Die kan dat niet meerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef Lod het volgende:
Ik denk dat de vlieg er nog minder blij is. Dus die heeft wat mij betreft meer aanleiding om een topic te plaatsen in KLB
Die vlieg zoemde heel de tijd dus 't is zn eigen schuld.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:57 schreef NiGeLaToR het volgende:
Moordenaar!
Het was een eendagsvliegquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik sloeg gister een vlieg uit de lucht, maar hij leefde nog dus ik doe heel voorzichtig oprapen en ik zie dat hij 2 pootjes aan zijn linkerkant had gekrakt. Toen heb ik met een dunschillert 2 spalkjes gemaakt uit een luciferstokje en de arme Kees (zo noemde ik hem inmiddels liefkozend) verzorgd. Na 10 minuten priegelen heb ik hem uiteindelijk vrij kunnen laten.
Ik denk dat Kees inmiddels wel dood is.
...jij zit zeker bij Univé...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik sloeg gister een vlieg uit de lucht, maar hij leefde nog dus ik doe heel voorzichtig oprapen en ik zie dat hij 2 pootjes aan zijn linkerkant had gekrakt. Toen heb ik met een dunschillert 2 spalkjes gemaakt uit een luciferstokje en de arme Kees (zo noemde ik hem inmiddels liefkozend) verzorgd. Na 10 minuten priegelen heb ik hem uiteindelijk vrij kunnen laten.
Ik denk dat Kees inmiddels wel dood is.
Neu, ik kreeg nog geld van 'em.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:14 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...jij zit zeker bij Univé...
Die onthoud ik, voor als iemand mij niet aan staatquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die vlieg zoemde heel de tijd dus 't is zn eigen schuld..
Kuikens ook trouwens...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef Rio het volgende:
Ik ben deze week op een muisje gaan staan die de hele tijd door het huis aan het draven was. Muisjes kraken ook.
Mijn oude kat kon ze ook goed laten kraken. En hem dan niet opvreten hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef Rio het volgende:
Ik ben deze week op een muisje gaan staan die de hele tijd door het huis aan het draven was. Muisjes kraken ook.
mauahahquote:
Praat me niet van die slakken..gore beesten...moet je onkruid aan het weg halen zijn en dan trek je zo plantje weg...voel en hoor je iets.. blijk dat ik lekker zo vieze slak aan het fijn knijpen wasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:39 schreef EsDe het volgende:
Dat heb ik regelmatig met slakken, loop je naar buiten, *KRAK*...![]()
Moet je ze eens heel kort elektrocuteren. Dan vliegen ze 5 minuten later weer wegquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:17 schreef Tyler..Durden het volgende:
Koop dan een elektrische vliegenmepper, als je geluk hebt gaan ze nog spinnen ook nog.
Ik moet gelijk aan de Croky slogan denken.quote:
1 keer een hommel met zo,n electronische vliegenmepper bewerkt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef Devolution het volgende:
[..]
Moet je ze eens heel kort elektrocuteren. Dan vliegen ze 5 minuten later weer weg
heb je zeker nooit een kakkerlak doodgetrapt,dat kraakt pas.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:54 schreef veldmuis het volgende:
het dus hoort kraken en niet hoort dat je je voet keihard op de grond stampt want zohard is de vliegenkrak nou ook weer niet!
Maar ik vind het een smerig geluid, dat is het eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |