enquote:Ajax A1 heeft zondagmiddag ten koste van Feyenoord de Super Cup gewonnen. Met liefst 5-0 droogden de Ajacieden de Rotterdammers af en zo kon het team van trainer Sonny Silooy de eerste prijs van het jaar al vroeg bijschrijven.
nop, voor de topdvd's moet je bij je eigen clubje zijn.quote:
We hoeven toch maar 5de te worden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
nop, voor de topdvd's moet je bij je eigen clubje zijn.
Jullie waren ook goed op dreef van het weekend he?!
Mjah, je eigen krachten kennen he.......op een gegeven moment ga je jezelf neerleggen bij het feit dat je zuigt als feyenooit zijnde.quote:
Juist, na 34 wedstrijden gewoon 2de staan geeft duidelijk aan dat je zuigt. Ga nou maar verder met je playoffs verheerlijken, dat je daar zo voor bent, ben jij nou voetballiefhebberquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mjah, je eigen krachten kennen he.......op een gegeven moment ga je jezelf neerleggen bij het feit dat je zuigt als feyenooit zijnde.
Als je zo goed bent, dan win je 2 potjes toch ook nog even van dat zwakke Ajax?quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:31 schreef Kaap het volgende:
[..]
Juist, na 34 wedstrijden gewoon 2de staan geeft duidelijk aan dat je zuigt. Ga nou maar verder met je playoffs verheerlijken, dat je daar zo voor bent, ben jij nou voetballiefhebber![]()
Of je zegt het andersom, je had een heel seizoen goed moeten spelen en niet op basis van 2 wedstrijden Cl afdwingenquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je zo goed bent, dan win je 2 potjes toch ook nog even van dat zwakke Ajax?
Je bent pas winnaar als het is afgelopen, en jullie waren gewoon niet sterk genoeg..
Ha triest hoopje mens!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:39 schreef Rekkie het volgende:
OMG wat zijn sommige voetbalsupporters ook een triest hoopje mensen zeg
playoffsquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:31 schreef Kaap het volgende:
[..]
Juist, na 34 wedstrijden gewoon 2de staan geeft duidelijk aan dat je zuigt. Ga nou maar verder met je playoffs verheerlijken, dat je daar zo voor bent, ben jij nou voetballiefhebber![]()
Shitquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee jammer, ik ben geen voetbalsupporter
Vergeet je die andere 2 wedstrijden niet, want daar hoor ik je nou nooit overquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
playoffs
2x in 1 week feyenoord vernederen![]()
dat hoeft ook niet, die kan je terugzien op een mooie dvdquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:46 schreef Kaap het volgende:
[..]
Vergeet je die andere 2 wedstrijden niet, want daar hoor ik je nou nooit over
Heb je OPZICH gelijk in hoor, maar wat HEB je eraan? Het systeem is nou eenmaal zo en zal je dus moeten vlammen als het moet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:37 schreef Kaap het volgende:
[..]
Of je zegt het andersom, je had een heel seizoen goed moeten spelen en niet op basis van 2 wedstrijden Cl afdwingen
Nee hoor, dat gaat vanzelfquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:52 schreef Rekkie het volgende:
Leven ajax mensen voor het vernederen van feyenoord?
Waarschijnlijk wel, maar ik heb goede hoopquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je OPZICH gelijk in hoor, maar wat HEB je eraan? Het systeem is nou eenmaal zo en zal je dus moeten vlammen als het moet.
Leuk dat jullie ook 2 keer gewonnen hebben, maar Ajax speelt (vrij waarschijnlijk) CL..
Doopy is anti-Feijenoorder, of ie voor ajax is, is niet echt duidelijk, in ieder geval minder dan dat hij tegen Feijenoord is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:52 schreef Rekkie het volgende:
Leven ajax mensen voor het vernederen van feyenoord mensen en andersom?
Ja, het is je inderdaad gelukt in die ene slechte week. Die andere 2 waren enkele maanden na elkaar, wat maar weer aangeeft hoe het er gedurende een heel seizoen voor stond.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:50 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet, die kan je terugzien op een mooie dvd
Bij 2x in 1 week feyenoord vernederen valt heel veel in het niet
fout!quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:08 schreef Kaap het volgende:
[..]
Doopy is anti-Feijenoorder, of ie voor ajax is, is niet echt duidelijk, in ieder geval minder dan dat hij tegen Feijenoord is.
prima hoor, jullie 6 puntjes, wij CL, ik kan er mee levenquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:10 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ja, het is je inderdaad gelukt in die ene slechte week. Die andere 2 waren enkele maanden na elkaar, wat maar weer aangeeft hoe het er gedurende een heel seizoen voor stond.![]()
Voorstander van playoffs dus, nuff saidquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
prima hoor, jullie 6 puntjes, wij CL, ik kan er mee leven.
Neuh, maar het IS niet anders op het moment, dus je zal wel moeten als club zijnde.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:01 schreef Kaap het volgende:
[..]
Voorstander van playoffs dus, nuff said
quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Schijt Joden!
2 andere wedstrijd zijn niet van belang omdat de belangrijkste wedstrijden aan het eind van het seizoen is. en die zijn wel gewonnenquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:46 schreef Kaap het volgende:
[..]
Vergeet je die andere 2 wedstrijden niet, want daar hoor ik je nou nooit over
quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:25 schreef zatoichi het volgende:
Wij hebben een mooi stadion:
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:25 schreef zatoichi het volgende:
Wij hebben een mooi stadion:
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:32 schreef Cruoninga het volgende:
Wij hebben deze zeer stoere ijsbeer in groen shirt:
[afbeelding]
Das dan wel weer geil!quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wij hebben lekker ook een vrouwtje![]()
Okééééé!quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:35 schreef numero_uno het volgende:
Wij hebben Jochem van Gelder als presentator op de open dag
[afbeelding]
Dat ding is ja nog niet af.quote:
ajaks hjahahahaha, maar 3-1 van pisvee winnu hahahahahaquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:36 schreef Doopy-X- het volgende:
Wij hebben al 2 prijzen.....en jullie?![]()
omgquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:35 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Lijkt wel een reclame van Bouncing Babesquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
omg![]()
Wij hebben hot chicks
[afbeelding]
Die bij ons waren nóg lekkerderquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
omg![]()
Wij hebben hot chicks
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:52 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Die bij ons waren nóg lekkerder
[afbeelding]
Stam Renaultquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:56 schreef paultjuhhh het volgende:
En bij ons komen de spelers in stoere auto's op
[afbeelding]
sure we zijn triest maar wel de bestequote:Op maandag 14 augustus 2006 13:07 schreef Tomasso het volgende:
De tering. Zijn die joodjes nog steeds zo triest deze topics aan het openen ?
Get a life...
OK....ik ben per direct voor uutregquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
omg![]()
Wij hebben hot chicks
[afbeelding]
Ik zou je eerder bestempelen als een geestelijk labiele idioot. Maar goed, wat jij wilt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
sure we zijn triest maar wel de beste
Van? Amsterdam?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
sure we zijn triest maar wel de beste
je zal een hoop, alleen iets winnen nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou je eerder bestempelen als een geestelijk labiele idioot. Maar goed, wat jij wilt.
Dan bestempel ik je wel het voorgaande!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
je zal een hoop, alleen iets winnen niet
Sterke comeback!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:35 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Wat zijn dat voor lelijke hoere?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wij hebben dit
[afbeelding]
op de open dag
Stempel jij maar end in de ruimte knulquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan bestempel ik je wel het voorgaande!
volgend jaar ook in amsterdamquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor lelijke hoere?
Wat Erasmusch zegt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ho ho... ik weet zeker dat jij het knulletje bentquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Stempel jij maar end in de ruimte knul![]()
ja die is idd dicht maar die zitten nu wel op andere plaatsen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:39 schreef MaxPower het volgende:
ja die hoerenbuurt van Arnhem was toch dicht? Dan moeten ze ander werk zoeken he.
mooi zo!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat Erasmusch zegt.
En ow ja, het versterkt natuurlijk wel mijn vermoeden.
Kan hij lang bezig blijvenquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:47 schreef Tomasso het volgende:
Probeert Henk nou z'n hersenen te zoeken
Joodjes pesten blijft toch leuk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
mooi zo!
was jij trouwens niet degene die van de week zo liep te janken dat dit een triest topic was en dat je hier niet meer zou komen?
Die Brouwer komt cker wel snel in het 1e ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het verhaal van dit weekend in 3 foto's!
Wij voelen ons zo verheven boven alles wat uit rotterdom komt dat je het geen pesten kan noemen hoor dus maak je niet teveel illusiesquote:
Nee maar je moet wel even op ze reageren....quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij voelen ons zo verheven boven alles wat uit rotterdom komt dat je het geen pesten kan noemen hoor dus maak je niet teveel illusies![]()
als de Fc zondag van Feyenoord wint zal het topic ook niet ten goede komen voor de rotterdammers , voor de ajaxcieden zou dit topic dan veel leuker zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:57 schreef Cruoninga het volgende:
De dappere pogingen uit de provincie om dit topic te redden zijn helaas op niets uitgelopen![]()
tuurlijk, en dat moeten ze zien als een eer!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee maar je moet wel even op ze reageren....
Nee sorry ik kan het niet met je eens zijn.... zulkse arrogantiequote:Op maandag 14 augustus 2006 14:03 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
tuurlijk, en dat moeten ze zien als een eer!
020![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:39 schreef Rekkie het volgende:
OMG wat zijn sommige voetbalsupporters ook een triest hoopje mensen zeg
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:56 schreef Rekkie het volgende:
Nee maar je moet wel even op ze reageren....
Hoi...quote:
Ja, ik neem (tot nu toe) ook echt actief deel aan dit topic...quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoi...
Zo'n josti-topic heeft veel aantrekkingskracht hè.... eindelijk een niveau waar je in mee kan draaien
Je reageerde toch in dit kwaliteits-topic?quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:30 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ja, ik neem (tot nu toe) ook echt actief deel aan dit topic...![]()
Was ik dat..?quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je reageerde toch in dit kwaliteits-topic?
![]()
Geloof me, dat kan niet op tegen wat ze in Kopenhagen haddenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
omg![]()
Wij hebben hot chicks
[afbeelding]
quote:Ajacide
Psychische aandoening. De patiënt lijdt bij voortduring aan waanbeelden en een verwrongen zelfbeeld. Ook hallucinatie komt veelvuldig voor. Ajacide draagt bij aan een attitude waarbij men steeds denkt de beste te zijn, vooral wanneer dit absoluut niet het geval is. Ajacide komt dan ook vooral voor bij personen uit achterstandsgroepen, mensen met sociale en fysieke defecten en pubers. De ajacidelijder heeft veelal overgewicht, vormen van acnee, draagt een (doorgaans meekleurende bril), heeft een voorliefde voor zware sieraden en goedkope sportkleding, en beoefent vaak atletiek (hardlopen). Aangezien de ajacidelijder - naast zijn fysieke verschijning - lijdt aan tunnelvisie en temporale blindheid, zijn de contactuele eigenschappen van een patient vaak ondermaats. Zij bedienen zich daarom vaak van eenzijdige, non-face-to-face communicatie als teletekst, internet en email om hun fantasieën door te geven. Ajacidelijders treft men dan ook veel aan in de media.
Hoewel de aandoening in principe terminaal is, is genezing mogelijk. Twee keer achter elkaar verliezen is vaak voldoende om ajacide voor een enkele maanden te neutraliseren. Ajacide is echter een recidivistische aandoening en is daarom zeer moeilijk te behandelen. Hoewel er voldoende behandelingen beschikbaar zijn zoals shocktherapie, lobotomie en knuppeltherapie, komt het vaak voor dat de patiënt niet voor zijn behandeling komt opdagen en nog vaker dat deze ervoor wegloopt. Ajacidelijders vertonen een aanmerkelijke ontwikkeling van de beenspieren, zij kunnen vaak hard rennen.
Gepubliceerd op: 16 augustus 2006
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Geloof me, dat kan niet op tegen wat ze in Kopenhagen hadden
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef Kaap het volgende:
Komt die foto uit jouw eigen keuken Doopy
Nee Assen is 0592, Groningen is 050quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
assen is tegenwoordig ook al 050?
Neen, die rennen al weg bij het geluid van de CL, kennen ze niet hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef Kaap het volgende:
Komt die foto uit jouw eigen keuken Doopy
In iedergeval 6 meer dan feyenoordquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:21 schreef satecl het volgende:
ach vorig jaar wonnen jullie ook makkelijk van psv de johan cruijjf schaal, en toen zouden jullie ook wel even kampioen worden........
hoeveel punten waren het minder als psv, stuk of 20?
Oh het is dus een eenzijdig betoogquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
In iedergeval 6 meer dan feyenoord
Jij snapt het nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ajax is de beste!!
Maar nu even niet
Ik snap het prima....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:31 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jij snapt het niet
Wij zijn ALTIJD de beste!
p.s.Huntelaar
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:34 schreef satecl het volgende:
teletekst fan
Ja daar heeft hij je he, val jij even keihard door de mand...quote:
heldquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:16 schreef satecl het volgende:
waarom hebben ajacieden altijd de grootste praatjes maar in de a'REN'a hoor je ze niet... op dat kleutervakkie 410 na.....
checkt geboortedatumquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:16 schreef satecl het volgende:
op dat kleutervakkie 410 na.....
Wij hebben Ali de Moslimquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:51 schreef BoNi het volgende:
Ajax heeft een spits (en wat voor één!!!) en jullie lekker niet....!!!![]()
![]()
5de is in principe voldoendequote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:53 schreef SoA-Holic het volgende:
Het is al 30 jaar brandhout in de kuip maar zonder die klapkuit gaan jullie lachend voor de 10e plek!![]()
Hehe die selectiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef Doopy-X- het volgende:
Was door alle constenatie in het 010 topic deze helemaal vergeten te plaatsen
[afbeelding]
Doei dirk, namens alle Ajacieden bedankt voor het zo in de problemen helpen van JOUW club (dat was utrecht toch trouwens ook al of....)!![]()
Hopelijk heeft de fotograaf de 1e elftalfoto ZONDER dirk nog
Den Boschquote:
Is NL international. Oh wacht, die hebben jullie niet eens meerquote:
Jullie?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Is NL international. Oh wacht, die hebben jullie niet eens meer![]()
Alle supps haken nu af, begrijpelijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jullie?
Het idee dat ik voor Feyenoord ben![]()
Heeft idd ook veel met de voetballende kwaliteiten van een elftal te makenquote:
Nimmer geweest maat!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Alle supps haken nu af, begrijpelijk![]()
Ooooow gaat dit topic daaroverquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:02 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Heeft idd ook veel met de voetballende kwaliteiten van een elftal te maken![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Is NL international. Oh wacht, die hebben jullie niet eens meer![]()
Dit topic wel, maar mijn posts nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ooooow gaat dit topic daarover![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:56 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hehe die selectieKolkka, gyan etc
![]()
Ja maar wji (Utreg dus) krijgen nu alsnog 900.000 voor deze transferquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef Doopy-X- het volgende:
Was door alle constenatie in het 010 topic deze helemaal vergeten te plaatsen
[afbeelding]
Doei dirk, namens alle Ajacieden bedankt voor het zo in de problemen helpen van JOUW club (dat was utrecht toch trouwens ook al of....)!![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:53 schreef SoA-Holic het volgende:
Het is al 30 jaar brandhout in de kuip maar zonder die klapkuit gaan jullie lachend voor de 10e plek!![]()
The Hunter
![]()
Dat zegt wel wat over het niveau dat er wordt gehaaldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die traint inmiddels bij Excelsior![]()
Volgens mij krijgt Katwijk 450.000 van die 900.000 van Utrecht.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:00 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja maar wji (Utreg dus) krijgen nu alsnog 900.000 voor deze transferThnx Dirk!
Daar komt 'ie nog een keerquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:14 schreef Armageddon het volgende:
Met 2 vingers in de neus kampioen dit seizoen. Ajax dus.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:58 schreef Pritt het volgende:
Feyenoord is nu niet meer dan een modale middenmoter.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:35 schreef Rekkie het volgende:
Frusties
Damn, mensen moeten eens leren dat ik geen Feyenoorder ben..... GODVERREDOMME zegquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
WIJ zijn frusties?!
3-0 en geen spitsen meer
Ik kom uut Noord'n van t laandquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:53 schreef Erwtensoep het volgende:
voor wie dan?
Nee dat hoeft niet... zijn uitlachen beperkt zich erg jammerlijk alleen tot Feyenoordquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Oh. Misschien kan Doopy je voor het volgende topic ff toevoegen in de titel.
Dat uitlachen is sowieso nonsens.... van Groningen verliezen uit is geen schandequote:Op zondag 20 augustus 2006 21:14 schreef Erasmusch het volgende:
Ik word zelfs uitgelachen door mn oom, een Heraclied![]()
Op deze manier wel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat uitlachen is sowieso nonsens.... van Groningen verliezen uit is geen schande
Nee vind ik nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:18 schreef Erwtensoep het volgende:
met 3-0 verliezen zonder zelfs een kans te creeren wel.
en jullie mogen als er nu play offs waren alsnog mee doen....., voor de degradatie naar de jupiler leaguequote:
Zo is het!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:28 schreef Rekkie het volgende:
Wat is die Huntelaar trouwens een kut-spits.... 5-0 winnen en dan niet scoren
Ja inderdaad.... 13 doelpunten dit seizoen schat ikquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zo is het!
Toch blij dat ie bij ons loopt![]()
Dude..... ik wil geld winnen... niet verliezenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou de cijfers maar omdraaien als je er ook centjes mee wil verdienen.
ach, het uitschakelen van jullie voor de mogelijkheid op CL maakt eigenlijk al een seizoen goed. Dus ja, playoffs waren leuk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef Keltie het volgende:
[Joden Mode]
Wij hebben de play offs gewonnen.
Wij spelen lekker CL, goed voor de inkomsten.
[/Joden Mode]
Nou, heb je er van genoten?
050 groet ook evenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef MaxPower het volgende:
0513 verwelkomt 020 in de UEFA Cup. Gezellie.![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
de arogantie is weer ff weg uit amsterdam![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]Dat krijgt zelfs een atoombom op die poel des verderfs niet voor elkaar. Ze zijn wel ff stil.
't IS kut, maar de play-offs zijn voldoende geweest of F'noord tenminste niet eens de KANS te laten hebben om CL te spelen.quote:
Die kans zouden we zonder play-offs ook niet hebben, want we eindigden 3e.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Doc het volgende:
[..]
't IS kut, maar de play-offs zijn voldoende geweest of F'noord tenminste niet eens de KANS te laten hebben om CL te spelen.
En dat is nog steeds zo
Ja klopt en dan zetten ze het Nederlandse voetbal zo te kijk.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Ajax mocht tenminste voorrondes spelen
Misschien moet je morgen eens de wedstrijd terugkijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:46 schreef Keltie het volgende:
"Feyenoord is veelste afhankelijk van Kuyt en in mindere mate Kalou.. HAHA"
Nee, Dhr. Huntelaar heeft een keer z'n dag niet en je verliest van FC Kopenhagen.
Hoe diep zit je dan met je kop in het zand?
Neuh, als een commentator een keer dezelfde mening heeft als mij.. Zit het wel snor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:53 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Misschien moet je morgen eens de wedstrijd terugkijken
Yep, maar Huntelaar speelt de rest van het seizoen wel bij Ajax ...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:46 schreef Keltie het volgende:
"Feyenoord is veelste afhankelijk van Kuyt en in mindere mate Kalou.. HAHA"
Nee, Dhr. Huntelaar heeft een keer z'n dag niet en je verliest van FC Kopenhagen.
Hoe diep zit je dan met je kop in het zand?
Mijn grote bek is nooit dicht! AAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:57 schreef Fukjoeman het volgende:
Grote bek weer eventjes dicht, dat doet me deugd![]()
Als'ie de rest van het seizoen z'n "normale niveau" haalt, zou ik daar niet al te zeker van zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Yep, maar Huntelaar speelt de rest van het seizoen wel bij Ajax ...
En hoeveelste eindigen jullie dit jaar denk je?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Die kans zouden we zonder play-offs ook niet hebben, want we eindigden 3e.
Daar wil ik wel een wedje op zetten hoor - dat-ie gedurende diy seizoen niet vertrekt ...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als'ie de rest van het seizoen z'n "normale niveau" haalt, zou ik daar niet al te zeker van zijn.
Dit seizoen niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een wedje op zetten hoor - dat-ie gedurende diy seizoen niet vertrekt ...
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef StarGazer het volgende:
Keihard lachen, dat mag. Ga jullie gang maar. Terecht.
Ik ben kapot.
He nu is het niet leuk meer!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef StarGazer het volgende:
Keihard lachen, dat mag. Ga jullie gang maar. Terecht.
Ik ben kapot.
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
de arogantie is weer ff weg uit amsterdam![]()
de beste??????quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
We zijn de beste.....ook al verliezen we soms.
En wanneer heeft PSV de Europa Cup 1, oftewel de CL gewonnen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:34 schreef diegodios het volgende:
[..]
de beste??????
PSV domineert sinds 2000 het nationale voetbal en haalt Europees ook nog eens wat broodnodige punten.
Ajax heeft gisteren weer goede zaken gedaan mbt de punten voor CL plaatsen.
Zo en nu maar eens lekker wachten op de CL loting.
In welke pot zit Ajax overigens.........whahahahahahahahahahahahaha.......
PSV:
2000-2001 Winnaar Johan Cruijff Schaal V
- Nationaal Kampioen
2001-2002 Winnaar Johan Cruijff Schaal VI
2002-2003 Nationaal Kampioen
2003-2004 Winnaar Johan Cruijff Schaal VIII
2004-2005 Nationaal Kampioen
- KNVB Bekerwinnaar
2005-2006 Nationaal Kampioen
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:09 schreef Doopy-X- het volgende:
![]()
Soms is voetbal zo oneerlijk.............nu moeten we die kut uefa-cup in met al die anti-voetbal ploegen zoals feyenoord
ik ben der dood- en doodziek van
in 1988 zoals jij goed weet en Ajax heeft de EC1 of CL hoe je het beestje ook noemt 4 keer gewonnen...................maar die eerste 3 keer is inmiddels pre-historie...............het is 2006 inmiddels en Ajax heeft de laatste jaren niets dan CL punten verspeeld voor Nederland.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En wanneer heeft PSV de Europa Cup 1, oftewel de CL gewonnen?
prototype ajaxied hier.............hoezo feyenoord anti-voetbal?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:09 schreef Doopy-X- het volgende:
![]()
Soms is voetbal zo oneerlijk.............nu moeten we die kut uefa-cup in met al die anti-voetbal ploegen zoals feyenoord
ik ben der dood- en doodziek van
2002 hebben we aardig wat puntjes gescoord. Heb het met puntjes maar liever tegen feyenoord.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:50 schreef diegodios het volgende:
[..]
in 1988 zoals jij goed weet en Ajax heeft de EC1 of CL hoe je het beestje ook noemt 4 keer gewonnen...................maar die eerste 3 keer is inmiddels pre-historie...............het is 2006 inmiddels en Ajax heeft de laatste jaren niets dan CL punten verspeeld voor Nederland.
Zou eindelijk eens tijd worden om wat meer bescheiden te worden daar.
Kwa grote mond en arrogantie is het inderdaad de beste club van Nederland kwa voetbal al jaaaaren niet meer.
Maar ja met jochies als Maduro en Sneijder win je geen zilver-werk, geloof me nou.
Ze moeten al die mongolen uit Eindhoven op de trein zetten naar Duitsland.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:53 schreef diegodios het volgende:
[..]
prototype ajaxied hier.............hoezo feyenoord anti-voetbal?
100 x liever feyenoord met zijn aanhang dan die arrogante balletjes uit Amsterdam.
Jullie zullen het daar nooit leren.
En dan en passant met clown Bassie en puppet-master cruijff op de achtergrond ook nog Oranje om zeep helpen met zijn tover-opstellingen waarvoor echte kerels als Bommel, Davids en Nistelrooij geen plaats is.
Weet je er is een heel erg goed aspect aan Amsterdam:
De trein naar Eindhoven
Een goed iets in Eindhoven; een gloeilampenfabriek.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:53 schreef diegodios het volgende:
[..]
prototype ajaxied hier.............hoezo feyenoord anti-voetbal?
100 x liever feyenoord met zijn aanhang dan die arrogante balletjes uit Amsterdam.
En dan en passant met clown Bassie en puppet-master cruijff op de achtergrond ook nog Oranje om zeep helpen met zijn tover-opstellingen waarvoor echte kerels als Bommel, Davids en Nistelrooij geen plaats is.
De trein naar Eindhoven
en laat IK daar nou es weinig om gevenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
ik begon je aardig irritant te vinden de afgelopen tijd.
Ach arrogant....het geeft toch niet als je weet dat je de beste bent?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:53 schreef diegodios het volgende:
[..]
prototype Ajacied hier.............hoezo feyenoord anti-voetbal?
De trein naar Eihoven
Wat is er in Duitsland dan? De CL finale?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze moeten al die mongolen uit Eindhoven op de trein zetten naar Duitsland.
Ja, het is best kut om jezelf dan te noemen idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:55 schreef HeatWave het volgende:
soms snap ik voetbalhaters. Ze hebben gelijk dat veel supporters te dom zijn om te schijten, ik zal...geen....namen....noemen
.
dat was te zien gisterenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ach arrogant....het geeft toch niet als je weet dat je de beste bent?
Wel hè, het voetbal van de 1e helft hoort ook niet in de uefa-cup thuis.....dat ben ik met je eensquote:
Dat waren jullie vorig jaar ook, maar bak je er op de play offs na ook geen kloot van....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ach arrogant....het geeft toch niet als je weet dat je de beste bent?
een wedstrijd gaat echter over 2 helften van 45 minuten mocht je dit vegeten zijn!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:08 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wel hè, het voetbal van de 1e helft hoort ook niet in de uefa-cup thuis.....dat ben ik met je eens![]()
Achterlijke boer???????quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:55 schreef Armageddon het volgende:
En het is Ajacied achterlijke boer.
Ouchquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is er in Duitsland dan? De CL finale?
How do you like them apples!?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:59 schreef diegodios het volgende:
[..]
Achterlijke boer???????
Ik wil met je wel eens de dsicussie over aan over wie nu beter is: Wolfe,Burroughs, Bukowski of toch Jack Kerouac en wat je mening is inzake de ontwikkeling van de kwantum-mechanica en of Hawking het in zijn boek bij het rechte eind heeft.
1. voorronde vriend...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:46 schreef denthemen het volgende:
wij hebben iig cl voetbal gespeeld, wij hebben 3 punten, wij hebben toekomst, wij zijn niet bijna failliet, wij bieden geen onderdak aan 32 jarige belgen die over hun top heen zijn, wij hebben de beste spits van nederland, wij zijn officieel de baas in Rotterdom, genoeg om 010 uit te lachen als ik het zo zie!
ik zou er een dvd van uit brengenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:49 schreef F1908 het volgende:
Zondag 28 augustus 2005: Ajax - Feyenoord (1-2)
Woensdag 7 september 2005: Ajax A1 - Feyenoord A1 (2-5)
Zondag 30 oktober 2005: Ajax B1 - Feyenoord B1 (0-1)
Maandag 31 oktober 2005: Jong Ajax - Jong Feyenoord (1-5)
Vrijdag 25 november 2005: Ajax A1 - Feyenoord A1 (1-3), bekerwedstrijd
Zondag 5 februari 2006: Feyenoord - Ajax (3-2)
Zaterdag 8 april 2006: Feyenoord B1 - Ajax B1 (2-1)
Zaterdag 10 juni 2006: Ajax B1 - Feyenoord B1 (2-3), Super Cup
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zonde dat het bij jou allebei van toepassing is..
Leer nou eerst maar eens normaal Nederlands en een beetje behoorlijk tikkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:59 schreef diegodios het volgende:
[..]
Achterlijke boer???????
Ik wil met je wel eens de dsicussie over aan over wie nu beter is: Wolfe,Burroughs, Bukowski of toch Jack Kerouac en wat je mening is inzake de ontwikkeling van de kwantum-mechanica en of Hawking het in zijn boek bij het rechte eind heeft.
Het standaard antwoord wanneer iemand niet meer weet wat hij/zij moet zeggenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:53 schreef F1908 het volgende:
blabla
le-zen balhaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het standaard antwoord wanneer iemand niet meer weet wat hij/zij moet zeggen
Niet iedereen snapt de haventaalquote:
Was je gister nog op de toekomst? Zo ja, welk veld speelde je? heb meerdere jeugdteams van Den Bosch gezien namelijkquote:
Waren 4 teams van ons inderdaad. Wij speelden om 17.30 op veld 3 (naast het hoofdveld). 4-1 gewonnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Was je gister nog op de toekomst? Zo ja, welk veld speelde je? heb meerdere jeugdteams van Den Bosch gezien namelijk
Aha.. op kunstgras? Zo ja, dan heb in je denk ik wel gezienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waren 4 teams van ons inderdaad. Wij speelden om 17.30 op veld 3 (naast het hoofdveld). 4-1 gewonnen.
Ja, ik moest vlaggen. Waar was jij dan? Daarnaast bij ajax - telstar ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Aha.. op kunstgras? Zo ja, dan heb in je denk ik wel gezien
Ja daar heb ik staan(zittenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, ik moest vlaggen. Waar was jij dan? Daarnaast bij ajax - telstar ?
Vandaar dat de supporters achter de club bleven staan ook na de 0-2quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:15 schreef F1908 het volgende:
Leuk bij die j0denclub van jullie is natuurlijk wel dat de teksten van het clublied op de schermen in de arena te zien zijn. Geen goeie hond weet het natuurlijk uit zn of haar hoofd. Jullie hebben geen supporters, dan zal altijd zo blijven.
Kijk jij wel eens in de seizoensgids van de VI? Daarin is toch duidelijk te zien dat de afgelopen 5 jaar de supportersaantallen tot vorig seizoen bij Feyenoord steeds minder werden, en bij ajax steeds hoger, wie heeft er geen supporters? En om nou te zeggen dat wij in a'dam verwend waren met mooi voetbal die jarenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:15 schreef F1908 het volgende:
Leuk bij die j0denclub van jullie is natuurlijk wel dat de teksten van het clublied op de schermen in de arena te zien zijn. Geen goeie hond weet het natuurlijk uit zn of haar hoofd. Jullie hebben geen supporters, dan zal altijd zo blijven.
Als je 12 word kom je daar toch automatisch bij? Dan zal hij wel net lid geworden zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Gast ga weg man, je zit niet bij FIIIR
Bezoekersaantallen is wat anders dan supportersaantallenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens in de seizoensgids van de VI? Daarin is toch duidelijk te zien dat de afgelopen 5 jaar de supportersaantallen tot vorig seizoen bij Feyenoord steeds minder werden, en bij ajax steeds hoger, wie heeft er geen supporters? En om nou te zeggen dat wij in a'dam verwend waren met mooi voetbal die jaren![]()
Neuh, geen grappen over FIIIR.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je 12 word kom je daar toch automatisch bij? Dan zal hij wel net lid geworden zijn
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |