat ik eigenlijk de andere kant op moet. Wij dus ff stoppen, haar zus fietste de hele tijd een stukje voor ons uit. Ze geeft me haar email, ik noteer het in me mobiel. Ze geeft duidelijk aan hoe je het schrijft, verbeterde me toen ik haar naam verkeerd spelde.
Ik vraag haar nog "is het @hotmail of @msn"
"msn.... hey maar ik moet weg" haar zus was aan het doorfietsen
"is goed, dan stuur ik je nog wel ff mailtje"
Daarna beide gedag gezegd.

Dus ik haar vandaag een mailtje sturen:
quote:
From : <postmaster@mail.hotmail.com>

Subject : Delivery Status Notification (Failure)

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.
Zelfs @hotmail geprobeerd etc., anders spellen etc. maar doen het allemaal niet. Ze heeft me dus echt een niet-betaand mail gegeven

[ Bericht 1% gewijzigd door MuKe op 18-09-2006 01:54:08 ]
To Live and Die in LA
pi_41909641
pwnd

heb je dr niet toegevoegd op msn? ik ken mensen waarbij de mail ook nooit aankomen maar ze kunnen wel msnen met dat adres

[ Bericht 30% gewijzigd door GrupoBalanca op 18-09-2006 01:41:28 ]
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  maandag 18 september 2006 @ 01:43:33 #119
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_41909799
quote:
Op maandag 18 september 2006 01:35 schreef GrupoBalanca het volgende:

heb je dr niet toegevoegd op msn? ik ken mensen waarbij de mail ook nooit aankomen maar ze kunnen wel msnen met dat adres
Wanneer ik het probeer toe te voegen op msn zegt dat ding dat de mail geen "microsoft passport" heeft. Zonder pass kun je je niet aanmelden op msn dus lol.

[ Bericht 4% gewijzigd door MuKe op 18-09-2006 01:57:18 ]
To Live and Die in LA
  maandag 18 september 2006 @ 10:26:04 #120
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_41913787
quote:
Op maandag 18 september 2006 01:43 schreef MuKe het volgende:

[..]

Wanneer ik het probeer toe te voegen op msn zegt dat ding dat de mail geen "microsoft passport" heeft. Zonder pass kun je je niet aanmelden op msn dus lol.
Als je iemand op msn aan wilt melden hoef je enkel zijn naam voor het @ in te voeren dus @hotmail.com kan je dan weglaten. Misschien dat je haar op die manier nog kan toevoegen?

Succes ermee in ieder geval
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
  maandag 18 september 2006 @ 12:23:35 #121
12644 secret17
To go even further beyond
pi_41916450
Niet echt een versierblunder, maar wel een leuke anekdote:

Paar jaar terug zat ik in de bus van de uni terug naar huis, toen er ineens ergens een meisje met een bekend gezicht binnenstapte. Blijkbaar kende ze mij ook, want ze keek terug en glimlachte, twijfelde even waar ze ging zitten maar koos toen voor het vrije plekje naast mij. Ik wist toen zeker dat ik haar ergens van moest kennen, ik wist alleen ff m'n god niet meer waarvan! Gelukkig konden we het gesprek eerst wat oppervlakkig houden, zodat dit niet uitkwam, maar toen m'n halte in zicht kwam gaf ik aan dat ik er zo uit moest en vroeg ik waar zij er eigenlijk uit ging. 'Ja, ook hier natuurlijk!'. Dus ik vroeg maar meteen waar ze dan precies woonde, en toen viel alles op z'n plek. Gelukkig kon ze er zelf om lachen toen ze vertelde dat ze al echt jaren schuin tegenover me woont .

PS: Ze is toen bij me achterop de fiets naar huis gesprongen, die had ik bij de halte staan, en later bleek dat ze me wel erg leuk vond, maar 't is nooit iets geworden want ik had toen net een vriendin...
Life is all about development
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:18:20 #122
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42227772
Kickje

Ik had laatst een keer dat ik op een feestje zat van een vriendin van mij.
Daar was nog een meisje en zag er best ok uit. Niet echt een mooi hoofd, maar wel heerlijk lichaam.

Dus op gegeven moment werd bekend dat ze dezelfde broek heeft als een ander meisje. Op zich natuurlijk totaal niet boeiend.
Totdat die vriendin van me zegt tegen dat andere meisje met die broek van "hey, ken jij deze broek niet ergens van?".
Waarop ik er gelijk reageer met "Nee maar die kont wel"

Tja ze stond precies met haar ass naar mij toe dus ik kon er niet meer omheen en ze heeft wel mooi achterwerk. Maar ja, als ik haar zou willen versieren, was die kans nu wel verkeken
pi_42234175
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:18 schreef Komakie het volgende:
Kickje

Ik had laatst een keer dat ik op een feestje zat van een vriendin van mij.
Daar was nog een meisje en zag er best ok uit. Niet echt een mooi hoofd, maar wel heerlijk lichaam.

Dus op gegeven moment werd bekend dat ze dezelfde broek heeft als een ander meisje. Op zich natuurlijk totaal niet boeiend.
Totdat die vriendin van me zegt tegen dat andere meisje met die broek van "hey, ken jij deze broek niet ergens van?".
Waarop ik er gelijk reageer met "Nee maar die kont wel"

Tja ze stond precies met haar ass naar mij toe dus ik kon er niet meer omheen en ze heeft wel mooi achterwerk. Maar ja, als ik haar zou willen versieren, was die kans nu wel verkeken
Mwah, als ik dat meisje was geweest had je op die manier alleen maar m'n aandacht getrokken. Had je echt niet meteen afgewezen hoor
pi_42234556
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Mordreth op 07-10-2006 19:15:24 ]
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  vrijdag 29 september 2006 @ 20:20:48 #125
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_42240986
In het voorjaar was hier in de stad kermis, ik was met een vriendin op stap en toen kwam er een jongen naar me toe die op zoek was naar een zuurstok van 20 cm of ik hem misschien kon vinden
Ik vertelde hem dat ik op het moment alleen maar zuurstokken onder de vijf cm in mijn omgeving had...
Neem je dromen eens mee de dag in..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')