050 groet ook evenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef MaxPower het volgende:
0513 verwelkomt 020 in de UEFA Cup. Gezellie.![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
de arogantie is weer ff weg uit amsterdam![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]Dat krijgt zelfs een atoombom op die poel des verderfs niet voor elkaar. Ze zijn wel ff stil.
't IS kut, maar de play-offs zijn voldoende geweest of F'noord tenminste niet eens de KANS te laten hebben om CL te spelen.quote:
Die kans zouden we zonder play-offs ook niet hebben, want we eindigden 3e.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Doc het volgende:
[..]
't IS kut, maar de play-offs zijn voldoende geweest of F'noord tenminste niet eens de KANS te laten hebben om CL te spelen.
En dat is nog steeds zo
Ja klopt en dan zetten ze het Nederlandse voetbal zo te kijk.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Ajax mocht tenminste voorrondes spelen
Misschien moet je morgen eens de wedstrijd terugkijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:46 schreef Keltie het volgende:
"Feyenoord is veelste afhankelijk van Kuyt en in mindere mate Kalou.. HAHA"
Nee, Dhr. Huntelaar heeft een keer z'n dag niet en je verliest van FC Kopenhagen.
Hoe diep zit je dan met je kop in het zand?
Neuh, als een commentator een keer dezelfde mening heeft als mij.. Zit het wel snor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:53 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Misschien moet je morgen eens de wedstrijd terugkijken
Yep, maar Huntelaar speelt de rest van het seizoen wel bij Ajax ...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:46 schreef Keltie het volgende:
"Feyenoord is veelste afhankelijk van Kuyt en in mindere mate Kalou.. HAHA"
Nee, Dhr. Huntelaar heeft een keer z'n dag niet en je verliest van FC Kopenhagen.
Hoe diep zit je dan met je kop in het zand?
Mijn grote bek is nooit dicht! AAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:57 schreef Fukjoeman het volgende:
Grote bek weer eventjes dicht, dat doet me deugd![]()
Als'ie de rest van het seizoen z'n "normale niveau" haalt, zou ik daar niet al te zeker van zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Yep, maar Huntelaar speelt de rest van het seizoen wel bij Ajax ...
En hoeveelste eindigen jullie dit jaar denk je?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Die kans zouden we zonder play-offs ook niet hebben, want we eindigden 3e.
Daar wil ik wel een wedje op zetten hoor - dat-ie gedurende diy seizoen niet vertrekt ...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als'ie de rest van het seizoen z'n "normale niveau" haalt, zou ik daar niet al te zeker van zijn.
Dit seizoen niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een wedje op zetten hoor - dat-ie gedurende diy seizoen niet vertrekt ...
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef StarGazer het volgende:
Keihard lachen, dat mag. Ga jullie gang maar. Terecht.
Ik ben kapot.
He nu is het niet leuk meer!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef StarGazer het volgende:
Keihard lachen, dat mag. Ga jullie gang maar. Terecht.
Ik ben kapot.
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
de arogantie is weer ff weg uit amsterdam![]()
de beste??????quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
We zijn de beste.....ook al verliezen we soms.
En wanneer heeft PSV de Europa Cup 1, oftewel de CL gewonnen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:34 schreef diegodios het volgende:
[..]
de beste??????
PSV domineert sinds 2000 het nationale voetbal en haalt Europees ook nog eens wat broodnodige punten.
Ajax heeft gisteren weer goede zaken gedaan mbt de punten voor CL plaatsen.
Zo en nu maar eens lekker wachten op de CL loting.
In welke pot zit Ajax overigens.........whahahahahahahahahahahahaha.......
PSV:
2000-2001 Winnaar Johan Cruijff Schaal V
- Nationaal Kampioen
2001-2002 Winnaar Johan Cruijff Schaal VI
2002-2003 Nationaal Kampioen
2003-2004 Winnaar Johan Cruijff Schaal VIII
2004-2005 Nationaal Kampioen
- KNVB Bekerwinnaar
2005-2006 Nationaal Kampioen
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:09 schreef Doopy-X- het volgende:
![]()
Soms is voetbal zo oneerlijk.............nu moeten we die kut uefa-cup in met al die anti-voetbal ploegen zoals feyenoord
ik ben der dood- en doodziek van
in 1988 zoals jij goed weet en Ajax heeft de EC1 of CL hoe je het beestje ook noemt 4 keer gewonnen...................maar die eerste 3 keer is inmiddels pre-historie...............het is 2006 inmiddels en Ajax heeft de laatste jaren niets dan CL punten verspeeld voor Nederland.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En wanneer heeft PSV de Europa Cup 1, oftewel de CL gewonnen?
prototype ajaxied hier.............hoezo feyenoord anti-voetbal?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:09 schreef Doopy-X- het volgende:
![]()
Soms is voetbal zo oneerlijk.............nu moeten we die kut uefa-cup in met al die anti-voetbal ploegen zoals feyenoord
ik ben der dood- en doodziek van
2002 hebben we aardig wat puntjes gescoord. Heb het met puntjes maar liever tegen feyenoord.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:50 schreef diegodios het volgende:
[..]
in 1988 zoals jij goed weet en Ajax heeft de EC1 of CL hoe je het beestje ook noemt 4 keer gewonnen...................maar die eerste 3 keer is inmiddels pre-historie...............het is 2006 inmiddels en Ajax heeft de laatste jaren niets dan CL punten verspeeld voor Nederland.
Zou eindelijk eens tijd worden om wat meer bescheiden te worden daar.
Kwa grote mond en arrogantie is het inderdaad de beste club van Nederland kwa voetbal al jaaaaren niet meer.
Maar ja met jochies als Maduro en Sneijder win je geen zilver-werk, geloof me nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |