enquote:Ajax A1 heeft zondagmiddag ten koste van Feyenoord de Super Cup gewonnen. Met liefst 5-0 droogden de Ajacieden de Rotterdammers af en zo kon het team van trainer Sonny Silooy de eerste prijs van het jaar al vroeg bijschrijven.
nop, voor de topdvd's moet je bij je eigen clubje zijn.quote:
We hoeven toch maar 5de te worden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
nop, voor de topdvd's moet je bij je eigen clubje zijn.
Jullie waren ook goed op dreef van het weekend he?!
Mjah, je eigen krachten kennen he.......op een gegeven moment ga je jezelf neerleggen bij het feit dat je zuigt als feyenooit zijnde.quote:
Juist, na 34 wedstrijden gewoon 2de staan geeft duidelijk aan dat je zuigt. Ga nou maar verder met je playoffs verheerlijken, dat je daar zo voor bent, ben jij nou voetballiefhebberquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mjah, je eigen krachten kennen he.......op een gegeven moment ga je jezelf neerleggen bij het feit dat je zuigt als feyenooit zijnde.
Als je zo goed bent, dan win je 2 potjes toch ook nog even van dat zwakke Ajax?quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:31 schreef Kaap het volgende:
[..]
Juist, na 34 wedstrijden gewoon 2de staan geeft duidelijk aan dat je zuigt. Ga nou maar verder met je playoffs verheerlijken, dat je daar zo voor bent, ben jij nou voetballiefhebber![]()
Of je zegt het andersom, je had een heel seizoen goed moeten spelen en niet op basis van 2 wedstrijden Cl afdwingenquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je zo goed bent, dan win je 2 potjes toch ook nog even van dat zwakke Ajax?
Je bent pas winnaar als het is afgelopen, en jullie waren gewoon niet sterk genoeg..
Ha triest hoopje mens!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:39 schreef Rekkie het volgende:
OMG wat zijn sommige voetbalsupporters ook een triest hoopje mensen zeg
playoffsquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:31 schreef Kaap het volgende:
[..]
Juist, na 34 wedstrijden gewoon 2de staan geeft duidelijk aan dat je zuigt. Ga nou maar verder met je playoffs verheerlijken, dat je daar zo voor bent, ben jij nou voetballiefhebber![]()
Shitquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee jammer, ik ben geen voetbalsupporter
Vergeet je die andere 2 wedstrijden niet, want daar hoor ik je nou nooit overquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
playoffs
2x in 1 week feyenoord vernederen![]()
dat hoeft ook niet, die kan je terugzien op een mooie dvdquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:46 schreef Kaap het volgende:
[..]
Vergeet je die andere 2 wedstrijden niet, want daar hoor ik je nou nooit over
Heb je OPZICH gelijk in hoor, maar wat HEB je eraan? Het systeem is nou eenmaal zo en zal je dus moeten vlammen als het moet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:37 schreef Kaap het volgende:
[..]
Of je zegt het andersom, je had een heel seizoen goed moeten spelen en niet op basis van 2 wedstrijden Cl afdwingen
Nee hoor, dat gaat vanzelfquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:52 schreef Rekkie het volgende:
Leven ajax mensen voor het vernederen van feyenoord?
Waarschijnlijk wel, maar ik heb goede hoopquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je OPZICH gelijk in hoor, maar wat HEB je eraan? Het systeem is nou eenmaal zo en zal je dus moeten vlammen als het moet.
Leuk dat jullie ook 2 keer gewonnen hebben, maar Ajax speelt (vrij waarschijnlijk) CL..
Doopy is anti-Feijenoorder, of ie voor ajax is, is niet echt duidelijk, in ieder geval minder dan dat hij tegen Feijenoord is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:52 schreef Rekkie het volgende:
Leven ajax mensen voor het vernederen van feyenoord mensen en andersom?
Ja, het is je inderdaad gelukt in die ene slechte week. Die andere 2 waren enkele maanden na elkaar, wat maar weer aangeeft hoe het er gedurende een heel seizoen voor stond.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:50 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet, die kan je terugzien op een mooie dvd
Bij 2x in 1 week feyenoord vernederen valt heel veel in het niet
fout!quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:08 schreef Kaap het volgende:
[..]
Doopy is anti-Feijenoorder, of ie voor ajax is, is niet echt duidelijk, in ieder geval minder dan dat hij tegen Feijenoord is.
prima hoor, jullie 6 puntjes, wij CL, ik kan er mee levenquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:10 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ja, het is je inderdaad gelukt in die ene slechte week. Die andere 2 waren enkele maanden na elkaar, wat maar weer aangeeft hoe het er gedurende een heel seizoen voor stond.![]()
Voorstander van playoffs dus, nuff saidquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
prima hoor, jullie 6 puntjes, wij CL, ik kan er mee leven.
Neuh, maar het IS niet anders op het moment, dus je zal wel moeten als club zijnde.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:01 schreef Kaap het volgende:
[..]
Voorstander van playoffs dus, nuff said
quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Schijt Joden!
2 andere wedstrijd zijn niet van belang omdat de belangrijkste wedstrijden aan het eind van het seizoen is. en die zijn wel gewonnenquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:46 schreef Kaap het volgende:
[..]
Vergeet je die andere 2 wedstrijden niet, want daar hoor ik je nou nooit over
quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:25 schreef zatoichi het volgende:
Wij hebben een mooi stadion:
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:25 schreef zatoichi het volgende:
Wij hebben een mooi stadion:
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:32 schreef Cruoninga het volgende:
Wij hebben deze zeer stoere ijsbeer in groen shirt:
[afbeelding]
Das dan wel weer geil!quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wij hebben lekker ook een vrouwtje![]()
Okééééé!quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:35 schreef numero_uno het volgende:
Wij hebben Jochem van Gelder als presentator op de open dag
[afbeelding]
Dat ding is ja nog niet af.quote:
ajaks hjahahahaha, maar 3-1 van pisvee winnu hahahahahaquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:36 schreef Doopy-X- het volgende:
Wij hebben al 2 prijzen.....en jullie?![]()
omgquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:35 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Lijkt wel een reclame van Bouncing Babesquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
omg![]()
Wij hebben hot chicks
[afbeelding]
Die bij ons waren nóg lekkerderquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
omg![]()
Wij hebben hot chicks
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:52 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Die bij ons waren nóg lekkerder
[afbeelding]
Stam Renaultquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:56 schreef paultjuhhh het volgende:
En bij ons komen de spelers in stoere auto's op
[afbeelding]
sure we zijn triest maar wel de bestequote:Op maandag 14 augustus 2006 13:07 schreef Tomasso het volgende:
De tering. Zijn die joodjes nog steeds zo triest deze topics aan het openen ?
Get a life...
OK....ik ben per direct voor uutregquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
omg![]()
Wij hebben hot chicks
[afbeelding]
Ik zou je eerder bestempelen als een geestelijk labiele idioot. Maar goed, wat jij wilt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
sure we zijn triest maar wel de beste
Van? Amsterdam?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
sure we zijn triest maar wel de beste
je zal een hoop, alleen iets winnen nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou je eerder bestempelen als een geestelijk labiele idioot. Maar goed, wat jij wilt.
Dan bestempel ik je wel het voorgaande!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
je zal een hoop, alleen iets winnen niet
Sterke comeback!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:35 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Wat zijn dat voor lelijke hoere?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wij hebben dit
[afbeelding]
op de open dag
Stempel jij maar end in de ruimte knulquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan bestempel ik je wel het voorgaande!
volgend jaar ook in amsterdamquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor lelijke hoere?
Wat Erasmusch zegt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ho ho... ik weet zeker dat jij het knulletje bentquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Stempel jij maar end in de ruimte knul![]()
ja die is idd dicht maar die zitten nu wel op andere plaatsen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:39 schreef MaxPower het volgende:
ja die hoerenbuurt van Arnhem was toch dicht? Dan moeten ze ander werk zoeken he.
mooi zo!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat Erasmusch zegt.
En ow ja, het versterkt natuurlijk wel mijn vermoeden.
Kan hij lang bezig blijvenquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:47 schreef Tomasso het volgende:
Probeert Henk nou z'n hersenen te zoeken
Joodjes pesten blijft toch leuk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
mooi zo!
was jij trouwens niet degene die van de week zo liep te janken dat dit een triest topic was en dat je hier niet meer zou komen?
Die Brouwer komt cker wel snel in het 1e ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het verhaal van dit weekend in 3 foto's!
Wij voelen ons zo verheven boven alles wat uit rotterdom komt dat je het geen pesten kan noemen hoor dus maak je niet teveel illusiesquote:
Nee maar je moet wel even op ze reageren....quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij voelen ons zo verheven boven alles wat uit rotterdom komt dat je het geen pesten kan noemen hoor dus maak je niet teveel illusies![]()
als de Fc zondag van Feyenoord wint zal het topic ook niet ten goede komen voor de rotterdammers , voor de ajaxcieden zou dit topic dan veel leuker zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:57 schreef Cruoninga het volgende:
De dappere pogingen uit de provincie om dit topic te redden zijn helaas op niets uitgelopen![]()
tuurlijk, en dat moeten ze zien als een eer!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee maar je moet wel even op ze reageren....
Nee sorry ik kan het niet met je eens zijn.... zulkse arrogantiequote:Op maandag 14 augustus 2006 14:03 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
tuurlijk, en dat moeten ze zien als een eer!
020![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:39 schreef Rekkie het volgende:
OMG wat zijn sommige voetbalsupporters ook een triest hoopje mensen zeg
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:56 schreef Rekkie het volgende:
Nee maar je moet wel even op ze reageren....
Hoi...quote:
Ja, ik neem (tot nu toe) ook echt actief deel aan dit topic...quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoi...
Zo'n josti-topic heeft veel aantrekkingskracht hè.... eindelijk een niveau waar je in mee kan draaien
Je reageerde toch in dit kwaliteits-topic?quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:30 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ja, ik neem (tot nu toe) ook echt actief deel aan dit topic...![]()
Was ik dat..?quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je reageerde toch in dit kwaliteits-topic?
![]()
Geloof me, dat kan niet op tegen wat ze in Kopenhagen haddenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
omg![]()
Wij hebben hot chicks
[afbeelding]
quote:Ajacide
Psychische aandoening. De patiënt lijdt bij voortduring aan waanbeelden en een verwrongen zelfbeeld. Ook hallucinatie komt veelvuldig voor. Ajacide draagt bij aan een attitude waarbij men steeds denkt de beste te zijn, vooral wanneer dit absoluut niet het geval is. Ajacide komt dan ook vooral voor bij personen uit achterstandsgroepen, mensen met sociale en fysieke defecten en pubers. De ajacidelijder heeft veelal overgewicht, vormen van acnee, draagt een (doorgaans meekleurende bril), heeft een voorliefde voor zware sieraden en goedkope sportkleding, en beoefent vaak atletiek (hardlopen). Aangezien de ajacidelijder - naast zijn fysieke verschijning - lijdt aan tunnelvisie en temporale blindheid, zijn de contactuele eigenschappen van een patient vaak ondermaats. Zij bedienen zich daarom vaak van eenzijdige, non-face-to-face communicatie als teletekst, internet en email om hun fantasieën door te geven. Ajacidelijders treft men dan ook veel aan in de media.
Hoewel de aandoening in principe terminaal is, is genezing mogelijk. Twee keer achter elkaar verliezen is vaak voldoende om ajacide voor een enkele maanden te neutraliseren. Ajacide is echter een recidivistische aandoening en is daarom zeer moeilijk te behandelen. Hoewel er voldoende behandelingen beschikbaar zijn zoals shocktherapie, lobotomie en knuppeltherapie, komt het vaak voor dat de patiënt niet voor zijn behandeling komt opdagen en nog vaker dat deze ervoor wegloopt. Ajacidelijders vertonen een aanmerkelijke ontwikkeling van de beenspieren, zij kunnen vaak hard rennen.
Gepubliceerd op: 16 augustus 2006
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |