quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:48 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
beter dan de "wijven" die bij jullie in de stad altijd met groepen tegelijk rondlopen...
[afbeelding]
*kuch* http://rotterdamgayevents.com/ *kuch*quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
*kuch* http://rotterdamgayevents.com/ *kuch*
*kuch* http://www.google.nl/search?hl=nl&rls=GGLG%2CGGLG%3A2005-49%2CGGLG%3Anl&q=amsterdam+gay&meta= *kuch*quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
A'dam heeft Sensationquote:
wit is voor homo'squote:Op maandag 7 augustus 2006 13:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
A'dam heeft Sensation
twee keer
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gek toch dat de meeste bezoekers uit R'dam komenquote:
doppy joh, je had de verkeerde foto te pakken... Ik ben zo vrij geweest even de goede erbij te zoeken...quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Ook wel bekend als het VBL afzeik- en troltopic.
Voor uitjes naar Amsterdam kan informatie opgevraagd worden bij de SCF, die weten zo te zien de weg op dagen dat de meeste Amsterdammers de stad uitvluchten
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gek toch dat de meeste bezoekers uit R'dam komen
geef mij maar rotterdamquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:05 schreef koningdavid het volgende:
Dit topis is echt ubertriest. Mensen die elkaar lopen te pesten met welke gayfeesten er in elkaars stad zijn![]()
![]()
![]()
![]()
het is wel vermakelijk, daar niet van.![]()
Ik vind ze stoer!quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:04 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
doppy joh, je had de verkeerde foto te pakken... Ik ben zo vrij geweest even de goede erbij te zoeken...
[afbeelding]
In de avond ging FIIIR naar 020, maar behalve Engelse toeristen waren er geen Ajacieden.
Wow, en ik maar denken dat het niet meer gayer kon.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:04 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
doppy joh, je had de verkeerde foto te pakken... Ik ben zo vrij geweest even de goede erbij te zoeken...
[afbeelding]
In de avond ging FIIIR naar 020, maar behalve Engelse toeristen waren er geen Ajacieden.
Ze kwamen op een CL-avond, alle ajacieden zaten in het stadion of in de kroeg. Logisch dat 010-supporters dat niet doorhebben. Honest mistake.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:04 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leef je uit zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:17 schreef Tomasso het volgende:
Pfff, hoe laag kunnen die joden nog zinken man
Zullen we ook ff alle geestelijk labiele mongooltjes bij hun op tribune posten? (lees: 99%)
Doe je best!quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:17 schreef Tomasso het volgende:
Zullen we ook ff alle geestelijk labiele mongooltjes bij hun op tribune posten? (lees: 99%)
mwah was de avond voor Fey - joden hoor, dus ik denk dat er weinig CL voetbal was...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze kwamen op een CL-avond, alle ajacieden zaten in het stadion of in de kroeg. Logisch dat 010-supporters dat niet doorhebben. Honest mistake.
Maar 010 staat er bekend omquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:17 schreef Tomasso het volgende:
Voor zover ik weet is er nooit entree gevraagd hoor, ik weet niet welke mongool dat verzonnen heeftquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:23 schreef Erasmusch het volgende:
Open dag he...
Vragen ze bij jullie nog steeds entree?
de DVD editie of het slachtfeest?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:24 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
mwah was de avond voor Fey - joden hoor, dus ik denk dat er weinig CL voetbal was...
http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=47146quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:23 schreef Erasmusch het volgende:
Open dag he...
Vragen ze bij jullie nog steeds entree?
Hoe komen ze dan binnen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:33 schreef SocialDisorder het volgende:
En nee, wij komen niet met overschatte spelers in een helikopter aanzetten.
Machlas kwam gewoon lopenquote:
14.30 uur Presentatie selectie Amsterdam ArenAquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Waar binnen? Het is buiten.
Huntelaar en Stam komen vanaf het dak abseilend binnenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
14.30 uur Presentatie selectie Amsterdam ArenA
Ow ok. Jij bent beter op de hoogte dan ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
14.30 uur Presentatie selectie Amsterdam ArenA
Die struikelde wel snel..quote:
Ik hoor niemand erover mekkeren, vond het alleen maar mooi hoe Machlas die boefjes uit Rotterdam voor lul zettequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:57 schreef SocialDisorder het volgende:
en dan wel mekkeren over DVD-grap die maar herhaald en herhaald wordt
Moet die keeper (Zoetebier?) er maar niet als een debiel inkomen. Terechte schwalbe van Nikos.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die struikelde wel snel..
AJAX - feyenoord 1-1
KPN Eredivisie, 03-03-2002
[afbeelding]
![]()
ah op die fiets, ik dacht even dat je voor de 2e club van R'dam was.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik hoor niemand erover mekkeren, vond het alleen maar mooi hoe Machlas die boefjes uit Rotterdam voor lul zette
Puike actie. Daar komen ze niet zonder kleerscheuren vanaf.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Huntelaar en Stam komen vanaf het dak vallend binnen
WHAHAHAHAHAquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Puike actie. Daar komen ze niet zonder kleerscheuren vanaf.
Je hebt het er maar zwaar mee he.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Hahahahahaahahahahaahaha
owh nee, is niet leuk![]()
Nee OK, dan is het een goeie grapquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ah op die fiets, ik dacht even dat je voor de 2e club van R'dam was.![]()
quote:
Misschien moet jij ff je bek houden nep-Nijmegenaarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:12 schreef MarkNMGN het volgende:
J . H . K .
Joden Halen Kampioenschap?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
waar de fok staat jhk voor?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Joh, ga je voor je tweede prijs...?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:19 schreef Adothehague het volgende:
UCHE Spakenburg UCHE
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:24 schreef ruud_fr het volgende:
150 Joden belagen 8 Hagenezen in Kantine
hoe weet jij da nou weerquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Dat waren allemaal vage provincialen man, zat geen 1 amsterdammer bij... Heeft NIETS met Ajax te maken, ik heb een bloedhekel aan hooligans...
Hoe weet jij dat nou.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Dat waren allemaal vage provincialen man, zat geen 1 amsterdammer bij... Heeft NIETS met Ajax te maken, ik heb een bloedhekel aan hooligans...
Nee, Ajax - Club Brugge in 2003 was stoer....quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:28 schreef Adothehague het volgende:
Joden zijn laf
vertel, vertel....quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:33 schreef BoNi het volgende:
[..]
Nee, Ajax - Club Brugge in 2003 was stoer....![]()
ADO-supporters zijn helden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:28 schreef Adothehague het volgende:
Joden zijn laf
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
de DVD editie of het slachtfeest?![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het waren de Lochem Ultra Kaos Boyz.
Sekiquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ADO-supporters zijn helden.
* SocialDisorder denkt terug aan "De Bus" van SBS 6
Yup. Hij vroeg er wel zelf om hoor die eikelbijter. Beetje Feyenoordvlag midden in Den Haag ophangen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Die doorgedraaide joego was een kakkerlak toch?
Heb ik wat gemist toen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup. Hij vroeg er wel zelf om hoor die eikelbijter. Beetje Feyenoordvlag midden in Den Haag ophangen...
De Bus werd op de Megastores in Den Haag geparkeerd. Seki vond het nodig om een grote Feyenoordvlag uit te hangen. Op een plek waar redelijjk veel Midden-Noord bezoekers regelmatig langskomen is dat zeg maar niet slim te noemen.quote:
Ik ben eigenlijk eerst benieuwd naar zijn reactie........quote:
die zou je toch zo in z'n bek schijten?quote:
BOEHAAA!quote:
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:49 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
BOEHAAA!
nee dit is 'jei ben de ssssson, jei ben de ssssseeeeeeeee'
heeft deze lul tegenwoordig geen kroeg in Zeist ofzo?
back on-topic: Allemaal van die fijne Noord-Hollandersquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:52 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Als geer+goor er ook zijn
semtex+rugzak
biertje, en tas vergeten![]()
zit toch echt in Ljouwertquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
back on-topic: Allemaal van die fijne Noord-Hollanders![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:02 schreef 045casual het volgende:
010, 020 1 pot nat, 1 verschil: 010 laat zich zien en haalt nog wat leuke acties uit, terwijl 020 maar uitvakjes sloopt![]()
Ultieme sufheid natuurlijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:10 schreef BoNi het volgende:
[..]
En waarin onderscheidt'045 zich dan..?
verpauperde zwervers met naalden in hun donderquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:10 schreef BoNi het volgende:
[..]
En waarin onderscheidt'045 zich dan..?
Goh.. nijmegen.. Hazenkamp juist ja Jongeren HazeKampquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
dat is HKNquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:54 schreef 045casual het volgende:
[..]
Goh.. nijmegen.. Hazenkamp juist ja Jongeren HazeKamp
Dat is hazekamp nijmegen, en gezien ze ook een jongeren sectie hebbenquote:
ik vraag het toch sukkelquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:07 schreef 045casual het volgende:
als je iemand probeert belachelijk te maken, know your firms![]()
Ben je nou serieus?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:08 schreef Erwtensoep het volgende:
erasmusbrug
Alsof ook maar IEMAND jouw mening kan boeienquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:19 schreef HeatWave het volgende:
Alsof het ook maar IEMAND kan boeien zeg.
danceparadequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:07 schreef Senang het volgende:
Het is heel simpel. Rotterdam is een kutstad en Amsterdam is de hoofdstad van het land, in elk opzicht.
Je kan best een Feyenoordsupporter zijn maar ook deze imbecielen zullen tot de conclusie komen dat Rotterdam veel minder heeft dan Amsterdam. Wat heeft Rotterdam behalve een haven?
Een skyline en een mooie stedelijke uitstraling. Qua normale uitstraling loopt Amsterdam wel voorop, logisch aangezien het de hoofdstad is. Voor de rest is Rotterdam niet zo knus en gezellig als Amsterdam, Rotterdam is gewoon anders. Je moet ervan houden. Er zijn genoeg kleinere steden in Nederland die lijken op Amsterdam, zoals Rotterdam is er maar eentje. Alhoewel, de slechte stukken van Rotterdam lijken verdacht veel op Heerlen en Almelo.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:07 schreef Senang het volgende:
Het is heel simpel. Rotterdam is een kutstad en Amsterdam is de hoofdstad van het land, in elk opzicht.
Je kan best een Feyenoordsupporter zijn maar ook deze imbecielen zullen tot de conclusie komen dat Rotterdam veel minder heeft dan Amsterdam. Wat heeft Rotterdam behalve een haven?
Echt wel:quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:57 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding]
Zulke foto's maak je niet in 020.
neeequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:03 schreef Senang het volgende:
[..]
Echt wel:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke fotosquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:06 schreef TC03 het volgende:
Je hebt gelijk, zulke prachtige foto's moeten duidelijker neergezet worden.
Lul d'r maar weer overheen. Stikjaloers dat Rotterdam de enige mooie stad van Nederland isquote:
Ik vind het verschrikkelijk. De skyline is inderdaad uniek in Nederland (al loopt Den Haag in). Maar zodra je uit de trein stapt in Rotterdam proef je niets anders dan zakelijkheid, onpersoonlijkheid, saaiheid, dood en verderf.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Lul d'r maar weer overheen. Stikjaloers dat Rotterdam de enige mooie stad van Nederland is
Den Haag loopt niet echt in op Rotterdam hoor...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:07 schreef Senang het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk. De skyline is inderdaad uniek in Nederland (al loopt Den Haag in). Maar zodra je uit de trein stapt in Rotterdam proef je niets anders dan zakelijkheid, onpersoonlijkheid, saaiheid, dood en verderf.
Ik vind het wel meevallen eigenlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ok, dat ziet er best mooi uit........![]()
Jammer dat het zo afschuwelijk in het licht is![]()
Och, het zijn weingi vooroordelen hoor. Ik vind er daadwerkelijk niets aan. Vergelijk die cultuur binnen de Erasmus Universiteit bijvoorbeeld eens met de UVA of Leiden...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Den Haag loopt niet echt in op Rotterdam hoor...Maar het ligt er ook maar aan hoe je het station uitstapt. Zo kan ik ook zeggen dat als je het station in Amsterdam uitstapt het net is alsof je in een open riool uitstapt.
Iets minder bevooroordeeld zijn kan geen kwaad.
Alhoewel A'dam een vies stinkend open riool blijft natuurlijk.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:07 schreef Senang het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk. De skyline is inderdaad uniek in Nederland (al loopt Den Haag in). Maar zodra je uit de trein stapt in Rotterdam proef je niets anders dan zakelijkheid, onpersoonlijkheid, saaiheid, dood en verderf.
Ruzie!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:10 schreef PumpingsoaB het volgende:
[..]
Misschien moet jij ff je bek houden nep-Nijmegenaar
Komt ie uit Nijmegen is ie voor feyenooit![]()
Hij kan Engels .. Agh gut...quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
A face only a mother could love
Ik had al wel verwacht dat je hier niet op zou reageren:quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:53 schreef Adothehague het volgende:
Woensdag ajax zn eerste stap richting uefa cup
Geen idee wat er toen gebeurd is hé, echte internethoolie...!quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:33 schreef BoNi het volgende:
[..]
Nee, Ajax - Club Brugge in 2003 was stoer....![]()
halve finale CLquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:53 schreef Adothehague het volgende:
Zijn jullie al laatste?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:53 schreef Adothehague het volgende:
ajax is niet interessant genoeg dusquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Pure Jaloezie dergelijke topicsEigen cluppie is niet interessant genoeg dus houden jullie je bezig met een ander cluppie
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
ajax is niet interessant genoeg dus
De grootste schreeuwers komen toch echt van jouw clubbie. Dan kan ik de conclusie trekken dat je het tegen je "eigen mede-fans" hebt en dat ajax niet interessant genoeg is.quote:
Dit topic is toch duidelijk bedoeld tegen ajax neem ik aan. AJAX tegen de rest. Toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De grootste schreeuwers komen toch echt van jouw clubbie. Dan kan ik de conclusie trekken dat je het tegen je "eigen mede-fans" hebt en dat ajax niet interessant genoeg is.
En ow ja, dat jullie allemaal jaloers zijn. Wat ik ook heel goed kan begrijpen hoor.
Ajacieden hebben uiteraard alle reden om jaloers te zijn op Feyenoordquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De grootste schreeuwers komen toch echt van jouw clubbie. Dan kan ik de conclusie trekken dat je het tegen je "eigen mede-fans" hebt en dat ajax niet interessant genoeg is.
En ow ja, dat jullie allemaal jaloers zijn. Wat ik ook heel goed kan begrijpen hoor.
Moeten we die open dag-foto's er weer bij nemen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ajacieden hebben uiteraard alle reden om jaloers te zijn op Feyenoord![]()
Of de topscorer, of het komende Europese seizoen, of het genadeloze pak slaag in de plee-offs, de prijzenkast, etc etcquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Moeten we die open dag-foto's er weer bij nemen?
ja, geopend door doopyquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dit topic is toch duidelijk bedoeld tegen ajax neem ik aan. AJAX tegen de rest. Toch?
Ahh dat getroll in Ajax topics door een paar andere clubaanhangers uit oa Rotterdam bedoel je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, geopend door doopy
deel 1 had ik geopend om het getrol uit de clubtopics tegen te gaan
Piep piep hallo! Onze topics worden ook vaak genoeg verneukt door jullie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ahh dat getroll in Ajax topics door een paar andere clubaanhangers uit oa Rotterdam bedoel je?
Niet door mij. Dus persoonlijk zie ik jullie ook liever niet trollen in de topics die ik lees.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:24 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Piep piep hallo! Onze topics worden ook vaak genoeg verneukt door jullie.
Ahhh daarom gaan onze topics zo hardquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:24 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die worden nauwelijks verneukt door ons. Je punt willen maken ok, maar hou het wel bij de feiten. Het is namelijk gewoon bullshit wat je hier zegt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:24 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Daqn moet je er wat aan doen jij bent moderator. Als ik moderator was zou ik het wel weten met een banfunctiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom ook echt NOOIT in het 010 topic idd.. Maar zie echt niet anders dan f'noorders bij ons...
Mods kunnen niet bannen n00by.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daqn moet je er wat aan doen jij bent moderator. Als ik moderator was zou ik het wel weten met een banfunctie![]()
![]()
1). Ik ben geen mod van VBLquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daqn moet je er wat aan doen jij bent moderator. Als ik moderator was zou ik het wel weten met een banfunctie![]()
![]()
Huillie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom ook echt NOOIT in het 010 topic idd.. Maar zie echt niet anders dan f'noorders bij ons...
Goed iniatief, werk nog steedsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
deel 1 had ik geopend om het getrol uit de clubtopics tegen te gaan
Goede, onderbouwde reply. Bovendien heeft het inhoudelijk ook inderdaad heel veel te maken met wat HW zei.quote:
Andersom is het wat erger ja (want er doen ook PSV-ers meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:29 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Die worden nauwelijks verneukt door ons. Je punt willen maken ok, maar hou het wel bij de feiten. Het is namelijk gewoon bullshit wat je hier zegt.
Volgens mij was het onderwerp hier de clubtopics. Daar gaat de discussie over. Aangezien je het klaarblijkelijk met me eens bent, wordt het voor jullie ook maar eens tijd je ernaar te gedragen (dmv het niet meer kutten in onze topics).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:38 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Andersom is het wat erger ja (want er doen ook PSV-ers mee), maar vooral in de live verslagen-topics wordt gigantisch getrolld richting Feyenoord dus niet zo zeuren.
Het is natuurlijk veels te leuk dat er 10 Ajacieden gaan happen na een reactie in het Ajax-topicquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:41 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Volgens mij was het onderwerp hier de clubtopics. Daar gaat de discussie over. Aangezien je het klaarblijkelijk met me eens bent, wordt het voor jullie ook maar eens tijd voor je ernaar te gedragen.
Doe het af met een lach, tuurlijk, wat jij wilt. Als je jezelf nu maar eens geloofwaardigheid toedicht en daadwerkelijk wegblijft uit de Ajaxtopics.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:43 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk veels te leuk dat er 10 Ajacieden gaan happen na een reactie in het Ajax-topic
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:55 schreef Dr.Nase het volgende:
Morgen is de dag dat Ajax weer de CL in mag!
Ondanks een guitige kakkerlak DVD doen ze weer niet mee...
Hoe voelt dat nou..........slecht zijn?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:56 schreef Adothehague het volgende:
Morge is de dag dat kopehage de joduh uitschakele mag
Hoe voelt het om 3-2 van spakenburg te verliezen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou..........slecht zijn?
Matigjes.. gelukkig GING het nergens over...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoe voelt het om 3-2 van spakenburg te verliezen?
Grappig omdat we zo goed weten wat winnen isquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoe voelt het om 3-2 van spakenburg te verliezen?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Grappig omdat we zo goed weten wat winnen is![]()
Dit is van de afgelopen 25 jaar ofzo?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
![]()
FC Groningen 2 - 1 Ajax
Roda JC 2 - 1 Ajax
Ajax 1 - 1 NAC
Inter Milan 1 - 0 Ajax
FC Groningen 3 - 2 Ajax
Feyenoord 3 - 2 Ajax
Ajax 1 - 4 FC Utrecht
SC Heerenveen 4 - 2 Ajax
FC Utrecht 1 - 0 Ajax
PSV 1 - 0 Ajax
Ajax 1 - 2 Arsenal
Ajax 2 - 2 ADO den Haag
Ajax 1 - 2 Feyenoord
Spakenburg 3-2
Manchester C elftal 0-1![]()
![]()
![]()
Jullie kunnen helemaal niet weten wat winnen is
het afgelopen jaar kan je nagaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dit is van de afgelopen 25 jaar ofzo?
Zit ADO nog in de eredivisie eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Grappig omdat we zo goed weten wat winnen is![]()
en dan NOG 2e worden, dan moet je toch wel kwaliteiten bezitten hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:05 schreef Adothehague het volgende:
[..]
het afgelopen jaar kan je nagaan![]()
![]()
Is ajax eigenlijk al uitgeschakeld in de CL?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:06 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Zit ADO nog in de eredivisie egenlijk?
1e zal er de komende jaren toch niet inzitten voor julliequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
en dan NOG 2e worden, dan moet je toch wel kwaliteiten bezitten hoor![]()
Ja, ik geloof dat ze iets met steekpenningen hebben geregeld maar het fijne weet ik er niet vanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:06 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Zit ADO nog in de eredivisie eigenlijk?
Nee tuurlijk niet, we zijn pas uitgespeeld in de CL als we die cup met de grote oren in mei omhoog houdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:07 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Is ajax eigenlijk al uitgeschakeld in de CL?
IDDquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
en dan NOG 2e worden, dan moet je toch wel kwaliteiten bezitten hoor![]()
Voor ADO is het linkerrijtje voorlopig onhaalbaarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:08 schreef Adothehague het volgende:
[..]
1e zal er de komende jaren toch niet inzitten voor jullie
zegt ons lichtend voorbeeld van originaliteitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:11 schreef Tomasso het volgende:
De tering, jullie zijn wel origineel bezig weer he joodjes...
goed is een woord wat beter bij Ajax pastquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:11 schreef Tomasso het volgende:
als je je verveelt, ga dan lekker je DVD'tje van 2001-2002 kijken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:11 schreef Tomasso het volgende:
Die avatar van jou.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
goed is een woord wat beter bij Ajax past![]()
trouwens....Huntelaar
![]()
Hij komt zelf hier buurten toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:13 schreef Tomasso het volgende:
Leuk zeg, gaan er weer een meerderheid aan joodjes af op een enkeling van ADO. Waar heb ik dat eerder gezien
Als we toch bezig zijn met onorigineel zijn...
moet je zien wat er met de Coolsingel gebeurd, mochten jullie ooit per ongeluk abusievelijk kampioen worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:15 schreef Tomasso het volgende:
En jullie zijn ook van die helden die een jeugd elftal gaan aanvallen met heel veel man met fakkels enzo. Je zou er maar trots op zijn hoor...
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:16 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
moet je zien wat er met de Coolsingel gebeurd, mochten jullie ooit per ongeluk abusievelijk kampioen worden.![]()
Ajax en PSV kunnen natuurlijk niet altijd op hoog niveau presteren. Af en toe hebben we allebei een minder jaar, en dan is het feescht in R'dam.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:16 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
moet je zien wat er met de Coolsingel gebeurd, mochten jullie ooit per ongeluk abusievelijk kampioen worden.![]()
En Ado...tja, die werden een paar keer kampioen in de oorlog. Verklaart wel waarom er nog steeds zoveel Nazi's te vinden zijn.quote:Prijzenkast
Titel Jaar
Landskampioen 1918, 1919, 1931, 1932, 1934, 1937, 1939, 1947, 1957, 1960, 1966, 1967, 1968, 1970, 1972, 1973, 1977, 1979, 1980, 1982, 1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998, 2002, 2004
Afdelingskampioen Eerste Klasse 1918, 1919, 1921, 1927, 1928, 1930, 1931, 1932, 1934, 1935, 1936, 1937, 1939, 1946, 1947, 1950, 1952
(K)NVB-Beker 1917, 1943, 1961, 1967, 1970, 1971, 1972, 1979, 1983, 1986, 1987, 1993, 1998, 1999, 2002, 2006
Intertoto 1962
Nederlandse Supercup 1993, 1994, 1995
Johan Cruijff Schaal 2002, 2005
Europa Cup voor landskampioenen / Champions League (vanaf 1956) 1971, 1972, 1973, 1995
Europa Cup voor bekerwinnaars 1987
UEFA Cup (vanaf 1960) 1992
Europese Supercup (vanaf 1972) 1972, 1973, 1995
Wereldbeker (vanaf 1960) 1972, 1995
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:15 schreef Tomasso het volgende:
En jullie zijn ook van die helden die een jeugd elftal gaan aanvallen met heel veel man met fakkels enzo. Je zou er maar trots op zijn hoor...
nou, echt iets om trots op te zijn hoor. jullie dachten, wat de Duitsers kunnen, kunnen wij veel beter!quote:
quote:Honours
[edit]
Dutch Trophies
* Dutch Championships (14): 1924, 1928, 1936, 1938, 1940, 1961, 1962, 1965, 1969, 1971, 1974, 1984, 1993, 1999
* Dutch Cup (10): 1930, 1935, 1965, 1969, 1980, 1984, 1991, 1992, 1994, 1995.
* Supercup: 1991, 1999.
[edit]
International Trophies
* Intercontinental Cup: 1970.
* European Cup: 1970.
* UEFA Cup: 1974, 2002.
[edit]
League Positions (1990-present)
Eredivisie 2005-2006: 3rd
Eredivisie 2004-2005: 4th
Eredivisie 2003-2004: 3rd
Eredivisie 2002-2003: 3rd
Eredivisie 2001-2002: 3rd
Eredivisie 2000-2001: 2nd
Eredivisie 1999-2000: 3rd
Eredivisie 1998-1999: 1st
Eredivisie 1997-1998: 4th
Eredivisie 1996-1997: 2nd
Eredivisie 1995-1996: 3rd
Eredivisie 1994-1995: 4th
Eredivisie 1993-1994: 2nd
Eredivisie 1992-1993: 1st
Eredivisie 1991-1992: 3rd
Eredivisie 1990-1991: 8th
Zoiets verafschuw ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft niets met de geweldige club Ajax te maken....ik meende echter net wat in het kakkerlakken-topic te lezen over het neersteken van wat engelse fans?
Pot-Ketel verhaal
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zoiets verafschuw ik.
Maar waarom heeft het niets met de joden te maken? Het gebeurde op jullie terrein, tussen een wedstrijd van het schitterende Feyenoord en jullie clubje en jullie supporters die zulke helden waren.
was dat niet met vPersie?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zoiets verafschuw ik.
Maar waarom heeft het niets met de joden te maken? Het gebeurde op jullie terrein, tussen een wedstrijd van het schitterende Feyenoord en jullie clubje en jullie supporters die zulke helden waren.
vooral dit is leuk:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]wat zal Amsterdam met jaloezie naar R'dam kijken
quote:Eredivisie 2005-2006: 3rd
Het waren dus Ajacieden die Feyenoorders beschermden. Dát is sportiviteit. Die randebielen die liepen te meppen zijn een schande voor het voetbal, voor Ajax en voor Amsterdam.quote:De competitiewedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord is ontaard in ernstige ongeregeldheden waarvan in eerste instantie de Rotterdamse middenvelder Jorge Acuña het grootste slachtoffer lijkt te zijn. De Chileen werd na afloop van de wedstrijd op sportcomplex De Toekomst mishandeld door Ajax-supporters en met klachten aan hoofd, nek en ribben naar het ziekenhuis vervoerd. Een hersenschudding houdt Acuña daar minstens één nacht.
Een deel van de 3.500 toeschouwers stormde na afloop van het duel in de beloftencompetitie het veld en ging de Feyenoord-spelers te lijf. Naast Acuña liepen ook Robin van Persie, Gèrard de Nooijer en Danko Lazovic klappen op. Mario Been, de coach van Jong Feyenoord, vertelde met een mes bedreigd te zijn. Voor de wedstrijd was een ploeg van TV Rijnmond ook al lastig gevallen.
"De hel ging los"
Been sprak in het NOS-radioprogramma Langs de Lijn van "een grote chaos, de hel ging los. Overal lagen spelers, die door John van 't Schip en Daniel de Ridder gered moesten worden. Maar wat wil je ook, met twee agenten en zeven stewards. Ajax en de politie hebben gefaald."
"Zoiets heb ik mijn leven nooit meegemaakt", voegde Feyenoord-verdediger Gerard de Nooijer eraan toe. "Dit was echt schandalig. Direct na afloop werd het veld bestormd. We konden geen kant op. Er was vooraf al een enorm bedreigende sfeer. Dit had al aanleiding moeten zijn om de wedstrijd niet te laten doorgaan.
Arbiter
De Nooijer, met zijn 33 jaar de oudste speler op het veld, vermoedde dat de bedreigende sfeer ook invloed had op de arbiter. "Wij verdienden op een bepaald moment een strafschop. De scheidsrechter durfde het niet aan de penalty te geven."
Robin van Persie beleefde de angstigste momenten uit zijn nog prille voetbalcarrière. "Spelers van 18, 19 en 20 jaar moesten rennen om geen klappen te krijgen. Zelf ben ik twee keer geslagen. Ajax-spelers moesten er tussen springen om ons te beschermen. Het was verschrikkelijk. In de kleedkamer was grote paniek. Spelers huilden van ellende. Ik heb nu pijn in mijn nek. Vrijdag ga ik eerst naar de dokter om naar mijn nek te laten kijken. Vervolgens ga ik persoonlijk aangifte doen bij de politie. Al heeft Ajax zich wel verontschuldigd voor de rellen."
Paar stuivers
Ajax-directeur Arie van Eijden verklaarde zich diep te schamen voor wat zich in Amsterdam afspeelde en opperde dat het misschien wel niet meer mogelijk is dat de Jong Ajax en Jong Feyenoord elkaar treffen. Henk Kesler, voorzitter van de profafdeling van de KNVB, bestreed die stelling: "Maar op een complex als De Toekomst voetballen is vragen om moeilijkheden. Als je in de Arena speelt, is er niets aan de hand. Dat kost een paar stuivers, dat weet ik wel, maar dat is de consequentie als je betaald voetbal speelt."
De Amsterdamse politie beschouwde Jong Ajax-Jong Feyenoord geenszins als een risicowedstrijd, ook al had was twee jaar geleden Feyenoord-doelman Malkowski ook al tegen klappen opgelopen. "Onverwacht is het toch grimmig geworden", toonde een politiewoordvoerder zich verbaasd. In totaal waren er tien agenten en 25 stewards aanwezig. De politie moest er aan te pas komen om de Feyenoord-spelers naar de kleedkamer en vervolgens per bus uit de stad te begeleiden.
Bekerfinale
Feyenoord heeft al laten weten aangifte te gaan doen van mishandeling. "En we zullen ons moeten beraden of zulke wedstrijden nog wel kunnen", meende ook manager Van Dop, bij Feyenoord belast met supporterszaken. "Binnenkort is in Kerkrade de bekerfinale tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax. We zullen daarom ook snel met de KNVB in contact treden. Dat dit gebeurt in de beloftencompetitie is te triest voor woorden."
Die eindstrijd in Zuid-Limburg kan Van Persie gestolen worden. "Ik zal er niet bij zijn. Dat weet ik nu al."
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat issie goed he![]()
feyenoord wilde hem trouwens toch ook hebben?![]()
Mooi he, ze zijn zó voorspelbaarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en toen hij naar Ajax ging was het ineens een kutspits volgens de dames en heren havenarbeiders
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:36 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding]
Volgend jaar kom ik er weer een paar inprikken bij 010.
Hopelijk delen ze daar zakdoekjes uit bij de ingang,
want die zullen ze nodig hebben.
Binnen een half seizoen de meest gehate Ajacied daar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en toen hij naar Ajax ging was het ineens een kutspits volgens de dames en heren havenarbeiders
Bejaarde paard van Troje terughalen, dat is slimquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens niet aan de indruk ontrekken dat ie het zelf ook erg grappig vind dat iedereen (behalve de Ajaxsupporters) opeens een tiefushekel aan hem heeftquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:36 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Binnen een half seizoen de meest gehate Ajacied daar.Prachtig!
hij scoort ook het liefst vlak voor tijd omdat 'ie weet dat mensen dan nog meer hekel aan hem krijgen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens niet aan de indruk ontrekken dat ie het zelf ook erg grappig vind dat iedereen (behalve de Ajaxsupporters) opeens een tiefushekel aan hem heeft![]()
Laatste seconde tegen Roda. M'n hart kapte er bijna meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:41 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
hij scoort ook het liefst vlak voor tijd omdat 'ie weet dat mensen dan nog meer hekel aan hem krijgen.
![]()
![]()
![]()
het tijdstip, de manier waarop, het resultaat... memorabel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Laatste seconde tegen Roda. M'n hart kapte er bijna mee
de feiten van de Feyenoordprestaties zijn hard aangekomen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:43 schreef Senang het volgende:
Wat zijn ze stil opeens...:')
in de verlenging ook gewoon even 3 erbij prikken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
het tijdstip, de manier waarop, het resultaat... memorabel.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:43 schreef Senang het volgende:
Wat zijn ze stil opeens...:')
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, daar krijg je ons stil meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
de feiten van de Feyenoordprestaties zijn hard aangekomen.
Klopt maar hij is nogal door de mand gevallen bij jullie dus dat es best grappigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:47 schreef daaaaan het volgende:
[..]Was Vlaar volgens jullie niet dé nieuwe Jaap Stam en het grootste verdedigende talent in Nederland totdat ie niet bij jullie tekende?
Vlaar had ik er toendertijd graag bij willen hebben. Maar gezien de situatie met AZ kon je zo'n streek van Scheringa verwachten. Maar nu ik hem wat vaker aan het werk heb gezien bij Feyenoord ben ik toch wel stiekem blij dat hij uiteindelijk toch niet naar ons is gekomen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:47 schreef daaaaan het volgende:
[..]Was Vlaar volgens jullie niet dé nieuwe Jaap Stam en het grootste verdedigende talent in Nederland totdat ie niet bij jullie tekende?
Ah, nu gaan ze zelfs al die gymvereniging van die gloeilampenfabriek erbij halen...logsich ook...ze kunnen niet met hun eigen club patsenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:48 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, daar krijg je ons stil mee![]()
Als een PSV-er met het feit dat ze al bijna 5 jaar beter zijn dan Ajax, dan tellen resultaten opeens niet meer bij jullie
Ja, een jongen van 20 mag geen fouten maken tegen een aantal wereldspitsen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Vlaar was een topbelofte, tot hij door het ijs zakte tegen Italie.
Appels peren verhaalquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft niets met de geweldige club Ajax te maken....ik meende echter net wat in het kakkerlakken-topic te lezen over het neersteken van wat engelse fans?
Pot-Ketel verhaal
Nee hoor, voor mij is het pas een prutser geworden nadat ik hem aan het werk heb gezien bij julliequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Maar Vlaar is mij ook tegengevallen, het ging erom dat heel Amsterdam hem destijds in de aRENa had willen zien, totdat ie naar Feyenoord ging, toen was ie een prutser
Ik wou alleen even laten zien dat Ajacieden nogal potten en ketels zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:50 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ah, nu gaan ze zelfs al die gymvereniging van die gloeilampenfabriek erbij halen...logsich ook...ze kunnen niet met hun eigen club patsen![]()
Tuurlijk wel, maar daarna is het nooit ECHT goed meer gekomen volgens mij. Redelijke verdediger hoor, maar dus toch geen echte topper...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, een jongen van 20 mag geen fouten maken tegen een aantal wereldspitsen.
Maar Vlaar is mij ook tegengevallen, het ging erom dat heel Amsterdam hem destijds in de aRENa had willen zien, totdat ie naar Feyenoord ging, toen was ie een prutser
Als je bij Ajax speelt zul je ook tegen wereldspitsen moeten verdedigen, eens in de 2 weken. Bij Feyenoord is dat maar 4 keer per jaar. Dus hij heeft tijd om te rijpen in R'dam.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, een jongen van 20 mag geen fouten maken tegen een aantal wereldspitsen.
Duh.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar daarna is het nooit ECHT goed meer gekomen volgens mij. Redelijke verdediger hoor, maar dus toch geen echte topper...
Kunnen wij er wat aan doen dat jullie met je jodengeluk dat rampseizoen van vorig jaar konden afsluiten met de play-offs omdat al jullie vriendjes bij de KNVB zittenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je bij Ajax speelt zul je ook tegen wereldspitsen moeten verdedigen, eens in de 2 weken. Bij Feyenoord is dat maar 4 keer per jaar. Dus hij heeft tijd om te rijpen in R'dam.
Wat hebben die 'vriendjes' van die KNVB te maken met het feit dat we jullie op het veld afdroogden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Kunnen wij er wat aan doen dat jullie met je jodengeluk dat rampseizoen van vorig jaar konden afsluiten met de play-offs omdat al jullie vriendjes bij de KNVB zitten
Normaal worden wij altijd 3e of 4e, dus ik kan niet wachten om hetzelfde kunstje bij jullie te flikken
Dankzij onze vriendjes bij de KNVB speelden jullie zo ongelofelijk slecht tijdens de play-offs zeker.... Lul toch niet zo dom!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Kunnen wij er wat aan doen dat jullie met je jodengeluk dat rampseizoen van vorig jaar konden afsluiten met de play-offs omdat al jullie vriendjes bij de KNVB zitten
Normaal worden wij altijd 3e of 4e, dus ik kan niet wachten om hetzelfde kunstje bij jullie te flikken
Die wedstrijden hadden uberhaupt niet gespeeld moeten wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wat hebben die 'vriendjes' van die KNVB te maken met het feit dat we jullie op het veld afdroogden?
Is dat hier een discussiepunt dan....?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:57 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die wedstrijden hadden uberhaupt niet gespeeld moeten worden
Iddquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Is dat hier een discussiepunt dan....?
jij denkt heeeel oud te wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]
...maar doet niets af aan het feit dat we jullie wel degelijk afdroogden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:57 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die wedstrijden hadden uberhaupt niet gespeeld moeten worden
ik meen me te herinneren dat Feyenoord EXACT evenveel kans op de CL maakte als Ajax. Heeft niets met de KNVB te maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wat een heerlijk sneue post Loekquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]
quote:We hopen op een wonder. Kom naar de Kuip en steun onze jongens!!!
Vertel je er ook ff het verhaal bij?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:05 schreef SocialDisorder het volgende:
wie zei er ook al weer dat het legioen ALTIJD achter Feyenoord bleef staan?
[afbeelding]
Na het pak slaag in Amsterdam vonden een hoop havenarbeiders het ineens niet zo nodig meer om achter hun cluppie te blijven staan. Clubliefde he?
Op een mooie avond, nog niet zo heel lang geleden, kreeg Feyenoord alle hoeken van de ArenA te zien. Met 3-0 werden zij naar huis gestuurd. Maar daar hield de misère niet mee op, lieve kijkbuiskinderen. Nee, de gemene jongens en mannen uit Amsterdam kwamen nog een keer naar de geliefde thuishaven van Feyenoord: de Kuip.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:09 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vertel je er ook ff het verhaal bij?
Ik vond het redelijk accuraat eigenlijkquote:
Het ging meer om het feit dat jullie ons beschuldigden van een gebrek aan clubliefde. Die fotos hebben er weinig mee te maken, maar als ze iets tonen...quote:
clubliefde is niet je club door dik en dun steunen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het ging meer om het feit dat jullie ons beschuldigden van een gebrek aan clubliefde. Die fotos hebben er weinig mee te maken, maar als ze iets tonen...
Moet ik nou ÓÓK nog beeldmateriaal gaan posten van het publiek was massaal de kuip verliet?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het ging meer om het feit dat jullie ons beschuldigden van een gebrek aan clubliefde. Die fotos hebben er weinig mee te maken, maar als ze iets tonen...
Dan is dat wat?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Was meer te danken aan vermoeidheid en motivatie. Alsof Ajax vorig jaar een beter team hadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
...maar doet niets af aan het feit dat we jullie wel degelijk afdroogden.
Ten eerste was er een boycot. Ten tweede zat het niet veel voller bij de heenwedstrijd. Ten derde namen jullie maar 1300 man mee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
clubliefde is niet je club door dik en dun steunen?
Feyenoord had een zwaarder seizoen? Feyenoord hoefde niet zo nodig CL spelen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:25 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Was meer te danken aan vermoeidheid en motivatie. Alsof Ajax vorig jaar een beter team had
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:23 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Moet ik nou ÓÓK nog beeldmateriaal gaan posten van het publiek was massaal de kuip verliet?
![]()
Maar wel de play-offs, de JC-schaal en de KNVB-beker winnen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:25 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Was meer te danken aan vermoeidheid en motivatie. Alsof Ajax vorig jaar een beter team had
HAHAHA, een boycot doen bij een wedstrijd die je toch niet kan winnen, goed excuus jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ten eerste was er een boycot. Ten tweede zat het niet veel voller bij de heenwedstrijd. Ten derde namen jullie maar 1300 man mee.
Het ging over de lege tribune foto's toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Clubliefde en frustratie bij Dirk.
Geen idee, ik zat er welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef daaaaan het volgende:
[..]
hoeveel supporters zaten er in de periode 1998-2001 ook alweer in de aRENa? stuk of 19.000?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef daaaaan het volgende:
[..]
hoeveel supporters zaten er in de periode 1998-2001 ook alweer in de aRENa? stuk of 19.000?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
HAHAHA, een boycot doen bij een wedstrijd die je toch niet kan winnen, goed excuus ja![]()
die dachten dat de aartsvijand in zwart-geel speelt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tsja, dat hadden de spelers blijkbaar niet door
We waren favoriet voor die wedstrijd, waarom zouden er vantevoren mensen wegblijven?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
HAHAHA, een boycot doen bij een wedstrijd die je toch niet kan winnen, goed excuus ja![]()
ja, de hele wereld was ervan overtuigd dat Feyenoord er wel even 4 in zou schoppen die avondquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:28 schreef daaaaan het volgende:
[..]
We waren favoriet voor die wedstrijd, waarom zouden er vantevoren mensen wegblijven?Er was toch echt een boycot toen hoor.
Zoals jijzelf bentquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een echt supporter, maar dat geldt niet voor die andere meelopers.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, de hele wereld was ervan overtuigd dat Feyenoord er wel even 4 in zou schoppen die avond
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAAHAquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:28 schreef daaaaan het volgende:
[..]
We waren favoriet voor die wedstrijd
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stoppen nou hoor
Nee, je loopt mee met de antiphatie tegen Ajax. Stoer hoor, tegendraads zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als ik een meeloper was, was ik wel voor ajax
Altijdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef daaaaan het volgende:
[..]Jij wou zeggen dat ajax na zo'n rampseizoen favoriet was?
In eerste instantie wel, toen kwam Droopy met die fotos van Dirk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het ging over de lege tribune foto's toch?
Het stadion zat veel voller dan op dat moment. En dat boycot, waarom dan wel met 1500 naar Amsterdam komen?
Voor de eerste wedstrijd misschien, maar na die vernedering zat heel Ajax meer uit te kijken naar de finales. Feyenoord-uit was een obstakeltje. Meer niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]Op z'n minst 2. Kom op zeg, zelfs de meeste Ajacieden zagen Feyenoord toen als favoriet.
Ja duh, raar he als je een 3-0 voorsprong hebt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voor de eerste wedstrijd misschien, maar na die vernedering zat heel Ajax meer uit te kijken naar de finales. Feyenoord-uit was een obstakeltje. Meer niet.
En nee, niet van Feyenoord.nlquote:Feyenoord favoriet in Klassieker
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 20 april om 10:05
De invoering van de play-offs heeft er voor gezorgd dat de Klassieker van Nederland dit seizoen viermaal wordt gespeeld. Vanavond staan Ajax en Feyenoord in de Arena tegenover elkaar om te vechten voor een ticket van de voorronde Champions League. De Rotterdammers zijn favoriet.
“Feyenoord kan alleen nog maar verliezen. Dat is misschien een inkoppertje, maar het is wel zo,” reageert de trainer van de Amsterdammers. In het duel kan de onder vuur liggende Danny Blind niet beschikken over Grygera (kuit), Trabelsi (knie) en Sneijder (hamstring). Markus Rosenberg en Maarten Stekelenburg zijn nog net op tijd fit geraakt.
Pierre van Hooijdonk, pinchhitter van Feyenoord, liet zondag na het duel met RBC weten dat ook hij vindt dat de Roterdammers de betere papieren hebben. “Op het vlak van individuele kwaliteit kunnen wij onze winst boeken ten opzichte van Ajax. Feyenoord heeft meer spelers die het verschil kunnen maken. Bovendien zijn deze spelers bij ons ook net wat frivoler, creatiever dan bij Ajax.”
Feyenoord-trainer Koeman ziet er in ieder geval uit naar de dubbele ontmoeting tussen de rivalen. “Ik heb het gevoel van spanning dat ik als speler in cruciale fases had, nu ook in mijn buik. De komende dagen gaat het erom, daar moet iedereen zich bewust van zijn.”
Wat lul je jezelf dan tegen? Jullie waren toch favoriet in die return?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:34 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja duh, raar he als je een 3-0 voorsprong hebt?
[..]
Ik heb ook de playoffs verders geboycot, ben alleen naar feyenooit thuis geweest en dat was dolle pretquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
In eerste instantie wel, toen kwam Droopy met die fotos van Dirk.
1500 maar? Ik dach dat het op het laatste moment nog een vol uitvak was. Terwijl dat normaal binnen 5min na start verkoop is uitverkocht.
Heenwedstrijd
[afbeelding]
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat lul je jezelf dan tegen? Jullie waren toch favoriet in die return?![]()
.
Jij niet. Ik leg ff uit waarom dat 'gebrek aan clubliefde' argument de plank volledig misslaat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg ik ergens dat het bij ons wel vol was?
Ach, grunn was ook wel gezellig hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb ook de playoffs verders geboycot, ben alleen naar feyenooit thuis geweest en dat was dolle pret![]()
het ging over de uit-wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:34 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja duh, raar he als je een 3-0 voorsprong hebt?
Een van de vele berichten destijds :
[..]
En nee, niet van Feyenoord.nl
Pierre moet z'n bek houdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef HeatWave het volgende:
Leuk toch, die commentaren vooraf.
Pierre heeft er kijk op zie ik.
Vind ik niet. Jullie blijven toch áltijd achter je club staan? Dus ook als Ajax met 4-1 voor komt in de Kuip? Waarom liep die driekwart volle Kuip dan zo snel leeg?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij niet. Ik leg ff uit waarom dat 'gebrek aan clubliefde' argument de plank volledig misslaat.
Dat geloof ik best, ik heb die gewoon thuis gekeken.....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, grunn was ook wel gezellig hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |