Het zijn de Feyenoorders die beweren altijd achter hun cluppie te blijven staan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij niet. Ik leg ff uit waarom dat 'gebrek aan clubliefde' argument de plank volledig misslaat.
Nee hoor, ik lach me doodquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Nare topics dit (als je f'noorder bent).
tja, als je lol hebtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:49 schreef daaaaan het volgende:
Opvallend dat deze topics steeds door joden geopend worden
Opvallend dat je jezelf maar steeds vrijwillig laat uitlullenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:49 schreef daaaaan het volgende:
Hij had het erover dat er uberhaupt weinig man in t stadion zat. Maar goed, als het team zo weinig inzet toont tegen een team dat je tijdens de reguliere competitie zonder al te veel moeite verslaat en alleen Dirk nog strijdt voor zn club, kan ik wel begrijpen dat je het niet meer aan kan zien. Maar ik kan moeilijk voor anderen sprekenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind ik niet. Jullie blijven toch áltijd achter je club staan? Dus ook als Ajax met 4-1 voor komt in de Kuip? Waarom liep die driekwart volle Kuip dan zo snel leeg?
Hahaha dat vind ik geweldig.Doen ze in eindhoven ook.Laat ze er mee doorgaan a.u.b!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Altijd maar met dat vingertje naar Amsterdam wijzen
Nou, iedereen heeft zn grens. Ik zelf zat er nog wel, maar het was vrij frustrerend om dat te moeten aanglurenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, volgens jullie eigen gedachtegangen blijf je toch juist dan zitten?
OKquote:Altijd maar met dat vingertje naar Amsterdam wijzen, maar het is in rotterdam geen haar beter hoor...
Ik vind dat Calimero gedrag ook hilarisch. Vriendjes bij de knJb, studio neus etc.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hahaha dat vind ik geweldig.Doen ze in eindhoven ook.Laat ze er mee doorgaan a.u.b!
ik is geen jood. Ik is atheïst FYI.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:49 schreef daaaaan het volgende:
Joh, jullie hadden toch, in tegenstelling tot Ajax, zoveel voetballers met clubliefde....?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:53 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij had het erover dat er uberhaupt weinig man in t stadion zat. Maar goed, als het team zo weinig inzet toont tegen een team dat je tijdens de reguliere competitie zonder al te veel moeite verslaat en alleen Dirk nog strijdt voor zn club, kan ik wel begrijpen dat je het niet meer aan kan zien. Maar ik kan moeilijk voor anderen spreken![]()
Ik heb er ook een bedacht: ipv Talpa tAZpa. Ja, want AZ - Arsenal werd op Talpa uitgezonden!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vind dat Calimero gedrag ook hilarisch. Vriendjes bij de knJb, studio neus etc.
![]()
Zoals Salomon "iek blaaif nog vaaif jaare baai Faaienoord" Kalou?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:22 schreef BoNi het volgende:
[..]
Joh, jullie hadden toch, in tegenstelling tot Ajax, zoveel voetballers met clubliefde....?
Kunnen ze die Wilfred Genee niet van betichtenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vind dat Calimero gedrag ook hilarisch. Vriendjes bij de knJb, studio neus etc.
![]()
tja, ik mis dat toch wel een beetje hoor, maar gelukkig vinden de Gloeilampjes nog dat Studio Voetbal goed genoeg bekeken wordt om dáár over te miepen. Blijft humor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:25 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Kunnen ze die Wilfred Genee niet van betichten
WILFRED IS EEN CAMBUUR FAN
Ze hadden toch ooit hun eigen sportzender? Sport even?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tja, ik mis dat toch wel een beetje hoor, maar gelukkig vinden de Gloeilampjes nog dat Studio Voetbal goed genoeg bekeken wordt om dáár over te miepen. Blijft humor.
ze kregen niet genoeg tijd om daar een joden-samenzwering in te ontdekken. Ik beloof je, dit seizoen beschuldigen ze nog hun bestuur ervan een jodenclub te zijn, omdat ze Reiziger, Culina, Koné en Koeman hebben binnengehaald, en Stam hebben laten schieten naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:31 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Ze hadden toch ooit hun eigen sportzender? Sport even?
Wat wil je... de directie van lampjes bv koos toch ook eieren voor haar geld en wist dat je met het hoofdkantoor in dat brabantse dorp geen mondiale uitstraling kon krijgen en verhuisde naar het mooie AMSTERDAMquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ze kregen niet genoeg tijd om daar een joden-samenzwering in te ontdekken. Ik beloof je, dit seizoen beschuldigen ze nog hun bestuur ervan een jodenclub te zijn, omdat ze Reiziger, Culina, Koné en Koeman hebben binnengehaald, en Stam hebben laten schieten naar Amsterdam.
Die komen wel weer hoor, als het seizoen drek begint en ze verliezen weer wedstrijd na wedstrijd komen ze hier janken dat alle scheidsrechters voor Ajax zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
zonder het domme gepeupel uit Rotterdam is dit topic toch een stuk minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |